RABATTKODE PÅ NELLY

annonse nelly

Hei! Jeg kikker kjapt innom for å dele en gladnyhet med dere. Jeg har fått en eksklusiv rabattkode til dere som gir hele 15% EKSTRA på salget! De har så sinnsykt mye fint nedsatt til en super lav pris, så jeg vil absolutt anbefale dere å ta en titt innom. Selv har jeg klikket masse hjem fra salget.

DU FINNER SALGET HER. OPPGI KODEN «ISABEL15» I KASSEN!

1. HER ⎟ 2. HER (dette har jeg!) ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER (denne har jeg!) ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

Og til det beste ved hele salget: komorebi vippeserumet er nedsatt til 169,- kroner med rabattkoden min. Jeg ELSKER dette produktet, og kunne med hånden på hjertet aldri klart meg foruten. Det er takket være denne mine naturlige vipper er lange, mørke, tykke og sterke! Dette er et skikkelig must have produkt. Tro meg, dere kommer til å takke meg etter å ha brukt dette. 💋

DU FINNER DET HER!

24 kommentarer
    1. Jeg er veldig lei Nelly nå kjenner jeg. Det har vært ekstremt mye i det siste! Skjønner det er din måte å tjene penger på, og siden dette er en rabatt du har fått for å gi oss er det greit. Men noen ganger har du også bare info om at det er salg, det kan du spare oss for 🙂 det kan vi jo fint gå inn å se selv dersom man er fan av Nelly! Bare et lite tips fra en leser <3 regner med at du vil gjøre oss fornøyde!

    2. Hei Isabel!! Digger deg:)
      Denne kommentaren er litt malplassert, men jeg ville gjerne spørre deg om råd. Jeg skjønner kanskje du ikke vil poste denne kommentaren men jeg ville så inderlig gjerne høre med deg om noe, og om du da eventuelt kunne sendt meg en mail? Jeg skjønner hvis du ikke har tid altså.
      Uansett så er greia den at jeg plutselig har barnevernet innblandet hjemme hos meg, hvir de skal gjøre en undersøkelse fordi de har fått bekymringsmelding om at jeg ikke har det bra, noe som strengt tatt er riktig. Mamma og pappa elsker meg over alt på jord, og de har aldri med insikt ment å gjøre noe galt selv om ting de har gjort ikke er så bra. Dessuten så benekter de det litt fordi de vil liksom ikke føle at de er dårlige foreldre. Men jeg har det hvert fall ikke så bra, av flere grunner, men tør liksom ikke å fortelle barnevernet hele sannheten fordi jeg er redd for at familien vår skal dras fra hverandre. Jeg ville bare høre litt om hva du synes jeg burde gjøre i situasjonen? Jeg kan godt skrive litt mer hva det handler om, men vil helst ikke skrive det i kommentarfeltet i frykt for at noen jeg kjenner skjønner at det er meg ved å lese om det!
      Jeg er hvert fall glad i deg på en litt sånn «aldri-møtt-deg-men-samtidig-så-hjelper-du-meg-gjennom-livet-måte», og jeg digger digger digger personligheten din! Du er et forbilde for meg, men personligheten din som vi ser gjennom bloggen er hvert fall virkelig vinnende og flott! Du er så fin, jeg vil virkelig at du ikke skal gå rundt og tenke på alt hatet du får, fordi jeg blir så lei meg når det går utover deg, fordi du er så fantastisl sånn som du er – mye bedre enn meg – og at du da ikke skal få lov til å ha det bra og bære fornøyd med deg selv gjør at jeg ikke får lov til det heller siden du er liksom så bra! Takk takk takk takk for bloggen din og ikke minst deg Isabel! Xoxo

    3. Hei fine!
      Jeg lurte på om man kan bruke det vippeserumet samtidig som man har vippe extensions? Kos deg masse i LA!!

    4. Nelly, rumpe, nellynelly, rumpe på tur, rumpe, extensions, gigalepper, nellynellynelly, tan, bikini i rumpesprekk, nellynelly, og sånn går nå dagan.

    5. Hei,
      Rabattkoden fungerer ikke! Får beskjed om at en rabattkode kan ikke kombineres med andre rabatter.

    6. Koden funker jo ikke! Lureri! Brukte 2,5 time på å bla gjennom alt og skulle betale og koden funket ikke!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg