DERFOR TAKKET JEG JA TIL PARADISE HOTEL 2018

Det er mange som ikke forstår hvorfor jeg valgte å takke ja til en ny sesong av Paradise Hotel. Hvordan kunne jeg takke ja til dette, men ikke til Bloggerne er det mange som lurer på. Vel, det er enkelt for meg å svare på. Innspilling til Bloggerne varer i rundt 6 måneder per sesong. Det vil si en veldig lang innspillingsperiode der du skal dele oppturer og nedturer i livet ditt. Det er jo greit nok det, men i mitt tilfelle skjedde det veldig mye i livet mitt på den tiden. Jeg la meg under kniven, jeg slet med mitt i tillegg til at det var mye konflikter i nære relasjoner. Det hadde vært veldig privat og personlig om jeg skulle deltatt. Derfor følte jeg at det måtte være “verdt” det, om dere skjønner? Med tanke på honoraret, syntes jeg ikke at det var verdt det. Jeg stilte meg skeptisk til det, og deretter ble det ikke noe av. Om jeg skal dele alle spekter ved livet mitt – på både godt og vondt – har jeg isåfall lyst til å gjøre det i en egen serie. Da hadde det virkelig vært verdt hvert eneste sekund med innspilling! En egen serie hadde helt oppriktig vært drømmen. Jeg tror at dere hadde likt det også. Am I right?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Paradise Hotel derimot er bare gøy! Der blottlegger jeg ikke alle aspekt av livet mitt. Det er et spill, enkelt og greit. Et eventyr der man blir kjent med nye mennesker, er i Mexico på et luksus hotell, får servert mat.. Man lever rett og slett i sus og dus. I tillegg til det konkurrerer man om 500.000 kroner + innspillingen varer bare i to måneder. Hvorfor skulle jeg ikke takke ja? Jeg fikk også betalt for å delta. Valget var enkelt for meg, så lenge jeg fikk tilgang til bloggen min vel og merke. Det var et av mine krav. Jeg er super takknemlig for alt min første deltakelse har ført til, så jeg tenkte at det ikke kunne skade å gjøre det igjen. Dessuten er min første sesong av PH et av mine topp 3 gøyeste minner i livet. Jeg traff mange fine mennesker, jeg knyttet et sterkt vennskap med Sara og Mathias som jeg fortsatt står supert nær. Jeg traff min kjæreste der, som jeg fort fant ut at var “the man of my dreams”. Det er takket være PH at jeg fikk mulighet til å jobbe med det jeg elsker mest av alt. Derfor var valget enkelt. Jeg ville oppleve det igjen.

Håper det kanskje gir litt mer mening nå? ❥

42 kommentarer
    1. Skjønner deg godt! Og må bare få si at dette bildet er så fint av deg! Jeg er ikke for operasjoner og syns du har vært uheldig mtp på proporsjoner på kroppen. Men dette er bare så fint! Det ser ikke unaturlig ut om det er lov å si 🙂

    2. Du fremstår som litt diva her. Vil gjerne ha egen serie med samme vilkår, men vil ikke dele TV-tiden med andre.

    3. Hei, fulgt bloggen din en stund. Har lyst til å kjøpe det gucci-belte som du har, men er usikker på strl. Har ca lik kroppfasong som deg. Lurer derfor på hvilken strl. du har i dette belte? Takk for svar 🙂

    4. Heyjo, ville bare si at jeg syns rumpa di er amazing, kommer fra ei jente, og ville bare at du skal vite at ikke alle er enig i hva alle andre forteller deg daglig. Syns det er urettferdig ovenfor deg at du får pepper fra andre som mest sannsynelig er sjalue for at du har ressurser til å fikse opp i ting du ikke er like sikker på, sikker på dem hadde gjort det selv hadde dem hatt mulighet. Men bare tenk, du vokser hver dag til en sterkere person mens dem krymper, det er oppførsel man burde bli flau over om jeg kan kalle det det, det er mye eklere, kvalmere og styggere å oppføre seg frekt og ufyselig mot en person enn det det er å legge seg under kniven. Du er en utrolig sterk person, og det er en av mange grunner til at du er et bra forbilde.

    5. Et av dine krav var og ha tilgang til bloggen. Hva var dine andre krav? 🙂 siden du spesifiserte at det var kun et av dine.

    6. Var det ikke du som ikke ville bli med på bloggerne fordi det var så dårlig betalt? Husker du skrev et innlegg om det for lenge siden

    7. Sitter og ser på sesongen fra paradise, da du var med. Hvordan er forholdet mellom deg og Elin nå? Hva synes du om henne og om det hun har fått til? 😃

    8. Er såååå sikker på at du får din egen TV serie!!!! Og det gleder meg sååå mye❤️❤️❤️❤️

    9. Hvilken str har du i den hvite meshki badedrakten din? Skal kjøpe lik så hadde satt utrolig stor pris på svar😊😊

    10. Unnskyld meg, men du er så sykt selvopptatt at det er flaut å se på. Alle skjønner at hjernen din fokuserer på deg selv 90% av tiden, er det ikke flaut? Du burde fjerne hele bloggen din, den bidrar ikke akkurat til noe positivt. Det er litt tragisk..

    11. Mener ikke å være frekk eller noe, men jeg lurte på om du har dårlig samvittighet ovenfor barnet du tok abort på. Det virker som om det mest viktigste for deg er å skaffe deg dyre merke varer og tjene mye penger. Har du glemt barnet totalt? Tenk om du møter barnet etter døden hva skal du si da?

    12. Siden du har vært i Kos, lurte jeg på om det er noe shopping muligheter der? Skal nemlig der i sommer😊

    13. lurer veldig på hvordan du fikk til å svare på kommentarer på bloggen når du var inne på paradise hotel?? fikk du gå ut av hotellet å gjøre det, eller var det noen andre som hjalp deg i den perioden? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg