JEG BEKREFTER RYKTENE

“Du bryr deg kun om klikk og penger”

– Dette kan jeg bekrefte. Så klart bryr jeg meg om penger, hvem gjør ikke? Og så klart er jeg opptatt av klikks? Jeg mener, det er jo en veldig stor del av jobben min.

“Jeg har hørt at du har operert deg nedentil”

– Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må avkrefte dette før folk forstår det, men jeg har altså aldri operert meg nedentil nei.

Stemmer det at du sliter psykisk?

– Nei, det gjør jeg ikke.

Er det sant at Pierre ba deg om å operere deg, hvis ikke truet han med å slå opp?

– Er du gal? Så klart ikke! Pierre har vært i mot alle mine operasjoner og forsøkt å få meg til å ikke gjennomføre en eneste en av de. Han ble tross alt sammen med meg før jeg hadde endret på noe som helst, og syntes åpenbart at jeg var fin som jeg var.

Jeg har hørt at du aldri vil ta bilder når lesere og følgerne dine kommer frem til deg.

– Stemmer så absolutt ikke! Jeg tror ikke at jeg har sagt nei en eneste gang ever, faktisk. Jeg elsker når dere kommer frem, jeg synes at det er super koselig å få hilse på dere og se hvem dere er. 💘

Forslag til rykte du kan svare på: mange mener du har operert underlivet og rompa igjen. Diskusjonene går ganske heftig for seg på jodel og i forumer. Mange mener også du har fjernet deler av ribbbeina for å få tynnere midje. Dette tror jeg ikke er lovlig å utføre i Norge med mindre det er en medisinsk grunn. Har du gjort dette i utlandet?

– Jeg har aldri operert meg nedentil, ei heller fjernet ribbein. Går det i det hele tatt an? Det hadde jeg oppriktig aldri turt. Jeg har alltid hatt en veldig tynn midje naturlig. 

“Du er en elendig venn som aldri bryr deg om noen andre enn deg selv”

– Dette er så klart ikke sant, hadde det vært det hadde jeg ikke hatt noen venner. Jeg kan med sikkerhet si at jeg er veldig omtenksom ovenfor de rundt meg, og jeg sprer mye kjærlighet og glede til de jeg er glad i. Jeg er absolutt ikke en dårlig venn.

Er det sant at du skal være med på Skal Vi Danse?

– Dessverre.. 🙁 Jeg har utrolig lyst!!! 

“Du kaster venner oftere enn jeg bytter truser”

– Først og fremst: jeg er glad jeg ikke må vaske dine truser. For å besvare påstanden din: det kan stemme til tider. I fjor ble jeg en del av en “gjeng” som jeg hang veldig mye med, men etterhvert merket jeg at både den ene og den andre ikke var mennesker jeg vil ha i livet mitt på grunn av forskjellige årsaker. Jeg klarer ikke å beholde falske venner “bare for at”. Fake shit har jeg ikke behov for, så da avslutter jeg heller vennskapene enn å gå rundt og late som at vi er BFFs når vi åpenbart ikke er det. 

______

Har du hørt noen andre rykter om meg som du lurer på om er sanne eller usanne? Skriv i kommentarfeltet, så svarer jeg der.

82 kommentarer
    1. Angrer du på sprøyting i ansiktet ?
      Mtp.at det forhindrer deg kommunikasjon med fremtidig barn? De er avhengig av mimmik og øyne som samsvarer med hva du sier til babyen frem til den er 1 år. Er du redd for å ikke få den kontakten med barnet fordi du valgte å gjøre dette?

    2. Hva skjedde med din aller veste venn i heeeeele verden som du elsket over alt, Rebecca? Bare dreit du i henne når Pierre tok deg tilbake?

    3. Anonym: Hun er fortsatt en av mine beste venninner, og vi traff hverandre senest på 17. mai. Det har dessverre blitt lite tid til å henge ettersom at hun bor i Sverige nå og ikke i Oslo som før. Dessuten har hun fått seg kjæreste også, og vi begge er ganske travle. Jeg savner henne hver dag, og det har ikke skjedd noe mellom oss <3

    4. Haha litt feil overskrift kanskje? Du bekrefta noen, men avkrefta også noen. Sånn siden du lever av å skrive mener jeg 🙂 men alle kan gjøre feil så jeg følte bare for å si ifra <3

    5. Sliter du psykisk? «Nei, det gjør jeg ikke». Det er jo bare tull? Du har jo vært tydelig på at du er usikker på deg selv? Det ligger jo psykisk.. Å være usikker er en slitsom psykisk tilstand som er vanskelig å komme seg ut av hvis man ikke skjønner eller har selvinnsikt til å innrømme det. Man merker veldig godt at du sliter psykisk, da du har et åpenbart stort behov for oppmerksomhet pga usikkerheten din. Hele bloggen din er blitt en sympati blogg pga dette.

    6. Jeg syns at du er en kjempedyktig blogger og jeg digger deg! Måten du er så åpen og selvsikker om deg selv gir meg seriøst glede💜 værsåsnill aldri forandre deg for noen og vær deg selv. Og ikke hør på de stygge ryktene du får, folk er bare sjalu over hvor bra liv du leve og hvor mye du har nådd i det siste!! U go slay queen😍

    7. Jeg lurer på hvordan du rediger bildene dine! Jeg skal til Balos beach i sommer og fargene på bildene du la ut fra turen var så utrolig fine! Bruker du en app som vsco ellernoe? Du er forresten heeelt nydelig😍😍😍😍 Ikke et rykte, men håper uansett på svar!! Love❤️

    8. Hei! Jeg lurer på hvor du har kjøpt den waistbagen som du la ut bilde av på instastory? Har sett etter en sånn såå lenge

    9. Er vel litt feil å skrive «jeg bekrefter ryktene» når du avkrefter over halvparten av spørsmålene 😅 ikke frekt ment 🙂

    10. Grunnen til at alle tror det er underlivet som er den siste operasjonen er st du har liksom ikke så mye igjen som kan opereres. Jeg har hele tiden trodd det var rompa, da jeg synes den så naturlig ut etter operasjonen, men ikke nå lenger. Den ble mye spissere plutselig. Ikke misforstå, den er veldig fin selv om den er litt spiss!!
      Jeg har et spørsmål som du sikkert ikke vil svare på: når du har implantater, skyver de sprekken fra hverandre?

    11. Kjøper du dyrere bursdag/julegaver til familien din enn det du gjorde før du begynte å blogge? Hvor mye ligger det på, og hva pleier du å handle?

    12. Venter på at anfalle ditt skal komma, håpe du har et jævlig liv å at du må gjørr alt for å fake d på bloggen :)) helvetes deprisive hoe så ikke fortjener å blogga med den fake rompa så åpner seg som en bok når du bøyer deg 😉

    13. Heia! Jeg føler meg alltid så utilpass og lite komfortabel når jeg skal bli tatt bilde av, og misunner deg så som er så fotogen! Kan du lage et innlegg eller noe der du gir tips og triks til hvordan man kan ta bedre bilder? Selfier, positurer, lyssetting og så videre? Det hadde vært så bra!
      Klem til deg ❤️

    14. Herregud, hvorfor leser jeg dette? Kan jeg være så snill å få tilbake de siste 3 minuttene av mitt liv?

    15. hej cutie! hvilke redigeringsprogram bruker du for videoene dine? husker du nevnte en før men du skulle bytte over til en annen som du sa mange bruker..hva heter den hahah ❤️

    16. Er du ikke litt bias? Kunne ikke noen andre svart på spørsmålet som faktisk kjenner deg? Alle kan jo sette seg i godt lys når man velger hva man har lyst og svare.

    17. selvom det stod der, så svarte du ikke på om du hadde operert rumpa 2 ganger, så jeg lurte bare på om du kunne svare på dette? 🙂

    18. Går rykter på at du har gjort noe med leppene igjen, og fylt dem mere «unaturlig». Personlig så ser jeg en forskjell fra før du dro på ferie, men dette kan bare ha med at andre også har spurt om du har fylt på dem igjen. Jeg lurte bare på om dette er sant?

    19. Heii!! Hvor er den vesken du har rundt livet (husker ikke hva det heter) i dagens outfit??😍😍😍sååå fin!! Elsker stilen din😍😍

    20. Hei!
      Eg e fra Stavanger der du og opprinnelig e fra. Eg lure egentlig bare på koffor du snakker mindre Stavanger dialekten å snakker mer bokmål hvis du fatte. Du har «mistet» dialketen din å seie mer sånn «hva» istedenfor «ka» osv hvis du fatte.

    21. Hei fine deg! Eg og lurer på det samme spørsmålet til Pia, Er det sant at du er flau over Stavanger dialekten din siden du prøver å nærme deg bokmål dialekten?

    22. Digger han Mads, men ser jo han kan tøye strikken litt vel langt og være frekk iblant. Men dette antar jeg kommer dere begge til gode når det gjelder økt antall følgere. Stilig å se dine direkte, ærlige svar her. Respekt. Men hvorfor legger du ikke ut iblant, non-makeup / arr etc som Sofie har gjort? Vise ‘alle’ sider, naturlige, normale og ikke naturlige? Digg bilder av deg og maen forresten på ‘rosa stranden’ 👍

    23. Herregud så mye usaklige og stygge ting folk skal lire av seg 😡 du er best ❤ helt gorgeous love u 😘 u go girl!

    24. Hei, stemmer det at du har hatt et forhold til ei annen jente? Kjenner ei som mener dere hadde en ting på gang for en stund tilbake. Misforstå meg rett, bare hyggelig det, men har ikke hørt du prate om det før 😀

    25. Heiii Isabel
      Tenkte bare å tipse deg om at det er lurt å være forsiktig med å poste dyre innkjøp før du er hjemme. Er jo en teit grense på hvor mye man kan ta inn i landet momsfritt… Feks når jeg reiste til London var det en grense på 10k, så om man kjøpte en dyr veske som var mer enn 10k må man betale moms og avgift som er minst like dyrt som i Norge! En bekjent av meg glemte helt denne regelen og endre opp med at tollerne beslagla den dyre vesken til 30k…
      Så vær litt forsiktig med det, fordi det finnes mange kjedelige folk som lett tipser tollvesenet om det!!! Trust me
      Så på vloggen din i dag der du skulle ha innkjøp fra dyrebutikker, så bare en heads up <3333 Love ur blog

    26. Håper det kommer ut Vidio på YouTube en av dem nermeste dagene på smaktesrer av masse digg fra usa ?😁😁

    27. Hvilket filter bruker du i Lightroom Isabel?
      Jeg digger den effekten på bildene dine!!! Hvis du ikke vil dele det med alle så har jeg sendt deg pm på instagram også, hehe 😀

    28. Isabelle ikke hør på de som snakker stygt. Du er utrolig pen uansett hva folk sier❤️❤️❤️

    29. Dette er ikke ment som hat. Du viste på snap og vlogg i Hellas at du drev å ga mat og vann til dyr. Det er kjempebra, men du burde ikke gi så mye mat til dem. Fordi de har blitt vandt til å leve på lite mat og så plutselig får de masse. Og det er ikke så bra for dem får det får dem til å trenge mye mat igjen. Og det får de ikke tak i. Så det er bedre hvis du som har ganske mye penger tror jeg. Gir penger til en organisasjon for dyr på gata. Så de kan gi dem hjem ❤️ Dette er som sagt ikke ment som hat og jeg synes det er kjempe bra at du bryr deg om dyr. ❤️❤️❤️

    30. Hei, Isabell. Jeg bestilte noen greier fra Nelly i går (22.juni) og siden du har fått mye derifra før så lurte jeg på om du viste hvor lang tid det tok før man fikk pakken. Skal reise 29.juni og vil gjerne ha det før jeg drar hehe. Håper du koser deg i USA:)

    31. Jeg kan ikke se at du har svart på spørsmålet om du har vært sammen med ei jente? Hvorfor sier du at du har svart når du ikke har det? Herregud du må snart finne andre måter å “lure” oss inn hit på. Dette vil folk snart bli drit lei av og bloggen vil falle

    32. Håper du har det bra i LA❤ du må kose deg masse!! Håper du legger ut flere vlogs 😍 loveu og syns du ikke fortjener stygge kommentarer i det heiletatt!

    33. Sjokkerende dumme kommentarer folk gidder å komme med. Som det over angående innsprøytning i ansiktet. Herregud, du er ganske drøy når du kommer med noe sånt! Shame on you!!! Du ser da vel at Isabel ikke har noe problem med mimikken hvis du ser på bildene hennes? Hvordan i alle dager kan du mene det er greit å skrive noe sånt. Burde heller være mer bekymret for dine egne barn og hva du lærer dem av verdier osv når du synes det er greit å behandle mennesker på den måten. Shame on you! Ville du spurt en blind mor det spørsmålet? Eller en med misdannelser i ansiktet? Om du har fillers i leppene eller panna for den del har ingenting med kontakt mellom mor og baby!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg