HER BOR KARDASHIANS

Malibuuu.. Åh, så vakkert det er der! Nina tok oss med på en roadtrip dit for å se hvor nydelig det var. Vi har jo alle hørt om Malibu tusen ganger før, så vi var alle veldig spente på hvordan det skulle være der. Vel, forventningene ble ikke knust. Det var SÅ fint og koselig! Vi stoppet for å spise lunsj på en restaurant på piren som heter “Malibu Farm”. Maten var kjempe god, til tross for at jeg ikke hadde så alt for mye å velge mellom ettersom at jeg er så sjukt kresen i matveien. Arh jeg hater at jeg er sånn, men jeg prøver virkelig så hardt jeg kan. Jeg ble helt fascinert mens vi kjørte bortover og så alle de fine husene som lå på stranden. Tenk å bo slik? Tenk å ha havet som din egen hage? Det skal tydeligvis være ekstremt dyrt å kjøpe der, og det forstår jeg for så vidt godt. Caitlyn Jenner bor forresten i Malibu!

Se så vakkert!

Og så måtte vi jo kjøre gjennom Calabasas. Noen som kan forstå hvorfor? Hihi!! Kris Jenner bor jo her! Dessverre fikk vi ikke sett henne eller huset deres, men området fikk vi i hvert fall sett. Og jeg forstår godt at de er bosatt der! Det var så fredfullt og koselig. Jeg ble helt rar når vi var der, det var bare så merkelig å føle at man var så nære noen mennesker man har sett opp til i flere år. Sjukt kult!

Malibu Beach. 💦

33 kommentarer
    1. Blir bekymret for deg når jeg ser bilder av det Isabel. Du ser så sliten og trøtt ut og veldig tynn. Får du sove og spist nok? Veldig poser under øynene og flekkete hud som ser skitten ut

    2. Anonym: Det har du ingen grunn til å være. Jeg er litt sliten og trøtt, men det er fordi at jeg er super jetlagged. Det går kjempe fint med meg foruten om det. <3

    3. Du er så fin! Dere bør dra på restauranten hvor the Kardashians får de verdensberømte salatene og isteene fra også!😍😍😍

    4. Hei! Bare lurte på en ting; er det ikke litt dumt at du og Ine sitter og tar selfies sammen, som du senere poster på bloggen, når Sofie sitter der uten å være med på bildet? Bare lurte, siden en del blir sjalu når andre er sånn… Men digger deg og bloggen din, du virker så herlig!<33

    5. Lurer på en ting, det kan da ikke være lenge siden du fylte leppene dine igjen? De virke så mye større enn bare for en stund siden..

    6. Dette er første gang jeg kommenterer en blogg, ever. Hvorfor skriver du “giret” når den generelle bruken av ordet er “gira”? Kanskje smålig av meg, men blir oppriktig litt småirritert dersom jeg ser det blir skrevet på bloggen din.

    7. Hva skjer med folk! Isabell forteller om SIN dag og det hun har opplevd. Og folk Bruker tiden sin på å rakke ned på utseendet hennes og kommentere skrivefeil. Er dere som det er noe galt med ikke henne! Folk burde skamme seg og fokusere på sine egne liv. Og det burde være så enkelt som at – hvis du ikke har noe positivt og si så ikke si noe!

    8. Anonym [over]:
      Nå blir jeg litt engstelig for at det kan være noe galt med PC’en min slik at detaljer uteblir fra bilder eller noe, for jeg ser faktisk ikke mange av de tingene du nevner her. – Så hvis du [eller noen andre, for den saks skyld] kan være så snill å spesifisere hvilke(t) av disse bildene av bloggeren hvor hun fremstår med “Veldig poser under øynene”, “flekkete hud som ser skitten ut” og/eller generelt ser “trøtt & sliten ut”, ville jeg satt stor pris på dette, da jeg ikke kan se noen av disse detaljene på min PC..(?) 😛

    9. Det med at du tror du ligner på Kim K må du legge i fra deg. Og nei, jeg er ikke sjalu fordi jeg har ingen ønske om ligne noen ac de. Men Kim k har den store rumpa, hu har lår og hofter og former. Du har ikke det. Så der ligner dere ikke. Dere fikser dere kanskje på samme måte, men du har større munn større øyne og du er generelt mye brunere enn hu da dere ikke er fra samme land. Finner ikle noe lilket. Men ser godt at du ikke er Kim k liksom. Haha

    10. Hei Isabel 🙂
      Jeg er så syyykt nysgjerrig og lurt på dette lenge, ser flere spør om det samme ofte også, hvilken app bruker du for å redigere bildene dine, og hvilket filter? De blir sykt fine!!
      Må bare si at jeg synes du er en utrolig herlig jente og et godt forbilde for mange. Kjenner jeg selv blir provosert når du får så mye dritt slengt mot deg (de er bare sjalue fordi du ser bra ut, og har fått til store ting i ung alder).
      Stå på Isabel, heier på deg og kos deg videre i LA

    11. Du ser nydelig ut, Isabel. Huden din er plettfri, tan og vakker, kroppen din superflott. Ergo, jeg er ikke det minste bekymret for deg. Du koser deg og lever det livet du fortjener. Nyt!

    12. Bare så du vet det så har ikke Caitlyn noe som helst med navnet “Kardashian” å gjøre, så det at overskriften er “her bor The Kardashians” blir som å skrive “Meg som spiser en banan” også legger du ut bilde av deg selv som spiser et eple

    13. du ser ut som en ape i trynet ditt isabell !! har du noen gang tenkt på når du ser deg i speilet du ser ut som en ape?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg