FAMILIEDAG

annonse ⎟ lenker Nelly & PLT

BIKINI TRUSE HER ⎟ BIKINI TOPP HER

I går hadde jeg en super fin dag på stranden sammen med familien! Pierre og jeg tok med oss Rami og Sidra til Huk badeplass for å sole og bade. Etterhvert kom kusinen min Golnaz også! Vi spiste masse is, badet (eller… ja, vi prøvde i hvert fall haha), solet oss og bare nøt det amazing været. Det føles virkelig så rart å være på en strand i Norge. Jeg kan ærlig talt ikke minnes sist jeg solte meg på en strand her hjemme. Det var med andre ord på tide! Jeg elsker å tilbringe tid sammen med familien min. De motiverer meg, gir meg stå på-vilje og fyller meg opp med kjærlighet. Åh, jeg er så heldig! ❤️

Min elsk! 💘

SKJØRT HER ⎟ BIKINI TRUSE HER ⎟ BIKINI TOPP HER ⎟ SOLBRILLER HER

I dag er det fullt kjør når det kommer til jobb. P og jeg skal spille inn to YouTubevideoer og jeg har en del å ta igjen på bloggen. Søndager ser som oftest slik ut for oss. Jobb, jobb, jobb!

Jeg håper at dere har hatt en nydelig helg, og at dere tar det skikkelig med ro i dag før det braker løs med en ny uke i morgen! Love you. 💕

15 kommentarer
    1. Godt å se at du koser deg Isabell! <3 kos deg masse med familien i dette flotte været vi i norge har, og vit at du er vakker <3

    2. Her på Sørlandet smelter vi vekk,mn nå har vi venta på dette godværet lenge,så vi får nyte og drikke masse vann med isbiter oppi og det er jo så mye god mat😍godt du koser deg.vi trenger alle familietid❤ha en flott søndag videre😊🌞😎❤.

    3. hvordan fjerner du hår uten å få sånne svarte nupper eller bli grå? Jeg har også sorte hår og når jeg fjerner hårene blir det sånn ekkle svarte porer og av og til ser det grått ut i armhulene 🙁 HJELP!

    4. Du er en skikkelig god og snill person, Isabel! Du har fått så mye ufortjent dritt slengt mot deg også bare fortsetter du å være deg selv og vise hvor omsorgsfull, snill, generøs og vakker person du er. Heier skikkelig på deg og håper du fortsetter som du alltid gjør. Er sikkert vanskelig å stå i det når det stormer som værst, men du er virkelig en sterk person med gode verdier. Håper du får en fin søndag til tross for all jobbing og at sommeren din blir fantastisk. Det er mange som heier på deg! ❤️

    5. Hei søte deg, jeg lurer på hva man må gange prisen på pretty little thing med for å finne prisen i norske kroner? <33

    6. Kjapt spørsmål bare, jeg har ikke fulgt deg så lenge så jeg lurte på hvem som er hvem på bildene? Kjenner igjen deg og Pierre, men skjønner ikke helt hvem som er søsknene dine og hvem som er kusina di? 🙂

    7. Å så koselig, du stråler 🙂 og vakker som en blomst! ha en fin uke, satser på varme i Oslo ( selvom vi har i Stavanger også ) Ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg