BERG OG DALBANE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hadde dette vært ved en tidligere anledning, hadde jeg befunnet meg på et fly til en spontan destinasjon nå. Det er nemlig det jeg bruker å gjøre så fort jeg ikke får puste. Jeg rømmer. Det er kanskje ikke det lureste jeg gjør, men da får jeg i hvert fall puste. Og akkurat i slike tilfeller er det det viktigste. 

Jeg skulle ønske at jeg befant meg på et fly nå, men ettersom at jeg har et viktig møte på onsdag, kan jeg ikke rømme. Jeg har derimot stukket til mamma. Her er jeg mye alene, det trenger jeg nå. Jeg vil bare fokusere på å puste inn og puste ut. Inhale, exhale.. Faen. Hvorfor er livet så jævlig berg og dalbane?

I dag skal jeg gå en lang tur med musikk på ørene i mens jeg sorterer tankene mine. Sette meg på en café helt alene. Bare være. Jeg behøver det. 

65 kommentarer
    1. Er det noe kluss med forholdet igjen eller? I såfall trist det da når dere akkurat har flyttet sammen igjen.

    2. Hei Isabel! Jeg bare lurte på om du betaler toll når du handler på prettylittlething? Har så lyst til å handle derfra, men kjipt om jeg må betale masse i toll.

    3. Håper alt er bra med deg og Pierre.
      Det var et sinnsykt nydelig bilde av deg i hvertfall.
      Sender deg gode tanker.

    4. Kan ikke du bare holde kjeft med de Berg og dalbanene dine og fortelle ordentlig hva som har skjedd. WTF!!

    5. Håper det blir lettere for deg snart, Isabel. Nå kjenner jeg deg ikke personlig, men det er kanskje lurt å ikke «rømme» langt bort? Tankene må sorteres litt etter litt, det tar tid. Da er det viktig å få puste selvfølgelig. Kanskje du etter hvert finner et sånt sted hvor du kan få litt ro, litt pause fra hverdagen, men som ikke er milevis unna. Alle trenger et sted å hente seg inn. Gleder meg til å lese at du har det litt bedre igjen:) Klem

    6. Tror dere liksom at hun hadde satt seg på cafe om det hadde vært slutt?? For noen spørsmål!! Hun hadde vært helt knust selvsagt. Håper det går fort over. Jeg er ødelagt for livet, og tenker at en kommer seg gjennom alt. Livet er opp og ned! Spes for dere som har et liv. Jobb deg gjennom det, det ordner seg💞

    7. Hvor er Pierre? Hvorfor kan du ikke fortelle hva som har skjedd har karma biter rumpa de igjen for det du gjorde mot Martine?

    8. alt kommer til å ordne seg for deg, bare fortsett å stay strong. Du fortjener bare det beste ser så mye opp til deg for hvordan du er som person Bella! Du er føkkings QUEEN!!!

    9. Herregud du som har skrevet det om Martine . Lever du litt langt tilbake i tid eller ? Så teit å ta opp . Herregud. Hva har hun med saken gjøre nå lissom . Get over it. Tror dette går mer personlig på isabell. Alle kan ha dårlige perioder i livet. Trenger ikke ha noe med Pierre å gjøre lissom. .

    10. Husk at det er i motbakke det går oppover 😘
      Et lite tips er at (om ikke du allerede gjør det) kanskje du skulle gått til psykolog? Det hjalp hvertfall meg å ha noen som ser deg ??utenifra?? som kan hjelpe deg gjennom det og lære deg hvordan du skal kontrollere alle tankene og følelsene!
      Sender varme tanker ❤️

    11. Berg og dalbane er jo akkurat det du er! Den ene dagen er du så forbanna lykkelig og alt er perfekt. Dagen etter er alt så dritt og du må slutte å late som alt er perfekt sier du. Skaff deg hjelp!

    12. Tror du er depprimert over den mislykkede rompe operasjonen din😂😂😂 du har heller ingen fett å ta av andre steder i kroppen din så da har du null rompe uten implantater som ser helt jævelige ut. Så du er vel ødelagt psykisk pga rompa din😂😂😂 skal du legge skyld på mads Hansen da? At du vil operere deg igjen pga mislykkede rompe operasjonen din? Alt er hans skyld eller? LOL

    13. Håper du finner ut av det❤️ Brukte mange år på å reise verden rundt. Dessverre var jeg mer opptatt av å reise FRA noe, enn å reise TIL noe. Livet blir så mye bedre når man klarer å lande i seg selv og ikke ha det konstante behovet for å rømme.

    14. wow. blir målløs over disse kommentarene. Hva har denne jenta gjort egentlig for at folk skal hate så mye? dere som har skrevet så patetiske kommentarer må enten være 12 eller virkelig spesielle personer.

    15. Hva brenner du for og hva interesserer deg utenom alle de latterlige overflatiske og materialistiske tingene som denne bloggen/stor del av livet ditt dreier seg om? Ta tak i det og faktisk finn meningen med livet. Slik du og flere andre av disse toppbloggerne lever er jo bare overflatisk fjas. Det er moro en stund og innemellom, men for å finne roen og lykken i livet må man ha ekte verdier rundt seg og som oftest ha noen givende interesser som motiverer en i hverdagen.

    16. Vakker jente som fortjener å ha det bra 🙂 stå på du Isabel – og husk, sett deg selv først og gjør det som er godt for deg! God kveld <3

    17. Du har veldig ofte opp og nedturer, snakker du med psykolog eller noe? Er ikke helt normalt å ha så mye humørsvingninger så veldig ofte 🙁

    18. Litt av et kommentarfelt du har her på bloggen. Synes oppriktig synd på deg som må ta i mot all den drittslengingen og mobbingen som foregår. Du har ikke vurdert å stenge kommentarfeltet? Det måtte vel ha vært så mye bedre for deg. Du som er så snill og fremstår som så fordomsfri fortjener ikke dette. Får lyst til å gi deg en stor klem<3

    19. Pierre virker som å være en god kjæreste. Går det ikke bra i den fine leiligheten eller kanskje det blir mye folk der hvis det er mye besøk for eksempel? Det er jo fint du kan rømme til mamma noen ganger, pleier å hjelpe litt det ♥️ Ellers er det jo slik at livet går opp og ned for oss alle. Vi har gode og dårlige dager og perioder. 💕

    20. Hei Isabel,
      Huff vennen😢
      Jeg blir ordentlig trist når du har det så vondt! Det høres sikkert rart ut, men jeg kan føle din smerte og sorg og skulle så gjerne gjort noe for å gjøre deg glad! Jeg er 8 år eldre enn deg, men alikevel elsker jeg bloggen din! Jeg digger deg! Mye av din smerte og sorg kan jeg relatere til og jeg vil jo ikke at noen skal føle det slik jeg selv føler det nå en gang. Jeg også pleier å rømme, trøstespise og shoppe og kjenner meg så igjen i deg. I dag har jeg selv hatt en av dag som er helt for jævlig så jeg trøste shoppet en Valentino veske jeg har drømt om i evigheter😍 men desverre hjelper det ikke så lenge… jeg vet ikke hva som har skjedd i livet ditt, men jeg håper virkelig at du fort får det bedre igjen❤️ Jeg har lagt ved e-post adressen min i tilfelle du trenger å prate med noen. Jeg er her i alle fall for deg vakre deg❤️❤️❤️
      Mange klemmer

    21. Dere føkkings troll her i kommentar feltet burde seriøst få et forbanna liv!!!!!!! Så stygge ting dere skriver til en som har det vondt?!? WTF?? Slutt nå å være så stygge mot andre!😔

    22. Kjære deg Isabell
      Håper inderlig at du er sterk og ikke tar til deg mange av disse kommentarene, jeg er sjokket hvor kalde mennesker kan være og hvilken rettighet de tar seg og si så mye stygt, skremmende
      Dette skylles en ting hos disse menneskene de er fulle av sjalusi og ønsker ikke andre glede og lykke, disse menneskene kan umulig ha det bra med seg selv.
      Håper du er sterk og ikke tar dette til deg, hev deg over disse menneskene sin sjalusi og vær sterk og vær fortsatt den nydelige jenta du er på alle måter.
      Oppegående folk støtter hverandre og heier hverandre fram og ikke dytter noen ned.
      Du er vakker og du skal være stolt av deg selv på alle måter.
      De som ikke tåler det burde skamme seg. Og tenke over oppførselen sin.
      For dette handler kun om sjalusi av umoderne mennesker.
      Bare fortsett å stå på og hev deg videre.
      Ta vare på deg selv vakreste du ❤️❤️ Varm klem

    23. Jeg har ALLTID vært ganske kritisk når jeg har kommentert hos deg tidligere, men jeg velger å tro at du i utgangspunktet vet hva jeg snakker om for det er ditt liv som er emnet.
      Jeg håper for en gangs skyld at du tar ansvar for DEG SELV. Fiks opp i problemene dine, Finn en retning i livet som forer deg med livsglede.
      Du virker som et vanemenneske, likt som meg. Og det å bryte mønster er det vanskeligste valget man tror eksisterer, men når du knekker det ene lille bruddet i den sirkelen så blir skuldrene være et tonn lettere – gleden av å stå opp, puste og vite at det er en ny dag i vente, vite at det som kommer er godt.
      Du har lagt deg i en ond sirkel som du ikke håndterer riktig. Du sier du har verdens beste jobb, men det er nok nettopp den delen som ødelegger deg mest. Fordi du er usikker på deg selv.
      Jeg håper dagen din er kommet, hvor du hvisker ut historien om «Bella» og begynner å trå de første skrittene som Isabel.
      Jeg ønsker deg kun godt i livet, og til folk som stiller kritisk til deg så bør du ha en tanke i bakhodet: det er nemlig DISSE som bryr seg om deg. Se ser mellom linjene, det gjør ikke en 14-16 år gammel jente. Livserfaring, det er det eneste man kan bli nett på.
      Ikke fortsett det falske bildet du har malt av deg selv, det er grusomt, provoserende, rett og slett en hjernedød side du har valgt. Men det er helt greit, ingen trår riktig uansett. Da er det kanskje på tide å starte om på nytt? Jeg er nok ikke den eneste som virkelig ønsker å bli kjent med den ekte deg. Den historien du bærer på, som du mange ganger har nevnt i små settinger. Det er den Isabel folk ønsker å se. Ikke bare nellykoder, ukesoversikt (som blant annet er latterlig) og overfladiske tekster som folk skjønner er fjas.
      Du er så hårsår til de grader, og så fort folk omtrent sier Isabel så er du rett i forsvarsposisjon. Du må begynne å skjønne at folk hadde snakket dritt om deg uavhengig om du er blogger eller ei. Den posisjonen du selv står i nå, idag, er det kun du alene som står for det valget. Nå må du begynne å rydde opp i rotet du har forårsaket.
      Dette er veldig hard love, men jeg håper du virkelig biter i deg dette og setter opp tempoet. Du kan ikke leve sånn her livet ut.

    24. Jeg tror du er slem mot Pierre og så flykter du fra problemene dine med han. Du har jo brukt Pierre til bloggen din fordi uten han er du ingenting.

    25. Men Isabel… jeg får så vondt inni meg på dine vegne 💔 alt jeg vil er at du skal ha det bra og det gjør så vondt at jeg ikke kan gjøre noe for å hjelpe deg.. Du må bare huske at du har mange som er glade i deg, inkludert megselv selvom du ikke vet hvem jeg er. Du setter et så stort inntrykk på meg at jeg føler at jeg kjenner deg, og alt jeg vil er at du skal ha det bra ❤️ team bella for alltid

    26. Er du lei deg fordi det har skjedd noe med Pierre? Du har ikke lagt ut noe av han nå i det siste når du har sagt du er lei deg og det har heller ikke han. Har det skjedd noe mellom dere?

    27. Steng kommentarfeltet ditt en periode for å de hvordan det føles❤️ Det tror jeg hadde vært godt for deg❤️ Håper ikke det har skjedd noe mellom deg og P! God bedring

    28. Jeg syns det er så fint å se at 99% av de grusomme menneskene som slenger dritt i kommentarfelt lider av voldsom dysleksi. Lære seg å skrive ordentlig før man slenger med leppa til andre, kanskje?

    29. Hei Isabell. Har du fjærnet kroppshår med laser? hvis ikke, kan du isåfal fortelle hvordan du får så fin og glatt hud? loveu💞

    30. Hei! Jeg spør her som litt siste utvei og råd. Jeg føler jeg alltid har hatt en betryggelse i å komme inn og lese på bloggen din! Du hjelper meg så mye i hverdagen. Nå har jeg bestemt meg for at dette er siste sommeren med så dårlig selvtillit. Jeg har endelig økonomien på plass og skal ha en forstørrelse av brystene. Jeg er helt flat så jeg føler på en måte at jeg er litt unnskyldt der. Men kan du vær så snill anbefale en klinikk hvor jeg kan gjøre det? Noe som er helt trygt. Jeg er livredd for å havne på en dårlig en og etter å ha fulgt deg veldig lenge så har jeg fått inntrykk av at du har ganske mye peiling på dette. Vær så snill å svar meg! Dette betyr virkelig alt for meg nå! <3 Du er best <3

    31. Mandag ved frokost: ” omfg livet er så amazing,alt går isabell sin vei,alt er hemmelig og jeg kan ikle fortelle derenoe men alt er perfekt assa jippii” mandag etter frokost:”nok en nedtur i isbell sitt liv,hvordan skal jeg komme meg igjennom livet” mandag rundt lunsj : “omfg people!!! STORE PROSJEKTER PÅ GANG ASS, LIVET SMILER,JEG KAN IKKE SI NOE MEN LIVET KUNNE IKKE VÆRT BEDRE!!!! Mandag etter lunsj “hvorfor skal all dritt skje meg???
      Ærlig gurl.. du er bipolar som FAEN!!! Snakk med en psykolog. Det er medz og få for diagnoser som det der.

    32. Hvordan folk kommenterer på denne bloggen her er beyond me. Men det vil alltid være haters uansett hvor bra eller dårlig av en person man er. En merkelig universiell regel, men det er slik det er (desverre)
      Synes du bør ta deg en riktig god pause og puste ut, Isabel. ❤️

    33. Jeg synes oppriktig du bør stenge kommentarfeltet, Isabel <3 Ingen fortjener å få slike ekle kommentarer som de ovenfor slengt mot seg. Du kan heller kommunisere med oss følgere på snapchat og instagram! For ditt eget beste, rent psykisk, tror jeg dette vil være det beste. Uff, så ondskapsfulle folk er disse dager. Du er flott Isabel. Ting vil ordne seg, det gjør det alltid! <3 Kyss og klem :*

    34. Du og Pierre er ment to be😊 Om det er noe smårusk så fikser dere det! Skal dere feire 17. mai i Oslo?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg