MITT BESTE TIPS FOR Å FÅ NYDELIG BRUNFARGE

annonse

LET’S TALK ABOUT MY TAN

Som jeg har fortalt dere før, har jeg brukt betakaroten lenge. Jeg synes at det er helt ypperlig å kunne innføre rutinen der jeg tar en tablett hver dag som kun gjør meg godt. Kort fortalt til de av dere som ikke vet: Betakaroten er et kosttilskudd som gjør at man kan få dypere, mer gylden og mer varig brunfarge. Jeg elsker jo å være brun året rundt, og derfor tar jeg betakaroten så og si hele året. Jeg får konstant spørsmål av dere angående hvordan jeg klarer å bevare brunfargen min såpass lenge, og ikke minst hvordan jeg får så dyp farge. Betakaroten er svaret! Nå skal jeg jo ikke legge skjul på at jeg har veldig gode pigmenter i og med at jeg har utenlandsk bakgrunn, som gjør at jeg enkelt får farge. Det betakaroten gjør for meg er at brunfargen blir mye dypere og at den varer sinnsykt mye lenger enn hva den gjorde før jeg benyttet meg av kosttilskuddet. Jeg kan love dere at man merker stor forskjell!

Nå er jo sommeren her for godt, og derfor er det ekstra viktig å både beskytte huden sin med solfaktor, men også å gjøre seg klar for heftig soling! I sommer er betakaroten, sololje (med solfaktor så klart), Snickers is og Céline solbriller mine must haves. Hehe! Betakaroten fra Betakaroten.no har med hånden på hjertet en amazing effekt, og noe jeg absolutt anbefaler dere å benytte dere av dersom dere er like opphengt i å få tidenes fineste brunfarge som faktisk varer dessuten.

☀️☀️☀️☀️

Jeg må bare tillegge hvor mye jeg digger den nye forpakningen. Den ser skikkelig stilren og fresh ut! Jeg elsker når produktene jeg bruker har et fint «utseendet».

Bestill Betakaroten her for kun 149 kroner!

32 kommentarer
    1. hvor lang tid tar det for deg å få det du bestiller på Nelly? vil gjerne kjøpe en kjole til 17. mai, men vet ikke om jeg rekker det, hehe!

    2. Betakaroten skal vist nokk gi deg brunfarge selv om du ikke er i solen (vis jeg har forstått det rett) og beskytte mer mot å bli solbrent, er det slikt for deg?
      Elsker bloggen din❤❤ Stå på og aldri gi opp😗

    3. I 2014 skrev du på bloggen din at du ikke skulle fylle mye i leppene dine, fordi du tross alt syntes det fineste er når det ser naturlig ut.
      Hva var det som gjorde at du skiftet mening? 🙂

    4. Det er litt 2009 å skrive sånne kleine quotes under bildene sine (ref.instagram). Bare sånn til info siden du er 24 år 🙂

    5. Hei. Skulle tilfeldigvis inn og skrive en kommentar ang gener og hudfarge. Men istedenfor ble sjokkert over de pinlig sjalu kommentarene folk legger igjen, som hull under armene, for mye highlight osv 🤣 Du ser bra ut, folk er bare missunelig og det er flaut og lese for garantert er det jenter som kommenterer!
      Klem!!

    6. Hva foundation bruker du? Har ca samme hudfarge som deg og sliter grådig mye med å finne en foundation som passer..

    7. Omg du ser sykelige tynn ut! Går det bra med deg? Det e jo helt forferdelige å se på deg forsvinne på denne måten ;( e jo bare bein og skjelett på deg igjen;( og du tar jo mye bilder av mat om dagen for å skjule dine anorexi problemer;(

    8. Hvorfor bruker du ikke bare selvbruning istedenfor å ødelegge huden din? Du har nydelig hud nå, men om 20 år vil man se solskadene

    9. Helt enig med anonym 11:18 – får helt fnatt når jenter absolutt skal steke seg i solen mest mulig for å få en fin farge. Selvsagt hjelper det litt når man er flink å bruke solfaktor (som skal reappliseres hver andre time sånn btw) men det å sole seg med måte i tillegg til å alltid bruke solfaktor er det aller beste.
      Skjønner virkelig ikke hvorfor folk velger å sole seg mye i ung alder da det er da man legger grunnlaget for hvordan huden kommer til å se ut når vi blir gamle!
      Hørte fra en hudlege at så mye som 80% av hudens aldring kommer fra SOLEN! Vet ikke om det er sant men jeg vet iallefall at mye av hudens aldring kommer fra solen, i form av rynker, solskader, pigmentflekker, grov hudtekstur, tap av elastitet (sagging) osv osv.
      Nei, jeg holder meg til selvbruning. Det aller fineste er naturlig farge men vil ikke risikere å se ut som en sviske før jeg er 40 liksom. Trodde du Isabel som er opptatt av utseende var mer bevisst på dette ! 😛

    10. Heisann.. Hev deg over de smålige kommentarene som enkelte spyr ut av seg. Du er nydelig enkelt og greit.
      Ang betakaroten så skal IKKE det brukes viss du røyker! Veldig viktig å huske på..

    11. Visst jeg kjøper det en gang å har brukt det opp, hvor lenge er jeg brun da? Og går fargen bort? For å beholde fargen må jeg gå på tabelettene for resten av livet?😳
      Takk om du svarer❤️

    12. Jeg bruker også betakaroten og fargen sittet hele året hvis jeg tar sol ca 3 ganger i mnd:) til «plis svar meg»: nei funker dessverre ikke sånn at du tar en tabellet og så er du brun resten av livet. Du må bruke det over tid men fargen sitter leenge!:)

    13. Det er bra å beskyte huden og betakaroten hjelper mot soleksem og man blir fortere brun og holder på fargen lengre. Men man må ikkje overskride dose og ikkje gå på det hele året -det er ikkje bra for leveren og som en annen nevner ikkje benyttes av røykere. Høy solfaktor i solen og ellers kan en fint benyte selvbruning 🙂

    14. Maia: hva er så fint med så mye highligter at man får hvite partier i tryne ?
      Ansiktet ser jo lysere ut enn kroppen pga det

    15. Maia 13.05.2018 kl.23:56 : man trenge ikke å være sjalu for å si at hu bruke så mye highligter at hu nesten ser for lys ut der highligteren er plassert
      Men kan være det er solpudderen som er for ekstrem siden det er 3 streker med forskjellige farger i ansiktet her

    16. Maia 13.05.2018 kl.23:56 : man trenge ikke å være sjalu for å si at hu bruke så mye highligter at hu nesten ser for lys ut der highligteren er plassert
      Men kan være det er solpudderen som er for ekstrem siden det er 3 streker med forskjellige farger i ansiktet her

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg