LOS ANGELES DAY ONE

Lokal tid: 08:16

LA – DAY ONE

OK, så da var første dagen i LA over og jeg er forelsket. Denne byen føler jeg meg hjemme i, dere. Menneskene er så åpne, hyggelige og utadvendte. Her prater man med hverandre, smiler til fremmede, slår av en prat med de som jobber i kassa og ja.. Jeg vet ikke, hele atmosfæren her er en helt annen enn hjemme. I går startet vi dagen på Veggie Grill som er en vegan restaurant med kun vegan mat. Jeg var litt små skeptisk ettersom at jeg ikke er så fan av grønnsaker og sånn, men jeg ga det likevel en sjanse. Takk Gud for det, for herregud så godt det var!! Jeg spiste en crispy “kylling” burger som var basert på soya, og den smakte oppriktig BEDRE enn vanlig kylling. Og ja, det er helt sant! Hadde vi hatt det samme utvalget i Norge, hadde jeg kunnet bli vegetarianer på dagen. Det var et nydelig måltid som jeg spiste med god samvittighet.

Vi fortsatte dagen med shopping på både Rodeo Drive og Melrose Avenue. Jeg var ekstremt trøtt og sliten hele dagen i går ettersom at jetlagen hit me hard, så derfor fikk jeg ikke akkurat shoppet så mye. Hjernen min fungerte seriøst ikke. Jeg bestemte meg derfor for å spare shoppingen til senere, slik at jeg ikke kjøper ting jeg eeegentlig ikke vil ha. Fornuftig, hæ? 😉Det ble litt shopping da – noen klær fra House Of CB og et sminkeprodukt. 

Kvelden avsluttet rimelig tidlig for min del, jeg var så sjukt trøtt. Klokken 21:30 lå jeg i sengen, klar til å sove. Det behøvdes virkelig. Jeg slo øynene opp klokken 06 i morges og har vært våken siden da. Jeg har bare ligget i sengen og ventet på at de andre skulle våkne. Heldigvis hørte jeg livstegn fra Ine en time senere, og da var jeg ikke treg med å sprette opp haha. Jetlag lenge leve!

28 kommentarer
    1. Jeg trodde du skulle slutte med å fylle opp leppene? Eller hvertfall så mye som du tidligere gjorde. Vel du har dessverre gått på samme smell

    2. hvorfor blir du aldri bedt på eventer med andre bloggere? Er du ikke en verdig nok deltager eller hva tenker du selv ang. dette?
      Og dersom du blir invitert på noen av dem, hvorfor drar du ikke?
      kjedelig å ikke se deg på bilder derfra, syntes det er trist om du som er på topp ikke blir ivnita.

    3. Dere MÅ spise på The Nice Guy, italiensk restaurant, kjempe kul! Kardashian spiser der hele tiden;) Book bord hurtig, da det ofte er fult lenge i forveien

    4. Du burde lese opp hva soya gjør med kroppen, og hvor farlig faktisk soya osv er 🙂 så anbefaler ikke å bli vegetarianer

    5. Ilp: hvilke eventer tenker du på? 🙂 jeg var jo nettopp på Nelly tur med andre bloggere til Cannes for eksempel, så jeg pleier absolutt å dra om eventet er noe jeg synes høres gøy ut. Men jeg skal være ærlig og si at jeg ikke synes at det å mingle og småprate med ukjente er noe jeg er så sykt hypp på, jeg synes at det fort blir veldig påtatt og kleint.

    6. Hei, jeg var nettopp i LA og vil komme med tips til to SYKT gode restauranter!! Den ene heter superfoods og er en skikkelig populær cafe (frokost/lunsj sted) i Santa Monica. Maten her minner litt om Veggie grill og all maten er vegetarisk/økologisk osv. Her har de alt ifra tofu scramble til “kylling” sandwich. Vil også sterkt (!!) anbefale Tocaya (som både ligger i Santa Monica og Venice OG kan bestilles på uber eat) her selger de meksikansk mat og jeg og venninnen min spiste her typ 6 ganger når vi var i LA fordi maten er SÅÅÅ god!!! Anbefaler quesedillaen og burritoen 😍 Aah blir serr sulten av å tenke på maten derfra. Vil også Seff anbefale Sur (restauranten til Lisa Vanderpump) som har god mat, chill atmosfære og et perfekt sted å kjøpe drinker på før man drar ut på klubbene!

    7. Vet ikke om det er lov å kjøre rundt der, men har dere tenkt på å reise å se oppe i Hollywood Hills? Mange syke hus der. Avdøde Avicii har huset sitt der, blandt annet.

    8. Du burde ikke gjøre bildene dine så skarp, du ser nesten ut som en gammel dame som har stramma maska på det øverste bildet liksom.

    9. Skal du lage flere vlogger i LA? Syns det var ayykt gøy å se, håper du vlogger så mye du kan!❤️

    10. Hvor er toppen Ine har på seg fra? Forresten elsker deg syykt mye, ikke bry deg om alt det negativet folk sier om deg,<3

    11. Nå for tida skjer det utrolig mye spennende utviklinger på det vegetariske og veganske matvaremarkedet her i Norge også!!! For eksempel finnes det mer enn nok av kylling-alternativer der ute allerede. Håper du vil følge med og prøve det ut 😀

    12. HVOROFR leker du deilig med å ikke si hvor antrekket er fra? Hva f i helvete du klarer å fortelle hvor mye du har i banken men ikke antrekket Ahhaa wow!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg