VI HAR REIST TIL …

Heiii fra et nytt land! I morges satte moren til Pierre (Anette), Daniel, Nina, Pierre og jeg oss på flyet som tok oss til Chania i Hellas. Vi har leid en fet villa her med stor pool, mange soverom, enormt fin uteplass.. Ja, the list goes on. Det første jeg gjorde når vi kom hit var å dra frem kameraet for å knipse bilder av det nye hjemme vårt denne ferien. Altså, jeg kommer ikke til å booke hotell når jeg reiser på ferie fremover. Vi har leid villa via AirBnB, og det er seriøst det mest geniale vi har gjort. Huseieren var dessuten ultra skjønn! Hun tok i mot oss, ga oss masse info og tips på hva man burde oppleve her på øya og ga oss hennes kontaktinformasjon slik at vi kan bruke henne som en slags “guide” mens vi er her. Jeg elsker så hyggelige og imøtekommende mennesker som det hun var. Det er virkelig det beste som finnes!

Vi har leid oss bil for hele oppholdet, så det første vi gjorde etter at vi overtok villaen, var å kjøre ned til sentrum. Vi spiste middag (gyros, så klart) og handlet inn over 9 svære handleposer med mat og drikke. Vi vet å kose oss, det kan ingen si noe på. Hehe! Grunnen til at vi er her er nemlig at svigermor fyller år på mandag, og derfor ville guttene gi henne en ferie i gave. Tenk å ha så skjønne sønner, dere? Er det noen som virkelig fortjener dette, så er det Anette. Jeg gleder meg masse til å nyte denne ferien sammen med svigerfamilien min og min fantastiske kjæreste. Wiiii!! 💕

Jeg har vært i Hellas mange ganger, men da kun i Athen og på Rhodos flere ganger. Jeg elsker virkelig dette landet, så det å få oppleve andre steder her er midt i blinken for meg. Jeg elsker menneskene, maten, landet.. Alt! Åh, dette kommer til å bli en fantastisk uke. Jeg gleder meg til alt vi har i vente. Jeg skal så klart knipse masse bilder til dere hver dag og la dere få følelsen av at dere er her sammen med meg. Bildedryss fra ferier er innlegg jeg selv elsker på andre blogger. 

Nå skal jeg kjappe meg med å tømme mailboksen og få unnagjort litt jobb, før jeg joiner resten av gjengen. Akkurat nå spilles det bordtennis, og det vil jeg gjeeerne bli med på. Jeg er nemlig ganske god, skjønner dere! Og for alle de andres eget beste: la meg vinne. Uansett. For jeg er nemlig tidenes DÅRLIGSTE taper. Og ja, jeg klarer å innrømme det. Haha. Wish them good luck. 😉

53 kommentarer
    1. Hvordan er det for deg og gå i bikini foran svigerfamilien din? Er du redd for at de skal “dømme” deg pga. operasjonene?

    2. Vi var der i 2016! Bodde på et nydelig og aldeles praktfullt hotell som heter Cavo Spada Deluxe & Spa 🤩 bare synd at det var en steinstrand som var den nærmeste stranda.

    3. 19:46 – Hva er det som feiler deg? Slutt å være så slem mot andre mennesker og begyn å jobb med problemene dine så du kan bli et bedre menneske.

    4. Hei Isabel! Jeg har vært på Kreta så mange ganger og er lommekjent der, så hvis du trenger en liten guide til noen eksklusive steder så er det bare å spørre😊 Kos dere masse!!

    5. Åååh kreta <3
      Elske den plassen! Vært der 8 gange å reise ner om en liden mnd ijen <3 kos dåkk masse !!
      Anbefale å reisa t den blå lagune å elafonissi!

    6. 19.16
      Hvorfor i alle dager skulle hun være redd for å gå i badetøy blant familie???(eller noen andre for den del)
      Utrolig hvor mye stygt troll kan skrive 😮
      Syns Isabel er tøff som fortsatt har åpent for kommentarer.

    7. Dere MÅ oppleve Balos og Elafonissi! Balos er en lagune, Elafonissi rosa strand! Vai, eneste palmestranda også! Kos dere masse! Hilsen fra en Kreta-lover!

    8. 19.46. Du høres misfornøyd ut, med deg selv altså! ISABEL ER NORMALVEKTIG! få det inn i huet. Slutt og kritiser kroppen hennes. Hun skriker ikke ut: Æsj , du er feit..

    9. Åååh, så koselig! Skal til Chania i sommer, så håper du kan ta masse bilder å gi tips osv:) Kos dere masse!<3

    10. Helt sykt at folk klikker seg inn på innlegg, bare får å kommentere dritt.
      Får det første, Isabel er helt normal i forhold til høyden sin så bare la vær… får det andre, keep that to your self…

    11. Fint😊🤩🏝☀️🍹🏖 vi kom til agia marina i går kveld, andre gang æ e her på Kreta å bare elsker Kreta/Hellas❤️
      Er her for å feire min pappa som ble 60 år 6 juni, så er her med mine to gutter på snart 2 og 7 år og min mann, mamma, pappa, bror og samboeren😊😍
      Vi skal farte litt rundt her for å vise mamma og pappa som aldri har vært her så skal inn til Chania å så kanskje æ ser dokker😊 Ha en fin ferie å kos dokker masse! 🤩👙☀️🏝🏖 Hilsen fra Tromsø 😊

    12. Hvis dere skal spise ute i Chania, vil jeg anbefale dere å gå i smågatene istedenfor på havnen der det ofte er fullt av folk! Mange koselige restauranter i smågatene rundt havnen! Håper dere koser dere, Kreta er herlig!

    13. Åå elsker Hellas! Og har vært i chania mange ganger.
      I og med at dere leier bil vill jeg virkelig anbefale og reise på en strand som heter «elafonissi». Fantastisk strand, med rosa/hvit sand og helt klart vann!!:)
      Kos dere masse, det fortjener dere<3 elsker deg

    14. Åh så hærlig av de å gi i gave! Håper dere koser dere masse, det synes jeg dere alle fortjener ❤️ Masse klemmer fra meg ❤️

    15. Sykt snilt at du mater kattene! Du er så snill og hjertevarm ass! Stor respekt❤️❤️ Kjempe fan btw

    16. Du er så god hjertet Isabel!! Det gjorde dagen mim å se at du mater katter i utlandet! Gjorde det samme når jeg var på Mallorca, og venninna mi syntes jeg var kjempe rar hahah😂 ååå, ble så lykkelig nå ❤️❤️

    17. Så godt å se at kattene får mat ❤️ Husk at de blir veldig tørste av tørrfôr, så fint hvis du setter ut vann også. Snille deg!

    18. Hvorfor “provoserer” (regner med det er planlagt for å engasjere lesere og få klikk) du med sommerkroppen, når du ikke klarer å stå i det? Du vet jo det kommer kommentarer og at du kommer til å havne i kjelleren når du ikke tåler mer av det? Men skal sies at jeg synes det var kult at du tørr å trosse Hansen, men du må jo passe på deg selv også. Fame og penger er ikke alt

    19. Herlighet så koselig!😍 kos dere masse på tur Isabel! Godt å høre at du kommer så godt overens med svigerfamilien din at dere kan dra på sånne turer sammen! Det fortjener du virkelig!❤️Håper dere koser dere masse! (Btw: du ser SMASHING ut i bikini, så ikke tro på de som sier noe annet, haters gonna hate)

    20. Elsker kroppen din, og elsker at du embracer den til tross for ekle menneskers kommentarer. Keep doing you

    21. Kos dere masse på vakre Kreta, elsker det stedet!!😍 Hvis dere får tid til det, prøv å ta turen til Falasarna og Elafonisi, to nydelige strender! Bør også prøve ut restauranten Kassandra i Agia Marina. Ikke noe fancy sted, men fantastisk koselige folk og nydelig mat☀️☀️ Grattis med dagen til din svigermor😄🎈🎉

    22. Hvis dere skal spise en romantisk middag for to kan jeg anbefale Veneto i Chania. Ligger nesten helt nede ved havna, i en smal bakgate. Eller Zeppos som ligger blant alle de andre i havna, men mot festningen der.

    23. Hei. Har aldri hvert i utlandet før. Jeg vil bare si kos deg masse og ha en virkelig fin feire og feiring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg