HEMMELIGHETEN BAK MIN BRUNFARGE

annonse betakaroten

LIFE’S A BEACH AND I’M JUST TANNING

Jeg elsker virkelig brunfargen jeg har nå. Det er lite som slår følelsen av å føle seg skikkelig tan og fresh. Jeg har jobbet ganske mye med fargen, men hemmeligheten bak den dype fargen er uten tvil Betakaroten. Jeg har tatt det hver dag i mange måneder, og det av god grunn. Jeg merker skikkelig stor forskjell når jeg tar Betakaroten og ikke. Uten blir ikke fargen like dyp, jeg blir lettere solbrent og jeg blir generelt blekere mye fortere i forhold til når jeg faktisk tar det. Når vennene mine spør meg om hvordan jeg klarer å bli så brun, anbefaler jeg de alltid til å skaffe seg verdens beste produkt i verden, nemlig Betakaroten. Det er virkelig gull!

Kort fortalt til de av dere som ikke vet: Betakaroten er et kosttilskudd som gjør at man kan få dypere, mer gylden og mer varig brunfarge. Jeg elsker jo å være brun året rundt, og derfor tar jeg betakaroten så og si hele året. 

TRE GODE GRUNNER TIL Å BRUKE BETAKAROTEN

☀️ Fargen blir mye dypere

☀️ Det kan bidra til reduksjon av soleksem

☀️ Styrker immunforsvaret. Studier viser at flere immunceller i kroppen blir aktive ved bruk av betakaroten.

KJØP BETAKAROTEN HER!

14 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hvorfor du valgte å operere rumpa 2 ganger? Den var jo kjempe fin og mer naturlig etter første runde. Det viktigste er at du er fornøyd selvsagt, men var du ikke fornøyd med et naturlig resultat? Ingen hat, bare lurt veldig på det og håper du svarer 🙂

    2. Har bestilt den nå! Men lurte på om du bare tar en tablett om dagen? Så at det bare er 3 MG, men har en venn som bruker 12 mg. Kan jeg ta 3 piller av den typen du linker til? 😃

    3. Hei! Lurte på om du kunne laget et innlegg om hvordan du redigerer bildene dine. Tror du har sagt at du bruker Lightroom, men lurte på akkurat hvilken redigering/presets det er du bruker der for å få de slik.

    4. Du skuffer as, før du reiste var du så hyped på bloggingen fra LA, men det eneste du kommer med er gamle annonse innlegg. Skjønner at du er på ferie og at du vil nyte det (noe du bør gjøre). Men ble bare veldig skuffet etter de siste innleggene dine.

    5. Kan du legge ut bilde av bikiniskillet ditt? <3 du har veldig fin farge! Liker du betakaroten gold eller orginal best?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg