DAGEN I DAG I BILDER

annonse ⎟ lenker nelly & plt

God kveld, fininger! Håper alt er bra med dere? 💘Selv har jeg hatt en amazing dag her i Falkenberg. Pierre og jeg startet dagen med å dra til Skrea Strand, som er en døds fin strand her nede. Der har de masse, både hotell, spa, kiosker, campingplass og minigolf for å nevne noe. Vi benyttet oss av sistnevnte.

Pierre har jo operert skulderen og er derfor ikke kapabel til å finne på så alt for mye, men minigolf passet fint. Han mente at han enkelt kom til å gruse meg, selv om han kun hadde en hånd å spille med. Veeeel, det hjelper ikke alltid å være kjepphøy, for plutselig kommer frøken Karma og sier hei. Hihi!!! JEG VANT!!! Vi ble enige om straffen på forhånd, og da var Pierres brilliante idé at taperen måtte be vinneren med ut på en DRØMMEDATE i morgen. Ja, dere kan tro jeg både er lykkelig og ikke minst veldig spent på morgendagens date. Haha! Jeg dokumenterte mye av golfingen på Insta-story og snapchat (heter IsabelSraad begge steder), dere er nødt til å titte. Jeg døøøde seriøst av latter der Pierre failet gang etter gang. Han hadde sjukt overtak halvveis i runden, men helt plutselig snudde det. Jeg tror ikke at filmingen min hjalp han så mye heller, stakkars. Haha, jeg klarte bare ikke dy meg. Det var tross alt ikke jeg som begynte heller… 🙂 

Før konkurranseinstinktet kicket inn og det var blodig alvor, nøt vi hver vår is på iskiosken. Det var døds koselig å sette oss der igjen, Pierre tok meg nemlig med dit da vi nettopp hadde begynt å date for 2,5 år siden. Ntå! 💕 Memories.

Toppen min finner du HER og shortsen HER.

GAME ON!

Her har dere resultatet! Jeg vant med 6 poeng. Haha, det var skikkelig jevnt.

Etter minigolfen dro vi hjem en liten tur og fikk i oss litt mat, før vi satte snuten mot Halmstad. Da var det nemlig på tide med kino sammen med Pierre og svigermor. Vi så Skyscraper, og jeg må si at den var veldig bra! Pierre hadde litt høyere forventninger, men jeg var ganske fornøyd. 

Det beste med kino: masseeee snacks!!! Mhhhmmm. 👅

Jeg digger denne outfiten, jeg! Pierre var ikke så imponert. Han syntes det så ut som en våtdrakt, noe jeg for så vidt kan forstå. Likevel kjørte jeg på, for jeg synes at slike “unitards” som det heter er sykt kule! Det har jo blitt veldig inn nå, og jeg har bestilt meg hjem flere. Denne var veldig enkel, men kul!

UNITARD HER ⎟ LIGNENDE JAKKE HER ⎟ SNEAKERS HER ⎟ MAGEVESKE HER ⎟ SOLBRILLER HER

Nå har jeg akkurat dusjet og hoppet i pysjen. Resten av kvelden skal gå til mysing, pizza og Love Island. 💕

God natt, babes!

26 kommentarer
    1. Haha åååhh, ble så glad av den minigolf-videoen! Du virker så god og morsom, en dame som virkelig er gøy å være med! Ønsker jeg kjente deg, rundt samme alder og vi begge to er operert som fææn haha 😉 😘
      Kos deg videre på ferie! Stor klem

    2. Sååå mye finere uten den harde sminken! Når det gjelder innlegget om Gucci og LV-greiene du kjøpte, er det helt uinteressant for meg. Men du påstår at folk klikker helt? Kanskje fordi du bruker penger som en full sjømann? (Gammelt ordtak) Men, det er da flest nesegruse beundringskommentarer? Og du, bitterfitter, fa…, jæ… osv er så utrolig lavmål å skrive. «Grow up», iallefall når det gjelder språk, det er så utrolig stygt å skrive sånn. (Man trenger ikke kjøre opplæringskurs i stygge ord for fjortiser…)

    3. Hvordan tør du å gå så lite kledd offentlig? Snakker om outfiten under minigolf. Jeg vil gjerne ha like høy selvtillit liksom 🙂 hvordan har du bygget opp den?

    4. Anonym: Vet du, hva jeg bruker pengene mine på er helt opp til meg selv, og ikke bitre mennesker som sitter å legger nesen sin i bløt bak en skjerm. Og “bitterfitter” er et ord som passer seg ypperlig i den sammenhengen. Beklager.

    5. Hei vakre Isabel! Vil bare ta meg tiden til å si at du er utrolig sterk, vakker og intelligent. Det at folk tør å skrive så my dritt når du sitter med all informasjon til å politianmelde er rystende. Det at voksne folk skriver så mye stygt over Internett er kvamt. De kjenner deg ikke og de vet ikke hvilke verdier du har som person. Du virker som en super flott familiekjær kvinne! Ønsker deg alt godt og en nydelig sommer! Fortsett å stå på, unner deg alt godt! Du viser også at du er en hardtarbeidende dame som fortsatt er på topplistene etter så lang tid..
      Klem

    6. Hei Isabel! 💓
      Lurer bare på om du bruker kamera eller mobil (isåfall, hvilken?) til bilder på insta? 😄 Håper dere koset dere en hel haug på drømmedate 💜

    7. Hei Isabel☺
      Dette er absolutt ikke hate, men bare et lite tips når det kommer til rettskriving:
      Alle sammensatte ord skrives i ett ord, som f. eks dødskul, dritfett osv☺

    8. Ååå det høres ut som en koselig dag, skulle gjerne vært på en liknende date snart. Når det kommer til antrekket så syntes jeg det egentlig var skikkelig kult! Ha en fin dag videre tilbåde deg og Pierre!❤️

    9. Jeg bare lurer på om dere har noen datoer dere feirer i forholdet deres? Sånn jubileum, 1 års-dag, månedsdag osv.. selv har vi 3. Mai, og feiret 9-års jubileum i år.
      Også lurer jeg på om dere begynner på nytt hver gang dere slår opp osv, eller om dere evt. teller med den tida dere ikke er kjærester, hvis du skjønner?

    10. Hvor lenge skal du si at du “kun” mangler å redigere siste delen av siste vlog fra LA? Du sa jo den skulle ut dagen etter du så Kim

    11. Tenker du på hva du vil med bloggen i fremtiden? At den kan bidra til noe positivt i samfunnet liksom? 🙂

    12. Er rynkene i hendene dine en bieffekt av solingen/ eller andre ting??? Bare spør, vil ikke ha det selv ://///

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg