THE DAY HAS COME

Da var dagen kommet. Jeg er på vei hjem til Oslo i skrivende øyeblikk. Det har vært en super koselig uke i Sverige, jeg har storkost meg! Nå står intervjuer, møter og jobb på agendaen resten av uken. I mellom slagene skal jeg se til å være mye hos familien også. Jeg savner de så utrolig masse! Det er ikke lenge siden jeg kom hjem fra 16 dager i LA, for å så være hjemme i noen dager, før jeg reiste til Sverige for å være der for Pierre under operasjonen. Derfor har jeg ikke fått tid til å ha så mye kvalitetstid med min fine familie, så det kjenner jeg at jeg lengter etter. Mammas nydelige røde ris, Sidras gode humør og Ramis klemmer. DET er hva jeg craver akkurat nå. <3 Jeg skal dra rett til mamma, så får jeg overnatte der i natt. Jeg savner dog leiligheten min masse. Er det normalt? Å savne hjemmet sitt? Jeg gjør det skikkelig for tiden. Da mener jeg ikke bare hjemlengsel, men lengsel etter selve leiligheten haha.

Vel, vel. Nå skal jeg tømme mailboksen, se på vlogger på YouTube og nyte turen hjem. Jeg oppdaterer dere mer senere! Ha en amazing dag videre, beste leserne i verden. Vet dere hvor mye dere betyr for meg? Det håper jeg. 💕Klem!

19 kommentarer
    1. Hvordan lager man sånn fin bakgrunn på youtube kanalen sinn? Og kan du forklarer i en blogg innlegg engang hvordan man jobber med youtube og tips!! DU er så SYKT FLINK!!! Og man vil jo lære av de beste!

    2. Hvordan drink var det på snappen din? Den med godteriet i ? Funker vell ikke få slikt i Norge:( Norge er skjedelige. Hehe. Den ser veldig Nice ut.

    3. Skulle bare innom kommentarfeltet ditt for å si at du er et flott forbildet. Hadde bare andre sett det fra en annen side; du viser (meg) at man ikke trenger å være flau over å ta feks. En neseoperasjon fordi jeg aldri har likt nesen min i alle mine 24 år, som er noe jeg sliter med hver dag. Skal gjennomføre det før året er omme, og for meg er det lettere å fortelle det “videre”, isteden for å lyve i ettertid visst noen spør. Er det noe som går så psykisk inn på deg, som knekker deg ned som kan fikses på, har man sin fulle rett å endre på det om man vil!

    4. Lurer på hvor du har kjøpt det beltet du har på deg på det ene antrekket fra Los Angeles? ( hvitt skjørt og rosa topp) du er vakker!😍

    5. Kunne du ha skrevet hvor beltet ditt i “gull lenke” er fra? Det du kombinerer med hvitt kort skjørt bla. Mange har spurt deg om det nå , så hadde vært fint med et svar. Har lett overalt på nettet. Sparer tid hvis du kan oppgi link og event. nettsted.
      Takk:)

    6. kan du lage video på youtube om dine fav sminkelooker som du sverger til akk nå?
      Du er så bra! følger med på bloggen din hver dag!! <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg