JEG MØTTE KIM KARDASHIAN!!!!!!!

THE BEST DAY OF MY LIFE

JEG HAR IKKE ORD!!! I DAG MØTTE JEG FUCKINGS KIM KARDASHIAN!!!!! Altså, KAN dere tro det?!!???!!? Beklager at jeg er litt VEL ivrig nå, men jeg antar at dere forstår godt hvorfor. Vi skulle ta oss en tur innom Kim K sin pop up shop på Westfield kjøpesenteret her i LA, og helt random begynner folk å flokke seg utenfor butikken, der vi stod i kø for å komme inn. I neste øyeblikk får vi øyet på Kylie sin vakt, og helt plutselig begynner folk å skrike. KIM KARDASHIAN WEST KOMMER GÅENDE!!!!!!! JEG HAR IKKE ORD! Hun, Kris Jenner, Mario og deres crew kommer seriøst gående, rett fremfor nesetippen på meg!!!!

De gikk inn i pop up shopen hennes, ble der i noen minutter, før de kom ut igjen. I det jeg forstod at de skulle ut, løp jeg som en gal fangirl etter. Jeg kom suuuper nære, faktisk stod jeg rett ved siden av henne. Hva som skjedde etter det, får dere se i den neste vloggen! Jeg filmet hele dagen i dag, og vloggen kommer ut i morgen eller på tirsdag. Den MÅ dere bare se – jeg dør!

Jeg mener, HVOR ofte får man se Kim Kardashian in real life? Aldri i min villeste fantasi hadde jeg noensinne trodd at jeg kom til å stå så nært henne. Det var helt uvirkelig. Dere synes kanskje at jeg er litt teit nå, men hun er seriøst mitt største idol og forbilde. Jeg elsker virkelig den damen. Jeg har sett opp til henne i flere år, og det at jeg endelig fikk sett henne er helt surrealistisk. Det gikk nesten ikke opp for meg. Alt skjedde så utrolig fort. Etter at jeg så henne første gangen, da hun kom, begynte jeg å skjelve og var på nippet til å hyperventilere mens jeg begynte å gråte. Hahaha, snakk om å være fan!

Nå er jeg lykkelig. Fy faen så lykkelig jeg er!

Jeg fikk faktisk vlogget ALT!!! Jeg er så glad for det! Jeg skal klippe vloggen i morgen tidlig, nå er klokken nemlig langt over midnatt her i LA. Gled dere til å se den, haha. Dere hører skrikene mine og dere får se henne. Jeg dør! Jeg viser også alt jeg kjøpte fra sminkemerket hennes. Jeg brukte over 3.000 kroner der inne, wups. Videoen kommer ut enten i morgen eller på tirsdag! 

Dette er herved VERDENS beste dag!!!!

85 kommentarer
    1. Ja, man skjønner du er fan i og med at du har operert deg og endret utseende totalt for å prøve å se ut som henne, noe du i og for seg ikke har klart, men det er en annen sak. Kos deg masse videre!

    2. Kan folk bare gi seg med det der om at hun bare liker Kim K pågrunn av at hun også har tatt operasjoner? Nesten alle har idoler og hvem den personen skulle være bestemmer man selv og ingen burde bli dømt for det! Det er faktisk veldig kvalmt at folk alltid skal rakke ned på andre mennesker altså hun er et menneske med følelser hun også jeg tror ikke at så mange hadde klart å få så mange negative kommentarer, credz til deg for det Isabel! Du gjør en kjempe god jobb med bloggen din!❤️

    3. Du «møtte» ikke henne men du «så» henne spasere forbi deg kjære. Snakk om å få mennesker til å «swipe» opp.

    4. Altså se å voks opp a idiot altså! Hva er poenget skrive sånt ? Hadde du vært i USA å plutselig møtt en stor kjendis som er dit største idol hadde du selv tatt av. Er jo veldig stort å dra på ferie å faktisk klare å møte en så stor kjendis. Slutt heller å kommenter enn å vær så patetisk. Hva i h har isabell sine operasjoner med at henne møtte på k ?voks opp a .

    5. Gratulerer er selv ikke fan men hadde jeg sett hun hadde jeg selv om jeg ikke er fan blitt gira!<3 kos deg videre i LA

    6. Så gøy 😀👏 Nå vet du hvordan det er når fan plutselig ser deg 😀😉 kos deg videre på tur 💛

    7. Ååh gud så heldig du er 😍 sjalu på dine vegne, elsker Kim K selv så skjønner godt reaksjonen din når du så henne! Har så lyst til å møte henne!! Kos deg masse i LA! Loveu<3

    8. Du 10.23: måtte du gulpe opp dritt? Isabel er faen meg superfin og kunne fint sklidd inn i Kardashian-gjengen med sitt utseende. Dere som slenger dritt er bare misunnelig fordi Isabel har lykkes så bra med businesse sin.
      Isabel; du er superfin ❤ og jeg er dritmisunnelig på kroppen din og at du har lykkes så bra med businessen din. Unner deg alt det beste. Kos deg! ❤
      Klemz

    9. Fysøren så fortjent det er! Kan bare forestille meg hvor glad du er! Du og Kim K burde vært bestevenner, tror dere er ganske like! (Både utvendig og innvendig)

    10. Sykt heldig 😭😭 men jeg lurer på en ting: når du er ute og soler deg, bruker du sminke da? Du ser alltid så fresh ut, er det ikke ekkelt å sole seg med sminke? 😱 klem

    11. Det er ikke det samme å møte noen som å se noen. du sier du møtte henne, men egentlig så du henne bare

    12. Digger at du innrømmer at d var dritfett å se henne, ikke så mange «kjente» personer som tørr det. Du er heldig, hun er en bra dame assss

    13. Lær deg forskjell på å MØTE noen og å SE noen. Nei, du møtte ikke Kim Kardashian, du så henne gå forbi:) Det er stoor forskjell. Kim K kunne ikke brydd seg mindre om en liten desp fangirl som deg, det er bare creepy. Hun hadde ikke lagt merke til om du ikke var der en gang. Så NEI, ISABEL RAAD HAR IKKE MØTT KIM KARDASHIAN. Hun har sett henne gå forbi. Litt trist at dagens bloggere er så dårlig på rettskriving. (og ja, jeg kommenterte det samme til Sofie som heller ikke kan forskjellen)

    14. Selvom du kanskje har operert deg her og der er du uansett den samme du var og du er like fin uansett!

    15. Hei! Bare lurer på en ting. Hvorfor går du med full face makeup på stranda, er ikke det litt upraktisk? Du får ikke badet eller solet deg.

    16. Hei! Jeg bare lurer på om du er fan av henne basert på at hun ser så bra ut som hun gjør, eller om du er så fan også på grunn av hva hun gjør/handlingene hennes? Vet du ting hun har gjort eller ser du kun opp til henne utseendemessig?

    17. Herregud kjente jeg ble SIKKELIG glad på dine vegne!!! Fikk så frysninger av snapchatten!!!!❤️❤️❤️

    18. Du har da ikke møtt henne, men sett henne. Det har jeg også på en uteplass i NY for Firen år siden. Gikk rett forbi meg, men føler ikke jeg kan si jeg har møtt henne. Men hva gjør man for clicks 😉

    19. Trodde du fulgte henne på Instagram.
      Hun la ut på insta story at hun skulle dit og spurte de som fulgte henne om hvem som hadde tenkt seg dit. Hun informerte også om at typ de første (husker ikke hvor mange det var) kom til å få møte henne. Dette burde du jo ha fått med deg. Kanskje du hadde vært så heldig p få møtt henne.

    20. Så utrolig kult! Men det er en megastor forskjell på å ha sett og faktisk ha MØTT en person da 😉 da har jeg i såfall møtt utrolig mange ass. Men kult du har sett de da 🙂

    21. Hvorfor er hun idolet ditt? Hva er det som gjør at du ser sånn opp til henne, og har blitt “fan”? 🙂

    22. Hvorfor er du så fan av henne? Hva er det du beundrer henne for liksom? 🙂 er jo Kris som er hjernen bak alt når det kommer til business, ingen av de hadde vært noe uten henne! og jeg har håper da inderlig du ikke ser opp til noen bare pga utseende.

    23. Så gøy!! Samme skjedde med meg i Dubai for er års tid siden. Gikke rett på henne. Helt surrealistisk. Hun er enda penere i virkeligheten. Ikke glem den følelsen du hadde når du så henne. Sikkert mange av dine fans som opplever det samme når de ser deg😊

    24. Lol, faen så barnselig du er!
      hvem faen bryr seg?
      Du ligner ikke på henne i det hele tatt, om det er det du tror.
      Plis, skaff deg en jobb eller noe

    25. Jeg har et spørsmål jeg håper du svarer på. Har du tenkt til å gjøre bloggen mer samfunnsnyttig? Bidra med noe med stemmen du har? Informere oss om noe viktig osv. Eller er du fornøyd med å tjene deg rik på bare overfladiske ting? Som å bare skrive om operasjoner (blitt flinkere der, det skal du ha!), enorm shoppingbruk, pengeflashing. Generelt bare det å provosere. (Er du fornøyd så er det bare bra, ikke misforstå).
      Har du tenkt noe på det? Å bli en nyttig stemme i samfunnet siden du når ut til så mange? 🙂

    26. Måtte le av deg hvor dum du er du er ikke en dritt foran henne. Selv om du prøver hardt å kopiere henne så ser ikke du ut med dine mislykkede operasjoner og utsulta anorexi kroppen din.

    27. Heldige deg! Å møte på kim er min største drøm!! Forresten så har jeg et spørsmål, hvis det et sant at man kan selge sjelen sin for fame og suksess hadde du da gjort det? Liksom å joine the illuminati

    28. OI! Så mye misunnelse i kommentarfeltet ditt. Stakkars mennesker…
      Fett at du fikk se Kim, håper du har en suuuper tur videre ♡

    29. Hei, Isabel. Eg vil berre seie eg misunner deg verkeleg for at du har møtt Kim Kardashian, spesielt med tanke på at ho er førebilete ditt! Sjølv er eg stor fan av Kim, men eg er endå større fan av Harry Styles. Er du også fan av han? Isåfall, kunne du tenkt deg å møte han? Hilsen stor fan!!!!!!!!

    30. Dere som klager på at hun sa hun ”møtte” Kim K når det er ”så”, ta dere en bolle a! Hvis dere hadde drevet en blogg, hadde kanskje dere også tenkt over hva som er den mest lokkende overskriften. Er det ”så” Kim Kardashian eller ”møtte?” Tenk dere om da.
      Isabel lever av denne bloggen og at vi klikker oss inn, noe vi gjør når vi ser en interessant overskrift. Isabel er fullt klar over viktigheten av en god tittel, men skal vi virkelig skylde på henne fordi hun gjør jobben sin? Og ikke kom her med ”andre bloggere har ikke click bait!” drittet, nei kanskje ikke (noen har det mens noen ikke), men hvorfor skal vi bestemme hvordan folk gjør jobben sin? Liker vi ikke click baits kan vi velge å ikke klikke oss inn på en blogg hvor click baits i større eller mindre grad er vanlig.
      Syntes det er kult at du møtte/så Kim K Isabel, hadde freaket ut selv, selv om jeg ikke er noe særlig fan av Kardashians (syntes ikke noe vondt om de men er heller ikke fan!)
      Hun er jo veldig stor kjendis og det hadde vært kult å se en så kjent person i virkeligheten!!
      Skjønner at det var stort for deg som er såpass fan 🙂

    31. Får vi ett bilde av deg og Kim k sammen, siden dere møttes? (Ett møte er gjensidig. Hun har derfor også møtt deg) …. eller var dette bare clickbait? For sannheten er vel egentlig at du bare så henne.

    32. Herregud ro ned folkens!! Er ikke vits i at typ 20 av kommentarene er om at hun SÅ henne og ikke MØTTE henne.. dere er jo helt ville etter og påpeke ting..samme om hun så eller møtte henne vel ,hun fikk sett sitt største idol og vær heller glad på hennes vegne da isteden for og være så sykelig sjalue som som en hel gjeng av dere er her inne!!!! Chill down 😀

    33. Fyfaen så mange misunneliggeeee smååå kids det er her da, faen voks opp!!! Å vær litt happy for hennes veine!
      Isabelllaa u go gurl❤️❤️ Love you!

    34. Hvor nissunnelig dere er jenter! Jeg gremmes! Tenk å være så sjalu som dere! Hvem er dere? Stygge som f tenker jeg! Vi skjønner vel alle av innlegget at hun ikke « møtte» Kim?
      Er det stort for henne så respekter dette! Er dere en gjeng med satanister fra Randaberg eller Jæren? Jeg trodde dere brukte tiden på bedehuset?!
      Tenk å gjemme seg bak en skjerm å skrive så stygt! Har ikke ord! Stå på bella! Jeg forguder ingen, hverken deg eller KKW, men beholder snart ikke troen på det gode i mennesker! Du er skjønn bella, du både likner meg inni og utenpå.

    35. Må si det samme som de andre – du har jo ikke møtt henne, du så henne. Det er to forskjellige ting. Du føler deg kanskje som en stor kjendis i Norge på lik linje som KKW er, men egentlig så er du bare en liten flis som ingen legger merke til i L.A

    36. Hei, Kelein får du «boomerang effekt» på snappane dine?😊 har sett det eit par ganga på storyen din☺️

    37. Sinnsykt at du faktisk lar følgerne dine skrive dritt om andre i kommentarfeltet ditt på Instagram. Siden du selv er så opptatt av å fremme at du blir mobbet, burde du hvertfall ikke akseptere det fra «dine trofaste(13årige) fans/lesere! Begynn å ta ansvar for ditt eget liv og dine egne profiler!!

    38. Hvorfor tokk du ikke selfi med hu, hvis du møtte hu? Men uansett, drit kult 🙂 kjøpte du noen av produktene hennest? Evt hvilken?

    39. Om du ser så opp til henne og vil ligne på henne… hvorfor ikke stoppe sminke deg som en dragqueen og heller kjøre på med naturlig sminke som henne? Nå ser du jo egentlig bare ut som alle andre iranere i Norge som ikke har forstått at så mye sminke ikke skjuler usikkerheten.. det lyser egentlig bare usikkerhet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg