UKENS SPØRSMÅL

Hvor mye penger bruker du i måneden, sett bort i fra designer-ting?

– Jeg lever på 30.000 – 50.000 kroner i måneden, dersom jeg ikke reiser.

Skulle ikke du ha shoppestopp i Juli?

– Jo, det var jo planen…. Det gikk til helvete. 

Har du og Pierre slått opp?

– Vi er sammen, men hadde en dårlig periode.

Kommer du noen gang til å gifte deg?

– Jeg håper det. Det er jo så klart drømmen, som for de fleste andre jenter. Hehe! Jeg har allerede bryllupet nøye gjennomtenkt og planlagt til de minste detaljene. 

Hvor lenge skal du være i Sverige?

– Jeg reiser hjem på onsdag. <3 Jeg må hjem til jobbrelaterte saker. 

Hvor gammel var du når du fikk mensen?

– Jeg var 11 år. Jeg ble kjempe redd, selv om jeg visste hva som foregikk haha. Det var en meget traumatisk opplevelse, mest fordi jeg ikke bodde med min biologiske familie da og akkurat hadde blitt flyttet til helt vilt fremmede mennesker.

Kommer det flere vlogger fra LA?

– Det kommer en, fra den dagen vi møtte Kim Kardashian! Jeg skal spille inn siste delen hjemme i Oslo bare, så kommer den ut rett etterpå. Jeg reiser som sagt hjem på onsdag.

Har du hatt en annen hårfarge før?

– Ja, jeg har hatt brunt (som er min naturlige hårfarge) og blonde striper. Bilder:

Hvis du hadde blitt gravid nå, hva hadde du gjort?

– Jeg hadde ikke beholdt. Jeg er ikke voksen nok til å få meg barn enda. Jeg er veldig nøye med å bruke prevensjon, slik at jeg ikke blir gravid før jeg eventuelt planlegger å få barn.

Angrer du på at du var med på PH første gangen, eller andre gang?

– Jeg angrer ikke på deltakelsen min overhodet, hverken første eller andre gang. Paradise var et supert kult eventyr som jeg er evig takknemlig for å få vært med på. Den første gangen var så klart gøyest, da jeg følte at det var mer “min type” folk med kontra denne sesongen. Vi hadde en helt annen vibe i sesong 7, der vi deltakerne knyttet enormt sterke vennskap og bånd til hverandre. Jeg vet ikke, hele gjengen var bare så sammensveiset. Jeg savner PH sesong 7! Beste sesongen ever. 🙂

Hva er din drømme destinasjon, om du kun får velge en?

– Maldivene, definitivt. Jeg MÅ reise dit asap. Det har lenge vært en drøm!

Favoritt serie akkurat nå?

– Love Island UK. Så gøy!!!

Har du lyst til å bli med på PH igjen?

– Nei, nå holder det. Hehe!

Favoritt låt akkurat nå?

– Entertainer – zayn. OMG, jeg har den på repeat konstant.

Hva er det dyreste du eier av klær, vesker og sko?

– Det er Chanel-vesken min, som koster 50 500 kroner. 

________

Lurer du på noe annet? Still spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der underveis!

97 kommentarer
    1. Har spurt før men lurer veldig på hvilken barne/ungdomsskole du gikk på i randaberg? Håper på svar❤️

    2. Tar du med spørsmål stilt på snap/Instagram også? For her var det mange jeg ikke har sett i kommentarfeltet 🙂

    3. Hei! Jeg har et spørsmål til deg og håper at du svarer😊 siden at du har mye penger og unner deg mange dyre ting, som veldig mange ikke har råd til. Har du noen gang angret og tenkt på negative ting her i verden, og at det liksom finnes folk her i verden som ikke engang har mat! Altså man har lov til å unne seg ting, det gjør jo alle en gang i blant😅 detter er forresten ikke hat, men er bare nysgjerrig🤗

    4. Kommer du noen gang til å fortelle om hvorfor du havnet i fosterhjem og hvorfor du aldri har nevnt din far? Forståelig om ikke altså, men eventuelt bok i fremtiden eller noe? 🙂 Er jo flere parter i den historien så det går jo ikke om moren din ikke vil liksom <3

    5. Bildet av deg nå og før ser seriøst ut som 2 helt forskjellige personer. Det er faktisk helt vilt, at det går an å forandre seg til noe totalt annet 🙂 du er og var vakker

    6. Det er mange som sier at du ikke er så spesielt pen og at du er er overfladisk bitch.Men det kjønner ikke jeg,jeg syns du er kjempe pen og elsker at du står for det du sier

    7. Hei, Det at andre klager over at du kjøper deg nye dyre ting er helt sykt ja kanskje du har mere penger og jeg synest at du burde kunne kjøpe ting uten at noen skal klikke helt på deg :))

    8. Hei, dette er ikke hat, bare en fan som er nysjerrig! Hvorfor utdyper du ikke hvorfor du og Pierre hadde en dårlig periode nettopp/hadde pause? Nå som dere er sammen igjen heldigvis kunne du kanskje svart? Vet du får mange spørsmål rundt det, er mange som lurer! Stor klem

    9. Anonym: Hei! Rett og slett fordi det er for privat til å deles med andre mennesker. Det er ingenting noen andre har noe med å gjøre, foruten om P og meg. Det går bra med oss nå <3 Klem tilbake!

    10. Pleier ikke å kommentere blogger i det hele tatt men må bare dele dette; du er helt sinnsykt kul rett og slett, digger at du står opp for deg selv uansett hva folk har å si! Du er helt leggendarisk og unner deg alt det beste😫❤️ Stay cool, stay true, stay you

    11. Jeg leser bloggen din ofte og digger deg, men syns at det er sunn hvordan du skriver om at du hadde tatt abort dersom du ble gravid… det er ikke dømmende ment eller noe, men jeg er 23 år selv og fikk barn da jeg var 20. Jeg elsket å feste, var ganske umoden, men med en gang jeg fant ut at jeg var gravid så bare vokste jeg liksom opp. Derfor jeg synes det er sunn. Jeg var ung og var redd for økonomi og alt, men husker så godt moren min sa “du skal ikke ta den lette veien!” Håper du tenker deg nøye dersom det noen gang skulle ha skjedd, for det å bli mor eg virkelig det fineste på jord <3 men alle velger selvfølgelig selv va som er best for dem, men ville du bare skulle vite fra ei som hadde helt lik tankegang. <3

    12. dette er overhode ikke for å være frekk, digger deg. men synes ukens spørsmål blir mye av det sammr av spørsmål og basic greier.. hadde vært moro med litt variasjon på spm!

    13. Hvor lange er vippene dine? Altså vippe extensionet? Og tar du volum? Synes de er så sinnsykt fine, men litt for dyrt for meg å gå dit du går

    14. Har du noen tips til hva man kan gjøre om man har en dårlig periode med kjæresten? vet ikke om du har noe erfaring med akkuratt dette, men tenker når man tviler på om man har noen følelser for den du er sammen med.

    15. NÅr du sier at du lever på kr.30.000-50000,- i mnd, er det inkludert faste utgifter som husleie, mobiltelefonregning etc? Eller er det utenom?

    16. Hvis du og Pierre sliter så mye av kommentarene og påstandene du får på bloggen din, hvorfor ikke skjerme forholdet deres litt fra sosiale medier?
      Jeg syntes du legger så mye fokus på å få dere til å se ut som et «powercouple» og skal vise hvor fint dere har det sammen men med det så kommer alle kommentarene fra de 13 år gamle jentene her inne. Regner med at hvis man lar vær å skrive om forholdet sitt så mye så er det også mindre folk som legger seg opp i det.

    17. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du får så mye hate. Folk skjønner virkelig ikke hvor mye arbeid som trengs for å ha en blogg og en YouTube kanal. Og i tilegg skal ha snapchat og instagran hvor du skal være aktiv. Jeg skjønner hva slags arbeid du legger inn i dette og synes at du fortjener å reise runt, være med venner og spise ute. Noen folk ass. Love you<33333

    18. Hvorfor tok du egentlig silikon når du hadde veldig store pupper naturlig? Ikke noe hat, hadde selv tatt silikon om jeg hadde hatt penger til det 🙂

    19. Hei Isabell. Du er en vanlig person som alle andre, du har følelser og meninger som all andre, og du kan gjøre feil som alle andre. Jeg kan ikke si jeg er enig med alt du legger ut eller alt du gjør. Men selv om jeg eller noen andre ikke er enig syns jeg ikke det er greit at folk skriver så stygge ting til deg. «Hore»? Virkelig? De som sier du er det bør lese seg opp på hva en hore er før de kaller noen det.

    20. Åhh, jeg utfordrer deg til å gå myeee mer uten sminke! Så den seneste videoen din og hello… hadde jeg sett sånn ut uten sminke, så hadde jeg ikke en gang giddet å bruke masse energi på å sminke meg, haha. Herreguuud så søt!

    21. Er det ikke slitsomt å ha så mange dårlige perioder i forholdet hele tiden? At dere må fjerne hverandre fra bioen osv? Synes det virker utrolig barnslig og slitsomt.
      Er i et forhold selv, og vi har selvsagt nedturer- men holder ikke på sånn likevel. Kanskje dere burde vurdere en par terapaut? Kan ikke være sunt

    22. Er du fornøyd med rompen din? Du sa en gang at du vet den ser rar ut, men hvorfor gjør du ikke noe med det?

    23. Så mye finere ut før! Søte og feminine trekk. Mye mer naturlig. Nå ser du helt lik ut som mange andre. ( som en voks dukke) Skjønner ikke hvorfor du har ødelagt deg selv på den måten. 🙁

    24. Heisann! Lurte på hvilken øyeskygge du bruker og hvilket merke det er? Gjerne link hvis du kan det 🙂 fin blogg!

    25. Uff.. nå må jeg være helt ærlig. Din personlighet gjør deg vakker som menneske<3 Men for og være ærlig syns jeg faktisk du var penere før du tok operasjon. Er så trist at folk ødelegger det fine utsende sitt med operasjoner. Eldre man blir jo dårligere ressultat blir det av operasjoner også:(

    26. Er det ikke litt risky i seg selv å ha med en veske til 50000 på byen som du skrev i det nyeste innlegget? Det er jo en sjans for at den blir sølt på liksom🙈 ikke noe frekt, bare lurer! ❤️

    27. Du var utrolig vakker før du opererte deg, men minst like vakker nå💞💞Tusen takk for at du lager så fine innlegg hver dag!! Digger deg og håper at alt er bra med deg<33💋

    28. Hey gurl❤️ Har sett at noen misliker at du bruker mye penger på designer klær osv. Ikke bry deg! You do you!💕 Tipper at de fleste som skriver det, ville gjort det selv med dine penger! Haha!❤️❤️ Håper dagen blir like fin og jordnær som deg!🧜🏻‍♀️

    29. Det er veldig rart hvordan du får en oppfatning av folk, men når du blir «kjent» med de (i dette tilfelle lest bloggen i en lang stund) skifter du helt oppfatning av de. Før jeg var fast leser av din blogg hørte jeg masse ulike ting om deg, alt fra oprasjoner og pH osv. Men nå når jeg har lest bloggen din en stund ser jeg hvor godhjerta og bra person du er. Jeg blir helt rørt av hvor mye du bryr deg om alle menneskene rundt deg! Jeg er ikke en person som dømmer før jeg blir kjent med folk, og jeg skammer meg for at jeg dømte deg på forhand…….

    30. Hei om de e sant at du e sødkenbarnet t shenaz khalil? Mange trur kje på d å heilt ærli isje eg hell så vil bare veda sanheten!? Kan du plis svara hahah alle trenge svar!!

    31. Du har sykt deilig rumpe!!😘❤️ Bare elsker den😍 også de store puppene😍😍😍 du er bare så sykt deilig lzm!😘😘❤️

    32. Hvorfor kaller du folk bittre bare fordi de ikke liker hvordan du gjør ting? Å du blir jo faktisk stilt et seriøst spm av leserens dine. Du klarer ikke svare på det på en seriøst måte engang . Du må slutte å være så jævlig høy på deg selv hele tiden, du kommer ingen vei med det.

    33. Fyfaen Isabel, my fucking queen! Tusen tusen takk for at det finnes slike personer som deg i verden! Det å bli nettmobba og bli slengt dritt til er noe av det verste som finnes, men jeg elsker måten du gir faen tilbake og gjør som du vil! Det ser jeg veldig opp til ettersom det samme har skjedd med meg. Husk å ikke la noen tråkke deg ned, ikke la noen ta kontroll over deg. Du er din egen sjef, din egen vilje, det er dine valg, vær akkurat den du vil være❤️:) Fortsatt med det du vil gjøre, se ut hvordan du vil, fordi du er absolutt helt nydelig som du er, hver gang jeg ser bilde av deg på instagram blir jeg satt ut av hvor vakker du er :?) Bruk penger som du vil, tjen de hvordan du vil, for dette er ditt liv og du velger hvordan du vil leve det! Hold hodet hevet og fortsatt med det du gjør, jeg lover at jeg skal støtte deg med både å rapportere og kommentere på uhøflige nett troll! Så kom igjen prinsesse, fortsatg og inspirer og LEV🌟

    34. Uansett hvor mange ganger de sier ikke ha sex før du har giftet deg, finnes det ikke så mange enkle måter å forklare hvorfor på, annet enn når du virkelig tenker på det. Sex på honeymoon for første gang. Å føle seg ren, og nyte situasjonen på en helt annen måte. Tenkte på P-piller og sånn som du popper! Syns det er påtide vi damer får den Honeymoon natta, og at vi får ett sikkert liv, ett sikkert ekteskap, og sex uten prevensjon fordi man er i ett ekteskap. Tror du Pierre kommer til å gjøre noe som helst med følelsene og bryllup, hvis han alltid får det han skal vente på? Hvis han ikke vil være sammen med deg, men bare vil knulle deg? Hvis det ikke er sånn, så gift dere da hvis dere kan svare på hva dere vil gifte dere mest med hos den andre! =)

    35. Ut i fra det du skriver på bloggen virker det som at forholdet mellom deg og Pierre er veldig utstabilt,
      den ene måneden er han “verdens beste kjæreste” osv osv, før du plutselig ikke nevner han eller legger
      ut bilder av han og kommer med innlegg om at dere har en dårlig periode. Er det ikke slitsomt å ha det sånn?
      Nå kjenner ikke jeg dere, men som sagt er det det inntrykket jeg har fått gjennom å lese bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg