MITT 17. MAI ANTREKK

annonse ⎟ lenker Nelly

TOPP HER ⎟ BUKSER HER ⎟ SNEAKERS MICHAEL KORS ⎟ VESKE CHANEL

Slik så jeg ut i går! Jeg hadde ingen peiling på hva jeg skulle kaste på meg ettersom at planene egentlig ikke var så store, så jeg kan love dere at det ble liiiitt stress. Antrekk er noe jeg liker å bruke tid på å sette sammen, spesielt på dager som 17. mai. Da vil man jo helst se smashing og gjennomført ut. Vel, jeg fikk heldigvis omsider hentet Nelly pakkene mine, og der befant det seg masse snacks. Blant annet antrekket på bildene! Elsker virkelig buksene. Jeg har den i sort også! Den er i utgangspunktet litt for lang for meg, ettersom at jeg er en dverg (nesten i hvert fall), men det problemet løste jeg med kjøkkensaksa. Det er nemlig det jeg gjør med typ alle buksene mine – jeg klipper bare av. Enkelt og greit! Toppen jeg hadde på meg i går er også super skjønn. Den har jeg også i hvit og sort. Klarer ikke dy meg når jeg faller for et plagg – da må jeg ha det i alle farger. Haha.

Hva synes vi? Til neste år skal jeg få kjøpt nytt sølv til bunaden min ettersom at det ikke er mulig å finne det noe som helst sted. Jeg må derimot si at jeg synes synd på alle som måtte traske rundt i tunge, varme bunader i går. Det var jo SÅ varmt! Så akkurat i går var jeg faktisk ikke så lei meg for at jeg ikke kunne ha på meg min egen, haha.

Jeg kommer med et bildedryss fra gårsdagen om litt! Må bare få i meg noe mat, er helt tom på energi. Snx om litt 💘

22 kommentarer
    1. Går ikke sømmene opp og buksa revner nede når du bare klipper de rett av? Eller syr du de nederst etter klipp? 🙂

    2. Feil, bunad er uten tvil det fineste man kan ha på seg på 17 mai. I går var perfekt bunadsvær, pga vinden.

    3. Gikk forbi deg på Tjuvholmen i går og du var bare så vakker! Kjempefin var du 🙂 Hadde lyst til å si hei, men tenkte det ble kleint Hehe

    4. Var buksene så korte eller har du klippet dem? Synes buksen er kjempefin, men jeg er mye høyere enn deg så håper de er lenger😭

    5. Fyfaen så jævli egoistisk du er som tar abort?
      Er jo ikke barnet sin skyld at du ikke klarer å passe på? Har du tenkt på det at mange ikke klarer å få barn, mens du bare tar det bort?
      Når du blir eldre å skal ha barn, tenk at du tok bort det første, men var mer»klar» for det andre.
      Slutt å knull da for faen.

    6. Til Ida:
      For en utrolig lite gjennomtenkt påstand. «Noen kan ikke, derfor skal ingen»-retorikken er barnslig og lite anvendelig i praksis. Tenk litt over hva du faktisk sier, og ikke minst hvordan det kan påvirke den nokså unge lesergruppen i praksis. Jeg har full forståelse for at mange er i mot abort (som forøvrig er en lovfestet rettighet for kvinner i norsk rett, jf. abortloven §2), men da bør det i alle fall kunne forventes at de som fremmer slike synspunkter argumenterer ut fra anerkjente etiske- og livssynsverdier. Og ikke moraliserende oppgulp om egoisme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg