HEI FRA …

annonse ⎟ lenker nelly

SOLBRILLER HER ⎟ TOPP HER ⎟ SHORTS HER

God helg, dere! Jeg nyter et par dager i Sverige hos Pierre. Han opererte på torsdag, og vi har egentlig bare tatt det med ro siden. Jeg gjør mitt aller beste for å være den beste kjæreste-sykepleieren her hjemme med både hodebunnsmasasjer, jeg dusjer han, kler på han, handler inn hans favoritt snacks og passer på å være ekstra kjærlighetsfull og god. Hehe! Jeg tror han nyter tilværelsen ganske så greit om dagen. 😉

Fra det ene til det andre.. Jeg blir så avslappet når vi er på besøk her. Det er så harmonisk og.. rolig i Falkenberg. Hjemme i Oslo er det så travelt hele tiden, så dere kan tro at kontrasten er nokså stor. For meg er det så deilig å kunne være her i blant, det å koble bort alt stresset føles så vanvittig godt. Jeg er jo i utgangspunktet ikke så vandt med å bo i storbyen, det er jo ikke slik jeg har vokst opp. Jeg må nok si at jeg har et elsk/hat forhold til storbylivet. Med det sagt kunne jeg ikke tenkt meg å flytte tilbake til Stavanger, eller en mindre by. Nå føles jo Oslo som hjemme for meg, noe som er ganske naturlig i og med at jeg har bodd her i over tre år. Shit, tenk at tiden har flydd forbi så fort? 

 💕 Min elsk  💕

Dagen i dag startet vi ganske rolig, før vi etterhvert tok turen til en kafé ned i sentrum. Der spiste vi frokost, i tillegg til å kjøpe med en nydelig kake hjem. Dere finner bildet av den helt nederst i innlegget. Den smakte AMAZIIIING.

Jeg har endelig fått meg en ordentlig lommebok. Jeg er den typen som kun går rundt med kortet løst i vesken. Det var på tide å få litt orden på sakene. Denne er fra Marc Jacobs. Elsker den! Du finner den forøvrig her.

YUM!

15 kommentarer
    1. Kos deg i Falkenberg<3 men du, nå har du gått tilbake til ditt gamle deg mtp på lepper. De er like store som tidligere 🙁 hvorfor? Du var jo SÅ fin når du tok ut alt og fylte på mer naturlig, hun nye er jo tydeligvis like dårlig som din forrige (som du selv nevnte) for de stikker rett ut nå, ser ut som du har 6 snus under leppa.
      Kanskje du ikke ser det selv, så tenkte å bare si ifra <3 er jo lett å bli blind på sånt 🙂

    2. Skulle egentlig stille dette spørsmålet på IG, men det ble for langt. Tror det det er mange kvinner i kjendis-Norge som egentlig har operert seg eller fikset på utseendet uten å ha sagt det. Mange av de blir skrytt opp i skyene for å være naturlige, men jeg har venninner som støtt og stadig møter på kjente fjes som prøver å gjemme seg på venterommet på skjønnhetsklinikker. Synes du det er feigt å velge holde slike ting skjult? Og vet du om noen kjendiser i Norge og i bloggverdenen som lyver om hvor naturlig utseendet deres er? Spill the gossip sister

    3. Glemte forresten å nevne at flere av disse som både jeg og flere andre har sett i skjønnhetsklinikker har vært skikkelig motstander av bloggere som skriver om om operasjoner og refset “industrien”. Utrolig dobbeltmoralsk; litt sånn hero by day, villain at night.

    4. Hei! Hvor har du redigert bildene i dette innlegget, evt. hvilket filter har du brukt?❤️ Tror du er den eneste bloggeren på topplisten som faktisk tar seg tid til å ta gode bilder og bryr deg om innholdet på bloggen, og ikke bare bruker mobilbilder i antrekksinnlegg osv! Du er god🙏🏽

    5. Har du noen gang tenkt på å komme ut med en bok?
      Feks om hvordan det er å være deg, hvordan livet ditt har utviklet seg med årene, hvordan det er å være topp blogger i Norge, hvor mye dritt (og fint ofc) man får etter seg, hvordan du takker det osv.
      Tror det hadde blitt en skikkelig hitt 😀 Jeg hadde i hvert fall kjøpt boken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg