JEG ØNSKET MEG ALLTID DETTE FØR

annonse ⎟ lenker Nelly

JUICY COUTURE JOGGEBUKSE HER ⎟ GENSER HER ⎟ TOPP HER

Pjuh, endelig kan jeg slå meg ned på sofaen og call it a day. Jeg har hatt en veldig travel, men innholdsrik dag! Den startet med å stå opp tidlig, fikse meg, for å så dra på møte. Det var ekstremt spennende, og jeg kan seriøst ikke fatte at dette skjer meg på ekte. Jeg forteller dere snart, det er ikke lenge til!! ❤️Jeg må bare vente på klarsignal. Etter det dro jeg til Sofie en tur, hvor jeg også gjorde noe døds spennende. Klikk innom her litt senere i kveld, for da røper jeg hva vi skal. IIIHH!! Etter møtet med Sofie, løp jeg noen ærender i byen, før jeg dro på postkontoret og endelig fikk hentet ut den siste pakken min fra bestillingen jeg gjorde på PLT. Jeg sier bare en ting; gled dere til antrekks innlegg fremover. JEG DØR! I tillegg til det, fikk vi akkurat levert ny sofa her hjemme. Woho! Det er helt perfekt her hjemme i leiligheten våres nå. Jeg er så fornøyd! Kan godt vise dere, dersom det er ønskelig? 

Nå står Pierre å lager taco på kjøkkenet, mens jeg oppdaterer dere med Keeping Up With The Kardashians surrende i bakgrunnen. Ah, i dag smiler livet skikkelig. Det har vært travelt, men det er faktisk slik jeg liker å ha det aller best. Da føler man seg så utrolig produktiv! I morgen er det booket inn to nye møter som ikke var planen i starten av uken, men det er bare gøy. Mer jobb = happy Bella. Jobben min er virkelig det som får meg til å elske livet mitt femten hakk mer. Tenk å kunne leve av det man elsker å holde på med? Pinch me, på ekte. Det kunne jeg ALDRI forestilt meg for noen få år siden. Livet er virkelig uforutsigbart – det er det ingen tvil om i hvert fall.

FLUFFY SANDALER HER

Er det bare jeg som får flashbacks av Juicy Couture? Jeg husker hvor mye jeg ønsket meg en joggedress derfra for noen få år siden, da det virkelig var i vinden. Tror dere jeg fikk en, eller? Never, så klart. Så det å ENDELIG skaffe meg en, var virkelig på tiden. Jeg lever seriøst i den her hjemme. Den er gjort av verdens deiligste, mykeste stoff. Mys!!

36 kommentarer
    1. Det husker jeg og! Hadde du Juicy-joggesett på den tiden var du den kuleste av alle;-) Nå er de jo også ganske kjent for klærnes jentete eleganse og myke stoffer. Det settet kledde du kjempegodt! Perfekte fargen for deg med tanke på din nydelige og gylne hud!<3 Ønsker deg alt vell, nydelige!

    2. Hvorfor kjøper du ny sofa til en leilighet du bare leier til november? Du har jo sagt du vil kjøpe ALT nytt når den tid kommer uansett. Jaja, å være rik gjør så man er lite fornuftig gitt 🙂

    3. Kjempe fin farge til deg og utrolig fint sett:) Dette vil jeg og kjøpe! Haha;) Tror jeg må slutte å stikke innom bloggen din… Blir for dyrt for meg(hihi)

    4. Første anonyme melding: invalid er vell navnet på personligheten din.. Usmakelig oppførsel, nett troll. Seriøst, les VG og kommentere i spaltene deres istedenfor! Dere alle er latterlige.
      Til deg Isabel: heia heia heia!! Er en grunn for at folk slenger dritt på deg, de blir aldri å oppleve makan til et liv du har skapt helt alene, du burde være stolt. Og du?? Vil gjerne se sofaen, er interiør frelst, yes, im GAAAAY

    5. Ååh, husker jeg hadde SÅ lyst på det! Hadde ikke sagt nei til et av deres joggesett nå heller, elsker bare de lommene bak på buksa😍

    6. Da e vi vældi lik 🙂
      Æ også ønska mæ den men fikk aldri, så bli godt og kjøpe en sånn en no som de har fått inn på nelly, så hææærlig 😍 bli heeelt forelska 💛

    7. Hei❤️ Bruker du 34 eller 32 i klærne fra pretty little thing? Plis svar Hehe, skjønner ikke helt hvilken størrelse jeg skal bestille siden trodde 34 var xs, men ble usikker når det fantes en enda mindre

    8. Hjernedøde innholdsløse wannabe, hva skjer når fjortissene – og de umodne – ikke leser deg lengre – svaret er like opplagt som om paven er katolik.

    9. Flott du er som alltid😁❤️
      Jeg lurer på hvilken mobil du har? Mener jeg leste du hadde iphoneX i såfall er du fornøyd med den ?

    10. Antrekket er fint.
      Dine lesere har ikke lommene full av penger.
      Kanskje du kan legge ut look alike antrekk for mindre penger ved siden av det dyre klærne du kjøper. Det vil appellere til flere av leserne dine bare ett tips til outfit innleggene dine 😉
      Veldig fin farge dette kledde du 🙂

    11. Har aldri hørt om de joggedressene jeg? Haha følger aldri med på hva som er inn eller ikke 😅 er en person som henger sykt etter, sånn 3 år etter noe var kult SÅ syns jeg det/vil ha det. Når det kommer til klær sparer man jo penger på å henge etter da heldigvis! Haha

    12. Min drøm er å kunne hjelpe all verdens fattige mennesker og nødlidende dyr. Det er det jeg lever for, selvom jeg sitter igjen med 6000 kr etter at all husleie og regninger er betalt.
      Hva lever du for, Isabel ? Er det noen der inne…? Jeg lever i håpet.

    13. Spyr ikke Pierre av kroppen din? Med invalide ræva di og wannabe oppførselen din? Du er utrolig kvalmt å se på. Og jævelig irriterende på snap din. Hvor mye innhold er det i lille deg? Absolutt ingenting. Stakkars Pierre som må ta på en skjelett og to implantater som ser helt invalid ut😂😂😂😂

    14. Skal du ikke shave rundt nakkehårene dine? Jøss se på ribbeina dine stikker ut skjelletet ditt stikker ut😱😭😭😭

    15. Hvordan tror du finalefesten blir? er splittelsen blitt så stor mellom noen av dere at noen ikke en gang kommer til å prate sammen, eller at det blir klein stemning?

    16. Kan ikke en gang lese et kommentarfelt før man får vite hvem som røk ut av PH… Jaja, da vet jeg hva som skjer når jeg skal se episoden i kveld!!

    17. Isabel har vel ikke akuratt den beste kvinne kroppen trossalt for alle opperasjone men det betyr ikke at vi bare kan spy dritt om kroppen hennes. Hun kan også bli lei seg!

    18. Har pierre slutttet med youtube? Hvis ikke kan han lage en vide hvor han forteller om sine framtidige mål i livet og hvorda.han skal jobbet mot disse målene og nå de?

    19. Er det lov til å sove hvor man vil inne på hotellet på ph? Og kan man være oppe så lenge man vil, eller er det liksom noen som kommer og sier at dere må legge dere og sånn?

    20. Bare lurer, har du prøvd buttlift uten operasjon? har lyst til å prøve det selv så bare spør i forhold til erfaring! ❤️

    21. Panorama:
      Hvis du har så mye imot jenta, hvorfor gidder du å lese bloggen? Å snappen hennes? Hører ut som at du har ett tragisk liv der du må sitte å rakke ned på andre! Get a life 🙂

    22. Herregud, blir så oppgitt av kommentarene til noen mennesker.. Tror at nordmenn generelt har for mye tid til overs, og er for glad i å pirke på andre, istedenfor å ta en titt på sitt egent liv. Grow up!
      Jeg hadde en rooosa Juicy Couture joggedress, når jeg var typ 15 år, og husker at jeg var helt i ekstase da pappa kom hjem med den, haha! Tror faktisk jeg har den enda på lageret.. Sykt deilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg