VINN EN GHD RETTETANG

annonse

Jeg har shoppet masse i det siste, spesielt på salget på Nelly. De har jo massevis fint til en super billig peng på salget nå, så da blir det vanskelig å la være. Det som gjør det hele tusen ganger bedre igjen, er at jeg klikker meg inn på Nettbonus.no før jeg starter med nettshoppingen. Da får jeg nemlig tilbake penger på handelen jeg har gjort! Og ja, dette er helt sant. Du får hele  7% tilbake av summen du handler for, og det gjelder salgsvarer også.

Det er så utrolig enkelt å bruke Nettbonus.no. Det eneste du må gjøre for å få bonusen er å klikke deg inn på Nettbonus.no og registrere deg med e-postadressen din. Deretter klikker du deg videre til en av de 200 nettbutikkene som Nettbonus.no har avtale med og gjennomfører kjøpet. De har blant annet avtale med flere av mine favorittbutikker som Nelly 7%, Hotels.com 6%, Bik Bok 4%, Gina Tricot 4% og NA-KD 6%.

SLIK FÅR DU NETTBONUS

1. Registrer deg på Nettbonus.no

2. Klikk på nettbutikken du vil handle i

3. Få nettbonus

På Nettbonus.no har du oversikt over hvor mye nettbonus du har tjent og alle kjøpene du har gjort. Straks du har tjent 200 kr i nettbonus kan du overføre dem til din bankkonto.

_________

VINN EN GHD RETTETANG!

Har du lyst til å vinne en valgfri GHD rettetang?

For å delta må du:

1. Registrer deg hos Nettbonus.no (hvis du ikke allerede har registret deg).

2. Skriv i kommentarfeltet hvilken GHD du ønsker deg.

Til fredag trekker jeg ut en heldig vinner! Masse lykke til alle sammen. 💘

345 kommentarer

Siste innlegg