PIERRE + ISABEL = ?

Jeg forstår det slik at jeg nesten er nødt til å skrive dette innlegget. Ikke fordi at jeg selv vil, men fordi at det florerer så utrolig mange rykter der ute som jeg får bakoversveis av. 

Tidligere i uken har jeg vært ærlig med dere og fortalt at jeg har hatt det noe tøft. Jeg har ikke skrevet hvorfor eller hva som har skjedd, men mange av dere har antatt at det har vært trøbbel mellom Pierre og meg. Jeg skal ikke lyve å si at det ikke stemmer. Vi har som alle andre par hatt en uenighet som har ført til at vi begge to har vært veldig lei oss. Jeg har ikke akkurat sagt hva som har skjedd til dere, men jeg føler at jeg på grunn av at jeg deler mitt liv med dere her gjennom bloggen, må komme med et eller annet type av innlegg der dere kanskje forstår hvorfor det blir stillere her inne i visse perioder. Jeg er en blogger, men jeg behøver også mine mentale pauser fra det å dele min hverdag, for å kunne klare å samle tankene mine. 

I og med at dere har forstått at det har dreid seg om Pierre og meg, har det haglet inn stygge kommentarer om Pierre som mildt sagt ødela store deler av 17. mai feiringen min. Jeg har fått høre at han har hatt sex med en brunette, at han har spandert og klådd på andre jenter, at han er ute å flørter med dame etter dame. The list goes on. Dere kan lese selv i kommentarfeltet her og herDet er helt vanvittig hva enkelte klarer å spy av seg anonymt, spesielt i denne settingen der Pierre ikke har gjort noe som helst bortsett fra å feiret nasjonaldagen med sine venner, og ikke med meg. 

Jeg fikk tilsendt bilder av at P stod å pratet med en brunette, og da antok dere at han gjorde noe bak ryggen min. Jeg skal være ærlig å si at det stakk i hjertet i et sekund, før jeg faktisk så hvem vedkommende var. Det er en felles venninne av oss, som vi begge to kjenner. Det er ikke så veldig unaturlig å kunne kommunisere med det motsatte kjønn, til tross for at man er i et forhold. Pierre får så klart gjerne stå å prate med en venninne? Men igjen – det ses på som utroskap så fort det er av motsatt kjønn. Jeg regner med at deres partner får lov til å ha en samtale med venner, uten at det skal klikkes i vinkel?

Hver gang det er noe mellom Pierre og meg, så merker dere det veldig fort. Ikke at det er noe unaturlig ved det, for som sagt – jeg deler jo mitt liv offentlig. Men hver gang det er noe, tror dere med en gang at han har vært utro, at han har slått opp, at vi har slått opp eller at han generelt bare har vært en fitte mot meg. Det jeg vil at dere skal vite, er at alle de antakelsene er helt totalt feil. Pierre har aldri gjort noe bak min rygg mens vi har vært sammen eller holdt på, og det tror jeg oppriktig aldri at han hadde gjort heller. Han er heller ingen idiot mot meg. Det kan finnes så utrolig mange grunner til hvorfor et par har nedturer og uenigheter, annet enn at vedkommende må være utro. 

Det jeg vil komme frem til er at så fort det er noe mellom oss, så forestiller dere alltid det absolutt verste. For å ikke glemme den mest typiske antakelsen, nemlig at vi faker et brudd for PR. Altså, hva gir du meg? Det mest ironiske er at jeg har vært på topp i over lang tid. Ser det ut som at jeg behøver å fake noe som helst for å ha et høyt lesertall? Ingenting av det enkelte av dere påstår gir noe som helst mening. Jeg har aldri sagt at det er slutt. Det er det dere som antar, så det å komme hit å si at vi “faker et brudd” er jo helt på jordet, når det er DERE som ANTAR at det er slutt, uten at hverken Pierre eller meg har sagt det?

Sist men ikke minst: til alle dere som tror at Pierre behandler meg dårlig eller er en douche.. Hver gang P og jeg krangler, føles det som at hele min verden raser sammen. Det er nettopp fordi at han er verdens fineste mot meg, og likevel tror dere det stikk motsatte. Forholdet vårt er det fineste jeg har. Ja, vi har hatt våre ups and downs og det kommer vi antageligvis til å fortsette å ha – slik som alle andre par. Forskjellen er bare at jeg er en veldig personlig blogger som deler alt, ikke bare det gode, men også det vonde. 

Jeg tar for gitt at det er misunnelige jenter som står bak disse ekle kommentarene, som har hensikt i å forsøke å få det til å gå til helvete mellom Pierre og meg. Men til deres info: dere får det ikke til. Pierre er min og jeg er hans. Prøv så mye dere vil. Kom med hvilke usanne påstander dere vil, men dere vil ikke lykkes. Vi har et alt for sterkt bånd til å la anonyme rotter komme mellom kjærligheten og tilliten vi har for hverandre. Fortsett å spre deres patetiske Jodel poster. Jeg lurer på når dere vil få en mening med livene deres, annet enn å være små, bitre nett-troll. For hvem vet – kanskje vil dere også finne kjærligheten, dersom dere slipper alt hat og bitterhet dere har i kroppen? I’ll pray for you.

62 kommentarer
    1. hva er vitsen med og prøve og ødelegge forholdet mellom pierre og isabell? dere kommer ikke noe langt med det uansett. herregud tenkt på dere selv? hvis noen hadde skulle prøvd og ødelegge for dere. dere hadde ikke blitt så glad dere heller. så hvorfor bruke tiden på og prøve og ødelegge andre sine forhold, det er så barnslig og lite voksent. dere som skal ødelegge andre sine forhold dere får det ikke til uansett så gå og skaff dere et liv og finn på noe bedre og gjør… og selv om ikke isabell skriver så mye om pierre eller de krangler så vil det ikke si at det er slutt vettdu… nei stå på isabell gi faen i hva folk sier<3 du er et flott menneske <3

    2. Du e så lige Farrah!! Forskjellen e at hu blir hata av det amerikanske folket, du blir hata av det norske folket

    3. Fint innlegg! Kan jeg spørre hvor den svarte buksa du hadde på deg med den korte toppen er fra? Den du postet bilde av på instastory i går? Dødsfin!!

    4. Om du var datteren min så hadde jeg blitt flau over bruken av f ordet i dette innlegget…. Helt unødvendig!Du har Mangen unge lesere!! Skjerpings!

    5. ❤️heier på dere!! Drit i folk som er sjalu og sitter bak skjermen og slenger dritt som bunner i sjalusi.

    6. Herregud så godt å se at du slår tebake mot nettroll😊 skjønne oxo at folk lure men å slenge ut så mye usmakelig dritt om ka som liksom foregår i dokkers forhold, d e helt bak mål. Og at folk ska vite alt om dokker må jo tære veldig på dokker. Håpe du klare å få litt mer privat liv så dokker slipp sånn ditt. Og masse lykke te videre med kjærligheta mellom dæ og Pierre❤

    7. Som jeg sa hele veien, bare vært uenigheter😁 noe alle forhold har . Folk trenger da litt tid fra hverandre å være med veninner (venner ) er bare at når det kommer til isabell osv så skal det bli blåst så opp . Ingen forhold er perfekte . Glad dere still going strong 😉 ønsker dere en fin dag isabell

    8. Grunnen til alle spekulasjoner var vel det du la ut på insta om at vær sammen med noen som ikke får deg til å lure på om du betyr noe.. kan lett tolkes dit at han får deg til å føle deg som dritt. Bra å høre at det ikke stemmer da <3

    9. Tror det fort kan virke som noe har skjedd mellom dere da du fjernet navnet til Pierre på bion din på insta men han fortsatte å ha ditt navn der, fikk inntrykk av du var veldig såret over noe han hadde gjort kanskje og ja tenkte det verste dessverre, men jeg har respekt for andre mennesker og begynner ikke å hive rundt med egne teorier å skaper kvalme på grunnlag av info jeg har NULL peiling på. Men navnet hans kom fort tilbake og skjønte fort at det ikke var noe for alvorlig mellom dere som jeg først trodde. Bare veldig gla at min «teori» ikke stemte og vil bare dele at jeg synes det er så innmari tøft av dere å ha et offentlig forhold med tanke på alle som skal prøve å ødelegge. Dere er super fine sammen og jeg heier virkelig på dere!<3

    10. Jeg tenker at om man er så gira på å prøve å sabotere andres forhold på den måten så har man ikkje opplevd ekte kjærlighet selv, for det er søren meg hellig!

    11. Så bra dere er sammen ♥️ Men kan du ikke fjerne det f- ordet du skriver noen ganger her, lite pent.

    12. Hei Isabell! Jeg vil bare gi deg en god kommentar, du er ei fantastisk jente som jeg ikke kjenner i virkeligheten men gjennom din blogg! Jeg håper du klarer å reise deg og la de onde mennenskene der ute få ha et kjipt liv! Du har truffet meg mitt i hjerte i mange av dine innlegg, du fortjener kun det beste 🙂
      Hilsen Kristin 26år, Trondheim

    13. Helt ærlig Isabell ta og ro deg ned så jøvelig langt ned! For det første så driter vi i deg og Pierre og alt pisset deres. Hvem tror du at du er egentlig? Husk å se på deg selv for fem år tilbake du var ingenting! Pierre er stakkars er med deg pga pengene dine og du er heller ikke en dritt uten han! Ingen i Oslo vil ha deg du er bare psyko kjerring og det har alle fått med seg at du sliter psykisk og da passer du og lille gutten din Pierre veldig godt sammen siden han og sliter psykisk! Så hold kjeften din ingen er sjalu på deg og du burde roe deg så jævelig ned jævla tynne avmagret somaler pinne!!!! Bare legg ned kvalme bloggen din ned vi er ikke intressert i deg og Pierre og er faktisk dritt lei stygge tynet ditt!!

    14. HElt sykt hvordan enkelte mennesker tenker. Tror ingen hadde satt pris på om de konstant hadde fått sånne løgner og rykter spredd rundt seg..

    15. Ok takk for oppklaring 🙂 men dere er jo ustabile, er jo kjempe unødvendig men ikke rart at folk antar det er slutt når dere ikke ser hverandre og sletter hverandres navn i IG bio. Vanlige voksne forhold snakker sammen og ordner opp, ikke rømmer hvert til sitt.
      Men fint at dere har ordnet opp 🙂 dere er jo pene sammen!

    16. Håper virkelig at du slipper flere nettroll, og at du og P ordner opp. På mange måte forstår ikke jeg hvordan dere takler det! 🙊 håper dere har hatt ei fin pinse!

    17. Skjønner ikke hvorfor folk skal ødelegge for andre hele tiden bare for å føle seg bedre! De skulle prøvd å satt seg i den situasjon du er i selv! Blir dårlig av folk

    18. Oi slutt å skrive fitte i den settingen. Det gjør at du virker dum med et dårlig ordforråd, for ikke å nevne barnslig 🙂

    19. Til Line H: Din kommentar faller på sin egen urimelighet: Hvis du ikke var interessert i Isabel og Pierre slik du påstår, hvorfor er du inne på bloggen og ikke bare leser innlegg, men bruker tid på å kommentere dem også??:-D Du er nok bittelitt interessert likevel, gitt. Foreslår at du bruker mindre tid på blogger(e) som ikke interesserer deg, og mer tid på å oppføre deg finere mot folk. Kan ikke holde på slik vet du.

    20. Dette spørsmålet har ikke så mye med akkurat dette innlegget å gjøre, men jeg lurer på hvor den hvite toppen/kjolen du hadde på deg på 17.mai er fra? Den var sykt fin😍

    21. Kanskje vurdere å holde han unna bloggen din? Siden dere har såpass ustabilt forhold så er det nok best så slipper du alle ryktene 🙂 selvom man innerst inne vet at det ikke er sant blir man jo fortsatt litt usikker, og hvertfall med tanke på fortiden hans. Jeg ønsker dere alt godt og håper dere kan nyte forholdet uten at alle ser på <3

    22. Line h . Pass på kjeften din a . Hvordan menneske er da da som kan skrive noe slikt . Se å skam deg . Så utrolig patetisk du er . Hvem tror du at du er heter det vell heller . Å hvorfor faen leser du bloggen hennes om du gir faen . Slutt les å slutt med stygge kommentarer . Lær deg folkeskikk.

    23. Altså, eg viste de va folk så kom me stygge kommentarar om at de va uenige osv.. men mange av dessa kommentarane e jo bare mobbing?! D e kanskje lett å vær frekk me nåken du kje kjenne å vær anonym i tillegg.. men mobbing der du går t angrip på utseende å rykter syns eg blir alt for domt. De fortjene ingen. Kult at du leve live ditt å dele de me andre. Håpe bare inderlig at du klare å se forbi de fleste kommentarane her, for eg får vondt bare av å lesa det..

    24. Oi, bare oi. Er du et av nettrollene? For det er jo sånne som deg, dvs som lirer av seg den typen kommentarer “anonymt” på nett, som er den virkelig fæle her. Rett og slett fordi man ikke snakker sånn til folk, uansett hvem de er. Jeg er uenig med Isabel i mye jeg altså, men holder meg i det minste saklig.

    25. Herreguuud for et bra innlegg!!! Du er så sterk Isabel, bare fortsett å overse disse misunnelige fjortisene som står bak kommentarene. Dette er et av dine beste innlegg, STÅ PÅ❤️❤️We love you

    26. Skjønner ikke hva er galt med folk, det er så mange idioter som ikke vet hva ekte forhold betyr. Dem tror livet er som disney filmen, men hallo absolutt ALLE har ups&downs.

    27. Til dere som kommenterer ordbruken til Isabel burde ta dere en jævla bolle. Jeg skjønner ikke hva som går i enkelte sitt hodet når de skal bli så provosert av ord som faen og fitte? Altså hvor gamle er dere?

    28. Tror faktisk det er vi voksne som reagerer på dette. Det er ikke nødvendig å skrive det ordet fordi det er veldig fjortis med dårlig ordforråd. Isabel kan bedre enn dette, hun skriver bra til vanlig og kan heller bruke idiot eller hva som helst 😊

    29. Skjønner ikke hvorfor enkelte her klikker totalt på dette? Det hjelper ikke sitte å kalle Isabel for stygg og komme med påstander som ikke stemmer. Det hjelper ikke sitte å skrive masse bullshit som dere tror vil knekke forholdet til Isabel og Pierre. Tror dere virkelig Pierre bruker Isabel for pengene? Jeg håper alle disse nettrollene kan ta seg selv sammen og begynne å oppføre seg. Vi har krig i verden, men la nå Internettverden være fredelig.
      Og til deg Isabel: jeg skjønner om du blir skeptisk til ryktene som strømmer på straks det er skjedd noe, men så lenge du vet at du kan stole på Pierre så synes jeg ikke du skal bry deg. Fint at du skriver dette innlegget der du gir oss informasjon om hva som delvis er skjedd (uten å gå i detaljer) men du kan stenge hele forholdet ditt utfor bloggen. Mange bloggere skriver ikke om kjæresten sin pga slike ting kan skje.
      Siden dere nå har startet er forhold sammen for andre gang så synes jeg du bør bremse ned på å dele så mye. Dere er begge to offentlige personer, men dere vet selv at det alltid er noen som vil prøve å starte rykter for å lage drama mellom dere. Hva med å stenge P utfor bloggen? Så slipper du kanskje en brøkdel av dette.
      Ønsker dere alt godt – dere virker som to flotte mennesker 🖤

    30. Jeg tror ikke Pierre er utro, og om du får dritt og bilder så bare slett det. Kristine U fikk også mye bilder og hint om at hennes eks var utro, kanskje folk mener å hjelpe? Samme med SE og hennes eks.
      Noen vil være greie og si fra, men man ser fort forskjellen om det bare er for å være ekkel og skape splid. Så lenge man er trygg på kjæresten er det bare å slette, men klart de som er usikre eller ikke vet, kan ha godt av en oppvekker. Hvis folk gjør det på dritt er det syke mennesker, men noen vil sikkert også bare opplyse. Ikke vet jeg, men er glad du og Pierre stoler på hverandre og ikke er sammen med andre så fort det er knute på tråden. Problemer må jobbes med og finnes ut av. Tror kjærligheten deres er sterk og dere passer godt sammen. Er helt skjønne sammen faktisk ♥️♥️♥️

    31. I love your blogg! Too bad im an american, And have to translate it on Google translate 🙁 All the hate your going through is awful, and I just dont understand how you manage it. Your such a strong and independed woman! People critizise you for everything, and it’s sickening to watch.

    32. I WILL PRAY FOR YOU MY FRIEND! Hvor psykt er det ikke at en uenighet fører til at hele verden raser sammen og man rømmer til mor??? Dette sier jo mer om deg. Uff stakkars Pierre håper han får seg en jobb så han slipper å være avhebgig av deg når han går tom.

    33. Du er så god Isabel. Ikke la disse nett-trollene knekke deg, du er så mye bedre enn dem. At enkelte mennesker veldig å bruke så mye energi på å rakke ned på andre mennesker sier mer om de enn om deg. De er så misunnelig på det du har, at de klarer ikke å unne deg noe godt.
      Håper virkelig du og P har det bra nå og at du ikke tar deg nær av kommentarene, selv hvor fæle de kan være.
      Du er et av mine forbilder, og jeg digger at du er så ærlig og åpen. Stå på videre, du er gull! 💕

    34. Kan du ikke bare holde kjeft? Hvilken drittunge er du som tørr å kommentere på en blogg? Vedder på at du max er 15 år. Lille rips, gå og gjør lekser, lær deg folkeskikk og respekt. Idiot.
      Fuck alle dere som slenger dritt til Isabel.
      FUCK dere!! Jealous bitches.

    35. Du burde stenge kommentarfeltene og heller begynne å svare folk på Mail og andre steder hvis det er noe de lurer på😊 Da er det hvertfall ikke anonymt, tror ikke mange vil slenge så mye drit da😉

    36. Til Line H:
      Jeg er en 40 år gammel dame med sans for Isabell?s blogg
      Hver dag leser jeg hennes innlegg og lar meg både inspirere og lar meg «rive med» av drømmen om litt luksus i hverdagen
      Jeg har selv 3 barn, hvor eldstemann er 23 år.
      Hadde jeg fått vite at han var et slikt nettroll som deg og hadde skrevet så mye stygt som du selv referer til er saklige kommentarer(?)- da hadde jeg gjort han arveløs. Skaff deg hjelp før din sykelige tankegang slår tilbake til deg. La en blogg være blogg og lev ditt eget liv som du selv dyrker gode sunne verdier i.
      Isabell: Gjør som du gjør. Du lærer, feiler og snubler, men reiser deg gang på gang. Jeg vet at medaljen har en bakside, men husk at disse misunnelige nettrollene KUN er ute etter å lage kvalme for å selv føle seg bedre. Fortsett å skrive om glamorøse reiser, luksus vesker og livet ditt ellers. Din blogg er min guilty pleasure!
      Hilsen er halv gammel sliten 3-barns mor som lever sitt A4 liv- men er lykkelig 🙂

    37. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk skal herse med andre på nette og genrelt bare spre kvalme ihåp om å ødelegge. Det er en stor skam og for et liv å leve, bare negativitet. Huff!
      Jeg syntes du er en så sterk jente og har en kjempe fin utstråling, personligheten din er på topp og tror det er flere som ser det en det blir uttrykket som, finnes mange sjalue mennesker her i verden.. og når jeg først begynte å følge med på bloggen og hva du har å si kan jeg ikke forstå hvorfor folk går i mot deg du er jo bare snill og god.
      Ikke minst utrolig bra skrevet du er så flink med ordene dine.
      Stå på, heier på deg <3

    38. ❤❤❤
      Et råd: For seinere problemer i forholdet, hold det for deg selv for deres eget beste. Ikke del hint som gir inntrykk av store problemer. Det skaper bare spekulasjoner som du får tilbake i fleisen. Og du merker kanskje nå at det er ganske vondt.
      Stå på jente! Ønsker deg og P alt godt.

    39. Jeg forstår ikke hvorfor folk skriver stygge rykter og kommentarer om Isabel og Pierre? Hvorfor gjør dere det? Hva er poenget? Om dere ikke liker noen hvorfor ikke bare la dem være i fred og heller gjøre noe godt for verden, som for eksempel holde kjeft?

    40. Hei! Dere er så fine sammen, og jeg forstår utrolig godt hvor sårende det må være både for deg og Pierre å få høre slike ting på daglig basis, selv om det ikke er noe sannhet i det. Har du tenkt på å kanskje stenge av kommentarfeltet? Jeg tror det hadde vært en god idé, vertfall en liten stund! Slik jeg har forstått det så hjalp det Sophie Elise å ha det lukket i en periode. Skjønner at man da kan tenke at det blir urettferdig for de fine leserne dine som støtter deg og som gjerne vil kommentere, men de kan alltids ta kontakt på snapchat/instagram – så kan du bare blokkere de som tror det er kult å komme med dritt.
      Noen ganger må man sette seg selv først, altså deg selv foran bloggen/lesere med å da f.eks stenge kommentarfelt og slette jodel. Stå på begge to, dere er utrolig sterke❤️

    41. Et tips er å lære seg kunsten å blogge videre som normalt, slik at slike spekulasjoner ikke oppstår. Og heller fortelle senere.

    42. Stå på Isabel! Synes det nesten er inspirerende å se på hvor mye stygt enkelte mennesker klarer å presse ut av seg.. Man blir bare vitne til atter en gang at det er utrolig mange lite oppegående mennesker der ute i verden. Da får du heller vare taknemmelig for at du ble en person med gode verdier. Synes du er super tøff som tørr å dele såpass mye av privatlivet ditt her på bloggen. Stå på, vakre jente! ♥️

    43. Forholdet deres er så sinnsykt giftig, utrolig dysfunksjonelt. Dere kommuniserer jo ikke engang? Hvis ting er vanskelig så bare stikker dere hvert til sitt uten å snakke sammen eller prøve å løse konflikten. Nå skal jeg være brutalt ærlig med deg. Gro deg en fuckings ryggrad, og ha litt respekt for deg selv. Kom deg ut av dette forholdet med verdigheten i behold. Det er bare et tidsspørsmål før tings virkelig går skeis.

    44. LINE H:
      Hva faen er problemet ditt? Nå synes jeg du skal legge ned pcen din, skru av telefonen din eller hva du nå enn skriver med. For hvis du tror det er helt ok å skrive slike ting om og til andre, så tar du så ufattelig feil. Isabel er en av de fineste damene jeg vet om, hun har gått igjennom så mye – noe som gjør henne til mitt største forbilde. Du påpekte at ingen er sjalu på henne, men hvis du har litt selvinnsikt så skjønner du at det ikke er helt riktig, for du er jo det helt åpenbart? Og om du mener at Isabel sin blogg interesserer deg nada, vel da kan du stikke til helvete. Man tar seg ikke tid til å lese bloggene til folk, for så å kommentere hat. I mine øyne er man da ganske interessert i vedkommende, om ikke en heftig stor taper.. Noen unger burde hatt alt som går på Internett overvåket av foreldrene sine. Så hvis du fremdeles tror at du er fritt fram til å slenge sånn usmakelig dritt etter andre, så får du se å få huet ut av ræva – hvis ikke kommer du til å få en skikkelig reality smell i trynet. Klem fra Norah, 14 år fra Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg