SLIK FJERNER JEG HÅR PÅ KROPPEN MIN

annonse

I går var på behandling hos Scandinavian Skin Care Clinic hvor jeg utførte hårfjerning med laser. Det er ingenting jeg avskyr mer enn å barbere legger, armhuler etc. Det er jo så forbanna kjedelig, og jeg må dessuten gjøre det veldig ofte fordi at hårene mine vokser fort ut igjen. Det er skikkelig irriterende, så derfor bestemte jeg meg for å få det fjernet permanent ved hjelp av laser hårfjerning. Det som skjer da er at håret ikke vokser ut igjen! At det i det hele tatt går er helt genialt, og noe jeg er sjeleglad for haha. Jeg fjerner ikke bare hår på kroppen, men også rundt hårfestet. Jeg har veldig liten panne og masse babyhår som ikke akkurat gjør den større. Derfor har jeg fjernet babyhårene med laser. 

Selve behandlingen gjør ikke vondt, men det kan være bittelitt ubehagelig inn i mellom. Men igjen – ingenting som man ikke holder ut av. Jeg er tidenes pingle da min smerteterskel er ekstremt lav, så dersom jeg sier at det ikke gjør vondt.. Ja, da gjør det ikke vondt! Hehe. Man går til behandling hver 4-6 uke, og hvor mange ganger som må til er litt individuelt. Det kommer an på din hårvekst. All informasjon får dere på klinikken, eller dersom dere tar en liten telefon dit. Behandleren min Raheela er veldig hjelpsom og utrolig dyktig i det hun gjør!

· FOR BOOKING AV TIME ·

Telefon: 45 92 78 27

Adresse: St. Halvards plass 1, 0192 Oslo

57 kommentarer
    1. Uten å være frekk eller barnslig som personen over, så lurer jeg faktisk på om du tar laser nedentil? 🙂

    2. Hei!! Lurer på hvor mye du betalte eller hvor mye det koster å fjerne ansikts hår! Vurderer å gjøre det selv!❤️😊

    3. E den første kommentaren her kødd eller?! Du får faen meg mye drittslenging men dette må faen ta kagå?! Kem faen e det som skrive sånne ting til deg?! Burde skjems!

    4. Alvorlig, hva er overfladisk med å ta laser på fitten? JATAKK, til smooth fitte 😍 hadde jeg bare hatt litt mer penger enn jeg har den dag i dag, så hadde jeg ikke nølt med å gjøre det samme! Men du sier hårene ikke vokser ut igjen, men at du går hver 4-6 uke? Må du gjøre dette for alltid hver 4-6 uke eller bare en periode?

    5. Hei, lurte på om du har prøvd voks? Å vokse vekk hår under armer, underlivet bein, og så vidare?

    6. det er ikke vondt med laser nedentil, jeg gjør det! kan svi litt som på alle andre steder men ikke mer

    7. Anonym: det beste er jo å vokse (om man ikke tar laser da), men jeg barberer bare. Inngrodde hår har jeg aldri hatt, så der har jeg ikke så mye å komme med dessverre :/

    8. Nå som vi er inne på temaet… får du «nupper» nedentil når du barberer? Og evt hvordan fjerner/unngår du disse?

    9. Jeg har selvsagt tatt musa også. Er hårfri. Deilig!!
      Ikke vondt. Har hårlaser i egen klinikk. 6-8 G så er du fri for alltid!

    10. Jeg har tatt laser 12 ganger over hele kroppen min og dessverre det er ikke sant at hårene blir borte permanent, ja du får mindre hår men du blir aldri helt hår fri, min 12 gangers behandlig kostet meg ca.60 000 kr og jeg har fortsatt 50% av hårene igjen. Selv om den klinikken jeg gikk hos som het Beauty Adoree før og etter mange klager har de endret navnet til Klinikk Vital sa til meg at jeg blir helt hår fri etter 8 til 10 behandlinger og at de garanterer dette til meg. Men dessverre etter å ha lurt meg til 60 tusen kr og med 50% hår igjen ville de ikke dekke dette tilbake pengene eller behandle meg gratis videre. De sa jeg kan gå å klage hvis jeg er ikke fornøyd. Jeg vil bare informere dere jenter der ute å passe på og hvis dere får beskjed som meg så få heller dette skriftlig slik at dere ikke faller i samme fella som meg, jeg hadde dessverre ikke penger å kontakte en advokat for å få hjelp til å klage på dem.

    11. Du er så sykt vakker uten sminke! Syntes faktisk du er finere uten sminke enn med..:)) du burde gå oftere uten! Kos deg masse på ferie i LA😘

    12. Jeg tar også laser så å si overalt, jeg har tatt laser nedentil og det gjør ikke så vondt som folk sier og jeg har lav smerteterskel selv. Og hva skjer med at alle sender hate? Liksom det er unødvendig fordi du er en fantastisk vakker ung dame som følger drømmene sine og de er bare sjalue!

    13. Anonym 15:16:
      Nei er faktisk motsatt. Altfor lyse hår går ikke. Helst litt mørkere og tykkere, for optimal resultat

    14. Ser at du har bleiket hår på noen steder av kroppen. Hvordan gjør du dette ? Eller med hva ? Slitsomt å måtte fjerne småhår !!!

    15. Spurte tidligere men er ikke sikker på om du svarte da jeg ikke fant det igjen. Er det sånn at man må ta en slik lasertime en gang i året for å vedlikeholde eller er man ferdig når man har tatt behandlingene et visst antall ganger og håret er borte? 😊

    16. Laser kjennes egt litt ut som mange mange sprøytestikk, noen ganger stikker det kjempemye andre ganger mindre! Jeg tar det selv bikinilinje, armhuler, og legger… bikini linja gjør veeeeldig vondt men verdt det betaler ca 20k som høres sykt mye ut men egt ikke viss du tenker på at du må ha nytt barberblad til 200kr i mnd så blir det jo billigere med laser om du tenker langsiktig

    17. Når jeg shaver meg nedentil så får jg sånne nupper i ettertid, vet du hva grunnen til dette er eller hva jeg kan gjøre for at d ikke skjer? Føler d er huden som blir IRRItert og at det er derfor jeg får det, men hva skal jg ellers gjøre UNTATT voks?

    18. Tror personen over mente at du FORKLARER hva du gjør, ikke vise hvordan du shaver deg. Hvis du har en spesiell rutine for shaving der nede for å få det glatt, hadde jeg også vært interessert i å høre hva du gjør 😀

    19. Jeg tror den ovenfor spurte om du kunne forklare hva du gjør for å unngå nupper osv. Ikke filme hva du gjør, men å komme med tips, triks og egne erfaringer:)

    20. Jeg tar selv laser på deler av kroppen. Jeg ble anbefalt å holde meg unna sol i flere uker før og etter en behandling. Du utsetter deg jo for sollys konstant? Får du ikke pigmentflekker og brent hud?

    21. Hei jeg har sett kos folk behandler deg, de behandler deg ikke med respekt men det gjør jeg,❤❤. Mange klager på hva du legger ut på bloggen for det passer ikke deg osv, det er bare tull, det du legger ut på.bloggen passer deg uansett hva du legger ut, jeg beundrer deg. Og mange sier stygge ting om forholde mellom deg om din kjæreste, enten så er de helt jævlig sjalu på deg eller så skriver de bare ting for å iritere deg. Jeg synes du ska fortsette å.følge dine drømmer og du bestemmer 100% selv hva du legger ut på.bloggen, folk må.ha respekt for en vaker kvinne som deg. Mhv: ei jente på 15år og ser opp til deg. Hoper jeg får svar tilbake.❤❤

    22. Hei isabel🙂 må bare si jeg digger hele deg❤️
      Til dere som lurer på barbering, jeg er 34 år og har 2 barn.
      Når dere barberer er det lurt å myke opp hårene først så ta en dusj før dere barberer, og barber med masse barberskum, gjerne skrubb deg nedentil først også. MED hårene og IKKE mot! Barberer dere mot hårene er du dømt til å få nupper. Gjerne kjøp en intimgel på kondomeriet eller vita for påføring etter barbering for å fjerne bakterier. Når du barberer blir hårsekkene åpne og det oppstår raskt betennelser i hårsekkene hvis det ikke fjernes. Håper dette hjelper🙂

    23. Jeg synes du er tøff som tørr å stå opp får deg selv jeg har blitt mobbet før å jeg håper jeg klarer å stå like mye opp får meg selv som deg å ikke la dritten å de frakke kommentarene gå inn på meg hilsen en 13 år gammel jente❤️❤️PS håper jeg kan bli like sterk å tøff både på inn siden å utsiden som deg❤️❤️

    24. OK! herregud så fin du er uten mye sminke på! Det bilde av deg i den røde genseren, du så enormt naturlig pen ut!

    25. hei, jeg tar laser flere steder på kroppen. Men jeg ble fortalt at jeg MÅ holde meg unna sola i hele sommer. Hvis ikke så funker ikke laseren. Du er jo i sola konstant??? Hvordan kan du da ta laser??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg