MIN BUCKET LIST

Processed with VSCO with av8 preset

Vi har vel alle drømmer vi vil realisere før vi dør, ikke sant? Jeg har i hvert fall mange. Det er sjukt å tenke på, for flere av de punktene jeg tidligere har hatt på listen min, har jeg allerede oppfylt. Det hadde jeg slettes ikke trodd, og derfor tror jeg automatisk på det at jeg kommer til å få oppfylle alle disse punktene også.

MY BUCKET LIST

1. Hoppe i fallskjerm over palmen i Dubai. DRØMMEN!

2. Gifte meg, og ha et heeelt sjukt fint og stort bryllup. Altså, jeg kommer til å legge insane mye penger på det, mark my words haha. Det skal være SÅ over the top OG extra as fuck!

3. Få et (kanskje to) barn som jeg skal kle opp i masse Gucci-klær fra de er nyfødt. Jeg drømmer seriøst om det, haha. Så gullig!

4. Bygge et mansion, som naturligvis skal ha tidenes største walk in closet. Helst over en hel etasje!

5. Reise til Maldivene. Det må skje asap. 

6. Dra til et veldig fattigt land og jobbe med mennesker som trenger det. Helst med barn. Det er noe jeg har drømt om siden jeg var mindre. Jeg har alltid hatt lyst til det! 

7. Tjene 10 millioner på et år. 

8. Dra på Coachella. Det ser så sykt fett ut!!

9. Leie en yacht og være ute på havet i en uke sammen med en god gjeng.

10. Realisere en stor drøm, som jeg ikke kan fortelle dere om enda. Den er allerede i gang å jobbes med, bare så dere vet. Hihi!

11. Kjøpe et hus til familien min.

50 kommentarer
    1. Haha ja du kan få sagt det😂😂😂jeg gjesper, men godt du har så givende drømmer. Ønsker deg all lykke 😉

    2. Si meg, tar du til deg noe av de konstruktive tilbakemeldingene du får? Nå har du fått mange tilbakemeldinger som går på blant annet at du skryter mye av deg selv, du tror du er bedre enn andre, det at du er for mye opptatt av materielle ting, og det at du har en lite ydmyk holdning og kan oppfattes som at du håner de som har lite ved de pengevideoene dine. Og du fortsetter her i samme gate, med ønske om for eksempel tjene 10 mill. i året, gi bort hus osv. Tror egentlig at interessen for deg er mye mer dalende enn du tror.

    3. Høres ut som fine mål! Selv ville jeg ikke ha kledd opp ungene mine i dyre merkeklær hvis jeg hadde hatt unger,men alle har forskjellige meninger! Jeg liker veldig godt måten du takler de stygge kommentarene du får, og jeg elsker måten du svarer de på! Selv om målene kan virke overfladiske for andre så synes jeg at man burde unne seg dyre ting når man har jobbet så hardt som deg 👌🏼 Likte veldig godt punktet det du ville dra til et fattig land og hjelpe andre! Det beviser nok en gang at du har et godt hjerte! Forstår meg ikke på de som kommenterer hat,for hva tjener de egentlig på det? Føler man seg bedre av å slenge hat til noen? Nei.
      Stå på videre!!

    4. Kan du ikkje ha noen blogginnlegg på engelsk sånn at folk som ikke skjønner norsk / ikke er fra Norge kan få lese blogginnleggene dine(eg har en venn som bor i Nederland og er god i engelsk å elsker deg man ikke kan lese din blogg )

    5. Min bucket list:
      1. Kjøpe mansion for over 100 tusen mill i Bev. Hills. I?m the biggest person!
      2. Dra til Sør-Afrika på farm hvor de avler frem løver som senere jaktes på. Herreguud, de er amazing skjønne!
      3. Få jentebaby som jeg skal kle opp i Louis Vitton fra topp til tå og som får hull i ørene når hun er 2 mndr (sååå amazing søtt eller What!), eget klesmerke når hun er tre, og silikonpupper når hun er 16. Hvor morsomt hadde ikke det vært?!
      4. Komme på forsiden av et magasin med minst 10.500 millioner lesere. God, I can?t wait!
      5. Bli filmet mens jeg gir en tigger 10. tusen flaxlodd. Nærbilde av at han kysser skoene mine som takk.
      6. Show the world that I?m the richest, most tanned and thinnest. I?m so exited!

    6. Og du bare fortsetter….hva er dette for en bucketlist? Finnes det ikke noe her og nå i verden du verdsetter? Jeg blir målløs over din fjernet og overfladiske tankegang…Ps, tenkt på at så godt som alle bildene dine på insta er av….deg?

    7. Såååå… Hva skjer me deg og Pierre? Er veldig lenge siden vi har sett noe til han, og du har ikke lengere navnet hans i bioen din

    8. Håper du skriver bok en dag, om oppveksten din og sånt. Skjønner det er ett veldig vanskelig tema men tror serriøst den hadde vært så sykt bra siden du er så flink å skrive og det kunne hjulpet andre i lignende situasjoner

    9. Jeg var så glad når jeg leste og tenkte at endelig har du en liste som ikke er så overfladisk. Plutselig dukker baby med gucci-klær opp. Sånn really? Skal du kaste penger ut vindu på klær en baby kan bruke et par ganger før den vokser ut av det? Jaok, gleder meg til å se hvilke verdier den ungen vokser opp med.

    10. Ler og ler her. 🙂
      Du ER så smakløs og overfladisk. Hvor skal denne bobla di ende? Barn er ikke en dukke som du kan kle opp. Kjøp deg heller en barbie!
      Takk for en god latter på morgenkvisten. 🙂 Huff!

    11. Hei kjære Isabell, jeg er ei godt voksen dame på 47 år som bare elsker og lese bloggen din, ser faktisk opp til deg fordi du er den du er og at du tørr børe deg selv på godt og vondt❤️ Digger at du overser all negativitet/ gørr som du får slengt her inne, jeg blir oppriktig lei meg på dine vegne av disse skitungene😢 Ønsker og sende deg noen gode ord❤️ Kjære deg!
      Hvor mange ganger i ditt liv har du tenkt, og sagt til deg selv at “det tør jeg ikke”, eller “dette klarer jeg ikke”?
      Hvor mange ganger har du gruet deg, tenkt deg selv til frykt eller redsel, for så å erfare at det gikk?
      Minn deg selv om ditt mot.
      Minn deg selv om din kraft.
      Ha tillit og tro!
      På deg selv!
      Av og til må man ta skrittet ut i det store ukjente i håp om at det er noe å stå på der. Det er. I deg selv.
      Fra 💚 Anonym

    12. Jeg håper virkelig at du en dag får deg en unge eller to. Det håper jeg, men drømmen om å kle dem opp i Gucci klær og sånn fra de er små er latterlig. Dette fører til press, siden jeg forventer vell at ungen skal gå i barnehage og barneskole. Dette skaper da press for de andre foreldrene som ikke har råd til «Gucci» klær. Altså, kan du ikke bare drømme om å få en unge som går med vanlige klær..

    13. Å kjøpe dyre merkeklær til små nyfødte er bortkasta.de vokser fort så da kain mainn likegodt kaste pengene i søppla.du skriver også på en måte som gjør at det virker som du,er ute etter å provosere, du bruker ord som over the top extra fuck osv, skjønner du er ute etter klikk, men syt ikke etterpå at det norske folket mobber deg, kjenner ingen som er så overfladisk som deg, trudde ikke det var mulig å bli det heller, du har søsken som ser opp til deg som du er forbildet for, for meg fremstår du som et negativt forbilde for unge jenter på alle mulige måter og du er såpass gammel nå til å skulle hatt insikt.

    14. Heller enn å kjøpe gucciklær/merkeklær til babyene dine som – om du ikke har fått det med deg – vokser ekstremt fort ut av klærne, hvorfor ikke bruke denne gode summen penger til barna du drømmer om å hjelpe i fattige land? Mer penger og ressurser til dem/familiene deres er mye hjelpsommere enn et gucciantrekk ditt barn ALDRI kommer til å huske eller bry seg om, og som sagt, vil vokse ut av før du vet ordet av det.

    15. Digger deg! Folk i Norge er såå opptatt av overfladiske ting. Eneste forskjellen er at du tør å si det høyt!

    16. Barn blir ikke lykkelig av designerklær. Barn blir lykkelig av å utfolde seg, skape minner, bli skitne, klatre høyt. Ser ikke for meg at det blir like kult i sandkassen med antrekk til 6000,- (+-) som man ikke får rene etterpå fordi det er Komt flekker på. For å ikke snakke om at de vokser ut av klærne før du får sukk for deg.

    17. Slutt med pierre igjen nå? Siden du ikke har sett han etter du kom hjem, og han ikke følger deg på insta lenger

    18. Jeg syns så synd på deg:( Håper du åpner øynene en dag og forstår hvor utrolig overfladisk og helt sinnssykt det du skriver her høres ut. Lykke til!

    19. Hvordan i helv skal du som blogger klare og tjene 10mill på 1år?!😂 Altså, hvem tror du egentlikt at du er?

    20. Det er lov å drømme. Håper du også gjør noe godt for andre. Hvordan gikk det med uteliggerne i LA?

    21. Aldri krevet noe negativt eller noe her jeg . Men bare en ting . For Guds skyld kle ikke en liten unge i gucci klær . Det tar seg virkelig ikke ut . Ikke som en baby ( liten unge) ikke normalt. Kunne endt opp med å blir erta faktisk. For ikke vanelig

    22. Hva er galt med å kle ungene i Gucci og andre merker? Det gjør jeg. Jeg elsker at de to barna mine alltid er velstelt og fin. De har aldri blitt mobbet for det, de er ikke alene om å bruke fine klær. De er også snille og eksemplariske barn. Og vi gir også en god del til veldedighet. Så lenge det ikke går utover andre så ser vi ikke problem i det. Den ene går på privatskole, den minste har aupair. Hvorfor skal dere bry dere med om hun vil gjøre det slik?
      Dream big, never give up Isabel😁

    23. Hei. Du sitter å forteller hvor du skal reise, hva du skal oppleve, og hvor insane mye penger du skal legge i bryllupet ditt.. Du som skal være et forbilde og ideale for mange andre unge jenter, burde tenke på at de ikke har penger slik som du har.. Du får det til å virke så lett å bare bestille ting på nelly til typ 50.000 kr, når vi andre «normale» personer er glade bare vi holder oss under 1000 lappen.. Kan du ikke prøve å være litt realistisk, for de aller fleste av oss, har ikke så mye penger vi kan kaste ut hit og dit. Det som er realsitisk for veldig mange av oss, er å jobbe hele uken, og få akkurat nok penger til å betale alt av regninger og mat, og kanskje dra på en kafétur med ei venninne eller kjøpe en t-skjorte når vi trenger.. Det som er realistisk for deg, er realistisk for svært få..

    24. Takk Ingrid!
      For en kontrast: Kjøpe dyre klær til barna dine og hjelpe barn i andre land!?!
      Tror du trenger psykolog!

    25. Isabel…….Hva md 12.starte et senter for hjemløse dyr der frivillige kunne jobbet.dyr får alt for lite hjelp de ses kun på som noe alle kan mishandle i form av slakte el bruke i forsøk .dette trengs i Norge også feks alle mulige dyr kunne vært der.en hest som lider i Norge blir kun slakta de fortjener så mye bedre er kun hjem for katter omtrent.er så mange dyr som lider,selvsagt lider de mest de som er slaktedyr.

    26. 2 av 11 mål hadde barmhjertighet ovenfor andre mennesker som grunnlag. Selvom du har ekstreme økonomiske ressurser, trenger du ikke nødvendigvis de for å være barmhjertig. Husk dine verdier former deg som menneske.

    27. Jeg håper at barnevernet griper inn med en eneste gang du i det hele tatt tenker på å bli gravid. Barn fortjener ikke å vokse opp med så uintelligente og ukompentente foreldre. Du klarer jo nesten ikke å ta vare på deg selv en gang,også skal du liksom ha ansvaret for et annet menneske? Og den enste motivasjonen din for å få barn er å kle de opp i dyre merkeklær fra øyeblikket de blir født for å legge ut på instagram så hele verden kan se? Altså, har du mista helt kontakten med virkeligheten? Du eier jo ikke selvinnsikt. Dette er jo helt sinnsykt, og ingen andre ser ut til å se det

    28. Når pengene går inn går vettet ut.. du skal ikke satse på å kjøpe litt billigere klær til ungen da? Så kan du heller sette litt penger på en sparekonto til ungen så h*n kan kjøpe seg feeeeet leilighet på Frogner og Porsche når h*n blir gammel nok? Sorry, klarer ikke la vær å være sarkastisk..
      Du bitcher om at folk «mobber» deg og er så fæle.. da burde du kanskje tenke deg litt om hvordan du fremstiller deg selv og «ting».. også MÅ_DU lære å tåle å få høre andres synspunkter uten å fremstille deg selv som er offer og gi det så sykt mye oppmerksomhet. Folk blir bare mer provosert.
      Alt handler om penger,kropp, utseende, luksus, nevnte jeg penger? Ja, du er en pen jente, men der stopper det.

    29. Om du vil hjelpe barn i nød kan du heller donere pengene du skal bruke på Gucci til dine barn og deg selv….. etiske kompasset er på topp

    30. Hei 😀 For det første, Digger bloggen din!!!!!!!! <3
      Har en løsning på NR.6. Du burde tatt deg en tur til Brasil, og hjelpt en organisasjon som heter Håpet ( https://www.facebook.com/Haapet/). En vennine av meg var der en hel måned i fjor, og hjelpt barna og familiene deres. Det er en norsk dame fra Hordaland som har flyttet ned dit, og har bygget opp et senter for barna.
      Håper dette kan hjelpe deg, å nå et av ønskene på bucket listen 🙂

    31. De som ikke liker å lese denne bloggen, ikke les den davel, enkelt å greit.
      Helt greit å skrive konstruktive tilbakemeldinger, men hold dere for gode til å skrive slemme ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg