SOMMERKROPPEN

annonse ⎟ lenker Nelly

bikini topp her ⎟ truse her

💦 💦 💦

100 kommentarer
    1. Dette er ikke noe frekt ment eller spydige greier, for jeg lurer genuint bare på hva du tenker!
      Føler du at du fortjener den høye lønnen som du får? Og føler du at din jobb bidrar til noe samfunnsnyttig? 🙂 hvis ja, hvordan?

    2. Silje: Det er klart at jeg synes at for eksempel leger som tross alt jobber med å redde liv fortjener en mye høyere lønn enn meg. Dessverre er ikke verden slik at de med den viktigste jobben tjener best. Hadde det vært slik, hadde advokater, sykepleiere og leger tjent mer enn skuespillere, artister og bloggere som meg.

    3. «Sommerkroppen»som du ikke gidde å jobbe for!! De som trener å har kropp uten plastikk i hver del fortjener mer respekt å ros for kroppen sin 😉
      H

    4. Takk for svar! Absolutt enig med deg, og det er jo ikke du som bestemmer hvordan lønnsfordelingen skal være her i verden heller så, er jo bare å nyte det mens du fortsatt kan! Nyt tiden i Hellas 🙂

    5. Heii, vil bare si en liten ting. Aldri kommentert på bloggen din før nå. Jeg blir sinnsykt provosert over at mennesker faktisk gidder å bruke tid på å kritisere utseende ditt. Du ser helt fantastisk ut! Jeg skjønner bare ikke at de gidder å bruke tid på deg hvis du er så forferdelig, i min verden gir ikke det noe som helst mening. At du skal få komplekser av DIN kropp pga noen ekle mennesker ikke holder kjeft er helt sykt. Bare gjør meg en tjeneste, gi FAEN i de menneskene. Ikke la noen dra deg ned på den måten, du ene og alene har rett til å kommentere din kropp, INGEN andre. Ikke engang Pierre

    6. du er fin!! ikke bry deg om hat og den sangen til mads. de fleste norske folk er retarde og de er ikke openminded. do what u like to do♡

    7. Elsker deg. Du er et forbanna nydelig menneske. Kjenner deg ikke men er stolt av alt du har oppnådd. Stå på Isabel, kommer alltid til å støtte deg. ❤️

    8. Hei Isabel! Jeg bare lurer litt på noe… håper du kan svare. Hvor ofte må man «vedlikeholde» de kroppsdelene man har operert/satt inn? Jeg regner med at resultatet av kirurgi ikke har livstidsgaranti, hvis du skjønner… og må man da betale full pris på neste runde/justering av resultatet?

    9. Hvilken størrelse har du i den røde bikinien fra Nelly? Jeg synest den er så utrolig fin, men når jeg leser omtalene fra den, så blir jeg veldig skeptisk til hvilken størrelse jeg må ha. Jeg bruker til vanlig 75C i bh størrelse. Har lest at den er liten i størrelsen. Hva synest du? Håper på svar!❤️❤️

    10. Nå finnes det jo en god del leger og advokater som ikke bare tjener mer enn deg, men grovt mer enn deg.

    11. Rumpa di ser virkelig smashing ut❤️ Skjønner ikke hvorfor så mange mener den er stygg. Kan si meg enig i at den ser litt mindre flatterende ut fra enkelte vinkler , men sånn er det jo med naturlige rumper og pupper også. Man ser ikke bra ut fra alle kanter og vinkler 24/7.
      Har selv relativt fyldig og ??normal?? rumpe, men om noen tar bilde av den rett bakfra ser den bare merkelig ut hahah.
      You do you boo. Drit i hva alle andre mener og sier, for real.
      Synes faktisk du skal stenge kommentarfeltet ditt en periode , trust me, det kommer til å hjelpe masse.

    12. Hvorfor møtte du ikke opp på kroppspress møte som barne-og likestillingsministeren inviterte til? 🙂 synd at så få møtte opp av alle som ble invitert

    13. Håper du vet at det viktigste er at du er fornøyd med deg selv.. Ikke hva andre mener
      Er bare redd det ikke var nokk før operasjonene og iallefall ikke nå som folk reagerer på post operasjon looken. Husk at du ikke trenger at alle synes du er fin..bare dine nærmeste

    14. Du er et godt forbilde når du poster dette… Tenk deg om, du har masse unge jenter som leser bloggen din, og å legge ut et bilde av dette vil selvfølgelig skape kroppspress for dem. Gratulerer

    15. Stakkars bikini truse som ligger inni stumpen din Æsj Hahhaha husk å bytte truse før du skal spise med resten av gjengen

    16. Heeei Isabel! Når du handler klær fra Nelly, hvilken størrelse bruker du? I f.eks shorts og genser? Som regel så kjøper jeg klær i str XS/S i vanlige butikker, men er veldig usikker når det kommer til online butikker.

    17. Wow, måten du fremmer kroppspress på! Det er så skuffende, og jeg blir trist av måten du fremmer kroppspress pp bloggen din…

    18. Du er så fantastisk nydelig!! Ikke bry deg om alle de negative kommentarene! Du er mitt store idol og helt seriøst det peneste mennesket jeg vet om<3 håper du får en super ferie og at du får kost deg masse sammen med din kjære og familien. DET fortjener du virkelig !!!

    19. Isabel, når du sammenligner med leger og advokater kan du ikke bare sammenligne “på generell basis”. Da må du sammenligne med advokater og leger som driver selvstendig – slik som du gjør. En lege med egen praksis eller en advokat med eget foretak tjener fort mye mer enn det du står oppført med i lønn og utbytte i løpet av 2017, ref. årsregnskapet for 2017. Din utbetaling er ikke enorm. Til å være ung, uten utdanning og uten studielån, så ja, da har du gjort det godt. Men i den store sammenheng tjener du ikke all verden.

    20. Hei Isabel,
      Hvis du hadde fått invitasjonen til møtet barne-og likestillingsministeren inviterte til, hadde du blitt med på møtet hvis tid og sted passet? 🙂 Det hadde vært skikkelig kult å se deg bli med på det 🙂 håper du svarer meg!

    21. Du skriver lengre opp at det er til den der låten? Å om vi ikke skjønner det ? Jo, vi skjønner det, men er 100% onge jenter som ikke gjør det. Så jo, du har ett ansvar fremdeles 🙂
      Lurer også på hvorfor du går med bikini opp i rompa rundt svigermor? Er ikke det litt rart? Eller er det liksom noe hun også kunne gjort?
      Må vell også skrive at det ikke e frekt men legit spørsmål så ingen blir fornærmet 🙂

    22. Merkelig at på listen over alle som ble invitert så sier alle de ikke ble det. Er vel løgn fra barne-og likestillingsminister vår da😅

    23. Ikke skjønte jeg den overskriften haddd sammenheng med den låta. Er man dum hvis ikke liksom? Virker som du mener det?Ikke alle har så lite liv at de henger med på alt dramaet ditt. Klem

    24. Hahhaha, hvorfor GIDDER folk å skrive negative kommentarer til deg om og om igjen? Du er nydelig Isabel, og virker som en utrolig snill og god jente, noe som faktisk er det viktigste. Merkelig hva folk henger seg opp i..digger deg og bloggen din!

    25. Åhh Chania er så koselig! Så mange fine restauranter nede ved havna der. Kos dere masse 😘 Kjempefine er dere!

    26. Har sagt det før, men må si det igjen – du er så sinnsykt flink til å svare på spørsmål og kommentarer leserne dine har! Synes det er veldig bra at du tar deg tid til det, er dessverre ikke alle som gjør det.
      Kos dere masse på ferie<3

    27. Hei! Anbefaler deg å besøke stranden Elafonissi Hvis dere har tid! Nydelig strand ikke så altfor langt fra Chania! 💕

    28. Herregud så gøy å se at dere kjøpte så masse kattemat til stakkars kattene, det gjorde meg glad å se det😩😍

    29. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange klager på kroppen din??
      Jeg syns du ser smashing ut😤
      Du er helt nydelig, alltid vært og kommer alltid til å være.
      Kroppen din ser bra ut, husk det Bella🤗

    30. Du fikk et spørsmål i forhold til om du føler du fortjener lønnen din osv lengre opp her.
      Ville bare si at jeg synes du svarer veldig godt for deg! Jeg er sykepleier og sliter litt for ofte med å få endene til å møtes, men slikt er det bare. Men jeg jobber “tross alt” bare typ 8 timer om dagen, og har frihelger/ferie/turnusfri osv. Det har ikke du. Jeg har aldri blogget før, men jeg skjønner selvsagt at det ikke tar 5 sek om dagen å skrive et innlegg eller to. Det må planlegges, avtales, settes av tid til, ta bilder til, redigere, dobbelsjekke osv. Og denne jobben tar nok mye mer tid fra din side enn min tar av meg. Selv om man kanskje tenker at sykepleiere gjør en “viktigere” og mer “samfunnsnyttig” jobb, så er det en grunn til at du har den lønnen du har! Du jobber knallhardt hele tiden, du inspirerer og motiverer, og ærlig talt, du fortjener både ros og lønn for arbeidet du legger ned hver eneste dag!
      Så selv om jeg er en “bitter” sykepleier som føler jeg fortjener mer lønn enn jeg får, så vil det overhode ikke si at jeg føler DU og andre fortjener mindre av den grunn.
      Ha en fin ferie videre 🙂 Godt å høre du har det så bra 😀

    31. Heeei Isabel! Når du handler klær fra Nelly, hvilken størrelse bruker du? I f.eks shorts og genser? Som regel så kjøper jeg klær i str XS/S i vanlige butikker, men er veldig usikker når det kommer til online butikker.

    32. Hva har du gjort med fjeset ditt igjen nå da? Fylt i mer i leppene? Og med den redigeringen du bruker på bildene dine nå så ser du jo mer operert ut enn noensinne. Hjelp

    33. Jeg lurer bare på en ting. Hvorfor har du hvite venner? Jeg har aldri sett mørke venner med deg? Er du rasist mot mørke folk. Virker som du leker mer norsk og flau over å ha mørke venner.

    34. Jeg og søsteren min snakket om den sangen i sted og om deg. Og da sa søsteren min “den sangen får meg til å føle at jeg burde operere meg”. Det fikk meg til å tenke, for det stemmer faktisk! Sangen bidrar mer til slike tanker enn noen bilder av deg. Synes Mads Hansen kan ta seg en loff med smør og bare slutte å drite seg ut.

    35. Kjære gode, Isabel. Jeg har fulgt debatten og oppstyret i media utrolig lenge nå, og har alltid tenkt at jeg ikke skulle «delta» i dette.. likevel føler jeg nå at det er på tide å legge igjen en liten kommentar. Du er fantastisk skjønn og fin, og din kropp er like mye en «sommerkropp» som en annen sin, operert eller ei. Vet du selvsagt ikke mente at du har sommerkroppen selv om overskriften var det, og at du refererte til Mads, men følte det måtte bli sagt selv om. Du virker tvers igjennom god, og du er utorlig sterk. Du må bare stå på, vær deg selv, ALDRI noen andre.. og ALDRI la noen trykke deg ned. Du har mange forbilder der ute, og i vonde og harde tider prøv og tenk på de der ute som beundrer deg, ikke bare for din fine kropp, men også for alt det fine du gjør for leserne dine.
      Vel uansett, bare nyt ferien til det fulle… det kalles ferie for en grunn<3, bruk tiden med nære og kjære, du er virkelig flott, Isabel. Stor klem

    36. Jeg digger deg så utrolig mye. Ikke la deg bry om hva andre sier eller syntes om deg, dem er bare rett og slett sjalu. Gjør hva enn du vil, ta silikon, ta botox, hvem skal stoppe deg? Absolutt ingen. Jeg syntes du er et fantastisk menneske og liker deg akkurat som den du er

    37. Om vi prater på generelt basis, så er det uhyre få skuespillere som tjener mer enn leger. Den vanlige lønningen ligger på sykepleiernivå, med mindre man er kjendisskuespiller, noe de aller ferreste er. De som jobber på teatrene i Norge, tjener såpass lite at de ofte må ha en deltidsjobb i tillegg, og de går attpåtil fra jobb til jobb (med perioder uten jobb) som frilans. De fleste man ser på scenen, har bare periodekontrakt.

    38. Hei Isabell, vil bare si at du er utrolig sterk som takler alt hat du får. Du fortjener det virkelig ikke. Du virker som en fantastisk jente som ikke fortjener noe av dette. Og til alle dere som kommenter stygge kommentarer hver dag, der tror kanskje ikke dette selv men dere mobber henne. Hvorfor i det hele tatt gidde å gå inn på bloggen hennes hvis dere uansett skal kommentere stygge kommentarer. Jeg tror dere må se dere en ekstra gang i speile å se på hva dere blir, en som håner ut andre på nett, mobbere. Dere gjemmer dere bak anonym knappen, dere ville aldri kommentert sånne kommentarer med deres navn. Så Isabell stå på videre👌🏼

    39. Vil bare dele et “tips” i tilfelle noen med dårlig selvbilde leser dette: finn en kjendis som har akkurat samme problemområde som deg! Om du er misfornøyd med nesen din kan jeg garantere at det er en modell eller en skuespiller der ute som du synes er nydelig, som også har helt like nese som deg. Vi mennesker er bare så opptatte av å beundre trekk som vi ikke har, men om man aktivt søker etter trekk man deler med andre så finner man dem også 🙂 Og om de ikke har forandret på den, hvorfor skal du? Håper dette hjelper noen!

    40. Hold nå for faen kjeft om all «fremmer kroppspress»-bullshiten dere kommer med! ALLE har rett til å gå i akkurrat hva de vil, være stolt av kroppen sin – uansett! Skal hun droppe og legge ut bilder i bikini fordi hun er en kjent profil? Nei, det blir for dumt. Regner med dere ville sagt det samme til meg som har hatt brystkreft og lagt inn implantater også, hvis jeg hadde vært en kjent person? Og kom ikke her og si at det er forskjell på disse to. I norge er vi firkanta, et inngrep er et inngrep. Hvis dere virkelig blir så provosert av at noen har implantater i rumpa si, så anbefaler jeg dere noe form for beherskelseskurs 🙂 fortsett å vær den fantastiske personen du er , Isabell!

    41. Uff som det florer av misunnelse her. Kroppspress? Det er vel ikke Isabell sin oppgave å lære barn at de ikke skal bli preget av noe kroppspress. Der er det foreldrene som har ansvaret. Skal man kle på seg på stranden, slik at ikke tenåringer blir utsatt for kroppspress. Eller dekke oss til slik som en del av de som er muslimer må gjøre?

    42. det du gjør med di kattene og hundene, altså å gje dei mat er faen så snilt. du er så sykt godhjerta❤️

    43. Isabell du virker som en super søt jente med masse kjærlighet og omsorg i deg! Aldri slutt å være deg selv. Ikke la disse hyklerne knuse deg. Er så rart at så mange vil fremme at man må være stolt av seg selv og ikke operere samtidig som de slenger ut det ene stygge etter det andre om kroppen din. Du eier din kropp! Ingen andre! Du må få kalle din kroppen din for sommerkroppen og være stolt av den hvis du vil det! Det er DIN sommerkropp. Jeg mener også at vi som har barn må ta ansvar og snakke med barna våres om kropp. Vi må også engasjere oss mer i hva barna ser og leser på nett. Det fint å ville beskytte barna sine mot alt men det går dessverre ikke. Isåfall så kan jeg ikke ta med barnet mitt ut lenger. Kos deg videre på ferie med familien din. Ta vare på deg selv og hverandre❤️

    44. Du er en skam for dette samfunnet.
      Du vet godt du har unge lesere. Helt nede i 12 års alderen også poster du et bilde av en fake kropp og skriver sommerkroppen? Hva tenker du med? Hvor er logikken din oppi dette? Og du som sier at du ikke tørr å vise den fake rumpa di pga all hetsen. Alt som kommet ut av den stygge kjeften din er BULLSHITT !

    45. Blir satt ut av de stygge kommentarene du får. Sykt hva folk får seg til å skrive.
      er innom bloggen din flere ganger daglig og du er definitivt favoritten min! Blir så glad av videobloggene dine, du virker som er glad og positiv jente. Ikke la noen knekke deg! U go girl❤

    46. Du må rett og slett være en av de værste forbildene.
      Når man har en blogg og er en så eksponert person som du er,
      Så burde du tenke på alle du påvirker. Tenk på hvor mange
      Som har følt seg dritt pga deg. Du sier hele tiden at operasjonene ikke
      gjorde livet noe bedre, derfor burde du slutte å påvirke ungdommer på en negativ måte, når du har blitt like påvirket av andre selv, nettop fordi du trodde operasjonene gjorde livet bedre, men siden det ble verre av det, så syntes jeg du burde slutte. Du er med på å vise at ingen er perfekte som de er, du er rett og slett en av de verste til å bidra til et fucka kroppspress.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg