INGEN SKAL FÅ HA DEN MAKTEN OVER MEG IGJEN

Jeg holdt på å si god fredag, men det er visst torsdag… *kremt*. Jadda! Er alt bra med dere, babes? Det håper jeg. 💘 Det var stille her i går og generelt over alt på mine sosiale medier. Årsaken til det regner jeg med at hele Norge har fått med seg, uten at jeg behøver å si noe om det. Jeg logget av, dro ut i parken alene en stund før jeg møtte familien. Jeg behøvde en dag der jeg fokuserte på alt annet enn det som skjer på nettet om dagen. Jeg har lært meg selv at jeg kun er nødt til å forsøke å ignorere enkelte saker så godt det lar seg gjøre. Så klart er det lettere sagt enn gjort, spesielt med tanke på alle kommentarene dere legger igjen for å påminne meg om det (de godkjennes forøvrig ikke, så det er ingen hensikt). Når jeg lar ting gå inn på meg, går jeg seriøst i kjelleren. Jeg orker ikke det en gang til. Vi alle så hvordan det gikk på bursdagen min, og en slik makt skal jeg aldri la noen andre ha over meg selv igjen. Jeg blir oppriktig trist av å bare tenke på hvordan jeg hadde det da.

On another note.. I dag skal jeg noe veldig gøy! Jeg skal nemlig på innspilling med God Kveld Norge. Vi skal prate om litt forskjellig, blant annet mitt store prosjekt! IIIHHH!!! Dette innslaget sendes ikke før til høsten, forresten. Jeg gleder meg til å være litt fremfor kameraet igjen – det er der jeg liker meg best, vet dere. Haha. 😉

Jeg har ikke hatt på meg sminke de siste dagene, det er jo så sjukt varmt. Nå må jeg derimot nesten kjøre på med litt glam ettersom at det er innspilling, men jeg har faktisk ikke så veldig lyst. Det er lite som er styggere enn rennende sminke i solsteken. Vel, vel. Jeg får kjøre på med minimalt på huden i hvert fall, tenker jeg. 

Vi avslutter med et spørsmål: skal jeg ha håret oppsatt i stram hale, eller løst? Jeg trenger deres hjelp! 

65 kommentarer
    1. Jeg har et spørsmål til neste spørsmålsrunde;
      Du er jo syyykt fin og brun! Men er du ikke redd for å få rynker? Bruker du noe for å passe på huden i sola? For du soler vel ansiktet og ser det ut som? 🙂 trenger tips selv skjønner du! XD

    2. Du kler jo begge deler kjempe(!) bra, men tror jet ville gått for løst<3 Stå på Isabell, jeg heier på deg!

    3. Isabel , du er så flott uten sminke. Du har alltid en fin shine med eller uten sminke, men uten så får du en fanstastisk glød og shine. Det er sommer, ikke smink deg på tv, du er nydelig uansett hva 🙂 Og jeg synes du er flott med håret opp, riktig nok du ser bedre ansiktet ditt. Ha en fin uke

    4. Jeg skulle bare ønske at du visste hvor mye verdt du er! Jeg skulle ønske at verden var skrudd annerledes sammen, men nå er det en gang sånn at en ønsker et ideal å gå etter. Jeg skulle ønske du kunne føle deg god nok uten operasjoner. For du er det! Det begynner innenfra – operasjonene er kun et symptom på at man forsøker å føle seg bra nok. Det tror jeg iallefall. Jeg håper at du en gang oppdager sannheten – hvor verdifull du egentlig er!

    5. Sett opp håret. Du har en vane for å dra fingrene gjennom håret, noe som er ekstremt sjarmerende men kanskje på et TV innslag kan det være distraherende for nye seere som ikke “kjenner” deg. Med håret oppsatt kan du slappe av og ikke tenke på det. I tillegg ser du så utrolig fresh ut med håret opp, og det blir ikke så alt for varmt i solsteiken

    6. Opp, opp, opp! Du kler jo begge deler, men det er jo så mye deiligere å la nakken få “puste” (lol) i sommervarmen! 😀 Synes jeg selv, i alle fall.
      Ellers lurer jeg veldig på hva som har skjedd. Jeg har i alle fall hørt noe 🙂

    7. Virker som du trives veldig godt med offer rollen din!! Ansiktet ditt ser ut som en mann(transe) hadde lett trodd på hvis du var en mann før. Sikker på at du ikke het Isak før?

    8. Herlighet at mennesker kan være så stygg mot hverandre! Er det rart det er krig i verden? Folk må slutte å skrive så stygge ting. Hva godt får dere ut av det, liksom? Hadde dere sagt det samme til isabels ansikt, eller er det skjermen i mellom som gjør dere så jævlig tøffe? Kjenner jeg blir mektig forbanna over enkelte mennesker. Hold meningene deres for dere selv om dere ikke har noe fint å si. Flesteparten av nettrollene her er jeg ganske sikker på er godt voksne mennesker. Skjerp dere og tenk dere om hvor stygg dere er mot en annen person, som dere forøveig IKKE kjenner personlig.
      Stå på Isabel!❤️ Ikke la de knekke deg. Du er sterk og god på det du driver på med. Hvis du noen gang har en dårlig dag pga kommentarer, ta en titt på bankkontoen din og grip dagen med et smil. Det er DU som har oppnådd det helt selv. Disse bitre menneskene er bare så sjalu…

    9. Siden GKN-innslaget ikke vises før til høsten, betyr det at vi ikke får vite dette prosjektet ditt før til høsten heller da?

    10. Ffs… Enda en unnskyldning til ikke å være ute blant folk og paradise premiere. Du virker helt sosialt enstøing av og til…. Jesus

    11. Altså jeg forstår ikke, hva tenker folk m? Du har for real den fineste kroppen jeg veit om. Helt sjukt. Du kler den rumpa du har!! Du burde seriøst være fornøyd m deg selv💞du har den fineste kroppen ever. Selvom den er operert❤️❤️❤️❤️
      jeg ser så opp til deg, du r et så godt forbilde for unge! Jeh forstår ikke hvorfor enkelte skal henge seg opp i at du snakker om operasjonene, penger, legge ut bikini bilder osv. Ærlig, er d ikke bedre at vi lesere veit at du ikke har sånn rumpe og pupper naturlig? D skaper mye mer press hvis ingen hadde vist d.
      I tilleg har du fortalt at dette ikke hjelper m selvtilliten. Åhh jeh blir så irritert på enkelte.
      Med at du forteller om dine usikkerheter, blir jeh mer tryggere på meg selv siden jeh kjenner meg igjen i d du sier. Hvis du forstår, eller jeh blir ikke tryggere på meg selv, men jeg føler meg ikke alene. Jeg har ish de samme usikkerhetene som deg!
      Stå på isabell. Du r rå

    12. Jeg synes hestehale og ikke sminke. Eller bare ha håret i en løs strikk oppå hodet som mange sv oss bruker. Jeg liker all natural best, girl next door. Men der er vi totalt forskjellige. En litt mer enkel look, t-skjorte og en shorts som er litt lenger og ialle fall uten frynser. Gjerne joggesko eller ballerinasko. Enkelt og naturlig gjør gjerne folk søtere. Ikke dyp utringnin heller.
      Har heller ikke fått med meg at det har skjedd noe spesielt? Men så er det tolv timers jobbing for tiden og ikke tid til pauser noen dager.
      Men du må bare kjøre ditt løp og vi andre vårt. Og har vi det ikke for travelt til å følge med på alt som skjer? Informer gjerne ♥️

    13. PS. Du som er så nydelig kunne sett mange ganger finere ut med stilen til Vendela Kirsebom feks. Vet hun er mye eldre men kom ikke på noen andre i farta. Den enkle stilen er mye mer classy selv om man er ung. Se rundt deg så finner du mange eksempler 💕

    14. Synes du skal ha sånn fransk flette eller hva det heter. At man fletter helt fra toppen og ned og tar inn litt og litt hår:)! Hadde vært suuuper fint på deg som har så langt og fyldig hår:)

    15. Ville berre si ag du er heilt fantastisk å ser virkelig opp til deg. Eg blogger litt sjølv å har veldig lyst å bli like flink til å blogge som deg. Du er et av mine store forbilder. Love you❤️

    16. Jeg har bare lyst til å gi deg en diger klem og psykologtime eller 10 ❤️
      Du er usikker som alle andre på din alder, og å gå til psykolog er så mye mer vanlig enn det kanskje gis uttrykk for i offentligheten! Den eneste jeg ville holdt meg unna er Sissel Gran, hun er psykolog for noen VG-profiler. Unner deg virkelig alt godt, men jeg hadde blitt SÅ glad hvis du er tøff nok til å innrømme problemene dine overfor noen med førstehånds kunnskap og kompetanse. You go, girl 💕

    17. Du kler begge deler – men jeg hadde gått for en stram hale hvis jeg var deg 😍 det vakre ansiktet ditt kommer mer fram da 👍
      Hva pokker har skjedd nå da – kan de ikke bare la deg være i fred snart. Heier på deg Bella ❤

    18. Jeg har fulgt bloggen din lenge, og det har bragt meg både glede og sinne. Jeg tror virkelig at du er en god person som bryr deg om deg og dine, og du virker også som en fornuftig jente. Derfor skjønner jeg meg ikke på denne besettelsen din om å måtte fronte all denne fokusen på hvordan man burde se ut! Jeg har selv tatt lipfillers og fått fjernet cellulitter her og der, og innser selv hvor utrolig overfladisk og fjernt det er. Likevel sliter jeg noe uhorvelig med selvtillit rundt alt annet jeg gjerne skulle fått fikset. Jeg sier ikke at “bare” DU er grunnen til det, da det spiller inn mange andre faktorer, men du må da innse at du muligens har en rolle i hvordan du får andre til å sitte og vurdere seg selv, på samme måte som du gjør? Er det noe du egentlig er stolt av? Nå snakker jeg ikke om hva du har endret med deg selv, men hovedsaklig på selve budskapet folk sitter igjen med når de leser bloggen din.

    19. Hei, lurte på noe angående instastoryen din på finalefesten. Var kanskje ikke sånn du mente det men blir kanskje oppfattet som du jubler ekstra mye og ekstra høyt da Leo slapp kulen på Julie hvor du også skriver «det er ett spill:):)» gjorde du dette pga forholdet ditt til Julie som du også har nevnt noen ganger på bloggen, eller var det bare fordi du var lykkelig på Leo sine vegne?

    20. Opp! Du har en vane av å ta deg veldig mye i håret når du har det ned, som jeg har sett på noen av vloggene dine! Og fu ser super bra ut med håret i stramt strikk så!!

    21. men når får man vite da om det store prosjektet ditt?? vil så gjerne vite det 🙁 🙁 🙁
      tror dem fleste er veldig spente på hva det kan være, haha
      btw, dette fortjener du fine Isabell<3 og husk at uansett hva enkelte folk sier, så sier jeg dette til deg at du er et så utrolig bra menneske og ikke minst utrolig nydelig!

    22. Sarapp: Fordi at jeg ble veldig glad på Leo sine vegner. Synes det er gøy at noen våger å kaste kulen i finalen. Hadde faktisk jublet ekstra mye uansett hvem det hadde vært, da jeg synes at det er slik en EKTE og SPENNENDE finale burde være 🙂 Absolutt alle jublet, så skjønner ikkee hvorfor det er så ille når jeg gjør det?

    23. Hei fine deg! Jeg lurte på hvordan den røde bikinien fra nelly som du la ut på snap her om dagen sitter hos deg? Har lest på flere kommentarer at den ikke sitter, sklir ned osv. Men det kommer vel også an på strl på puppene. Håper du svarer, den er så fin!

    24. Du har en succesfull blogg, reiser rundt, making money og du lever livet💸💸🤑🤑 oppholdet ditt i PH2018 var så bra du lagde all så bra TV så synd at du røyk ut, men syntes at det er morsomt at mange av newbiesene som hadde stor kjeft denne sesongen tror at de er legender, men kommer til å være kjendis i noen måneder og bli glemt rett etter (spesielt den jenta som backstabba deg🤣🤣) mens du, Mathias, Annmariel og de andre kommer alltid til å være ordentlig legender!

    25. Forstår veldig godt at du blir deprimert ofte. Hadde jeg vert i dine sko hadde jeg vert i kjelleren. Snakk om og ha ett meningsløst liv. Tenker du noen gang over om folk virkelig er glad i deg? Altså, din egen mor klarte ikke en gang og ta vare på deg når du var liten?:-O Tenk og tjene så mye penger som deg men bare rote dem bort og lure deg selv med at du er så forbanna flink til og spare at du fortjener det? altså jenta mi, i forhold til hva du tjener, sparer du ikke en drit. Du kunne liksågodt brukt pengene dine til dasspapir så hadde dem hvertfall blitt brukt til noe nyttig 😀 hadde vert spennende og sitt hvem som gadd og stå igjen med deg hvis du plustselig ikke skulle kunne leve av bloggen lenger, da hadde vel ikke engang golddigger boyfrienden din giddet og gnidd på den falske rævva di engang. Skal låve deg at hadde det kommet en hvem som helst søt jente og viftet med pengene til P så hadde han komt krypende og gjort hva som helst 😂 Penger og sex så er han solgt ❤️

    26. Du burde gjøre noe annet med det håret ditt, enn å sette det opp i hestehale vær jævla dag eller å kun ha det løst, Finn på litt mer spennende ting da du har så langt hår blir så kjedelig å se på..

    27. Så utrolig bra at du reiste på finalefesten! Du er rå! Ble skikkelig glad for at du ga faen i visse mennesker å bare koste deg ute. ❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg