SÅ LANGT I 2018 HAR JEG…

Processed with VSCO with av8 preset

Når jeg la meg i går begynte jeg å tenke over alt jeg har oppnådd og opplevd så langt i år. Dere vet når man har skikkelig høye forventninger og håp for et nytt år så fort det er 31. desember? Vel, året 2017 var helt forferdelig på mange forskjellige måter for min del, og derfor kunne jeg knapt vente til året var over og jeg endelig kunne starte på blanke ark i 2018. Jeg vil nok konkludere med at dette året så langt har vært bedre enn hva hele fjoråret var. Jeg har storkost meg omtrent hele tiden, og det har ikke skjedd noe stort som har påvirket meg negativt. Alt har så og si vært helt fantastisk! Tenk å kunne si det, da? Åh, jeg er skikkelig glad for det. 

SÅ LANGT I 2018 HAR JEG…

🐚 Vært i Mexico og spilt inn sesong 10 av Paradise Hotel. Min andre sesong!

🐚 Gått ut med at Pierre og jeg er kjærester igjen, etter at det ble slutt i februar i fjor. Jeg husker at jeg var så nervøs for å poste den videoen, men det ble virkelig tatt så godt i mot av alle. Pierre og jeg er ment for hverandre, og vi klarte oss ikke uten hverandre. Jeg lengtet etter han konstant, og det samme gjorde han med meg. Ah, kjærlighet dere.. Det er en fantastisk fin ting. 💘

🐚 Flyttet inn i en ny amazing fin leilighet og blitt samboer med Pierre igjen. Sommerfugler i maaagen! 

🐚 Spart masse penger. Jeg har vært veldig flink på sparefronten, og snart er jeg klar for huskjøp! Kan dere tro det? Shit.

🐚 Fått meg nye venner. Ine og Newa blant annet, som begge to er helt fantastiske venner som jeg er evig takknemlig for. Skjønneste og godeste jentene mine!

🐚 Reist til Mexico, Thailand, Sverige, Cannes og snart LA og Hellas. Jeg elsker å reise! Herregud, jeg har reist ganske mye allerede i år. Jeg klager dog ikke, hehe. 

🐚 Signert en kontrakt om noe helt vanvittig som skal annonseres snart. Dette er definitivt det største som har skjedd meg, ikke bare i 2018 men i livet generelt.

🐚 Takket nei til 71 grader nord kjendis og Kollektivet.

🐚 Hatt den mest dramatiske 17. mai feiringen ever.

🐚 Oppdaget restauranten Miss Sophie, som jeg har blitt heeelt forelsket i. YUUUM!!!

🐚 Hengt med ville aper! Altså, det er definitivt noe av det mektigste jeg noensinne har opplevd. Jeg vil tilbake til Phi Phi i Thailand ASAP, kun for å hilse på og mate disse skjønne vesenet. Hvorfor kan man ikke eie en ape i Norge?

23 kommentarer
    1. Det siste punktet: oi! Er du alvorlig nå? Nr 1) apene på Phi Phi er ikke “ville”. Alle turistene blir tatt med for å mate de. Nr 2) apene, som så mange andre dyr, har det best i det fri. Ikke som “kjæledyret” til mennesker. Behøver det utdypes ytterligere?

    2. Ville berre si så bra at livet har godt din vei i 2018 og håper det fortsetter sånn. Du fortjener ikkje noko vondt akkurat som alle andre mennesker Isabel <3<3

    3. Hei! Jeg bare lurte på hvor du «opprinnelig kommer fra» siden utseende ditt ikke er 100% norsk :)) <3

    4. Haha tror det var veldig smart av deg å takke nei til 71 grader nord! Men gleder meg til å høre den store nyheten du har snakka om i 3 mnd nå 🙂 “ikke lenge igjen”

    5. Hva skjedde på 17 mai som car Såå dramatisk? Var vel bare du som var dramatisk fordi du ikke feiret med Pierre og stolte på han

    6. De apene er ikke ville dessverre. De lever ikke i fangenskap i den forstand, men når sånne dyr som i utgangspunktet er ville kan komme å sette seg på fanget til et menneske så er det ikke naturlig lenger. Lokale tar med folk dit for å mate apene og sånn tjener de penger. De er ikke vill lenger når et eksotisk dyr oppfører seg som en hund/katt. Dessverre! Men man kan ikke alltid vite alt, men nå veit du hvertfall og slipper å reise dit igjen for å støtte 🙂 og ja, jeg har vært der og visste/skjønte det ikke før lenge etterpå selv 🙁

    7. Dersom privatpersoner skulle hatt aper som kjæledyr i Norge ville det vel åpenbart vært på grensen til dyreplageri… Lengre unna deres naturlige habitat kommer man ikke.

    8. Syns ikke det er noe galt med rumpa til Isabel, trolig hadde ingen av dere sett at den var gjort noe med om hu ikke var åpen å fortalte det. Og det står respekt av at hu fortalte det, og står i dette.
      Så gratulerer, dere er skikkelig lavmål👏🏻👏🏻

    9. Jeg tror kanskje jeg vet hvorfor du ikke ønsker å stille på 71 grader nord, du er en bestemt kvinne og er flink til å snakke for deg, men hvordan du ville klart å pushe deg selv fysisk er jo en helt annen sak. Du kunne blitt kvitt en del fordommer ved å bli med på 71 grader nord kjendis. Men ingen ønsker å se en kvinne som ikke tørr en dritt og bare klager hele tiden, så alt kommer til til viljestyrke, og hvis du har det, tror jeg du kunne gjort det bra.

    10. Vilde: Fordi at 71 grader nord ikke er min greie overhoooodet. Hadde hatet livet mitt, haha. Kollektivet får man ikke en krone for, så da ble det ikke noe jeg prioriterte nå som det skjer masse annet på jobbfronten 🙂

    11. Litt seint svar, er ikke så veldig fast “leser”. Men ja, jeg har vært på Phi Phi, og Bamboo Island og ørten av de andre øyene rundt Phi Phi. Og store deler av resten av Sørøst-Asia. Apene er ikke ville bare fordi de ikke er i bur. De er vant med mennesker, og blir matet av turister fra morgen til kveld – HVER DAG ÅRET RUNDT. Dessverre var Thailand en av de første turene mine til Asia, og dermed gikk jeg i samme mate-apene-fella. Men jeg trodde aldri de var ordentlig ville. Det så man lett på atferden deres. Jeg har sett ville aper på Borneo, i jungelen på fastlands-Malaysia og i Afrika. Apene rundt turistfellene i Thailand og på Bali er ikke ville, selv om ingen eier de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg