JA, RYKTET STEMMER

One last dance…

Ja, jeg er hjemme igjen. Jeg har vært hjemme i to dager nå, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det.. Ting har endret seg en del siden jeg kom hjem, og jeg forsøker egentlig bare å komme inn i de gamle rutinene her hjemme igjen. Dagene har gått til å treffe familien igjen, pakke ut, fylle opp kjøleskapet og vaske leiligheten. Åh, som jeg har savnet leiligheten.. Jeg stortrives her, så den var det godt å komme hjem til. 

Skal vi prate om jetlag eller ikke? OK, let’s… Jeg holder på å dø, dere…. Det er altså hele 9-timers tidsforskjell, så dere forstår kanskje hvorfor jeg sliter såpass mye som det jeg gjør. Jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv, haha. I går måtte jeg få sovetablett for å i det hele tatt ha sjanse til å sovne. Den hjalp heldigvis, men jeg våknet ikke før 13:00 i formiddag. Ikke braaaa! Jeg får kjempe på, så kommer jeg nok tilbake til riktige rutiner. 

Jeg har egentlig ikke så mye på hjertet akkurat nå, jeg må begynne å fikse meg. Jeg skal ut å spise med en venninne, nemlig. Koselig start på lørdagen. <3 Vi skrives mer senere, babes. Love you!

54 kommentarer
    1. Hei. Ser utrolig tydlig at det har skjedd noe med deg og pierre. Typisk at det alltid skjer drama med dere bare etter at noen av dere har vært på tur/ferie. Ser ganske godt at det er noe. Du har ikke lagt ut noe. Og heller ikke han. Sykt barnselig forhold dere har.

    2. Jeg tenkte faktisk da jeg så Isabel oppføre seg som hun gjorde på insta med de pengene bildene + hvordan hun fremstår på bloggen, at Pierre måtte nå virkelig få nok?? Han virker såå down to earth og hadde aldri trodd han hadde akseptert denne oppførselen hennes. Og viser seg jo at jeg fikk rett..
      Kanskje dette burde vært et hint for deg, Isabel?..

    3. Er det slutt mellom dere igjen…???🤣 Hvorfor henger du ikke med Pierre når du «endelig» har kommet hjem? 🤣🙈

    4. Skjønner ikke hvorfor du skryter så utrolig over det forholdet til deg og P, hvor bra dere har det. For oss utenfor virker det som et utrolig barnslig og umodent forhold med masse drama og krangel.

    5. Hahaha unngår å skrive om Pierre for å få spekulasjoner og klikk nå? Før du om noen dager bare “har da aldri sagt det er slutt”. Been there done that

    6. Hei 🙂 dro du ikke hjem før tiden?
      Heller ikke så vanskelig forstå at noe er surr mellom deg å Pierre igjen. Dere var jo så lykkelige tiden før du skulle dra. Dere gå værtfall uttrykk for det ? Hvordan går det Ann være så in love til at plutselig noe skjer så brått? Håper alt er en missforståelse . Men han er vell i Sverige nå å . Kan du ikke bare svare på hva greia er ? Så slipper du alle spørsmål om det mere også slik du kan gå vidre uten disse spørsmålene. 😁

    7. Koffer holde pierre på å fjerne deg fra insta bio, legge deg te igjen for så å fjerna deg? Whats going ON 😮

    8. sikkert planlagt at han ikke følger henne og at hun har tatt vekk navnet fra bio 😉
      Alt for klikk vet dere :?-D
      Hun er jo ikke nr 1 på listen lenger. «Krise»

    9. Jaja samme historie hver gang jeg er på ferie, var det ei som sa. Jeg stoler på kjæresten min hørte jeg også du sa. Jaja da ble det virkelig Party på den Musa. Så kom Katta hjem og fikk virkeligheten slengt i Tryne.

    10. Jeg er oppriktig bekymret for deg med tanke på fremtiden din. Er redd du med en så overfladisk og omflakkende livsstil kan få store utfordringer med opplevelse av meningsløshet og depresjoner. Det vil heller ikke være så rart om du, med en nærmest altoppslukende interesse for deg selv, ditt eget utseende og dine penger, utvikler personlighetstrekk som kan gjøre det vanskelig å holde på gode relasjoner. Jeg håper du etterhvert får andre interesser enn deg selv.

    11. Er du sjalu på barndomsvenninna di Michelle for at hu dedikasjon til å trene seg til en naturlig og fin rumpe, mens du “måtte” ty til operasjon?

    12. Nå skjønner jeg hvorfor du har fjernet bio?en din. «Norwegian top blogger»? Du er ikke lenger på topplisten.. 2.plass på blogg.no og 4.plass på blogglisten.no!! Haha, som alle har skrevet kjære deg.. Du kommer til å miste dine lesere med en slik oppførsel du har. Hva handler livet ditt om egentlig? Klær og penger? Its going dooooown!!

    13. Kom hjem fra LA for 5 dager siden etter å ha vært der i 18 dager. Var ille å skulle venne seg til norsk tid igjen, gikk bra etter 3-4 dager, håper døgnrytmen din også fikser seg snart❤️

    14. Hvorfor svarer du ikke på noen spørsmål om deg og Pierre når det er det hele kommentarfeltet ditt handler om? Du har svart på en kommentar, å den handler selvfølgelig ikke om dere to, men alt annet om dere blir oversett?
      Du gjør det jo veldig obvious får alle. Vi ser jo at du med hensikt ikke svarer på det om deg og han:/
      Håper selv alt er fint mellom dere <3 stå på Isabell, du er råå!!!

    15. Å nei😳 Håper ikke det er slutt med deg og Pierre?? Dere er jo så søte og morsomme sammen. Digger vloggene deres sammen.
      Hvis det er noe trøbbel mellom dere håper jeg det ordner seg for dere 💖

    16. Begynner genuint å bli litt bekymret og lei meg nå.. er det slutt mellom deg og Pierre..? Kan du fortelle hva som skjer? :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg