JEG ER HELT MÅLLØS

Ok, dere skulle bare visst hvor lang tid dette innlegget har tatt meg. Et tregere wifi skal du lete lenge etter. Et bilde tar helt seriøst over fem minutter å laste opp. Tålmodigheten min har virkelig blitt satt på prøve denne turen for å si det mildt. Oooon another note! I går dro vi på utflukt som jeg fortalte i det forrige innlegget jeg postet. Vi skulle egentlig til både Balos og Elafonissi, men det ble kun førstnevnte. Turen dit tok veldig mye lenger tid enn først antatt, så da ble de andre lite giret på å kjøre enda et par timer for å komme til Elafonissi. Jeg ble veldig skuffet ettersom at jeg har gledet meg til å se den rosa stranden siden dag en, men vi får heller ta det en annen dag. Forhåpentligvis i morgen! Vi kom oss i hvert fall til Balos som er en helt sjukt fin lagune. Jeg tok heeelt av med kameraet i hele går, det er jo så utrolig vakkert! At det skulle være SÅ fint var jeg faktisk ikke forberedt på. 

Jeg er så lykkelig over disse geitene. Har dere sett video av geiter som klatrer i fjell og trær? DISSE gjør det!!!! På vei hjem kjørte vi forbi et par tøffinger som satt og chillet i en fjellkant. Jeg rakk ikke å knipse bilder av det, men jeg fikk filmet det på instastory. Dere mååå se det. Så sjukt kult!

Man kommer ikke helt frem til lagunen med bil, man må parkere og gå to kilometer for å komme seg dit. Det var ganske bratt og dårlig terreng, men det var absolutt verdt det. Et tips bare: ha på joggesko og ikke flip flops som meg. 

CAAAN U BELIVE IT?!?!?! Jeg døøør!!!

Er du i Chania eller på Kreta, MÅ dere dra hit! Balos er noe av det vakreste jeg har sett noensinne. Så utrolig fint!

💦 🦋 🌍

118 kommentarer
    1. Jeg bare lurer på ang. bikini.. har lagt merke til flere ganger at det ser ut som om du har klipt og knytet igjen bak.. er det vanskelig å finne bikini-topper på grunn av bryststørrelsen?
      Hvis ja, er et tips er da å få hjelp av noen med litt syskills, så kan du heller få sydd inn lengden litt lenger inn på «båndet» bak, så slipper du å klippe av «låsen» på toppen, det er ganske lett og går fort å fikse for et finere resultat 🙂

    2. Faller det naturlig for deg å bare sette deg i vannet og posere mens du ber noen ta bilde av deg? Samme med filminga. Føler du ikke det er veldig staget? Haha jeg bare lurer, kunne aldri falt meg naturlig å be noen filme meg gå opp fra vannet eller filme bakfra mens jeg tusler bortover

    3. Er det ikke ubehagelig å ha på seg bikini overdelen når den er sånn? Foran ser den grei ut, men bak er den jo helt sinnsykt dratt opp (stram).

    4. Hvordan du gjør du deg med bikiniskille? Du er jo blitt kjempebrun nå men ser ikke bikinilje, selv om du har biiini som høytliv og den går litt opp på ryggen. Hvis du skjønner hva jeg mener?

    5. Det er ganske synlig at den bikini trusen ikke skal brukes som strong. Man ser jo at den folder seg i sprekken. Ser absolutt ikke bra ut.. Skjønner ikke hvorfor du er blogger egentlig, når alle innleggene handler om usikkerheten din og oppmerksomheten du har et stort behov av. Alle andre bloggere har et motiv for å blogge. Enten om trening, mat og ting som betyr noe i livet. Ikke at man handler inn flere kilo med klær fra nettet eller kun bilder av deg selv der man har et behov for å vise seg frem. Du minner meg om en tidligere venninne. Veldig ustabil psykisk. Viktig å ha selvinnsikt før man klarer å gjøre noe med det.

    6. Hvorfor legger du ut så mye lettkledde bilder? Hvis du er så usikker som du sier, hvorfor har du så mye fokus på det da?

    7. Sykt teit spm, men hvis du trener litt nå, kan du få rumpen litt “rundere?”.. Bare veldig nysgjerrig på om du kan endre form nå etter operasjon?

    8. Et tips: de fleste mobilselskaper har gratis roaming/samme kostnad som hjemme. Skru på 4G og del nett med macen din. Det går kanskje raskere, og koster ikke så mye 🙂

    9. Hva er det folk snakker om (????) rompa di? Hva er galt med den? Jeh synes at den ser normal ut jeg! Folk burde ha sett den reklamen på specavers der de virkelig burde ha gått å testet seg!! For denne rompa er helt gourgeus. U go guuurl💋 keep slayyi?n

    10. Har vært på Kreta 4 ganger, elsker den øya! Gleeeed deg til Elafonissi, helt nydelig der. Særlig hvis dere greier å være der litt tidlig, før den verste turiststrømmen ankommer. Vannet på andre siden er også om mulig enda klarere. 🙂

    11. Du må da få et merkelig skille på korsryggen? Tøystykke som skal dekke rumpa di har du jo dratt opp på korsryggen?

    12. Hva dere ser på bilder???? Jeg må også ha stor overdel, men den blir jo da for stor rundt slik som Bella. Jeg gjør som henne, men dette gjelder kun billige bikinier. Jeg bruker veldig dyre og da kan en jo velge str. Jeg er 70 E. I billige typer får en typ s til L, eller C som den største. Synes du ser fab ut Bella, men du er altfor brun. Jeg digger deg, men vil bare si at en ser 10 år eldre ut med slik farge. Jobber som make up artist i et stort firma. Jeg gir aldri NEG kom, men gode, og av og til tips🙈🦋💞

    13. Takk for tips- dit vil jeg dra! Gøy å se at du «farter» litt mer rundt på ferie nå. Flotte bilder også.

    14. Jeg trodde du ikke skulle fylle på leppene mer jeg? Eller gå tilbake til sånn de var. Nå har du blitt blind igjen 🙁 De var jo SÅ nydelige for noen mnd siden når du tok ut alt og gikk til ei anna og fiksa de mer naturlig. Nå stikker de jo rett ut som før dessverre. Har du gått tilbake til den gamle lipfiller-dama igjen?

    15. hei,
      gøy med masse bilder. men er det mulgi å ha en fuksjon slik at man kan bla bildene bortover? er så mye og scrolle ned. kanskje du kan ha 3 stk på fremsiden for estetikken men resten kan man bla til siden liksom.
      ikkje ment som kritikk, men ide:)

    16. Synes du også klærne man bestiller fra Shein er litt for små i størrelsen? Plis svar!! Eller bestiller du XS derifra også

    17. Hei! Rykter jeg har hørt
      -Er det sant at Sophie Elise ble så sjalu på rumpa di og at det var selve grunnen for at hun valgte å operere rumpen sin?
      – Er det sant at Pierre ba deg om å operere deg hvis ikke truet han med å slå opp?
      – Er det sant at du egentlig liker rumpen din men sier du ikke liker den for medlidelse?

    18. Dette er til innlegget der du skal svare på rykter som går om deg. Stemmer det at du sliter psykisk ?

    19. Ikke for å ødelegge stemningen for å dra til Elafonissi, men stranden er kanskje ikke såå rosa som det ser ut som hvis du googler den. Jeg ferierer alltid på Kreta, og har vært på Elafonissi jevnlig siden første gang i 2004. Første gangen jeg var der var det sååå vakkert, ingen solsenger og det var naturlig. Nå er det ødelagt. Selvfølgelig er det fortsatt ganske fint der, men turismen har tatt helt av og det er blitt mer som en plass man drar for å sole seg på en solseng dagen lang… I fjor var vi der 2 ganger i løpet av 2 uker pga. dårlig vær i Platanias. Den første dagen så vi ingen rosa sand, men dag nr. 2 kunne man noen steder se antydning til at den var litt rosa. Bare så du ikke blir skuffet når du kommer dit 🙂 håper du nyter Kreta, det er så vakkert der!

    20. Ser ut som en fantastisk tur! Flott familie du reiser med. Synes Daniel sin kjæreste, Nina, ser så utrolig vakker ut <3

    21. Skulle ønske jeg var like fin som deg.. sliter med overvekt desverre, og prøver for harde livet og spise sunt men går ikke ned..

    22. Det Mads Hansen ikke skjønner er at det er pga sånn som han, som gjør at folk vil operere seg. Han skjønner det jo ikke selv, men det er mennesker som han som gjør at folk mister selvtillit, vist de ikke mener han har mobbet deg er den en skummel verden vi lever i.

    23. Jeg har hørt rykter om at du suger i å svare på Snapchat? Er det sant eller er det bare noen du ikke vil svare?

    24. Har vært på balos og elafonissi, balos er faktisk sinnsykt mye finere den rosa stranden var liksom ikke så rosa som de skulle ha d til, var bare bitte små steiner noen få plasser d var litt rosa, men var veldig veldig fint der ellers m krystall blått hav osv, åhhhh skal tilbake i sommer, gleder meg<333

    25. Det kleineste jeg har sett så langt i år er når du blir filma i vannet der mens du liksom sitter der så random. Dauer

    26. Hei Isabel! Jeg håper virkelig du svarer på denne kommentaren. jeg har bestilt klær til over 3000 kr på pretty little thing, og fikk høre masse som skremte meg? Så at du bestiller klær der, fikk du inn den siste bestillingen din? Og hvor mange dager tok det? Hadde satt stort pris på at du svarte, trenger det virkelig nå!

    27. Altså du er så tøff, jeg synes du er en inspirerende jente, du er , tøff, hyggelig og ikke minst fin! Du må virkelig ikke ta til deg det folk sier om utssendet ditt Isabel! Jeg synes du er nydelig og jeg har vurdert operasjon selv pga dårlig selvtillit så jeg ser din situasjon veldig og rumpa di er fin så lenge du trives med den!❤️❤️❤️ Stå på❤️❤️❤️

    28. Kommenterer vanligvis ikke og kvier meg litt for det jeg skal spørre om da jeg i utgangspunktet ikke liker når folk legger seg borti andres utseende og deres valg. Jeg har absolutt ikke noe imot operasjoner og syns folk skal få gjøre det de vil med egen kropp. Det jeg likevel lurer på er: du har nevnt tidligere at du ikke er helt fornøyd med hvordan puppene dine ble etter operasjon, hvorfor går du ikke til en godkjent plastisk kirurg i Norge og prøver å se om det evt er mulig å få de forbedret utseendemessig? Jeg skjønner at du ikke vil utsette kroppen din for en slik påkjenning igjen og er derfor genuint nyskjerrig på om det er noe du har vurdert.
      Digger pågangsmotet ditt og syns du er tøff som tør å stå for meningene dine både innenfor dette emnet men også i andre saker.

    29. Hei. 🙂
      Jeg skal ta silikon og er nysgjerrig på hvordan det vil komme til å kjennes ut etter hvert (og nå mener jeg ikke når man tar på de). Kjennes det ut som en del av kroppen, eller kjenner man eks. baksiden av implantene presse mot kroppen, på en måte? Takk på forhånd. 🙂 Må også få legge til at du er utrolig vakker 🙂

    30. Fantastisk fint der:-) tror du har ganske bra selvtillit jeg:-) og bra er det, er ikke alle som våger å springe rundt i bikini string truse på utflukter og foran svigers hehe.

    31. Jeg lurer på hvorfor du hadde komplekser for den naturlige rumpen din? Er det fordi Kim K er forbildet ditt, og du ønsket en rumpe som var som hennes?

    32. Har fulgt med på bloggen din en god stund og blitt veldig inspirert av måten du skriver på. Jeg ble pappa for 8 mnd siden og fant da ut at jeg ville lage min egen blogg jeg også. Har ikke skrevet mange innlegg ettersom guttungen tar mye av tiden men har noe få innlegg hittil. Jeg kommer til å fortsette å følge med på bloggen din for inspirasjon og hygge. Tenkte å spørre deg om du har lyst til å ta en titt på min blogg og kanskje fortelle hva du synes om den hittil? hadde vært kos i hvert fall 🙂
      Ha en fin sommer, hilsen Bastian

    33. Anonym: det hadde jo vært veldig spesielt om jeg skulle blitt gudmor til barnet til pierres kusine? Hvordan får du det til å være rart at jeg ikke skal være det?

    34. Hei fine du! Ser ut til at du koser deg!! Unner deg det <3 men Åå er misunnelig ahah! Så lurer på, kostet det 20 000kr pr person, eller 20 000 til sammen?
      Klem

    35. Jeg prøver igjen:
      Faller det naturlig for deg å bare sette deg i vannet og posere mens du ber noen ta bilde av deg? Samme med filminga. Føler du ikke det er veldig staget? Haha jeg bare lurer, kunne aldri falt meg naturlig å be noen filme meg gå opp fra vannet eller filme bakfra mens jeg tusler bortover

    36. Angående rykter du skulle svare på: hørt at du ikke ville være venn med Ann Mariell lenger fordi hun “støtter” kritikerne dine?

    37. Du kommer sikkert ikke til å svare, men prøver likevel. Er det sant at di har operert rumpen din 2 ganger?

    38. skulle myyye gjerne heller sett bilder av området/stranden/vannet enn masse rumpe og kroppsbilder. Skal selv til Kreta snart og kunne tenke meg å ta turen til Balos, men her får jeg ingen inntrykk av hvordan det ser ut der?

    39. Elafonissi er ikke en veldig rosa strand lenger desverre :/ var der i fjord og så nesten ingen antydning til rosa, men veldig fint der uansett! 🙂

    40. Hei isabell, ville bare si til deg at du er en utrolig vakker dame og alle som hater på deg er sjalu. Mener at du har i tidligere innlegg snakket om at haten du får kommer inn på deg. Dette gjør meg såååå sint for du er så vakker og at noen folk absolutt MÅ prøve å få deg til å «hate» deg selv/kroppen din er kvalmt. En message to the haters: har dere ikke noe pent å si kan dere holde kjeft :)) og hvis isabell er så ille som dere skal ha det til, er det ingen som tvinger deg til å se på bloggen hennes/følge hun på ig:*

    41. Svar til deg Isabel ang at du ikke blir gudmor til barnet til P sin kusine: Siden dere har vært såpass lenge sammen og har et “voksent og stabilt” forhold om jeg kan si det sånn – så virker det litt rart at hun ikke satte dere som gudforeldre til barnet hennes. Derfor spør jeg deg om det ikke føles shady? Jeg ville absolutt følt meg utstøtt, haha. Hadde skjønt om dere var 15 år og hadde et av og på forhold….

    42. Haha det er så mangen tapere i kommentarfeltet, som åpenlyst følger bloggen men alikevel skal finne «feil» og spørre om de dummeste ting. Blir flau på deres vegne. Bitre mennesker.
      Isabell du er nydelig og virker som et godt menneske <3 Kos deg masse og fortsett med de fine («kleine») bildene 😍 Du tåler mye, tror jeg hadde blitt helt knekt av disse idiotene. Du er sterk og det er inspirerende å se🙌🏻💪🏻 Og fint å se hvor lykkelig du og Pierre ser ut sammen ❤️

    43. Det ser ut som det er de samme idiotene som skriver dritt på alle innleggene dine, men skal få det til å se ut som det er flere personer 🤣 Det virker også som det er gutter på 14 år, tror ikke jenter vil skrive «liker P å stikke køllen sin i plastikk?». Ingen oppegående mennesker skriver sånt🙈

    44. Sinnsykt fint der, anbefaler heller og ta båten dit fra feks Chania hvis man ikke orker og gå strekningen – så slipper man også det terrenget man kjører i på vei dit. Elafonissi er dog lett og kjøre til, og du slipper og gå – men Balos er så mye finere. Anbefaler dere og spise på Kariatis i Chania, ligger ved havnen. Beste maten jeg nooooengang har smakt!!

    45. Ikke for å spre hate, men syntes det er morsomt at du ikke vil ta et bilde der hvor ansiktet ditt syntes mer bare fordi du ikke brukte sminke…

    46. Hei fine! Lurer på hvor du kjøper bikiniene dine fra? Synes det er sååå fint med slik “trekant”-bikini, men føler det er veldig vanskelig å finne noen som er store nok over brystene, men samtidig liten nok rundt ryggen, hvis du skjønner hva jeg mener?
      Utrolig fine bilder, ser ut som dere koser dere mye! Nyt ferien <3

    47. Ååå😍 du er bare så vakker. Har ikke ord. Du burde virkelig være fornøyd med ditt eget utseende Isabel💘 det mener jeg altså!

    48. Hvorfor kan ikke alle bare slutte å hate!!! Kan dere ikke bare slutte å lese bloggen hennes eller slutte å følge henne på hennes sosiale medier. Hun kan gjøre hva faen hun vil fordi hun bestemmer over seg selv og kroppen hennes!!!❤️ U go gurl!!! Digger deg

    49. Er jspessielt å ikke. Ha deg som gudmor da du framstår som om Pierre er mannen i ditt lov og dere skal skape en framtid sammen?hvis forholdet er så seriøst burde jobde rundt også vite det

    50. Hadde du vært blogger i tiden da vi hadde ISDN så hadde du vært overlykkelig dersom det kun tok 5 minutter å laste opp et bilde😊

    51. … og jeg er helt målløs hvordan en person kan se så falsk ut. Du må få ekstremt mye blikk rundt omkrig, ikke fordi du er så deilig som du sikker tror, men du ser jo ut som en vandrene barbie dukke

    52. Hva er alt dette maset om at rumpa må dekkes til og at man ikke skal ha stringtruse? Lenge leve string på stranden! Slipper man slikt stort bikiniskille! Er da lov å være komfortabel med det! Kjør på Isabell!

    53. Millionær og bruker bikini redneckstyle! Kjøp noe som passer og ikke må knytes på jallavis bak. Har sett at du gjør slik med topper og bikini-overdeler ofte. Denne bikinien her ser forøvrig mer ut som undertøy. Du kan gå i butikker som er spesialister på undertøy som også selger badetøy. De vil ta ordentlige mål så du får noe som passer perfekt på toppen. Da vil du se at en bikini absolutt ikke skal sitte slik på overkroppen og slettes ikke se sånn oppheist ut bak. Ellers, kos deg på tur!

    54. Hei Isabell! Jeg har aldri vært noen fam av deg (kun sett deg på bloggen og paradise vell og merke), det skal jeg ærlig innrømme. Men nå i det siste synes jeg du har fått så sinnsykt inødvendig “hate”! Hver gang jeg ser stygge kommentarer om deg og dine operasjoner så får jeg mer og mer respekt for deg. Å trosse det som blir skrevet og sagt om deg er kjempesterkt gjort av deg. På bildene du har lagt ut i dette innlegget så ser jeg kun en nydelig jente med et hærlig ansikt og en kropp jeg personlig drømmer om å ha! Du er sterk og jeg har all respekt for deg.
      Stå på nydelige deg og stay strong! ♡

    55. veldig rart at folk legger seg opp i at det er for mye fokus på deg på disse bildene.. det er jo din blogg som handle om nettop deg, så hvis de vil se bilder av utsikten ol. burde de kanskje søke på google!! er du ikke enig?:)

    56. Liselise: må hun være perfekt kledt fordi hun er millinær? Lol. Har du sett Mark Zurckerberg, han går med de samme klærne hele tiden. Hun her lever livet, betyr vel faen nada hvordan hun går kledt så lenge hun er lykkelig.

    57. Hvem fuckings bryr seg om hvordan bikinien er knytt? Hallo 🙈syns det ser boho ut, helt greit, la ikke merke til det før folk kommenterte. MÅ alt være perfekt??

    58. Forslag til rykte du kan svare på: mange mener du har operert underlivet og rompa igjen. Diskusjonene går ganske heftig for seg på jodel og i forumer. Mange mener også du har fjernet deler av ribbbeina for å få tynnere midje. Dette tror jeg ikke er lovlig å utføre i Norge med mindre det er en medisinsk grunn. Har du gjort dette i utlandet?

    59. Kan du skrive litt om det å operere seg i utlandet? Dine egne erfaringer, forventninger vs reality osv. Hvordan ting gikk for seg, hva slags prosedyrer og papirer du måtte ha(forsikring). Når du først har operert deg utenlands er det kanskje bra å bruke den erfaringen på en delvis bra måte. Er sikkert mange shabby og useriøse klinikker man bør holde seg unna. Kunne du skrevet innlegg om dette?

    60. Jeg pleier faktisk ikke kommentere på innlegg, hverken her eller der, men nå ble jeg litt satt ut og forfjamset..igjen!!
      For det første: hva faen er problemene til alle dere som bare må spy ut negativt dritt?! Hva gir det dere av tilfredsstillelse egentlig? Føles det så forbanna godt å få andre til å føle seg dårlig at dere ikke klarer å la være? Er faktisk litt skremmende at så mange har et så sært behov, sier egentlig en god del om dere som menneske – Shame on you!
      Hvilken feil har deres foreldre gjort, som har oppfostret noen til å bli så utelukkende slem?? Nei og nei!
      Jeg er ikke nødvendigvis enig i alt som blir blogget om, men behovet for å uttrykke det så sterkt har nå aldri vært tilstede, takk og lov for det!
      Og en siste lille ting: er flere kommentarer ang. Dette med å være gudmor! Les DEG (for regner med det er samme person) opp på hva en gudmor faktisk er!! Er ingenting som tilsier at kjæresten til fetteren burde være det! For det første er det ikke så fokus på dette med gudmor lenger og for det andre, skal man velge gudmor, velger man jo den som står en absolutt nærmest, som f.eks. Søsken og kanskje også en av foreldrene, så la være å uttal deg om ting sol tydeligvis er utenfor egen kunnskap!
      Sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg