FEIRING AV PRINSESSA VÅR

annonse ⎟ lenker Nelly

Jeg har jo så vidt hatt tid til å blogge denne helgen, så derfor har jeg litt å ta igjen. Blant annet vil jeg fortelle om feiringen vi hadde av kusinen min Golnaz på lørdag! Hun fyller 22 år neste uke, men da er både jeg og Jasmine bortreist. Derfor ville vi gjerne feire henne i helgen, slik at vi får en fin kveld sammen! Jeg booket bord på en restaurant som heter Miss Sophie på Nasjonal, og der startet altså kvelden. Jeg må bare rose den restauranten opp i skyene, for herlighet for en nydelig lokal og ikke minst for en nydelig mat! Det er nok min nye favoritt her i Oslo, faktisk. Etter en fin bursdagsmiddag der, dro vi ut for å feste. Alt i alt ble det en super vellykket kveld og feiring av prinsessa vår! Golnaz, jeg elsker deg og jeg håper du storkoste deg. ❤️

Meg, Golnaz og Jasmine. Glam-fam!

NESTEN IDENTISK KJOLE HER ⎟ HEELS HER ⎟ VESKE HER

Jeg elsker å gi mange fine kort til de jeg er glad i. 

Bursdagsgaven hun fikk av meg 💕

Fine jentene mine!! Takk for en nydelig kveld. ❤️

Er så glad i denne snuppa!!

❤️ ❤️ ❤️

14 kommentarer

Siste innlegg