THE IVY

THE IVY

Her kommer enda et restaurant tips! Jeg har offisielt spist på verdens koseligste restaurant EVER. Har dere hørt om The Ivy? Det er en kjempe kjent og hipp restaurant som alt og alle spiser middager på. Vi måtte så klart dit, både på grunn av alle de gode feedbackene vi har hørt, men også fordi at det er meget blogg – og Instagram vennlig. Haha, bloggere i et nøtteskall. Maten var upåklagelig, og det samme var servicen. Vi storkoste oss de to-tre timene vi var der. Bare viben der og hvor fint de har pyntet med alle blomstene og slik gjør hele opplevelsen tusen ganger bedre. Jeg elsker The Ivy! 💕

166 kommentarer
    1. Hvorfor sier du at du møtte Kim K når du bare så hun?
      Hvorfor klager du på at folk kritiserer og håner deg, når du mesteparten av tiden legger opp til det selv? Tenker da hovedsakelig på de siste postene på instaen din!

    2. Hvordan er det å få all hat? Skjønner virkelig ikke hvorfor de skriver hat. De kan jo holde det får seg selv😢

    3. Tar lang tid før dere lager den you tube greia med smaks greiene . Var jo noe dere nevnte di første dagene der nede . Hadde trodd det kom da til å komme ganske kjapt. 🙂

    4. MRJ: jeg har dessverre blitt vandt med det. Man må bare akseptere at det finnes mange fæle mennesker i denne verden. Enten kan man la seg påvirke av alt hat, eller så kan man velge å heve seg over det og se det for hva det er. Det er så klart lettere sagt enn gjort ofte..

    5. Skjønner du overhode ikke hvorfor folk reagerer på at du driver å vifter med penger og ikke minst putter de i munnen, ant enn å tro de er så sjalue på deg…? Håper du en dag skjønner og ser din egen oppførsel.

    6. Er du i Oslo 29 juli og utover? Er norwaycup da å hadde vert sykt kult om du kunne hatt noe meet and greet og møtt mange reisende fans og noen av leserene dine❤️

    7. Du må inn å se på vloggen til beauty.cult med en gang!! Der e en skikkelig talentfull jente som tegner dej på fjeset ditt!! Det er helt likt😍

    8. Men tilbake til spm 1. Hvorfor sier du at du møtte Kim K når du bare så hun gikk forbi deg og sikkert hundre andre jenter?

    9. Kan jeg spørre hvorfor du valgte å operere rumpa 2 ganger? Den var jo kjempe fin og mer naturlig etter første runde. Det viktigste er at du er fornøyd selvsagt, men var du ikke fornøyd med et naturlig resultat? Ingen hat, bare lurt veldig på det og håper du svarer 🙂

    10. Helt ærlig, hva synes du om at Mads som er en voksen mann mobber deg? Altså er han ikke en erfaren voksen mann med folkeskikk? Ok så du provoserer kanskje folk med ø vise fram dine penger som du stolt har klart å jobbe deg fram til å få, men det gir likevel ikke mads eller andre retten til og rakke ned på deg! Alle er vel ikke enige om dine operasjoner, men om det er å operere som skal få deg fornøyd med din kropp så er det jo ditt valg! Jeg kjenner at jeg blir så irritert og har vurder å gitt han en skjennepreken men sånne som MADS HANSEN er IKKE verdt min tid!! Stå i mot alle de ekle menneskene å vær stolt over det du har fått til og jobb videre! Du er gullegod🌸

    11. Hei. Jeg har ikke sett så mye på bloggen din, men har sett litt.. og har også sett mange hatkommentarer, men jeg vil ikke være en av dem. Det er helt unødvendig. Har også sett ting som “Du påvirker unge med kroppspress” og der kan jeg si det er delvis riktig. Fordi jeg synes at du er god på å fram kroppsfokus, MEN det er oss selv som velger HVA vi vil bli påvirket av. Om det er mote og sminke, plastisk kirurgi, reise, trening osv er noe vi velger selv. Jeg har aldri blitt noe særlig påvirket av klær og sminke, for jeg synes at personligheten og opplevelser teller mer. Jeg misliker sterkt folk som velger å ta plastisk kirurgi. At utseendet er så stort fokus. Men om du gjør det for det selv og ingen andre er det for så vidt greit. Det jeg liker med deg er å se på reisevlogger og sånt. Men det jeg lurer på er, hva vil du påvirke dine unge lesere til? Er det å normalisere plastisk kirurgi? Er det å reise mye? Ja, det er leserne selv som bestemmer hva de vil bli påvirket av. Men hva vil DU påvirke de unge i dag, etter alt “kroppspresset”? Og hva vil du lære de fra hva du har opplevd? Håper på positivt svar! 🙂

    12. Anonym: jeg tror ikke at alle er sjalue på meg. Jeg tror derimot at nordmenn flest blir veldig fort provosert. Det er bare litt penger? Først var det 100 dollar sedler, og da klikket det for folk. Jeg prøvde deretter med 1 dollar sedler, og da ble jeg ledd av for det tross alt «bare er 1 dollar sedler». Ser du poenget? Jeg synes det er veldig interessant haha.

    13. Hvorfor svArer du aldri på hvor antrekket med det rosa toppen og skjørtet er fra fra tidligere innlegg?

    14. Hadde du kunne ordne en rabattkode fra prettylittlething engang? Du har så mye fint derfra<3 elsker bloggen din og at du tørr å være deg selv uansett hva andre sier. Heier på deg!

    15. Men hva er poenget med å flashe penger som du har i det siste? Sånn egentlig? Hva får du ut av det? Du skryter allerede av pengebruken din og vi vet du tjener masse, så hva oppnår du? Er du så glad i å provosere og få alle til å hate deg? Er det sånn du vil tjene pengene dine, med å bli hata?
      Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men når så mange misliker det så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder. Du får hvertfall ikke lov til å klage på hat når du gjør ting du VET folk vil hate på (snakker om oppførsel og ikke kroppen din nå). Er ikke vanskelig å la være heller liksom, sånn hvis du vil bli likt og få respekt.

    16. Du er så ufattelig sterk, Isabel! Skjønner virkelig ikke hvordan du klarer å stå i all dritten, men all ære til deg. Hva du velger å gjøre med din kropp er da vel din business..

    17. Hei hun du sier er moren din er det din elte mor? Siden på en Q&A sier du at du kunne gå rett sak mot forelderen dine?
      Og at d har bodd i forsterhjen

    18. Syns det er trist du ikke svarer på alle kommentarene.. Var det jeg fikk inntrykk av at du skulle gjøre. Vell, syns det er trist du ofte svarer på negative kommentarer isteden for de som faktisk bryr seg om deg

    19. Synes du er ganske sterk og flink som klarer å ta imot så mye unødvendige kommentarer, er bok mange som er sjalu på deg og ikke klarer å la vær og være ekkel dessverre, men du må prøver tenke på at de skjuler seg bak en skjerm, de tørr jo ikke si det de skriver hvis du hadde stått face to face med dem!
      Men jeg synes også at du kunne vært fornøyd med spesielt rumpa du hadde, kanskje ikke lett hvis man har dårlig selvtillit men naturlig er fint uansett, synes jeg da 🙂

    20. Har du gjort noe med øynene? Øyenlokkene eller selve øynene? Har sett litt på det å det ser ut som de er større nå en det de var før? Da tenker jeg mye på selve øynene dine også, de så mye smalere å mindre ut før! Har dette noe me oprasjonen du ikke vil fortelle om?

    21. Spent på om du godtar og svarer på alt 🙂 hva er grunnen til at du ikke svarer på eller godtar konstruktiv kritikk?

    22. Hvorfor ønsker du å provosere leserne dine, når du sier at du er så glad i dem? Hilsen fast leser som faktisk ble provosert (ikke pga pengene men holdningen din)

    23. Hei du inspirerer meg<3 jeg bare lurer om du har noen klinikker å anbefale til jeg blir 18? Har store komplekser å du endret deg mye og de vil jeg og... synes du jeg burde ell ikke? Har begynt å tjent opp. Elsker deg<3 håper du svarer✨

    24. Du gir utrykk på bloggen me at du skjenner på at spiseforstyllelse alarmen slår alarm, du har jallefall utrykt deg frem til noe lignende dette, hvorfor legger du da ut rent kroppspress på snap? Du legger ut videoer hvor du bare filmer kroppen din! D er fane rent kroppspress DU ER SÅ JÆVLA DOBBERMORALSK

    25. Siden du reiser så mye, hvilket flyselskap er din favoritt og hvorfor? Selv er min Turkish Airlines på grunn av maten og personalet. Og mens vi allerede snakker om det, hvilket flyselskap har gitt deg din verste opplevelse?

    26. Når skal du forstå at det handler ikke om hvor mye penger i hendene du har! Men måten du velger å vise det på. Hvorfor har du et så stort behov for å vise hva du har? Du basically skriker « se så mye penger jeg har» det er jo bare motbydelig og egoistisk. Jeg er 16 år å jeg hadde aldri gjort noe sånt! Det hadde jeg bare syntes vært kjempeflaut.du kan jo ikke forvente at noen skal respektere det når du oppfører deg sånn? Jeg kunne ønske du kunne skrevet om noe annet en operasjoner,kropp og penger. Du har sagt du har hatt en trøblete fortid ,hvis du hadde snakket om dette så hadde du automatisk fått mer oppmerksomhet . Sånn du fremstiller operasjoner og fremstiller deg selv på nå er skikkelig usunt for deg og andre yngre jenter og gutter!

    27. Takk for at du er den du er! Du gjør hverdagen til Mats Hansen mye lettere. Han hadde aldri kommet med så mye morsom humor hvis det ikke var for deg. Jeg kan love deg at hvis du slutter å bli lei deg og lage drama av hans måte å lage humor på, så blir det mye lettere i hverdagen for både deg og dine fans å akseptere deg for den du er! Du er en kjendis og folk liker å bruke kjendiser til å lage humor. Det er den dag i dag VANLIG.

    28. 1-Hva er dit værste og dyreste kjøp som du angrer på at du har brukt penger på?
      2- Hva hadde du gjort om du bare hadde 24 timer igjen å leve?
      3- Hvorfor må du være så fin jeg kan aldri få nok av kor perfekt du e!!!😍
      4- Du burde ha en sikkerhetsvakt som Kim k som kan dytte vekk sanne som Mads Hansen, nokken gang vurdert det?
      Og husk at selv om du får mye hat så er kjærlighet det som trenger oppmerksomhet for du er virkelig en nydelig person inni og uten på.😘
      PS: jeg gleder meg til du og p får barn for de kommer til å bli like fantastisk som dere.😍👨‍👩‍👧

    29. Hei, hvor lang tid går det mellom hver gang du tar påfyll på vippene? Og går du alltid til kasja?

    30. Hei har et spørsmål 🙂
      Hva syntes du om systemet i Norge egentlig?. De som sliter seg nesten ihjel på sosialen som ikke får seg jobb, mens fordi feks du da, eller andre også seff, blir kjent for et realityprogram tjener så mye at dere ikke trenger å tenke på regningene som kommer hver dag?
      Hva tenker du om det( la oss si at du ser det fra et vanlig A4-menneskets perspektiv som sliter med å få seg jobb) 🙉😅😅
      Veldig nysgjerrig på hva du tenker om dette

    31. Har du noen gang vurdert å være generøs mot noen helt fremmed? Når du er så veldig åpen om hvor mye penger du har osv… Hvorfor ikke gjøre noe godt med de pengene?

    32. Kill them with kindness❤️ You go girl, det er så bra at du er så sterk og klarer all den haten du får. De er for misunnelige til å skrive noe positivt, men slik er 2018

    33. Tenker du faen i det hele tatt på alle fattige her i verden og fattige folkene i Norge som blir provosert når du putter penger i munnen din!? Om du ikke ser grunnen her da har du virkelig et problem spør du meg..

    34. Du har sikkert fått dette spørsmålet 100 ganger, men lurte på hva du bruker for å få så langt å glansfullt hår 😍 Digger deg!

    35. Lurer på om folk kjefter på rappere som gjør samme greia. Jeg synes at du er kjempefestlig, og jeg håper for din del at du flytter til USA og litt for min del slik at jeg kan følge en blogg om USA livet😊❤️

    36. Hei 😃 jeg skal til utlandet i sommer. Og regner med det blir en del shopping. (LV) Hvordan pleier du å gjøre det med toll, moms og alt det der? Jeg har aldri handlet dyre ting i utlandet, kun i Norge! HJELP! 😂

    37. har ikke noe spørsmål, MEn må bare si at DU ER SÅ BOMB!! Fyfader for ei hardnakka dame du er.. digger deg drit mye!! Du er kremen av kremen❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    38. Synes du ikke selv det blir dumt å fremstille norge dårlig for USA og generelt andre land i verden? Sånn er folk i USA også, du bare merker det ikke fordi du er ikke kjendis der borte og derfor vitner du til det kun i hjemlandet. Makes sense? Mange kjendiser i USA som er styrt rike og har tatt operasjoner for også mye kritikk og hat. Du bare ser det ikke. Ikke se så svart-hvitt på ting heletiden.
      Ellers, håper jeg du nyter tiden der borte i LA 🙂

    39. Skjønner ikke helt greia med at folk skal blande seg i hver minste lille detalj ang deg og ditt liv? jeg personlig synes du er en morsom og inspirerende person. tror folk glemmer at du er et menneske med et hjerte av gull❤️ håper du koser deg videre i LA☺️

    40. Nei vet du hva! Nå begynner jeg å bli drit lei av dere som skal henge dere opp i videoen til Isabel og pengene hennes. Erik gjorde det samme, men ingen sa noe til han. Flere rappere og kjendiser flexer hele jævla tiden. Hvorfor skal det være ett problem om Isabel gjør det? Hun har jobbet hardt og tjent de pengene selv. La hun leve slik hun vil leve. Ikke alle er like heldige og det må man bare akseptere for det er sånn livet er. Om Isabel velger å bruke det på operasjoner for å føle seg bedre så synes jeg hun burde gjøre det som føles riktig for henne. Hvem faen er dere til å tro dere har rettigheter til å fortelle Isabel om hva som er rett eller feil når det gjelder hennes liv og valg. Hun har ikke akkurat drept noen heller. Og hvis noen av dere prøver å si «hun må være ett godt forbilde» så kan dere bare tenke omigjen. Ingen må se opp til kjendiser. Se heller opp til dine egne foreldre. Og ingen må noe her så ikke fortell Isabel hva hun må gjøre. Hvis du ikke liker det hun legger ut så kan du bare unfollowe henne. Nå tenker du sikkert «ååå du skriver det her fordi du er fan av henne». Jeg synes Isabel er ett menneske og burde få lov til å slippe å få unødvendige kommentarer av dere. Jeg har ingenting imot Isabel og er en veldig nøytral person, men nok må faen i meg være NOK. Takk for meg!

    41. Det Mads gjør mot deg er jo faktisk direkte mobbing. Kan det ikke anmeldes eller noe? Han er jo opptatt av å kommentere på deg omtrent hver dag

    42. Jeg synes virkelig du skal ha creds for det du driver med. Ingen har gjort det så bra som du gjør det og jeg ser virkelig opp til deg fordi du gjør som du selv vil. Du bryr deg ikke lenger om hva folk sier og det er drit bra. Norge er ett flott land, men mennesker må begynne å bry seg litt mindre om alle andre og heller bare la alle andre gjøre som man selv vil. Synes det blir helt feil å legge all skylden på deg når det gjelder kropp og utseende når alle vet at The Kardashians ++ flere andre var de som faktisk startet dette. Jeg er selv Kardashians fan og har aldri blitt påvirket av dem eller deg til å endre utseende mitt. Tvert i mot har jeg lært at haters vil det alltid finnes uansett hva man gjør 😘

    43. Kjære Isabel
      Er så sykt sjeldent jeg faktisk skriver kommentarer på en blogg, men jeg må faktisk bare. Jeg håper du er klar over for et sinnsykt sterk og fantastisk menneske du er. Jeg ser ofte på vloggene dine, og du sprer virkelig glede i det du sier – og gjør. Jeg skjønner helt ærlig ikke poenget i hvorfor enkelte mennesker klikker helt på grunn av de videoene med penger på instagram. Altså ærlig talt, jeg blir litt lei av å lese alle hatkommentarene som bare strømmer inn. Å greia er vel at du vet hva som skal komme når du legger slikt ut også og du driter i det, men fortsatt så har enkelte faktisk så sinnsykt lite å gjøre at de MÅ. En ting som provoserer meg, er hvorfor skal alt være så sykt mye værre når du gjør en ting? Som fleere i denne verden har gjort? TIX legger ut en video på instagrammen sin hvor han bader i masse penger. Ingen bryr seg. Men med en gang bloggeren Isabel legger ut en video av seg selv med penger i hånden (eller bilde forsåvidt) så klikker det helt for mennesker. Helt seriøst, hva skjer med det??
      Nå ble denne kommentaren litt lang, men håper du skjønner hvor jeg vil med dette og det trur jeg du gjør. Du er fantastisk og du kan oppnå akkurat hva du vil. Jeg digger deg Isabel!! ❤️

    44. Du er en av mest hatede bloggere og du skjønner virkelig ikke enda på hvor dum og tragisk menneske du er enda???? Har du ikke skjønt at du er et drit dårlig forbilde og du er en talentløs liten araber hore som ankommer fra fattig familie og er høy på deg selv med den falske stygge mislykkede rompa di til å spy av??? Bare dø er så kvalm av stygge ape trynet ditt. Ingen liker deg!!!! Du er falsk utenpå og falsk innvendig

    45. Hello tenk litt det er barn nå i Afrika og Syria Afghanistan osv som blir bombet og ikke har noe mat og drikke så skal du vise på sosialemedier hvor mye penger du har? Eier du ikke skam? Greit du gjør det for tull men tenk på alle barna og voksene som sliter og sultner nå har du tenkt på det? Tenk på hjemme landet ditt også feks? Penger er ikke noe mat tuller med send heller pengene til noen som faktisk trenger dem hvis du skal putte pengene dine i munnen og kaste det dette du er ikke barn men likevel så tenker du som barn? Jeg er 14år tenk at dette kommer f3- meg tenk at jeg skjønner det men ikke du dette er bare min mening ! Ellers så elsker jeg bloggen din og jeg håper ikke du tok dette som frekt for jeg mener ikke det frekt❤️❤️

    46. Får du noen gsng stygge kommentarer ute. Offentligheten? Folk er så tøffe bak skjermen lurer på om de er det i virkeligheten også

    47. Du er helt sykt heldig som har så mye penger, håper jeg en gang blir så rik, fin og berømt som deg en dag.😍❤️❤️😘😽

    48. Hei. Jeg hadde bare lyst til å si noe. Jeg tenker på at jeg syntes det er dumt at du føler deg mobbet ift. Sakene som tidligere var oppe i media. Det er trist. Men jeg tenker at du legger veldig opp til at folk skal tulle med/om deg slik du velger å fremstå/uttale deg. For eksempel når du sier på paradise at i år er alt fake(med et Glimt i øye og smil). Det er nok dessverre bare helt opplagt at folk utnytter slike situasjoner til å «henge ut» kroppen din og deg. Det jeg mener er at jeg tror du kunne hjulpet deg selv med å fremstå litt annerledes, og hjelpe deg selv til å prøve å heve deg over det folk sier. Er aldri gøy å mobbe om du ikke får noen reaksjon tilbake😊

    49. Helt ærlig (no hate) jeg bare lurer på en ting. Hvorfor legger du ut videoer hvor du vifter med penger? Jeg har absolutt ingenting imot det selv, synes bare det er morsomt, men du skjønner jo at flest folk er litt psycho og kommer til å skrive mye shit pga det. Så spørsmålet mitt er igjen hvorfor gjør du sånne ting, når du sier selv at du er lei av all hatet du får? Igjen no hate, det er jo selvsagt din sak, men jeg bare tenker at du kunne ha fått mye chillere liv selv også uten slike videoer..

    50. Hei Isabel 🙂 Siden det er så mye hating på deg spesielt nå om dagen så vil jeg bare si st du har mange der ute som liker deg også<3 Følger med på hver vlogg og ofte bloggen, MyStory og Snapchat. Jeg synes du virker som en kjempe flott jente og jeg synes i hvert fall du ser sykt bra ut! Du har humor, godt smil, sjarm og er energisk og du virker som en veldig positiv og god jente 🙂
      Hadde jeg noen gang fått sjansen kunne jeg sett for meg at du absolutt er min type venninne materiale, å det kan jeg ikke si om mange!!
      Jeg heier på deg Isabel og synes du gjør ting jævlig bra, og du har fått til så mye i ung alder, det er stå-på-vilje det.
      Kos deg maaasse videre i LA (elsker USA selv og forstår GODT det du sier at du blir mer godtatt der)..
      Ta vare på <3 Klem Sandra

    51. Når du ler så ser man litt hvordan du så ut før. Du er goofy og du så goofy ut før, men nå har du ødelagt det faen ass Isabel helvete

    52. jeg sitter og ler over hvor patetiske mennesker er. skal de virkelig sitte å kommentere på at du vifter med penger? people need to mind their own business. if you can?t say something nice, then just shut the fuck up. bare fordi du er en public person, så betyr det ikke at folk har rett til å si hva de vil. alle skal alltid ha noe å pirke på og det er sykt irriterende. uansett hva du hadde gjort, så er det alltid noen som skal drive å komme med dritt. så gi faen i hva alle andre sier. do what ever the fuck makes you happy. og kom igjen, har ikke flesteparten viftet med penger på et eller annet tidspunkt? du er deg selv and i am fucking cheering for you.

    53. Nu har jeg i et stykke tid gået og tænkt på hvordan du som person kan klare alt det had!! Hold da op folk har da ikke andet at gå op i end at svine dig til pga nogle ting!! Jeg tager hatten af for dig(: keep up the good job!!!!(:

    54. Lurer veldig på hvor man kan få tak i preseten du bruker på bildene dine i lightroom appen☺️ U look gorgeous btw!

    55. jeg driter fullt fullstendig i om du har operert rumpa, men det som irriterer meg er det presset du legger opp til. Du legger ut bilde av kroppen din der du poserer for å se tynnest mulig ut med størst rumpe og pupper. Ikke bare er det kroppspresse. Du legger daglig ut innlegg om hvor mye de nye skoene kosta, hvor mye du shopper ukentlig. 90% v blogginnleggene dine er ønskelister der ordene gucci og chanel blir skrevet fler ganger enn det du har fans. Så begynn å lær, og begynn å tenk på dine 8år gamle lesere som vet mer om rumpeopersjoner enn om matte!!!

    56. Tror du ikke mange føler et press når du legger ut videoer av alle pengene dine. Når det er folk som nesten ikke har noen ting. Jeg synes hvertfall det er litt synd

    57. Isabel<3 du skulle vært på Sur i kveld! Vanderpump rules gjengen har Girls night! Var nærmest sikker på at dere kom til å være der jeg! Dere må vertfall innom der en dag før dere skal hjem 😀 litt for min skyld og, haha!

    58. Handler du fortsatt på prettylittlethings? Hvordan lang tid tar leveringa og pleier størrelsene å passe?

    59. jeg kjønner bare ikke hvorfor folk hater på deg, d r jo ikke bare du som oppererer deg osv. Mange andre folk i verden gjør d også, men ingen sier noe på dem, og d r sikkert bare fordi noen er sjalue og andre bare liker ikke operasjoner eller har d vanskelig i hverdagen. HATER de menneskene

    60. Det er bare det faktumet at du kaller deg selv en innfluencer, og du påvirker barn og unge med absolutt alt du gjør. Synes du det er riktig å legge ut den videoen med pengene? Det er jo tross alt barn og unge som ser disse videoene, og de vil jo få helt feil beskjed av den videoen du la ut! De vil nå tro at penger er alt, at man må ha mye penger! Når du legger ut denne videoen påvirker du barn og unge på helt feil måte, du bringer virkelig fram usikkerheten i dem! Når du har en blogg som er så populær, hvor alle leserne er barn og ungdom får du et ansvar!

    61. Kanskje du skal prøve å fokusere på å gå opp i vekt fordi du ser ikke helt frisk ut …… Du er ALTFOR TYNN!!!!!!!

    62. Når du sier du har møtt kim k og kris j så kan jeg si m en gang at å virkelig møte kim k vil si å håndhilse på henne på en konferanse i England….for det gjorde jeg..
      En annen ting du svarer ikke på nesten et eneste spm her. Mange blir nok frustrerte over det når du lover men ikke holder det. No offense. Digger deg

    63. Hei fine isabell jeg ville bare si at du er helt rå som får så mye hat vær jævla dag jeg skjønner ikke hvorfor vi nordmen blir så jævlig provosert bare for at du vifter med penger får gøy folk blir så hatefulle bare for at du bare vifter med penger
      Heier på deg Isabell<33

    64. Herregud så fake du ser ut, du ser jo bare ut som plastik. Du får små jenter nede i 13-14 års alderen til å tro at for å bli «perfekt» så må de ta masse operasjoner.

    65. Så genuine fine og latterfulle bilder også plutselig kommer det halvåpen fiskemunn.. smil oftere, å leke deilig kler deg ikke. Du er en pen jente med et vakkert smil! Bruk det 🙂

    66. Hei Isabel!
      Er ikke ofte jeg legger igjen en kommentar, men leser bloggen din hver dag!
      Du er super fantastisk og drit fin! HALLO du ser ut som Kim K. Mange av bildene dine du legger ut minner meg om Kim K. Jeg håper du ikke tar deg nær av de dritt kommentarene du får. De guttene er nok Madshansen sine fans som er 13-14 åringer, mens de jentene er KUN sjalusi. Jeg som en jente dør for kroppen din. Du er Perfekt! Nå til dags folk operer seg, ikke kun deg. Jeg selv har tatt på silikon. Dette har blitt vanlig nå i verden.
      Håper du får en kjempe fin kveld videre! Klem

    67. siden du spiser så lite grønnsaker, tar du noen vitaminer eller noe sånt? burde hvertfall teste blodet for du har sikkert mangel på noe og det kan være farlig

    68. Ville bare komme med et tips siden du ikke spiser grønnsaker, lag for eksempel blomkålstappe, eller kålrotstappe. Siste nevnte er en favoritt, og det smaker så utrolig godt!

    69. Føler du at du er et godt forbilde ovenfor barn du skal ha i fremtiden? Har du tenkt noe på når du og Pierre liksom skulle fått barn?

    70. Åå du er så nydelig Isabel❤️Men det er en ting jeg lurer på veldig, og det er om noen har trodd at du er Kim k og spurt om å ta bilde med deg? Vet ikke om du har svart på det før, og jeg er ganske ny her ahaha

    71. Det du ikke forstår Isabell, er det enorme kjøpspresset du legger opp til (for å ikke snakke om kroppspress, men det er en helt annen diskusjon). Jeg er 22 år og er heldigvis såpass oppegående som ser hvor dobbeltmoralsk og naiv du er. De fleste som leser bloggen din vil jeg tippe er mellom 13-18 år, den perioden unge jenter er mest usikre på seg selv. Jeg forstår ikke hvordan du har samvittighet til å la deg utnytte andres usikkerhet for å tjene penger så du kan skryte av hvor mye ditt og datt kostet og hvor mye lykkeligere du blir av alle disse dyre tingene. Akkurat som det ikker er stort nok press allerede for denne generasjonen. Og på toppen av kaka legger du ut videoer av masse penger som du kaster rundt deg. Hadde det ikke vært for alle disse usikre jentene som ser opp til deg og tror du er et forbilde, hadde du aldri vært der du er nå. Ja det er ditt liv å blablabla, men vis litt hensyn å PRØV å tenke på andre enn deg selv. Herregud dette begynner å bli helt sykt.

    72. Hei, først vil jeg si at jeg er en stor fan og liker deg veldig godt❤️ Jeg er helt enig at nordmenn overreagerer veldig, det er bare litt penger. Men jeg synes at det blir litt feil å si folk er sjalue fordi jeg selv bor i et veldige rikt område (Nordstrand) men har ikke så mye penger, da føler jeg ikke at jeg blir sjalu på at di får penger av å skrive på en PC, jeg håper ikke at du tar dette som hate, vil bare si noe fra et annet synspunkt og håper du forstår:)

    73. Åh skjønner ikke at folk orker å bruke tid på å skrive hat. Er så unødvendig, hadde dere hatere liksom stoppet noen på gaten for å si «hei du var stygg» tror ikke det. Du er bra nok som du er❤️

    74. Ååh, Isabel, vær så snill og ikke skaff dere hund.. Jeg vet du er glad i dyr, og så mye som dere reiser så er det jo bare tullete og egoistisk 😞 En hund tar jo, som du garantert vet, mye tid og trenger mye omsorg. Du burde låne en hund i noen mnd. for å se først! Absolutt ikke noe hat, jeg bare jobber med dyr og syntes det er så trist å se bloggere og youtubere som skaffer seg hunder, men aldri er hjemme, og jeg håper ikke du blir en av de😘 Håper du koser deg masse på tur 💕💕

    75. hei😂 jeg skjønner ikke hvorfor du må skryte over pengene dine hele tiden guuurrrrlllllll you need help! hvorfor legger du egt ut video og bilder av penger?? du kommer sikkert ikke til å svare på denne komentaren får svare er fordi du vil skryte? ikke sant? jeg hadde kjøpt meg personlighet for dem pengene der ass! tenkt dem med lite penger da, som ser på det der drite ditt?? girl just stop

    76. Skjønner ikke hvorfor så mange skal drive og hate på deg! Jeg blir så sykt irritert! Spesielt på han Mads! Fuck the haters! Du er utrolig bra og jeg digger deg!!! <3

    77. Hei Isabel, jeg mener ikke dette her frekt, men det er liksom mange her i Norge som ikke har så veldig mye penger. De har liksom ikke råd til fritidsaktiviteter, bursdager og lignende. Og det hjelper absolutt ikke at du flashe alle de pengene dine og vifter de rundt. Vet at du har fått mye hate rundt dette og at du er stolt av de pengene der. Du har all grunn til å være stolt, men please da, vis litt hensyn. mener ikke dette som hate eller noe. Men det er bare veldig dårlig gjort av deg.

    78. Hey! Jeg syntes det er veldig opp til hver enkelt å fikse på kroppen sin dersom man ønsker det, selv om det såklart helst bør unngås fordi alle inkludert du er bra nok som de er!! <3 Jeg syntes du er bra på det du gjør og hva du ønsker å poste er opp til deg! Likevel har man et visst ansvar som Norges største blogger, noe jeg vet du i utgangspunktet er kjent med! Relativ fattigdom blir mer og mer utbredt i Norge som et resultat av en økonomi som skaper større og større forskjeller. Dette etterlater mange unge jenter med svært ulike utgangspunkter i livet!! Du har vært åpen hele veien om at bloggen er noe du tjener mye penger på. Men å vifte med penger, uansett mengde er rett og slett ufint. Det er ikke sikkert det er ment slik, men det er viktig å være klar over at det kan provosere og gjøre mange opprørt. Folk som faktisk trenger de pengene eller unge som jobber hardt hver dag for kanskje å forsørge søsken og seg selv fordi foreldrene ikke tjener nok(f.eks. voksne som mangler utdanning eller er uføretrygdet). Jeg sier ikke at alle pengene man tjener skal gå til veldedighet og at du ikke får ha glede av de pengene du har tjent selv. Men det handler om respekt og at du skal være et forbilde!! Bare tenk på det neste gang du vil provosere fordi det er gøy.
      Når det kommer til det med kroppen din er det fullt og helt ditt valg, og jeg syntes virkelig du bare skal gi 100% faen i Mads Hansen og den sangen... folk liker den bare fordi den er fengende og folk flest kjenner seg igjen i det å heller ville spise loff enn å trene:)) <3
      Stå på! <3

    79. Herregud skjønner du ikke hvorfor folk reagerer på at du flasher masse penger, og tror at de er sjalue. For det første tjener du penger på å ha masse plastisk i rumpa di. Og på å lure følgerne dine til å kjøpe ting som du reklamerer. Jeg holdt på å spy når jeg så deg på pærra. Jeg er så enig i Mads Handen du kan virkelig ikke drive å grine fordi en person sier sannheten om deg å sier at du er et dårlig forbilde for mange unge jenter. Du er faktisk et sykt dårlig forbilde!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg