NEW IN FRA NELLY

annonse ⎟ lenker Nelly

Jeg klikket hjem en svær bestilling fra Nelly her om dagen! De har så vanvittig mye fint om dagen at jeg dåner. Det er massevis med greier, men jeg ble nødt til å dele innkjøpet opp i to deler for å kunne vise dere alt uten at det skal bli et evig langt innlegg. I første omgang viser jeg dere sko og tilbehør!

FLUFFY SANDALER HER

VERDENS DEILIGSTE DUFTLYS (dere MÅ ha dette, trust me!!) HER

SNEAKERS HER

BOOTS HER

Disse har jeg hatt tidligere, men glemte de igjen i Mexico ☹️ Har bare ventet på at de skulle komme inn på lager igjen, slik at jeg kunne klikke de hjem på nytt! Jeg elsker disse bootsene. Funker til både skjørt, kjole, jeans, shorts.. ALT!

HEELS HER (nå på 50% rabatt!)

HEELS HER

SNEAKERS HER

Ok, disse må vi prate om. Jeg har falt toootalt pladask for disse sneakersene. Jeg bruker de seriøst hele tiden, haha. Så sjukt kule!! Definitivt mitt favoritt skopar om dagen.

HEADPHONES HER

Disse er geniale! Det er bluetooth headset, slik at du slipper å irritere deg over at det sitter fast i telefonen. Love them!

ØREDOBBER HER

Disse bruker jeg hele tiden, og jeg får komplimenter på hvor fine de er støtt og stadig. Jeg får også spørsmål om hvor de er fra av dere hele tiden, så her får dere svaret! Jeg måtte ha meg et nytt par da jeg har klart å miste den ene da jeg var i Cannes.

SOLBRILLER HER

VIPPE OG BRYNSSERUM HER (nå på 60% rabatt, til kun 199 kroner!)

Jeg bruker dette serumet på bryna mine for tiden. Eller, jeg har gjort det ganske lenge. Det dette serumet gjør er at du får fyldigere bryn, lengre og sterkere vipper. Har sverget til dette serumet i snart over et år, og jeg helt avhengig. Beste jeg har prøvd gjennom tidene!

VESKE HER

VESKE HER (fått dilla på små, skjønne vesker!)

19 kommentarer

Siste innlegg