RABATTKODE PÅ NELLY + NEW IN

annonse

EEENDELIG har jeg en rabattkode på Nelly å dele ut! Dere har etterspurt en veldig lenge, og nå klarte jeg å fikse dere en. WOHO!! Denne gjelder kun for mine lesere, så det er jo litt stas. Hehe! Jeg tenkte også å vise dere mitt seneste innkjøp fra Nelly. De har så sjukt mye fint for tiden, så det er vanskelig å la være å klikke seg hjem litt (mye). Jeg elsker å lage disse innleggene til dere, jeg vet jo hvor mye dere liker disse. 💕

OPPGI RABATTKODEN «ISABEL20» I KASSEN FOR 20% RABATT PÅ ALT FRA NLY BRANDS HER

Ps! Koden varer frem til onsdag, 6. juni.

KJOLE HER

SHORTS HER

T-SKJORTE HER

TOPP HER

TOPP HER

JUMPSUIT HER (nå på 30% rabatt!)

TOPP HER

JUMPSUIT HER

KJOLE HER

BIKINITOPP HER

JUMPSUIT HER

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER

KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER

HOODIE HER

TOPP HER

154 kommentarer
    1. Ikke noe hat, men til å ha sagt at du er misfornøyd med både puppene og rumpa viser du de relativt mye i utfordrende klær. Jeg får det ikke helt til å stemme?

    2. Så fine klær!! Jeg bare lurer på en ting, ikke frekt ment, men hvorfor valgte du å ta implantater i rumpa og ikke sånn brazilian butt lift som er så populært? Sånn hvor du tar fett fra andre steder på kroppen inn i rumpa? Er det fordi du ikke hadde nok fett eller noe sånn? Bare et spørsmål, ikke noe frekt ment, syns du er veldig pen!

    3. Hvilken str har du i den svarte toppen med tynne stropper? Har så lyst til å kjøpe, men vet ikke hvilken str..

    4. Gud så utrolig nydelig du var på bilde nr.4, fin på alle bildene men det var skikkelig fint av deg!

    5. Hva er ditt favoritt kles plagg nå for tiden?
      Og hva er dine favoritt sko om sommeren?
      Du er så pen💓

    6. Til ukens spørsmål: Har du noen tips får å bli kvitt akne arr i ansikt? Som ikke er dyrt som behandlinger på hudklinikker..

    7. Utrolig fine antrekk! Skal kjøpe den hvite jumpsuiten 🙂
      Er det mulig at du kan lage en sminkevideo eller evt. lage et innlegg på hvordan du sminker deg nå? Ser at du har en mer naturlig look på blant annet brynene dine, og vil gjerne se hvordan du sminker både dem og resten av ansiktet!

    8. Du nevnte i videoene du la ut på Instagram fra bursdagen din at du vet at rumpen din ser helt jævlig ut. Allikevel sier du nå i senere tid at du ikke vil gjøre noen tiltak for å fikse på rumpa igjen. Hva er grunnen til det?

    9. Kommer du alltid til å jobbe som en blogger? Eller hvor ser du for deg at du er om 20-30 år jobbmessig?❤️

    10. Hvorfor svarer du aldri på Snapchat? Jeg har sendt deg snaps opptil flere ganger, hvor jeg spørr om klær, leveringstid osv, og det ender alltid bare med at du du åpner den. Hvorfor det?

    11. – Er du lykkelig for tiden?
      – Hva er ditt beste tips for å få bedre selvtillit?
      – Hvilke venner har du hatt lengst?
      – Hvilken parfyme bruker du?

    12. Kunne du tenkt deg å bli Plan fadder og isåfall om du hadde blitt det, hadde du besøkt fadderbarnet ditt?

    13. Så peeen du eeerr!!! Love you Isabelle<3
      Til ukens spm: Hva er ditt favoritt-sminkeprodukt? Klesprodukt?(type klær) Hva heter du og Pierre på snap?
      Jeg er ganske ny her på bloggen, så jeg vet ikke om du har gjort det før, men kan du lage et innlegg der en du kjenner godt svarer på spørsmål om deg?? Bare et forslag altså.
      <33loveyou hilsen Karine

    14. Hei:)) du har urolig vakkert hår, bruker du extentions eller har du noen bra tips til hvordan man tar vare på håret/få det til å vokse fortere? 🖤🖤

    15. Til ukenes spsm: hvordan redigerer du vanligvis bildene dine i lightroom? Hvilke filtre bruker du evt? Bildene dine er alltid så fint redigert!

    16. Heiii skjønning <3 Jeg har et viktig spørsmål. Jeg har også ganske store pupper, og bruker D-cup, men vet ikke om jeg skal kjøpe M eller L i den sorte croptoppen... Hvilken strl har du? Håper på svar

    17. Tusen takk for rabattkoden, fine Isabel<33 Nå kan jeg endelig kjøpe meg et lass med sommerklær og bikinier!!

    18. Hei! Jeg lurer på om du har hørt på noen albanske låter, og hva du eventuelt syntes om albanske låter??❤️

    19. Har du mye klær hjemme som du ikke bruker og som kan ha ligget i klesskapet ditt ganske god stund nå???

    20. Om du kunne velge mellom og ikke tatt operasjon på et av stedene du har operert hvor ville du ønsker det var?

    21. Rekker du å bruke alle klærne dine? Noen av disse ser jeg kun i innlegg som dette – og ikke ellers. Er bare nysgjerrig. 😁 selv har jeg ikke en tredjedel av klærne du har, og sliter med å få brukt alt. 😅

    22. Du vet det ikke er lov å bruke engangsgrill for tiden sant? Ser på Snapchat at du skal grille pølser. Det burde du gi faen i. Respekter de forbudene som er satt. Plutselig er du grunnen til en stor brann som i værste fall kan ta liv

    23. Hvorfor velger du og venner å ikke respektere totalforbudet mot åpen flamme? Du kan ende opp med å starte en skogbrann og du kan få 6000kr i bot hvis du blir tatt i å fyre opp en offentlig grill eller en engangsgrill.

    24. Kan du svare helt ærlig på om du har tatt fettsuging/fjerning? Leser så mye forskjellig på om du har gjort det eller ikke😕

    25. Hvordan er det å få så mange hat kommentarer på bloggen din? Jeg vet du er utrolig sterk, men jeg hadde nok ikke tålt alt det du må ta imot hver eneste dag… du er sykt tøff, stå på❤️

    26. Hva skjer med dine bryster? Ser ut som nåkk en mislykket operasjon, ser dine brystvorter ikke henger helt på greip. Seriøst, så stygt. Slutt å operer deg, du blir ikke finere.

    27. Blir det någonsin kommunikations problem mellan dig och Pierre siden dere pratar olika språk, puss älskar dig❤️

    28. – Hvem betaler lønnen din, får du fra flere mtp innleggene du skriver, eller har du faste summer?
      – Er du fadder for noen? Altså, pengemessig
      – kan du lage sminkevideo snart?
      – 5 TING du ikke kan leve uten?

    29. Spørsmål om kjole nummer 3, har du redigert bildet eller er den sånn i fargen? Den ser veldig rød ut på Nelly, elska fargen den var på bildet her!!

    30. Ukens spørsmål: Hvis du er misfornøyd med puppene og rumpa (som du selv har sagt), hvorfor går du med så utfordrende klær som viser disse kroppsdelene da? 🙂 absolutt ikke noe hat, jeg vil bare forstå <3 kanskje du har blitt trygg på kroppen igjen? <3 Håper det for din del! For du er SMASHING

    31. Du har «fikset de», sier du, som om det er noe galt med leppene dine. Så kom en kommentar om hårfestet ditt. Når jeg er her inne ser jeg så mye kommentarer om utseendet ditt, alt fra at rumpen er stygg til at puppene er langt fra hverandre, i ulik høyde, What not.
      Og jeg skjønner at det er kjipt. Hadde det ikke vært fint å få oppmerksomhet for den du er som person? Det er nok mange som hadde spredd hat uansett, men da hadde du også fått komplimenter for hvor dan du ER. Og det hadde kanskje gjort noe med selvfølelsen din? Jeg kan ikke unngå å tenke at du har lav selvfølelse, og prøver å bedre den ved å ta tak i og «fikse» alt du har komplekser for. Fikse nesa, rompa, puppene, leppene, vippene, neglene, hårfeste, bleke tenner og sikkert mye mer. Så gjør du det da, og får enda mer hat for hvordan du ser ut. Det blir jo en evig spiral og selvoppfyllende profeti!
      Jeg skulle ønske du kunne skrive om deg selv. Ikke om penger, klær, operasjoner. Du har garantert en personlighet bak alt det ubetydelige støyet. Det ser nesten ut som et jag etter bekreftelse. Men hvorfor? Du er verdt akkurat like mye som alle andre mennesker, uavhengig av utseendet ditt. Pg jeg er sikker på at det er en fin personlighet bak der. «your dreams are as hungry as your demons. Make sure you feed the right ones?. Og en drøm kunne kanskje vært å være sikker på seg selv, i egen kropp og sinn? Så mat de tankene da! Ved å fokusere så mye på utseende, operasjoner og overfladiske ting, mater du for det første nettrollene som får mer å hate på, og du mater egen usikkerhet ved å jage etter bekreftelse ..
      Håper du kanskje får et litt annet perspektiv på ting etterhvert ❤️

    32. Er ikke du beskymret for at kanskje jobb som blogger og generelt sosoiale medier ikke vil vare. Og du blir plutselig uten jobb, hva er planen din da?

    33. Håper det var her vi kunne stille spørsmål til ukens spm?
      Jeg lurer veldig på hvor solbrillene du har på idag er fra? Og hvilket merke?

    34. Så heldig du er som ikke har celulitter. Jeg kan ikke gå i hvite bukser for da vises dem gjennom.😔

    35. Er puppene dine skjeve? La bare merke til det på bildet med den lyseoransje kjolen🙈 veldig fine klær, forresten!

    36. Hvorfor gjør du ikke noe med hengepuppene dine?! De er jo heeelt forskjellige og den ene henger jo verre enn værst! Åssen klarer du å gå rundt å se sånn ut…

    37. Har de ikke inne shortsen eller er deg bare jeg som ikke finner den? Btw du kledde alle disse plaggene sykt bra, stå på videre!

    38. Synes du er feig som ikke tør å stå for valgene du har gjort! Speak up om operasjonen din, det er det minste du kan gjøre. Hadde du hatt den minste grad av respekt for leserne dine som klikker seg inn på bloggen din hver dag, hadde du fortalt dem sannheten..

    39. Er du fornøyd med ditt eget utseende? Jeg syns selv du er to-die-for nydelig, men klarer du også å se det eller er det noe du sliter med å se selv?

    40. Synes du ikke at det er litt respektløst å sitte med mobilen limt i hånden hele tiden når du er med andre mennesker? Spesielt på snapchat, dere klarer jo ikke å gjøre hyggelige ting sammen uten at alle sammen må fiske opp telefonen og filme og ta bilder av alt dere gjør. Tenker på båtturen.
      Hva er egt viktigst for deg? Å ha det bra, eller at andre skal tro at du har det bra? Det er litt trist, men en dag kommer du til å forstå at å ha mange følgere og likes ikke er det som betyr noe i livet. Da kommer du til å angre på at du brukte så mye tid og energi på det. Du lever kun på sosiale medier virker det som.

    41. HVORFOR godkjenner du ikke mine spørsmål? Jeg lurer jo.. og de er ikke noe frekke/slemme en gang. Slutt å be oss stille spørsmål når du ikke en gang vil godkjenne helt vanlige spørsmål. Føler meg ikke verdi som leser når du gjør sånn 🙁 hadde forstått deg 100% om det var stygge spørsmål. Noe jeg aldri ville gjort. Takk for meg, vært trofast og snill leser i 3 år. Håper du behandler andre lesere bedre.

    42. Ukens spm:
      Hva betyr tatoveringen på ryggen din?
      Aktuelt å fortelle hvilket land du kommer fra?
      Elsker bloggen din, du er et stort forbilde og inspirer meg hele tiden!💗 Snille og fine Isabel😻💗

    43. jeg lurer på om du er naturlig brun til vanlig, i tlliegg til at du soler deg mye? Du har skikkelig fin brunfarge😍 misunner deg så myee😩 du er brun året rundt, bruker du å ta sol elns?❤️

    44. Hvorfor funker ikke rabattkoden din?😕 skrev inn rabattkoden din og denne logoen kom opp ✅, men nå har jeg bestillt en vare uten å få noe som helst rabatt på den?😕

    45. Har du mulighet til å lage et innlegg hvor du legger ut bilder med hva du har kjøpt fra prettylittlething? 😻

    46. Jeg synes du er sterk som står fram og er åpen om operasjonene. Stå på Isabel<3! Du er helt rå❤️

    47. Er det ikke bedre å bare si hva du har fikset på enn at alle spekulerer? Det er jo ikke noe man ser på deg så det kan vell ikke være så gale 🙂

    48. Hvorfor funker ikke rabbarkoden din? Jeg skrev den inn på en vare jeg ville kjøpe også kom denne logoen opp ✅, men jeg fikk ikke noe rabatt på den. Så nå har jeg kjøpt varen for full pris selvom jeg skrev rabattkoden din😕

    49. Kjære Isabell. <3
      Hvordan er det for deg å se Instastoryene til enkelte deltakere fra årets PH-sesong når de hører på Mads Hansen-sangen, danser rundt, synger med osv.?
      Digger deg så mye. Stå på videre

    50. Hei. Hvor er bikini din fra som du hadde på insta storyen ? Og hvilken strl bruker du, jeg vil ha den samme. Den var iaf drit fin på deg, og godt å se at du koser deg. Ever body is a bikini body, du er fin som du er. Aldri tro noe annet <3

    51. Hva er størrelsen på bikinitoppen? Hilsen ei som aldri finner bikini som passer og ikke har v-neck.
      Evnt har du har tips til prisgunstige bikinitopper som ikke er v-neck? Men passer til 70e 70f.

    52. Vet ikke om jeg har forstått helt riktig, men når du sier at du ikke orker mer styr,
      hvorfor fortalte du da om den hemmelige operasjonen til å begynne med da?

    53. Går det inn på deg når folk skriver hat til deg eller klarer du å stenge det ute? Synes du virker som en fantastisk person btw<3

    54. Hvilken str har du i den svarte bikinitoppen? er også slank og store bryster, og er såå vanskelig å finne passende bikinier!😰

    55. Det er trist at du og andre som velger å endre på kroppen sin blir hetset for det. Folk har ikke noe med hvorfor du tok operasjon eller hva fu har gjordt, de har heller ingen rett til å slakte deg for det, de kan ha sine meninger om operasjoner generelt, men å angripe enkeltpersoner som gjør det er ikke greit. Og man må heller ikke ha en grunn for å gjennomføre en operasjon. «Fordi jeg syntes det er fint»
      Eller «fordi jeg vil» syntes jeg faktisk er grunn nok. Og at andre mennesker mener at bloggere og kjente personligheter skaper kroppspress syntes jeg helt ærlig er dumt å si. Dere er jo vanlige mennesker som legger ut bilder av dere selv, hvis vi skal tenke som kritiske personer osv er jo alle som legger ut bilde av kroppen sim og som har gjordt noe med den kilder til kroppspress. Isabel du er fin, det samme er alle andre bloggere. Og til alle andre, dere er fine sånn som dere er, og vil du endre noe med kroppen din, så gjør det hvis det er det du virkelig vil, du trenger ingen spesiell grunn. Beauty comes in all shapes, colors and sizes <3

    56. Hei 🙂 Kunne du ha fikset linken til shortsen? Kommer bare innpå kategorien shorts på nelly og ikke til selve produktet.

    57. Hva er den siste hemmelige operasjonen? Ikke for å hate, er bare så nysgjerrig!!! Ikke si A og så droppe å si B! Urettferdig!
      Har du hørt sangen Sommerkroppen, og hva syns du om den?

    58. Hei fine deg! Utrolig mange fine plagg, ble glad for denne koden <3
      Den bikinitoppen i svart med knytting foran (Bilde 10) hvordan er den i størrelsen? Jeg har ganske store pupper selv og trenger desperat en FIN bikini som jeg kan gå med uten å ha nipslip! Ville du anbefalt?

    59. Huff! Får helt vondt av å lese enkelte kommentarer her inne! Hva skjer med verden? Pirker på kroppen til andre og spør i detaljer , er puppene skjeve? Henger de? Rompa skjev? Hva i alle dager feiler det dere?? En kropp vil aldri være 100 prosent «perfekt» ( hva enn perfekt er) operert eller ei. En ting er at dere mobber Isabelle på det groveste og jeg tror hun sliter nok med selvbilde rundt egen kropp fra før av, en annen ting er hvilke signal dere sender til alle andre som ikke har «perfekt» kropp. Når Isabell som er så flott hele tiden får hets for kroppen sin, hva da med en normal kropp ?? Skal man lete etter feil så finner man feil! Garantert. Tenk om alle kunne ha et mer avslappet forhold til sin egen kropp, tror verden hadde vært lykkeligere da altså ! Ingen er perfekt ! Vi er bare mennesker. Alle har følelser, alle er sårbare , alle vil bli akseptert , bli sett , bety noe for noen og til syvende og sist føle seg elsket. Man trenger ikke en perfekt kropp for å oppnå dette! Husk det:)

    60. Greia er den, Isabell; Jeg har egentlig ikke tatt det med deg og Morten så seriøst fordi HALLO han latterliggjør jo alle! Men nå gikk jeg inn på instaen hans og når jeg så noe av det han har skrevet om/til deg får jeg faktisk litt sjokk fordi forskjellen på deg og de andre han latterliggjør er at du har sagt STOPP! Av personlige, såre grunner har du sagt stopp. Og nå er grensa nådd for meg ass! Morten må se til fa** å skjerpe seg! Han syns sikkert det er super gøy å ødlegge folk som allerede sliter nok fra før av, men herrrregud!!! Nå er han bare virkelig barenslig og viser sitt sanne seg med den sangen!

    61. Har du operert kjeven din? Liksom fjernet fett fra under haka for å slippe dobbelthake og ha en CUT jawline? Hvis ikke så er du sinnsykt blessed med en vakker kjeve😍

    62. Ref siste innlegg på insta. Hvorfor gjør du dette mot deg selv når du vet at du kommer til å ligge i fosterstilling når du får svar på tiltale? Ignorance is bliss, babe. Se bare på Sophie Elise. Ingen som er butthurt der i gården. Og ja, pun intended😅

    63. Hva er Årsaken til at du er såå pen! Du er en av de fineste personene jeg har sett, og driter i hva alle andre sier<3

    64. Jeg er verken for eller imot plastisk kirurgi, opp til hver enkelt. Men syns du ikke det er ganske sykt at det har blitt så normalt? Er man litt usikker og er rik så bare legger man seg under kniven liksom. Hvis du kunne gått tilbake, ville du heller brukt pengene på en god psykolog da? Er jo i hodet det sitter, for du har jo ikke fått det bedre som du sier.
      Som sagt, verken for eller imot. Men syns det er helt sinnsykt at det er så normalt når man tenker på det. Lettvinte løsninger istedenfor å jobbe med seg selv:(

    65. Hei Isabel! Dette har egentlig ikke noe med akkurat dette innlegget å gjøre, mne jeg ville bare fortelle deg hvor fantastisk jeg syns du er. Jeg syns det er helt latterlig og grusom oppførsel du har fått kastet mot deg fra andre angående ditt utseende (og ja, det er mobbing). Din usikkerhet er ikke et leketøy for media og andre mennesker. Jeg får så forferdelig vondt av deg når du selv meddeler hvordan du har det angående dette, og hetsen fortsetter. Det er umenskelig oppførsel. Det er din kropp og ditt utseende som du kan gjøre hva du selv ønsker med det, uten at det skal vekke stygge reaksjoner for andre som ikke har noe som helst med det å gjøre.
      Det er bra du har så mange lesere som støtter deg gjennom dette. Jeg syns du er utrolig tøff som klarer å takle dette og fortsette dine sosiale medier. Jeg vil nok tro at det ikke er så lett, men jeg er glad for at du har Pierre og gode venner som kan hjelpe deg gjennom alt. Du fortjer å ha det bra like mye som alle andre, og jeg håper så inderlig at alt ordner seg. Jeg kjenner deg ikke mer enn det jeg leser om på bloggen, men du virker som ei helt fantastisk jente. Stå på som du gjør og ikke gi etter for hetsen. Du er nydelig både på utsiden og innsiden.

    66. Hei!
      Hvilken størrelse har du i den røde/orange kjolen på bilde 13? Jeg er oftest mellom m og l, litt avhengig av passform. Er den veldig kort?

    67. Hei, jeg bare lurer på ting. Fra en jente med rompe til en annen. Hvordan skjørt kjøper du? Foreksempel det nye hvite skjørtet ditt. Hvordan finner du skjørt der halve rompa ikke henger utenfor? Jeg sliter så fælt med dette. Så trenger tips

    68. Hva er din favorittmat? Og hva er din favorittmat som du klarer å lage på egenhånd? Fortsett med det du gjør, du virker som ett godt menneske, og jeg unner deg alt godt<3

    69. Er det hvite skjørtet du har på til den svarte toppen kort bak når du bøyer deg for eksempel? Og hvilken størrelse har du i det? Sliter ofte med at shortser og skjørt ikke dekker rumpa helt..

    70. Jeg bestillte en pakke fra nelly for nesten 2 uker siden og har enda ikke mottatt pakken:( Har sendt melding til både nelly og postnord, men ingen svarer. Har dette hendt med deg før og evt hva har skjedd?

    71. Hvorfor bilde redigerer du alle bildene dine? Har du så syk dårlig selvtillit du må redigere alle bildene dine? Vi alle vet du er en fake tynn pinne , men seriously enda mere fake? Vi spyr av manne trynet ditt og pinne kroppen din!

    72. Hei Isabel! Jeg har den samme svarte bikinitoppen, men jeg må si at du kler den så godt!! Jeg tror nok det har litt å si at du har litt fyldigere pupper enn meg, men den var bare helt nydelig på deg! Ikke bry deg om de som sier at puppene dine er stygge, for de er ikke det!!

    73. Solgte du ikke akkurat ut masse klær fordi du kun bruker de et fåtall ganger og de blir liggende i skapet.
      Likevel bestiller du inn masse nytt?

    74. Vet at den hemmelige operasjonen din var å fjerne en del av ribbena for å få mindre midje, magen din var ikke så smal før hhaha

    75. Så enig med Celine der oppe!! Det er så viktig og være gode(!!) mot hverandre, og hvorfor i all verden skal man egentlig være noe annet?.. All medfølelse og kjærlighet til deg Isabel ❤️

    76. Jeg skjønner ikke hvordan folk gidder å bruke tiden sin på å skrive hat til en person du ikke har møtt engang! Tenk hvis dere hadde fått de kommentarene, hvordan hadde dere følt dere da? Det er greit å ha sine meninger men du trenger ikke å kommentere dritt på alt Isabel gjør! Elsker deg Isabel❤️

    77. Lurer på hvorfor Janne må referere til bilder på Instagram i kommentarfeltet her. Hvorfor ikke bare kommentere den orginale posten på Instagram?
      Tøffe utsagn men ikke tøff nok til å stå for dem.
      Latterlig..

    78. Får helt vondt i meg av å se alle stygge kommentarer, å at alle kan være så usakelig. Man skjønner jo at folk ikke kan ha det så bra med seg selv eller har veldig lite å gjøre når de gidder å bruke så mye tid på å “hate” på deg. Er jo tragsikt. Men uansett hvor vanskelig det er Isabel, må du prøve å ikke ta deg ner av det. Bare husk at de må ha bra lite å gjøre med sitt liv når de gidder å bruke energi bare på å skrive drit. Du blir nå en del av hverdagen demmes positivt eller ei, å du får enda gjort de tingene du vil mens dem sitter hjemme å skriver stygge kommentarer. Jeg synes du virker som en fantastisk jente! Å synes du er fin som du er 😍 bare husk det! Jeg digger deg! Jeg vet det ikke er lett, men drit i alle haters før du ser jo klart at du får fortsatt gjort ting mens de sitter hjemme foran pcn, eller tlf å hater 🤣
      Det virker som du har en fantastisk personlighet og det er det som teller 😍 Åsså ja, jeg synes du er fin.

    79. Herregud mennesker! Hadde hu fjerna ribbeina ville hun hatt synergier arr! Isabell sier tydelig ifra om at hun IKKE vil fortelle den om «hemmelige» operasjonen og da må dere for polker respektere hennes valg og hva hun vil gjøre+fortelle om når det gjelder hennes egen kropp…! Hennes kropp, hennes valg…. er vel ikke såååå vanskelig å forstå??!
      Isabelle; vær sterk, det går over! Mennesker som slenger med leppa er ikke verdt å bruke til på! <3

    80. OMG😍 jeg elsker deg så sykt mye!! Pleier aldri å kommentere fordi jeg vet aldri hva jeg skal skrive. Men nå har jeg fått nok, så mye drit folk sier nå Fyf. Jeg syntes du er fin akkurat som du er💘 når folk sier du lager kroppspress for unge jenter så tar de så sykt feil, du har gjort det for dine grunner. Du sier jo heller ikke “Gå å ta denne operasjonen” så når folk sier det blir jeg så sykt irritert. Mange har tatt operasjoner men har holdt det skjult, de får ikke noe hate. Men du som har hvert ærlig om dine opperasjoner får hate, jeg forstår virkelig ikke. Du har jo gjort det for dine grunner og det syntes jeg at folk burde respektere❤️ Når voksne mennesker kommenterer og sier så mye dritt syntes jeg synd på menneske i dems liv så må leve med folk som ikke respekterer andre. Jeg elsker deg så mye, og jeg blir lei meg når jeg ser at du får så mye drit og når du tar deg nær av det. Du burde ikke høre på hatere! Alt de sier er bare fake! Du er fin akkurat som du er og jeg elsker deg!!😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg