I JULI SKAL JEG…

DEAR JULY, PLEASE BE GOOD

1. Jobbe, jobbe, jobbe. Juli måned kan jeg ikke reise bort, jeg skal kun jobbe masse med noe utenfor bloggen. Hva jeg jobber med er veldig spennende, så jeg ser veldig frem i mot det! 

2. Henge masse med kusina mi igjen. Jeg savner Golnaz masse! Jeg skal tvinge henne på girlsnights hos meg hele tiden. Hva er vel bedre enn skikkelig jenteprat, litt vin i glasset og god fingermat? The best. Hun er dessuten verdens beste person å prate med. Så reflektert og god. Golnaz, I love you <3

3. Ha shoppestopp. Haha, det er i hvert fall sikkert og visst.

4. Kjøpe meg selv masse roser, som alltid. Jeg elsker roser, det får meg til å føle meg skikkelig bra. Jeg må alltid ha ferske rosebuketter i leiligheten. Helst både på rommet og i stua. 

5. Nyte siste rest av sommeren i Oslo. Jeg hører at det er ganske digg vær og temperatur hjemme nå? Bedre enn her i LA faktisk. Jeg vil grille masse i bakgården våres. Der er det så koselig!

6. Lese ferdig Zlatan boken. Jeg har fått helt dilla. Jeg kjøpte den på flyplassen på vei til LA. Så klart har jeg ikke akkurat fått lest så mye i den her, haha. Vi har hatt det travelt med alt annet, så boklesing får jeg ta igjen hjemme.

7. Spille inn innkjøpsvideo fra Los Angeles. Hallo, det blir vel gøy? 😍

8. Spise jordbær og fløte med masse sukker på. Jeg craver det så sykt. Her i USA har vi ikke funnet jordbær på butikken noen sted. Er ikke det litt merkelig?

9. Tilbringe tid i leiligheten. Jeg savner leiligheten vår nå som jeg har vært borte i over to uker. Jeg stortrives virkelig hjemme, og det er så viktig. Jeg blir helt rolig og avslappet så fort jeg tråkker over dørstokken. Bare det å rydde og vaske synes jeg blir veldig hyggelig tidsfordriv, og det er ikke normalt til meg å være. Haha, jeg har blitt mye mer “wife” etter at vi flyttet inn der.

10. Fokusere på å ha det bra og nyte de fine øyeblikkene i hverdagen. Jeg har en tendens til å stresse veldig mye, spesielt over ubetydelige ting som ikke en gang er nødvendige å stresse over. Jeg har lovet meg selv å ta flere pust i bakken fremover. Ingen har godt av for mye stress.

11. Ok, dette er ganske stort for meg. Jeg har bestemt meg for å ta tapeextensionet ut av håret mitt. Nå er jeg super lei. Mitt naturlige hår er jo samme lengde, den eneste forskjellen er at extentions gir meg mer fylde. Jeg vil heller pleie mitt eget og få tilbake det tykke, sterke håret jeg hadde for 1,5 år siden. 

53 kommentarer
    1. Ååå jeg eelsker at du vifter med penger å living the life i wish i could! Altså, flytt til statene å gjør sånt alltid! Du er så innmari pen også, så der passer du godt inn 😄👌🏻

    2. Hvorfor har håret ditt blitt slitt? Er det pga fargingen?
      Har også svar hår, men farger det ofte brunt!

    3. Nå ble jeg glad! Mer klassisk klesstil allerede og kutte ut løshåret! Håper det neste blir mindre sminke og mindre lepper. Shoppe mindre? Du er på riktig vei 💕💕

    4. Det høres koselig ut! Håper du får en fin sommer videre. Gleder meg til å se innkjøpsvideo. Klem<3

    5. Hei. Kunne du hatt en Rhodos guide for festgale jenter?❤️❤️❤️ Skriv litt om hvilke hoteller og slink du anbefaler? Eller evt om det er andre byer du anbefaler. Skal på jentetur og vet ikke hvor vi vil. En plass med fult av ungdommer og masse fest!

    6. Hei! Jeg har en would you rather spørsmål. Familien din sitter fast i en bil på en togbane, og i toget er det 40 mennesker og blant dem har en mann kur mot kreft. Du har en knapp der du kan velge om toget skal skifte togbane.
      Would you rather trykket på knappet slik at toget skifte bane og kresje i en fjellvegg og alle som satt på døde. Eller ville du ikke ha trykket på knappen slik at toget kjørte over familien din?
      PS. Du er en veldig flink blogger og YouTube!!❤️❤️

    7. Hahaha, tror du virkelig alt hatet du får er pga forskjellen mellom 1 dollar sedler eller 100 dollar sedler som du svarte til en leser på forrige innlegg? Er du helt inkompetent eller? Det handler ikke om sjalusi, hvem som tjener mest, 1 eller 100 dollar sedler. Det handler om DEG DEG DEG. Det handler om hvordan oppførselen din er.. Du har jo helt mistet bakkekontakten duu. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at du IKKE ser SELV hva som er feilen i ALT du driver med? Altsåååå… at det går ann.

    8. Ææh, jeg tok ut mitt tape-hår for en stund siden og vel.. Håret mitt ble ikke akkurat som før igjen. Det er SÅ tynt og jeg brukte vel rundt tre uker på å få bort (les: lugge bort/rive av) lim etter tape. Krysser fingrene for at ditt fremdeles er like flott som det var før du tok extensions i det, det var virkelig helt nydelig 🙂

    9. Hahah oi litt trang bikinitopp eller? Du har jo vanligvis veldig stort mellomrom (noe som faktisk er vanlig å ha, så null hat) men det ser litt ubehagelig ut å presse puppa så hardt mot sin vilje

    10. KJÆRE, FINE DU! Dette er en kommentar til deg, og bare til deg. Som jeg håper du tenker så mye mer på enn det hatet. Jeg er innom bloggen din hver dag men legger kun igjen en sånn her kommentar når jeg føler du trenger det.
      DU er like bra som alle andre og jeg blir forbanna på andre mennesker som sier noe annet. Hold kjeft om man ikke har noe fint å dele, det er en fin regel. For vet du hva? Du er en viljesterk jente som får til det du vil og ikke la noen andre si noe annet. Du har en familie som forguder deg, venner som er glad i deg og en kjæreste som elsker deg overalt. Hvorfor? Fordi du er du, fordi du er flott ❤️ Om du har shitty eller god klesstil, det er ikke opp til andre å bedømme det. Du kjører det som du er komfortabel med. Å jeg digger at du er deg selv. Ikke prøv å vær noe annet for du er fin du, akkurat som du er. Penger provoserer mennesker, så kjipt for dem da. HVORFOR bryr man seg om så lite? Jeg reagerte like lite på den storyn som på alle andre ulike storyer jeg så. Hvorfor gidder folk å bli i dårlig humør av det? Værsågod sier vi da. Hvis det er alt som skal til, så får dem ha det så godt. «Kjøp deg personlighet for de pengene» okei, vi kan dele pengene så får du kjøpe deg ny oppdragelse i samme slengen for denne her er ganske mislykket, det ville jeg svart. Sant girl? Sant. Å nei kjære, dem klikker ikke fordi det er deg. Det ville folk flest gjort av andre kjente bloggere også.
      Du får ikke tro noe annet enn at du er BRA, for det tillater jeg ikke 💗 Du er skikkelig flink til å skrive, du har en blogg som folk legger merke til. Smart, godhjertet og rå, det er du. Du er 24 år og har norges største blogg, du får lov til å være stolt, du får lov av meg ❤️ For det er en prestasjon. At du fortjener mindre enn andre i denne verden? HAHA. Nei, ikke for noe i verden. Du er fantastisk og si det til deg selv, plis. Se deg selv i speilet å si «vet du hva isabel, jeg er forbanna bra».
      Xoxo

    11. tror du må roe litt ned med den instagrammen din? Jaja skjønner at det er du som bestemmer det selv, men same shit. Det er bare respektløst håper du skjønner det?? Og det med de pengene. Ja du ville bare se hvordan folk reagerte, men altså HALOO jeg ser ikke noe vits i å gjøre det i det hele tatt liksom! Tenk på seerne dine, hvor gamle de r, hvordan de oppfatter videoen. Noen føler seg sikkert krenket og hånet. Du er serr over 20 GROW UP. Har du så lite liv at du må filme deg selv med penger i kjeften? Wtf

    12. Hei!! Først må jeg bare si at jeg elsker å lese bloggen din!
      Skulle ikke du farge håret blondt for en stund tilbake siden? Du hadde vært SÅÅÅ fin blond!! 😍
      Kos dere i LA!

    13. Kan ikke alle bare finblanke faen!!!! Hun er menneske av kjøtt og blod hun også, akk som alle andre på denne jorden! La hun få leve livet sitt i fred akk som hun selv vil! Vet dere alle som skriver hat her inne er fordi dere ikke eier skam å heller ikke oppdragelse! Begyn heller å fortelle om deres liv først, så kan dere rakke ned på andre!! Lev livet Isabell😘

    14. Hei, kan du lage enten et blogginnlegg eller en yt video om hvordan du redigerer bildene dine? Elsker filteret!

    15. Monica: Hvis det handler om HUN, HUN, HUN – hvorfor i alle dager plager det DEG?
      Gi blanke i alle stygge kommentarer du får. Av erfaring er de stort sett rundt 50 eller under 16. De vet ikke bedre. 🤟☺️

    16. Hei Isabel!
      Først og fremst vil jeg si at det er veldig sterkt av deg at du har vært åpen om at du har slitt med spiseforstyrrelse. Du legger ut masse bilder av mat du spiser, særlig «usunn», god og kaloririk mat. Synes det er så flott å se at du lever livet og ikke trener noe særlig, men likevel koser deg med all mulig mat. (Og du ser veldig bra ut!!) 🙂
      Hvordan har du klart å snu på dette og bli så glad i slik type mat etter å ha slitt med anoreksi? Får du aldri dårlig samvittighet? Tenker du ikke på hva maten inneholder?
      Klem

    17. Hei! Takk for svar ang. slitt hår siden du prøvde å bli blond.
      Som sagt har jeg også svart hår og farger det ofte brunt, men håret mitt blir veldig slitt av det og! Når du farget håret ditt brunt hele tiden for noen år siden, ble håret ditt slitt av det og? Hvis ja, stoppet det da du sluttet å farge det? Takk!

    18. Monica i feltet over, du har ikke vurdert å la janteloven ligge, å bare la folk få være seg selv?
      Gud forby om man oppnår noe i livet, eller om man skiller seg ut.. å man må værtfall ikke ha troen på seg selv fordi “you ain´t shit” ifølge janteloven.
      Oppførselen til Isabell er helt slik den burde være, hun lever et liv mange av oss bare kan drømme om.
      Skjønner ikke hvordan folk som blir så sint som deg på noe sånt, kan tro at det er noe annet enn sjalusi fordi det er tydelig at du er så sinnsykt sjalu at du kan ikke engang innrømme det.
      Isabell, du er såååå on fire for tiden! Som jeg har skrevet tidligere, flytt til statene å blogg slik for ALLTID! Elsker det!

    19. Du glemte et punkt: “aldri gjøre det jeg lover leserne mine, som å svare på spørsmål når jeg ber de om å stille spørsmål”

    20. Syntes at det er teit hvor mye hate som blir slengt til deg. Noen er kanskje bare misunnelig, kanskje noen mener du er stygg, og noen bare elsker utseende ditt. Men virkelig. Skal vi bare sitte bak en skjerm spille tøff i trynet og slenge dritt til en og en hver? Alle er fin på sin egen måte og noen velger operere. Faktum så er utrolig mange av dem man ser på feks Instagram men “perfekte kropper” operert også. Men hvor er driten dere slenger til dem? Om man velger å gjøre noe med utseende så skal der være en hver sin sak, og jeg vet du gjorde dette for deg selv og ingen andre. Det er respekt i. For det er teit at alle sier at kroppspress er så stort problem i verden idag, så går de hjem og skriver drit til feks deg. Alle sliter med sine egene ting og alle burde akseptere det.

    21. Haha du er så søt 😍
      Nr 3: ha shoppestopp
      Nr 4: kjøpe masse roser
      Ønsker deg en fin dag ❤️

    22. Vel.. Det er faktisk ikke helt slik at alt kan oppnås bare en jobber hardt nok [iallefall ikke for oss vanlig dødlige]. Jeg kunne f.eks hverken gjort success som sanger eller vunnet en global tittel i turn, sleggekast, fordi jeg i utgangspunktet rett & slett er så fullstendig blottet for talent at selv ikke all verdens jobbing, dedikasjon & eksperthjelp ville muliggjort målet (ha ha).
      – Og dette kommer ikke fra dårlig selvbilde eller noe, men ren selvinsikt. Jeg er nemmelig oxo vel vitende om det potensial jeg har på andre områder, som modellvirksomhet, skriving m.m 😉

    23. Kan du skrive et innlegg om hvordan det var å møte Pierre igjen etter turen. Hadde vært spennende å få hørt om<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg