MATHANDEL I USA

FOOOOOOD

Greit, er dere klare? Som alltid når jeg er i utlandet, har jeg vært på en svær matbutikk for å handle og egentlig mest for å være der inne og glo i flere timer. Jeg ELSKER å se utvalget i matbutikker i utlandet, og dere kan jo tenke dere hvor sjukt det er i USA. Altså, jeg har ikke ord faktisk. Jeg var så forbanna giret fra start til slutt, og ville egentlig aldri hjem haha. Jeg kunne vært der i minst to timer til, jeg! Det finnes så utrolig mye utvalg av absolutt alt. La oss ta frokostblandinger som et eksempel.. De har sikkert 200 forskjellige typer! For å ikke snakke om chips… It’s crazy! Det er sjukt vanskelig å bestemme seg for hvilken man skal gå for, ettersom at man som sagt har tusen forskjellige valg. Jeg vlogget den dagen vi var her, vloggen kan du se her. Der får dere et mye bedre inntrykk av hvor svært det var og jeg viser dere mye kult. Og tenk at jeg syntes at mathandel i Marbella var crazy? Hahaha, det er INGENTING i forhold. Jeg må bare få tillegge at jeg var døds trøtt og jet laged når vi dro på butikken, men så fort vi kom oss inn ble jeg et nytt menneske med ALT for mye energi. Jeg blir bare så ivrig og glad når jeg får dra på mathandel, haha!

Jeg mener, SE på den isen!!! JEG DØR.

Mini Cola! Så skjønne. Slike måtte vi så klart kjøpe, bare fordi at flaska var så cute. Lol.

Disse her… La meg bare si at jeg skal ha hele håndbagasjen full av pakker med denne. 

Oppskjært frukt. Hvorfor har vi fortsatt ikke fått dette til Norge? Jada jada, vi har oppskjært ananas fra Bama, liksom. That’s it.

!!!!!!!!

Vi endte opp med å kjøpe ganske masse med oss hjem – godteri og snaks for det meste. Hihi!

40 kommentarer
    1. Blir ikke noe særlig sulten når man ser dette da. Enig med deg, etter en handletur på butikken der du er nå (har vært der) så blir det liksom ikke det samme å gå på Rimi. Nyt ferien videre, søte deg.

    2. Det er så kjempemoro med butikker i utlandet.som du sier,man kan gå i mange timer.var i sør Korea for mange år siden.hadde lyst å ha med meg hele butikken hjem.hehe.butikkene her hjemme blir jo bittesmå.hihi.håper du finner mer spennende.storkos deg videre.

    3. Meny har frukt-bar med masse forskjellig oppskjært frukt hvor man kan plokke det man vil i en boks😃 Et lite tips bare! Kos deg videre i LA🌴

    4. Hei.
      Åå, elsker updatesene dine fra LA.
      Jeg skal dit om noen uker, har du noen tips til utesteder, og hvor pleier dere å dra hvis dere drar ut?
      Setter stor pris på svar.
      -Emilie

    5. Haha jeg er helt lik når det kommer til små brusflasker! MÅ bare kjøpe de fordi de er så skjønne😅

    6. Vi har ikke oppskjært frukt og håper vi aldri får det, fordi frukten har sitt eget naturlige skall.. Plast er en stor utfordring som vi (inkludert deg) må gjøre noe med. Ergo KUTT FRUKTEN SELV 🙂 Eller kom med et annet forslag til beholdning.. Noe å tenke på!

    7. Grunnlaget for at en ikke har så masse oppkuttet frukt i Norge er nok plastikken rundt 🙂 skikkelig dårlig for miljøet. – Kutt heller frukten opp hjemme

    8. Hvor er gullbelte/lenken du hadde på første dagen i LA fra? Det har jeg lett etter, og ditt belte var mitt i blinken.

    9. Kjære Isabel!
      Håper du kan ta deg litt tid til å lese dette for det er veldig viktig.
      Jeg har en veldig viktig ting å spørre deg om. Jeg bor i Nord Norge, nærmere bestemt i Vesterålen. Fredag i forrige uke oppstod det en tragisk ulykke hvor en ung gutt(mann) på 23 falt på havet. Familien og venner er helt fortvilte, de leter overalt, men enda har de ikke funnet ham. Dette er noe som koster mye penger og politiet har når sakt at de ikke lenger dekker søket. Det er derfor startet en innsamlingsaksjon til familien sånn at de kan søke videre på egenhånd, uten at de skal trenge å tenke på økonomien. De er avhengig av at folk kan gi, omså bare litt, alt hjelper. Jeg legger ved en artikkel fra lokalavisa så kan du se der.
      https://www.vol.no/nyheter/oksnes/2018/06/21/?-Viktigere-enn-noensinne-å-gi-bidrag-til-fondet-16976477.ece
      Hadde betydd mye for den lille bygda vår om du kunne spredd dette budskapet videre, slik at familien kan finne ham, å at de kan få en grav å gå til.
      Vipps: 98 47 26 69
      Kontonr : 4750 61 87385
      Vær med å bidra!
      Støtt minnefondet som går til letingen av savnede Truls Johansen.
      På forhånd tusen takk!

    10. Ååå som jeg savner usa. Bodde der i 5 år. Hvis det er en chips du skal prøve mens du er der: så er det Lime, merket Tostitos. Helt magisk. Stikk en tur på Bungalow. Enjoy

    11. Kan ikke se du har svart på kommentaren om du har vært sammen med ei jente? Du skrev jo at du svarte på det på snap..

    12. Er masse ferdig oppkuttet frukt som det der på meny:p både i en sånn “disk” akkurat som salatbar, som du kan plukke masse forskjellig frukt. Er også masse ferdig i pakker. Følger ikke helt med du kanskje?:p

    13. Hei. Hva syntes du om at NRK og VG sendte Mads Hansen som det mest populære avslutningsnummeret på vg lista på Rådhusplassen 22 Juni? Er ikke dette offentlig mobbing? Bare lurer på hva du syntes om dette.

    14. Hei kan du lage eit innlegg der du viser hvordan du redigerer bildene dine på bloggen og insta og kankje komme med tips om hvordan vi kan ta bra bilder!

    15. Jeg vet at det går tanker rundt navlepiercing om at det er ” Harry” og “fjortis”, men det er jo drittfint når man er like tan som deg og det har en viss slankende effekt

    16. Mobbing på RIKS: Det jeg reagerte på var ikke nummeret, men at det er et barnekor som synger om operasjoner. Disse barna har mest sannsynlig ikke en gang hørt om plastikk kirurgi enda med tanke på hvor utrolig små de er, og det at de nå blir introdusert for det på den måten synes jeg blir veldig dobbeltmoralsk.

    17. Hel enig me dæ. Tenkte virkelig koffer de barnan sang revesjet. Da æ va på den alderen ante æ ingenting om fiksing på utseende og slikt ting. Et barn treng ikke p forstå sæ på ting som kunn voksne kan utføre.. det finnes nåkk mobbing i denne væreden, at å vite om opperasjoner synes æ ikke noe om

    18. Alt handler om PR og for å tjene penger for Mads Hansen.. han utnytter bare bloggere for å bli et kjent fjes og gjør et stor nummer ut av dette ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg