DENNE DAGEN, FOR TRE ÅR SIDEN

Se på dette, dere. Shit, for en throwback! Dere vet når man får sånn greie opp på Facebook i blant, der det dukker opp bilder, statuser eller minner fra for eksempel 3, 4, 5 år siden? Det skjedde meg nå nettopp. Disse bildene er fra akkurat denne dagen, for tre år siden. Tenk at jeg sitter her nå, tre år senere, og har akkurat vært med på Paradise nok en sesong? Jeg henger med nye venner jeg har fått fra deltakelsen i år, akkurat som jeg gjorde i 2015. Så sjukt å tenke på, hvordan livet faktisk er. Det kan jeg mildt sagt si at jeg aldri kunne forestilt meg da jeg deltok i sesong 7. Og i hvert fall ikke at jeg skulle få oppleve det hele med Mathias nok en gang. Livet er rart, ass.

Se så annerledes jeg så ut. Ikke at det kommer som noe sjokk for hverken meg eller deg, men jeg blir alltid like sjokkert hver gang jeg ser tilbake på så gamle bilder av meg selv. Jeg så veldig søt og uskyldig ut der, haha. 

Jeg måtte bare dele dette med dere. Good times! Er det mange av dere som har følgt meg siden den gang, og husker disse bildene?

83 kommentarer
    1. Om jeg ikke husker helt feil, mener jeg du sa at du ikke likte noe form for grønnsaker osv før, har du begynt å like det nå? Referer til Snapchat hvor du ofte legger ut måltider med grønnsaker osv

    2. ååå, lille isabell! vært fantastisk å “vokse” opp med deg siden den gang! Gått fra en søt liten jente til en boss as queen. #loyalblogreader

    3. Først og fremst; du var vakker da og du er vakker nå ❤️ Hva syntes du når du ser gamle bilder? Syntes du fortsatt det var nødvendig med forandringene? Tror du at du kunne klart å bli fornøyd med utseende uten endringene? Oppriktig nysgjerrighet, jeg syntes som sagt du er kjempe pen både da og nå. Bare på to forskjellige måter.

    4. Hei! Har lagt merke til at du smiler mye mere med tennene nå enn du gjorde før! På gamle bilder av deg smiler du sjelden eller aldri med tennene, men du gjør det masse nå. Er det noen grunn for det? Hadde du komplekser før? Du har et nydelig smil, og tenner to die for, så er bare nysgjerrig😄 ha en fin dag!

    5. Ikke hør på Fredrik.. du hadde nydelig nese 🙂 jeg elsker mennesker med annerledes utseende (nå er du lik alle typiske bloggere men det er også ok). Araber utseende er noe av det vakreste i mine øyne 🙂 du er kjempe pen nå også, men hvis det er lov å si syns jeg det er trist du har “fjernet” røttene dine på utsiden. Det å skille seg ut er fint!

    6. ALT er jo galt for noen mennesker!? Enten har du «potetnese» eller så har du faen meg «Michael Jackson nese».. hvorfor blir det aldri bra nok for noen, og hvorfor kan ikke folk holde slike meninger for seg selv? Om noen ikke liker Isabell kan dere vel bare droppe å trykke dere inn på bloggen hennes. Voks opp – uansett om dere er 12 eller 45 år😊
      Du er sterk Isabell, og jeg synes virkelig du fortjener mindre hat enn du får. Bare husk at du har mange som støtter deg.
      Synes forresten at nesa di var fin før, men også fin nå😅det viktigste er tross alt at du er fornøyd.

    7. FREDRIK: Du kan umulig ha det godt med deg selv når du ikke kan annet en å slenge dritt!!
      Nydelig jente da og nydelig dame har du blitt ☺️🤩

    8. Fredrik har du ikke noe bedre å gjøre enn å disse nesa hennes? La Isabel gjøre det hun vil med livet sitt! Forresten, mye skrivefeil!

    9. Aldri kommentert på bloggen din før, men synes de anonyme (dritt)kommentarene du får er drøyt. Er ikke enig i alt du gjør og står for, og det er garantert ikke du med meg heller… MEN vi er alle mennesker med følelser, og ikke minst jenter. Jenter bør da virkelig backe hverandre opp, heie hverandre frem og godta at vi alle er forskjellige.. og takk GUD for det! Du var søt den gang, og du ser helt amazing ut nå!! Faen ta de menneskene som prøver å rakke ned på deg fordi du har valgt å operere deg, samt å være åpen om det mens andre bloggere som har gjort det samme, og gjerne også er dobbeltmoralske herfra og til månen blir sett på som årets blogger og alt mulig av ubetydelig titler.. det skal ikke være noen forskjell på om du velger å være ærlig om det eller ikke. Du er faen meg så tøff der du står med rak rygg i all dritten som blir skvisa ut i kommentarfeltet ditt!! Tenk da, Isabel…. hvem er disse menneskene som skriver dritt til andre på nettet og gjemmer seg bak anonyme kommentarer? De har nok noe som mangler i livet sitt eller så er det ren misunnelse. Ingen normale, oppegående mennesker gjør slikt. Og til denne «Fredrik» over her…. fy faen…. Fortsett å være deg! Du er rå, Isabel.. og ikke minst så ser du også helt nydelig ut!! Heia deg!

    10. Mye penere nå!! Herregud, hadde aldri kjent deg igjen! Hele deg er perfekt, ja, tom rumpa👍🏿😁🧚‍♀️

    11. altså, «fredrik» ovenfor her.. er det rart Isabel og anfre folk opererer når de får slengt dritt fra sånne nettroll som deg? Isabel var nydelig før, og er nydelig nå! Skjønner faen ikke greia med og være så kald mot noen, så sinnsykt teit haha 🙂

    12. Jeg mente bare godt med kommentaren min. Men du tok det av en eller annen grunn negativt siden du ikke godkjente den 🙁 håper likevel du leste godt gjennom den og velger å høre på leserne dine når det kommer til kvalitet/forbedre bloggen <3

    13. Pleier aldri å kommentere blogger jeg heller, men er alltid innom bloggen din! Leste kommentaren over her og må si meg så enig i det som blir sagt over. At du skal få dritt kommentarer for at du er åpen om operasjoner, mens de andre bloggerne som ikke er det for kun ros…. Dette er så feil som det kan få blitt, og det fører til at barn tror at det er slik man faktisk ser ut! Jeg heier på deg Isabell<3 Må også bare si at jeg selv har blitt mobbet i flere år pga nesen min og det er også noe jeg er ekstremt ukomfortabel med! Passer alltid på at jeg ikke blir tatt bilder av fra siden av og prøver å sitte med ansiktet mot folk så de ikke skal se meg fra siden. Har lenge vurdert å operere, men har kommet frem til at jeg ikke tror jeg tør å gå gjennom den smerten! Når jeg møter nye mennesker føler jeg dette er det første de ser på meg, og at jeg automatisk blir regnet som stygg. Stå på videre Isabell, heier på deg<3

    14. Du var jo så søt og pen før,så fatter ikke at du kunne forandre hele utseende ditt. Nå ser du så kunstig ut…

    15. Hei Isabel! Hvilket filter er det du bruker på bildene dine fortiden? De ser utrolig freshe ut. Evt hvilken app bruker du? 🙂

    16. Kommentarer som den Fredrik la igjen her oppe er jo nettopp det som knuser folks selvtillitt til det punktet der de velger plastisk kirurgi. Mennesker som Fredrik er problemet med menneskeheten. Keep your head up, Isabell <3

    17. hahah ahhh!! husker disse bildene så godt, fordi jeg heiet på sata og ble så glad da jeg så dere var venner irl. Haha gode tider❤️ Du var fin da og du er fin nå!

    18. OMG! Isabel du er nydelig😍 du er et av mine forbilder uansett om du opererer utseende eller ikke💪🏽💪🏽
      Elsker deg så utrolig høyt!!!! Du fortjener ikke noe hate

    19. Jeg har fulgt deg siden den gang❤️ Elsker deg og bloggen din😘 jeg kommer alltid til å følge deg❤️❤️❤️

    20. Hva faen, har du sett nesa di eller? Er du så sjalu på at hu var så søt og at hu er så nydelig og søt?? Hvis du har problemer så må du snakke med en psykopat!! For oppførselen din er ikke grei og man juger ikke andres utseende! Ansiktsformen utvider seg for hvert år og man forandrer seg , ikke alle gjør det men noen! Og Isabell var bare så sinnsykt søt! Og hu er så nydelig og perf! Den fineste jenta, dere som hater på henne, nei jeg har sånn serr egnt ingenting å si for sånn jævlig oppførsel det liker jeg sånn seriøst ikke! Man blir ikke kul av å åpne kjeften og tro at man er en bitch! Har mange bitcher på skolen som tror de er de fineste og de beste, men det er omvendt! SDI kommer ikke langt av å gjøre dette! Og sånne bitcher som deg håper jeg får igjen jævlig hardt! Som noen skal av meg😉

    21. Fy søren altså, har du sett nesa di eller?? Hu har ikkeno potetnese, det eneste jeg ser er en vakker jente med en nydelig nese og hu er så utrolig søt hun! Hvis det er det du er sjalu på så trenger du virkelig hjelp! Altså likte sånn serr ikke oppførselen din, den er for teit og tror du har lite venner du som skriver sånt! Man er ikke kul av å skrive/si sånt til andre mennesker, det eneste du er er et menneske som angrer på mye og sliter i livet!! Man MÅ ikke være bitchy, med mindre noen er det mot deg da😉men det har faen meg ikke Isabell vært mot deg så du får bare holde kjeften din for deg selv hvis du ikke klarer å snakke fint om andre mennesker! Sånne bitcher som deg er det mye av her i verden håper alle angrer på at de er sånne, noen av de får igjen av meg snart😉

    22. Du er pen nå og slik du va før! Ikke hør på hva noen sier, syns alle dine operasjoner er nydelige og! Stå på videre<3

    23. Jeg havnet på bloggen din etter noe medieoppslag. Etter PH men for lenge siden. Jeg må si jeg syntes du så veldig bra ut naturlig, bedre enn nå. Men så liker jeg det naturlige og sjarmen i å være litt spesiell. Før var du veldig søt, nå er du mer lik sånn mange er eller ønsker å være. Men vet du liker mye sminke og se ut som du gjør nå, og det er selvsagt ditt valg ♥️

    24. Må absolutt ikke svare, men hadde vært pent om du gjorde det!😀 ikke ofte jeg kommenterer her men jeg leser bloggen din hver dag å gjerne lerer jeg samme innleggene 2 ganger❤️ Jeg lurte bare på om du å elin har kontakt nå? Eller mista dere den da hun ble mor? For dere virker som et fint vennepar å jeg synes at dere virker så like!!💘

    25. Omg Isabel, ikke hør på det drittet folk slenger ut om deg. De er bare feige og teite folk hele jengen som sitter anonymt bak en skjerm (noe som jeg og gjør, men jeg hater ikke). Hadde de delt store deler av livet sitt på en blogg, så selvfølgelig hadde de og fått hate av noen som ikke synes de er bra nok! Men ingen er jo like, og da kan jo ingen egentlig være bra nok, eller så er alle bra nok ( hvis du skjønner hva jeg mener, håper ikke det kom ut feil). Grunnen til at du får så mye «mer» hate enn folk som ikke har blogg, er jo siden du har blogg der folk er frie til å skrive hva de vil til/om deg. Jeg er ikke noe super stor fan av deg, og du må vite at folk som bare har sett deg fra pH og insta, også «bryr» seg om deg (litt vanskelig å bry seg om noen, når man ikke kjenner dem i virkelig heten, men du skjønner). Du er herlig! Sorry lang melding, men er lei av folk som tror de er mye mer enn alle andre. Håper du tar deg tid til å lese!

    26. Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå må jeg bare.. er helt sjokkert over hva folk får seg til å skrive til deg! Ikke hør på dem, det eneste de ønsker er oppmerksomhet. Men det vet du sikkert. Du virker som en rå dame, ikke glem det. Sykt pen er du også (både nå og før)!

    27. Du Fredrik fra oppi toppen her, potetnese? Har du NOENGANG sett det? Nei, for det der ekke i nærheten engang! Hun hadde søt nese før, men den hun har nå gjør ansiktet bare vakkert, den passer mye bedre enn den andre 😍 Stå på du Isabel, du er enestående 😘

    28. Så pleier aldri å kommentere på noen som helst blogger, men må bare nå!
      Synes det er så dårlig gjort å slenge dritt om andre og hvertfall noen dere ikke kjenner. Isabel er famous, men man trenger fortsatt ikke å tro man er bedre en andre ved å slenge så mye dritt til en kjent person. Digger deg veldig mye, og håper du driter i de f*cka kommentarene! ❤️

    29. Får ganske blandede følelser av å se disse bildene, fordi du ser såååå SUNN og FRISK ut på disse bildene. Du er fin nå også, men så godt du kler å ha litt mer kjøtt på kroppen.
      En sterk sunn kropp ser så utrolig mye bedre ut enn tynne senete armer og bein. Jeg prøver ikke være stygg eller ufin, men jenta mi, du må få litt mer kjøtt på kroppen. Som Khloe Kardashian sier, stronger looks better naked!!

    30. Leste for en tid tilbake at du fjerner hår med laser, og skal selv på konsultasjon i morgen og høre om det er noe for meg og. Hva er dine tips, erfaringer og slikt angående laserfjerning av hår? Hvor lang tid vil det ca. ta for deg? Er det verdt det? Håper virkelig på svar💛

    31. Fredrik : Legg ut et bilde av nesa di da. Skulle likt og sett din “perfekte” nese. For det har du vel,siden du erter andre sin nese.
      Det Isabel gjør, det er og skille seg ut. Noe folk er redd for , redd for hva andre skal tenke. Redd for andre skal si , både til deg og bak din rygg. Folk er slemme , folk er så slemme mot hverandre. Tenk over hva du gjør mot andre. Folk skader seg, flytter og til og med tar sitt eget liv. Pga andre folk.. men når utfallet blir sånn ” nei daaa var det ikke sånn ment ”
      De menneske som virkelig tør og skille seg ut de burde hatt et klapp på skulderen. De burde fått ros. I stedet får de stygge blikk ,hvisking og latter.
      Fredrik: få se nesa di.
      Marianne s: gå naken du.
      Anonym: hadde du virkelig tørt og sagt dette face to face ?
      Anonym: hvis alle får vite hvem du er , navnet ditt og hvor du bor, hadde du virkelig sagt det samme da ?
      Anonym :hvem er du til og dømme ? Kan du komme her og si du er så mye mer verdt enn Isabel?
      Anonym: hadde du virkelig klart og tatt i mot så mye dritt hver dag uten og knekke ?
      Anonym :hvem er du?!
      Isabel : ja, det folk ikke vet er at Ole kommer inn i siste liten. Det blir show og få han på skjermen igjen. U know
      ☆måne

    32. Du er vakker både før og etter forandringer 🙂 synes du før nesen forandret seg at du lignet på meckenzi ziegler! Er så fan av henne også 😀 du er nydelig!!!

    33. Så nydelig du var før! Du er jo ikke til å kjenne igjen..desværre😳Huff a meg,hvorfor kunne du ikke godta den nydelige jenta du var?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg