PIERRE OVERRASKET MEG

Jeg har en evig skjønn kjæreste. Vi hadde planlagt en date for to dager siden, og imens jeg drev å sminket meg, kom han plutselig frem til meg med et antrekk han hadde kjøpt til meg! Så utrolig søøøt. Jeg ble helt overveldet, haha. Det er faktisk første gangen jeg har blitt kjøpt en outfit til av en gutt. Dere vet slik som man alltid ser på romantiske filmer eller serier, der gutten overrasker jenta med et antrekk før daten de skal på? Slik var det. Smelt!! 💘 På bildet over ser dere hva han hadde kjøpt til meg. Han liker meg litt røff, så derfor ble antrekket deretter. Jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket, jeg likte plaggene super godt! He sure did good.

Hva synes dere? 😁

113 kommentarer
    1. Fint outfit! Men den toppen hadde du på i et innlegg 20. Mai og tidligere på dagen så fikk du de skoa fra Nelly.. så kjøpte han buksa til deg da?

    2. Åååh😍 det er noe av det mest romantiske jeg har hørt😍😍❤️
      Elsker deg foresten, stå på😘❤️

    3. Wow! For en skjønn kjæreste.
      Det er sånn jeg kun har sett på film🙊
      Og OMG for et antrekk!! Det var helt rått.
      Kos dere💗

    4. Likte antrekket men er det no vits i å lyve da? Kan vel si buksa istedenfor antrekket. Har sett toppen og skoa før

    5. Tåler du sola/varmen bedre siden du har utenlandske røtter? (Husker dessverre ikke nyaktig opphavet ditt) for jeg svetter ihjel så fort gradestokken stiger over 23 grader 😅 er helt ok hvis jeg bare skal sole meg, men syns det er slitsomt om man skal ut å spise eller gjøre noe og svetten renner. Har du noe tips eller tåler du bare varmen bedre?

    6. Ler av ig storien din haha, så enig angående reker! Er kanskje meg som er kresen/barnslig i matveien men reker ser så ekkelt ut. Må bruke klyper og hansker om jeg feks lager noe med reker til noen (og da er de allerede pillet) haha!

    7. Du kunne gått naken istedet. Dette har ingenting med romantikk å gjøre. En ekte kjæreste hadde aldri i verden latt kjæresten sin gått med dette. Han er ikke ekte. Og du er ikke ekte. I ekte kjærlighet, ønsker man å vise at du er hans og han er din. Med å gå halvnaken viser du at du ikke er hans. Primitivt. Dere er ikke hverandres lengsel.

    8. Den kjolen du hadde på deg på snapchat idag, med rompevesken var meget kul! Hvor har du funnet den?

    9. Det går an å bestille på gucci.com sin side uten at man må betale toll. Spurte i butikken sist jeg var der om det var sant, og da sa de at det ikke var toll opp til en viss sum men den var ganske høy. Så du kan bestille velvet veska der om du vil ha den kjapt 🙂

    10. Hva med å heller bruke tid på å skrive innlegg du har lovet oss, enn sånne som det her? Har ikke noe imot sånne innlegg, men er irriterende at du heller bruker tid på det enn f.eks fortelle om spådama eller sette deg ned å spille inn en sminkevideo som du har lovet i flere mnd nå 🙂

    11. Referere te snap storyen din: kanskje han såg det va deg å dermed oppførte seg itte det? E det någe galt me briller? Hørtes ud som det va någe jævli gale at han brukte briller.

    12. Kjæresten min hadde aldri latt meg gå ut sånn 🙊Men kleskoder gjelder vel ikke for kjendiser✌🏼😁

    13. Herregud jeg må le.
      Min datter digger og følger deg,måtte inn å se hvem du et (:
      Det som forundrer meg er disse onde og negative menneskene som skriver til deg.
      What are wrong with you people?
      Er det ikke hva hun shopper så er det rumpa,nesa,toppen,klærene osv osv
      Det står jo SJALUSI i panna deres.
      Hadde aldri i livet orket å bruke energien min på å være så ond og slem.
      Hva denne jenta bruker sine PENGER på har jo flatt fan ikke noen noe med.
      Aldri sett på maken til dårlig oppdragelse på enkelte mennesker ):
      Syntes du var en vakker morsom skapning jeg ♡
      Mvh Tante Petulia (;

    14. Ser ut som en HORE og du kaller dette antrekk? Du og Pierre er jo besatt av satan og derfor handler det kun om sex og materilastiske ting så viktig for dere og pierre er jo ingen ordentlig mann som kler deg opp som en hore, du mangler bare en stang så er det vær så god. Hele norge har jo sett deg naken nå isabell så det er ikke noe å skjule lenger. Du kler deg helt lik som en prostituert!

    15. Ble ikke Pierre kvalm når han tok bildet? Du ser så tynn ut jeg trodde han likte thick girls. Du vet jenter med former, som Instagram modellene han følger

    16. Glemte du å få med overdelen?
      Min mann hadde ikke gått offentlig med meg seende slik ut – både i respekt for meg, alle vi møter på og alminnelig høflighet. Alvorlig talt, romantisk?!?!?!?

    17. Blir helt sjokkert over enkeltes stygge kommentarer. En ting er å mene at noen kler seg lettkledd, og at en ikke ville gått sånn på date selv. Men å skrive at man er en hore osv bør man faktisk holde seg for god for. Tror ikke folk vet hva en hore er. Må være missunnelse 🙂 Du ser rå ut.

    18. Hei Isabel!😁 kunne ikke du og P lagd en video sammen der dere har kjøpt/bestilt klær til hverandre? Så får man sett reaksjonene deres? Drit gøy å se på sånne videoer. Digger deg❤️

    19. Jeg er litt enig i at den “toppen” blir som en BH. Buksa er jo kul. Men det ser ikke fint ut å gå sånn.. jeg har venninner som er like tynn som deg men som ikke ville gått i bare BH som det der.
      Tror ikke kardashians ville gått så lettkledd på restaurant heller. Siden de er forbildene dine.

    20. H O T! Heldige deg. Sikler så sjukt etter de skoene 🤤🤤🤤 ønsker meg forøvrig en sånn mage som du har, sånn at jeg også kan bruke slike topper 😍

    21. Du er så dårlig på kritikk 😅 “let a girl live” er ofte gjengangere når du vet folk har rett, men du tør ikke innrømme det. En del av å være influenser og ta til seg kritikk for å bli bedre, ikke slenge opp en vegg og late som alle andre har feil 🙂

    22. Ingrid : Du er ei dum dum jente. Synd du er slem i tillegg. Slem og dum, ikke bra match. Hvor er respekten din ovenfor andre? Sånt sier man ikke til noen, ikke til “horer” en gang. Mamman din hadde vært så stolt av deg.. Hva om noen kaller deg hore,Ingrid. Det hadde du ikke likt ? For regner med at du ikke er en , bare oppfører deg som et trøll.
      Lotte: Hadde du sagt det samme til venninne dine OM de gikk sånn en varm sommerdag? Er det ikke bra noen TØRR? For det er det det handler om. I Tyrika, hadde du syns det var ok da ? Om du gikk sånn en varm sommerdag Lotte, hadde du likt og få den tilbakemeldingen?
      Vilde: sååå det er de dere møter ,han tenker det skal se bra ut for? Er det ikke bra hvis andre tenker ” shit for en nydelig dame han har ” han burde Være glad andre syns du er fin, så lenge du er hans OG oppfører deg slik. Din mann burde respektere deg for det du velger å gå i , samme faen om han hater klærne dine. Det er deg han skal elske. Er det ikke sånn hos dere , vennene og sånn det ser ut utenfra har mer og si ?
      Marianne s ; en ekte kjæreste/MANN hadde latt deg gå i hva faen du ville og sagt “du er vakker jenta mi” sjøl om du ikke har hatt noe ekte selv , skal du ikke komme og påstå hva andre har og ikke.. Marianne s, kan ikke du ta deg en tur ut , gjerne naken? den ble for dum, selv for deg. Ikke sant?
      Og sist men ikke minst . Du som skreiv ” antrekk? HAHAHA bukse mener du vel” Beklager så mye, ikke ordrett det du skreiv , men gidder faen ikke bla opp for og se den teite kommentaren din. Men poenget er, hva var vitsen med den liksom ? Du er inne og både leser bloggen, ser på bildene OG kommenterer. Kunne du ikke skrivd noe fint da? Tydelig du er sjalu ,det er dumt. Gjør noe med livet ditt så slipper du henge deg opp i en sånn liten filleting. Eller var det det som redda dagen din kanskje?

    23. Hei, dette er ikke frekt ment eller noe sånt men er du rasist har fått høre det av mange og det virker litt som fordi av det du har skrevet på noen inlegg💋 ?- ikke noe hate

    24. Det er jo en tacky bh.. jeg skjønner ikke hvordan dette liksom er stilig, eller fint, og i alle fall ikke hvordan det er romantisk! Jeg ser på det som det motsatte..

    25. Du spør: Hva syns dere? Da må du dessverre regne med en del kritiske kommentarer. Selv ville jeg aldri følt meg vel på en resturant i den toppen der, og ja, jeg ville reagert om noen på nabobordet hadde hatt på en slik topp på en resturant. Hadde det derimot vært på en nattklubb hadde jeg aldri tenkt at dette er upassende. Det handler i grunn om en sak. Kle seg for anledningen. Min personlige mening er at en slik topp passer bedre på nattklubb/fest enn på resturant. Og jeg tror veldig mange andre deler den meningen. At du er uenig er helt greit, men slik er det: smaken er som baken.

    26. Greit nok å måtte tåle kritiske kommentarer, men helt ærlig så går mange av disse kommentarene over grensen. Måtte bare si det. Og en ting til. Ser slik som “Min mann hadde ikke latt meg gå ut sånn”.. Okei, din mann bestemmer over deg? Heia Isabel som tørr å gjøre noe som er kanskje litt annerledes og ikke så innmari firkanta. Vi nordmenn er noen pingler! Heia deg!

    27. Dere som kommenterer at hun går halvnaken osv, har dere glemt at ho har null selvrespekt? Hvorfor bli sjokkert

    28. Fin er du 🖤 ikke tenk på alle de stakkars fjortenåringene som er så usikre på seg selv at de tror det hjelper å skrive dritt til andre. De er rett og slett ikke oppdratt bedre 🙂

    29. Du din lille mygg av en ekkel person! Hvorfor faen skriver du sånn ? Hun ser jo smashing ut! Om typen følger damer som d er mer volum i, hva så? Han elsker jenta si og du bør Passe kjeften din. Dritt lei møkka folk som skal spre hat. Stå fram med hele navnet ditt om du tør. Isabell du ser fantastisk ut, alltid sjalu møkka folk som skriver piss. Håper aldri du tar til deg d pisset der. Tørr faen ikke stå frem med fult navn en gang, lille klyse mygg av en skitten person. Hater sånn folk som skal legge ut sånt piss preik. Du er så vakker og fin, herlig og blid, men ikke så god på å svare. Sendte deg en fin snap, men kun åpnet. Men skjønner d sikkert blir mye å svare på av folk. U rock . Kizz

    30. Utrolig hva folk får seg til å skrive i dette kommentarfeltet. Folk sier meningsløse og absurde ting, bare for å ha noe å si? Blir helt sjokkert.

    31. Isabel du er super fin. Ikke bry deg om alt hatet du får❤️❤️ Blir så lei meg av at du får så masse hate, bare for at du er sjalue. Satt nå å gråt ista av alle de stygge kommentarene du fikk! Stå på, loveu❤️

    32. Uff.. folk er så fæle:( Klart du kanskje ofte provoserer ved å skille deg ut, men skulle ønske du stengte kommentarfeltet. Mest for din egen del. Du er fin 🙏

    33. Trist at det fins mennesker som sender deg så mye stygge meldinger… Jeg er sjokkert!! Fy og skam!! Hvorfor følge deg, og lese om det du skriver?! Håper du ikke blir sjokkert og lei deg !! Selv det er det jeg blir… Flaut! Du virker morsom og ekte sammen med mammaen din, hun får virkelig frem det gode i deg 💕
      Kos deg med din kjæreste du, håper dere får en fin sommer 💕

    34. Måne🙌🙌🙌bra skrevet!
      For noen misunnelige folk, ler meg ihjel av dere😂 Har ikke annet å gjøre enn å kritisere! Dere viser tydelig at dere bare er sjalu😂👏🏻 Kommer jo bare med usakelig pisspreik😑
      Du er kjempe fin Isabell og stå på ❤️

    35. Sykt søtt å se at han kjenner smaken og stilen din, veldig typisk deg klær. Buksa var sinnsykt kul.

    36. Mister seriøst troen på menneskeheten når jeg leser noen av de stygge kommentarene på det innlegget her.. hva skjedde med å respektere andre for dem de er? Folk må ta seg sammen ass, det her blir for drøyt

    37. Måne: Det er jo ikke god folkeskikk å kle seg sånn på spisesteder! Selv i syden står det jo skilter om at man bør ha singlet og shorts, og gjerne skjorte og bukse til middag. Altså, alvorlig talt.
      Noen kroppsdeler sees helst på soverommet. Han har ikke behov for at jeg skal gå med puppene utenfor for at han skal være stolt av meg eller for at andre skal tenke at han har en fin dame (noe jeg tror er lite sannsynlig i et slikt antrekk uansett).
      Han elsker meg, og han lar meg selvfølgelig gå akkurat som jeg vil, men JEG har selvrespekt – og det respekterer han også.

    38. JEg syns det var rålekkert og utrolig pent antrekk😉 De som skrever stygge kommentarene er bare tragiske og sjalue mennesker. Jeg håper ikke du tar deg nær av det! Jeg ser opp til deg og det er det mange jenter her ute som gjør! ❤️

    39. Ja, jeg ville ikke gått slik selv, MEN det er fordi usikkerheten min kicker inn.. Ikke rart at det er så mye hat i verden når folk skal drive å bodyshame folk, enten om de er mer utfyldt enn andre eller om man er litt mindre enn andre.
      Synes dette var et rått antrekk, og skal få lov til å vise seg.
      Og du som skriver at dette ikke er kjærlighet osv. Du tar feil, ja kanskje det er litt for lite klær for din del, men vi er forskjellige på slik. Og synes at det er flott at P tar å kjøper klær og overrasker henne og viser den tilliten om at han ikke bryr seg hvor “lite” klær hun har på seg, men elsker henne uansett.
      Digger dere Isabel og Pierre <3

    40. Herregud!! Du ser ut som en million 😍😍 dere har vunnet i Lotto begge to med hverandre som kjærester !
      Og til dere som føler dere har rett til å snakke stygt om andre mennesker burde revurdere hvordan dere syntes det er greit å oppføre seg mot andre, blir dårlig av å lese..
      Nok om det, ha en super fin dag og sommer!! 😍 eeeeelsker outfiten btw !!

    41. Hei, kommentarer aldri på bloggen din men bare må nå. Skjønner ikke hva folk mener med at du er syltynn og ekkelt tynn. Det henger seriøst ikke på grep. Du er jo vanlig skinny, virkelig! Sånn skinny som ser dritbra ut. Som magen din, den er amazing. Ikke for tynn. Samme med former greiene. Du har jo det også. Du har operert, men puppene dine var jo store før det også. Og du var ikke en strek da heller, du hadde former selvom d ikke var like mye. Du ser jo svinbra ut så syntes noen folk må lære seg og holde kjeft og slutte å være så jævla sjalue og hakke ned på andre. Samme med toppen, den er åpenbart en topp når hun har den med jeansen. Hadde det vært en BH hadde ikke det spilt noen rolle for den funker helt fint som en topp. Blir oppgitt av folk

    42. Hun har faktisk veldig fin kropp, ikke tynn og ikke tjukk! Hu er helt pase og hu har former det er det som er fint! Noen som er sjalue?

    43. Enkelte av dere her oppe i kommentarfeltet er ufyselig. At så mye stygge ord kan komme ut av så mange hjernedøde folk er sykt.
      Digger antrekket, håper dere koste dere ❤️

    44. Folk her er så sinnsykt sjalu på alt, får dem ikke svaret de vil ha så vrir og vender de på spørsmålene og svarene til det blir som de vil ha det. Synes du er fin jeg, Isabel😻 og stå på, gleder meg til å se alt som skal skje fremover🙏🏼

    45. Hei hei 🙂 Jeg er innom en del bloggere og leser hva de ønsker å blogge om. Kan liksom ikke tro hvordan personer kan oppføre seg. For det første lyser det sjalusi av de kommentarene som er svært negative. Tror mange ikke tenker over at det er andre sine følelser man sårer. Selvom man ikke har det så bra med seg selv, så ikke la dritten gå utover andre. Isabel har sin egen stil og den skal hun ha uten å bli dømt i hue og ræva. Helt utrolig hvor lavt personer synker. Isabel, rock on Queen B 🤗👍🏻🌞.

    46. Å herregud,man går da ikke sånn ute i offentligheten😂 Du som ser ut som ett beinrangel burde kle deg bedre enn så. Typen min hadde aldri latt meg få ut sånn 🙈

    47. Så fin bild, känns som att jag är den ändad från Sverige som älskar er Hahahaha🇸🇪😆👍🏻💟😍😍😍

    48. Siden du skrev «hva syns dere» så skal jeg svare. Dersom en mann VIRKELIG elsker deg så ville han ikke kledd deg opp halvnaken slik at alle andre skal nyte deg. Ser ikke romantikken i dette i det hele tatt.

    49. syns det er trist at folk føler di må skrive så stygge kommentarer til deg! Syns du ser sykt bra ut😍

    50. Skjønner ikke hvorfor hun fikk så mye kritikk for toppen.. Det er jo bare en vanlig croptop, hva er problemet liksm

    51. Du er nydelig, ta vare! du blir finere for hver dag, og outfiten var helt amazing! stå på, du er sterk. <3

    52. Du ser drit bra ut og du er ikke «FORtynn»
      Å hadde jeg sett ut som deg hadde jeg glatt gått ut sånn selv,
      MEN jeg er enig i det noen sier om at det ikke egner seg på spisesteder, hadde hivd over ei tynn jakke eller no hadde det vert opp til meg. Det blir litt som mannfolk som går ut å setter seg på spisesteder i bar overkropp.. ikke veldig hygenisk akkurat, å det handler litt om respekt for andre som spiser der også.
      Men igjen, du ser drit bra ut!

    53. Syns d er utrolig gøy at folk skriver at det ikke er romantisk av Pierre…. noen skriver at siden han gjør dette, passer han ikke nok på dama si, og at han da ikke prøver å «holde henne sin». Det tyder jo bare på at han elsker og stoler på henne, på tross av at andre gutter å menn ser kroppsdeler som mange mannlige kjærester anser som sitt. Jeg syns d står respekt av at han lar henne med det hun vil. Mange menn mener at bare fordi han er sammen med ei dame, så eier man kroppen hennes. NEI! Gå med hva faen du vil.
      Du er rå, Isabel. Dritpen. Gidder ikke si at du skal gi faen i the haters, for det gjør du jo uansett. Syns btw synd på dere som sier at typen deres aldri ville gått ut med dere om dere brukte det antrekket eller som sier «han ville aldri latt meg gått i det». Grow yourself a pussy liksom. Syns også synd på dere som sier det der er en BH… lite tips for the future: da er d på tide med en ny shopping-runde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg