SIDRA ER TILBAKE

Woho! Nå er Sidra tilbake på YouTube for fullt! Før helgen var hun på sleepover hos meg, mest fordi hun ville låne ringlyset og kameraet mitt haha. Ny video er postet på hennes kanal i hvert fall, og der svarer hun på en spørsmålsrunde! Hun er så skjønn når hun filmer, hun elsker virkelig å holde på med YouTube. Så klart støtter jeg henne i det, så lenge jeg har innlogging til kanalen hennes slik at jeg har oversikt og kan følge med på hva som foregår. Irriterende storesøster, men det er viktig nå som hun fortsatt er veldig ung. 💕

  ABONNER GJERNE PÅ KANALEN HENNES HER!  

44 kommentarer
    1. Har du og pierre slått opp siden så dere hadde endret Bio på insta🙄 håper ikke det.. elsker dere sammen

    2. Anonym: Jeg ville egentlig ikke godkjenne denne kommentaren eller prate om det, men ettersom at jeg postet snappen i natt må jeg vel også regne med at folk lurer. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, annet enn at jeg går gjennom noe tøft på privaten akkurat nå.. Mer enn det er jeg ikke klar for å si for øyeblikket.

    3. ÅÅÅåååh, hun er så skjønn! Ligner på deg.
      ….Og hun får meg til å savne alle lillesøstrene mine ;(

    4. Hva er er grunnen til at du ikke er med Pierre? Altså etter dere kom hjem, håper virkelig alt er bra mellom dere❤️❤️❤️Jeg har en klump i magen, fordi er så redd på dine vegne!!!! Du var så lykkelig med han!Du trenger absolutt ikke svare på spørmsålet! Vil bare si at jeg håper alt går bra mellom dere to….
      Bare pga at du savnet han så mye, og gruet deg til å reise fra han, også når du kommer hjem så er du ikke med han….Ble bsre litt redd, fordi jeg synes det er så fint og se deg lykkelig sammen med Pierre❤️❤️❤️❤️❤️❤️uansett så elsker jeg bloggen din og måten du er på!

    5. Litt merkelig at du skriver du savner P så mye osv, stoler 100% på han og at dere har et så bra forhold, men så kommer du hjem etter så lang tid å er ikke en gang sammen med han..?

    6. Hei! Ønsker rabattkode på nelly, du fikk så mye fint. Ble for frista hehe.
      Håper det ordner seg for deg. Fine du.

    7. Du vuderer ikke å kjøpe en camera og ringlys til henne? Kanskje du hjelper henne med en fremtidig karriere?! Tenk så godt det må føles, at du har hjulpet noen i gang og de er hvor de er takket være deg! MASSE lykke til med bloggen og håper at ting blir bedre snart!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    8. hører at du går gjennom noe tøft på privaten nå.. håper de går bra me deg..husk du er såå sterk isabell, uansett hva som har sjedd så klarer du dette, you go girl

    9. Hvorfor kan du ikke svare ja eller på spørsmålet om Pierre og deg? Du elsker virkelig den negative oppmerksomheten. Om du ikke vil svare, er det mye bedre å la vær og godkjenne de kommentarene.
      Uansett, håper ting ordner seg på privaten 🙂

    10. Åå så skjønn! Men har hun Stavanger dialekt? Hun skarrer litt med R ene. Eller klarer hun ikke og «uttale» den eller hva jeg skal si. Hun er utrolig flink YouTube!

    11. Er Isabell ditt ekte navn? Ettersom dine søsken har utlandske navn burde vel du også ha det? Isabell er jo veldig norskt…

    12. Søsteren din er kjempe pen!! Dere lingner jo kjempe masse🧡 vet du hva hun heter på m.ly? Isåfall hva heter hun der?💋

    13. Du og Pierre må da ha tidenes mest ustabile og barnslige forhold. Hvor mange ganger har dere ikke slått opp og blitt sammen igjen nå liksom? Få opp øya, dere er tydeligvis ikke ment for hverandre.

    14. Koselig!
      Men hvor blir det av hun vakre søskenbarnet (?) Ditt som var så naturlig fin og pen? Har hun blogg? Du postet bilde av bla henne sammen med dere for tid tilbake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg