SLIK HAR JEG DEKORERT HJEMME!

annonse⎟ desenio

MY NEW OBSESSION

Jeg har fått skikkelig dilla på interiør for tiden. Jeg gjør alt for å få det skikkelig fint hjemme, og jeg har funnet ut at mye av inntrykket i en leilighet ligger i veggene. Jeg har i grunn aldri vært den personen som tenker så mye på bilder og veggpynt, men etterhvert som jeg har satt meg inn i det og fattet mer interesse for interiør, har jeg lagt min kjærlighet på nydelige posters og så klart rammer. Jeg klikket hjem et par posters og rammer fra Desenio for en liten stund siden, og mange av dere har spurt meg om hvor jeg har kjøpt de. Det skjønner jeg godt, de bildene jeg har valgt å pryde veggene med her hjemme er helt nydelige! Jeg kommer til å bestille meg hjem flere bilder etterhvert, slik at jeg kan varierer litt. De har så mye fint, så det er døds vanskelig å bestemme seg for hvilke man skal gå for. Hehe! 

Og dere? Det beste med alt er at jeg har en rabattkode til dere, og eksklusiv tilgang til Desenio’s Big Summer Sale! Bruk min VIP-code “VIPISABEL” og du vil få tidlig tilgang og et enda bedre tilbud – fantastiske 35% rabatt på alle posters! Koden er gyldig mellom 24-26.juli (Inkluderer ikke rammer).

POSTER HER ⎟ RAMME HER

First up har vi denne posteren som henger i stua, ved sofaen. Se så nydelig! Fargene var egentlig det som fanget oppmerksomheten min med en gang. Elsker slike toner! Jeg har valgt å ramme den inn i en tynn, gull ramme. Gulldetaljer er det absolutt fineste jeg vet om. Jeg har den forresten i størrelse 70×100 cm.

Fra venstre:

FJÆR HER ⎟ KART HER ⎟ XOXO HER

Alle disse tre er i størrelse 50×70 cm.

Jeg elsker Desenio! De har så utrolig mange fine plakater til en super rimelig pris. Du finner hele utvalget HER! De har også mange nydelige rammer som passer fint til. Rammer finner du HER!

Jeg anbefaler Desenio på det sterkeste. Kjapp levering, suveren service og et enormt utvalg. ⚡️💕

54 kommentarer
    1. Hvorfor lar du to hårsjafser henge ned foran? Må da være irriterende når de er lange nok til å ta i fletten? Ellers en nydelig frisyre på deg! 🙂

    2. Og selv har jeg ingenting imot deg, og jeg lar meg ikke provosere av ting du legger ut, men enkelte gjør. Om du blir så utrolig lei deg av va folk sier om deg/skriver om deg, lite tips, hva med å ikke legge ut bilder/videoer av at du spiser penger, slenger penger på en naken kropp osv? du vet at folk vil reagere på det, og da sier ting som du blir “såret” av..

    3. skjønner nå hvorfor du har brukt hair extension, du har jo utrolig tynt hår! la merke til det nå når du har fletter. ser dog ikke like tynt ut når du har det løst

    4. Hei! Jeg har sett flere bilder av deg i meshki sin svarte bikini, og lurer på hvilken størrelse du har i topp og truse? Synes størrelsene der er vanskelig og sliter med å finne ut hvilken størrelse jeg selv skal bestille. Den var superfin på deg så skikkelig misunnelig!

    5. Sistertag-videoen som søsteren din har lagt ut var bare sååå skjønn😍 dere var så herlige begge to! Hils søsteren din å si at jeg digger videoene hennes(har ikke konto til å kommentere på youtube🙈). Godt å se deg i en litt annen situasjon også, fikk et bedre inntrykk av at du virkelig bryr deg om de som står deg nære❤️ You go girls!

    6. Synes virkelig du burde stå opp for Anna Rasmussen!! Med tanken på at hun stilte opp for deg! Stå på! Elsker bloggen din!💕

    7. Hvor er dette antrekket fra!? Kunne trengt det til et prosjekt! Sitter stort pris på svar fra skjønne deg <3

    8. Kjempe fine fletter det kledde du 🙂 flott langt tykkt mørkt blankt hår 🙂 . Kan du vere så snill å stille opp til debatt mot mats hansen , han er så kvalm ! Synes det er forferdelig at han skal få lovt til å tjene penger på å mobbe og holde på sån så han gjør. Nå drar han til og med med barn inn i bildet. Ka i all verdens signal sender det ut. Så please forbred deg og still opp til debatt og flå han.

    9. Jeg synes du er mye finere med håret “stelt”, istedenfor å ha det rett ned eller i høy hestehale. Du burde stelle/flette det slik oftere, og variere litt 🙂

    10. Du har det så innmari fint hjemme!! Blir så inspirert til å piffe opp hjemmet! Du inspirerer mer enn du aner!

    11. Herreguuuuuuud, du er så fin! Måtte se din sesong an PH å fin har du da alltid vært, synes du var veldig søt på PH 2015 og nå er du bare blitt en voksen vakker dame😍❤️ Du e helt N-Y-D-E-L-I-G! Hilsen sjalu jente 28🙈😍❤️

    12. Ååå dette passet perfekt har sett etter noen fine bilder og henge opp i leiligheten, disse var både fine og billige😍

    13. Hvorfor sier hele Jodel at du og Jørn hoel har hatt en greie og er observert sammen de siste dagene?
      Kan du plis avkrefte dette, for det har jeg virkelig vansker å tro på 😂 Men man blir jo så forvirra når alle skal mene og si noe om alt.

    14. Hei Isabel! Har fulgt deg lenge og ville bare dele en ting med deg. Jeg vet at Mads Hansen har vært skikkelig ekkel mot deg, senest i går. Men på nettet er det fort gjort å misforstå hverandre, uansett hvor nøye og detaljert man skriver. Det blir ekstra vanskelig når den man prøver å forklare til bare er sta og prøver å være morsom i tillegg (🙄).
      Poenget mitt var at jeg tror det ville vært mye bedre for deg å møte og snakke ut med Mads Hansen! Og jeg vet at du ikke har lyst til å møte de som mobber deg, og det skjønner jeg veldig godt! Men jeg har veldig troen på at det hadde ordnet opp i ting.
      Du er en utrolig sterk jente, Isabel. Og jeg vet at du hadde klart å snakke for deg! Hvis dere hadde møttes ansikt til ansikt tror jeg at han hadde lyttet mer også, i stedet for å få likes og selvtillit som han gjør når han skriver bak skjermen.
      Når det er sagt, så ser jeg gode poeng i det dere begge skriver. Det er bare dere to som må se det og.
      Vi kommer alltid til å støtte deg. Håper alt løser seg til slutt 💜💜

    15. Isabel jeg elsker deg😍♥️ Du er så nydelig og vakker!!! Nydelig øyne 😍 OMG!!😳😳
      Du er så god og snill! Vær sterk😔 jeg ble veldig lei meg når jeg leste at det ble slutt mellom deg og P😞 husk at jeg er her for deg♥️ Vær sterk♥️ Husk at vi elsker deg! Elsker bloggen din☺️😁jeg leser den hver dag👌🏽👌🏽
      Ikke vær lei deg♥️ det ordner seg ♥️♥️♥️

    16. Åå! Du har så fin stil Isabel!😍 digger deg virkelig. Glem alle andres kommentarer, du vet innerst inne hva som er sannheten ang ditt og P sitt forhold og hva som skjedde. Virkelig stolt av deg og hvordan du holder motet oppe for oss som leser bloggen din. Du er et skjønt menneske, som dessverre får mye hate. Men du vet innerst inne at du er bedre enn alle de som sender stygge ting, de er nok sjalu bare fordi du har høyere status og «tjener» mer enn noen andre i dette kommentarfeltet. Men du har virkelig jobbet hardt for dette også!
      Jeg hadde ALDRI klart den jobben du gjør, aldri i verden.
      Du er flink❤️ Stå på! Fuck de andre som sier noe annet.

    17. Hei Isabel! Har ikke noe med inlegget å gjøre, men ville bare si at jeg synes du er nydelig som du er, og det at har mot nok til å si høyt i fra når noen verbalt mishandler andre gjør deg til et større forbilde enn de som tror de er bedre bare fordi de er «naturlige.»
      Så fuck dere som mener hun ikke er et bra forbilde pga kroppen hennes. Dere snakker om at hun skaper kroppspress blandt unge jenter, men de eneste som shamer kropp er dere selv.

    18. Bra isabel! Du får tydeligvis bedre samarbeidspartnere enn de som pleide være større enn deg, og som nå må ty til lavere status. Tenker ikke på Anna som ikke får noen samarbeidspartnere, men andre toppbloggerne som må ta til takke med mye rart. You go, Isabel ♥️♥️♥️♥️

    19. Så fine de er! Hva slags stil liker du best?❤️ P.s, ville bare fortelle deg hvor fantastisk du er! Du er det tøffeste menneske jeg vet om. Håper jeg en dag får møte deg 🙂

    20. Hvordan var det for deg å få mensen såpass tidlig? Sa du det til venner osv? Elsker bloggen din! Klem❤️

    21. Til deg som alltid skal irritere deg over en liten ting av det Isabel gjør, har på seg eller har, bare drit i. Det er så jævla trist å lese alle hate kommentarer, både for Isabel sin del og den som faktisk skriver det. Det er så trist å se at du som kommenterer, ikke har noe annet liv enn å bare snakke dritt eller irritere deg ovenfor andre. Om du sliter så mye med ditt og datt, kan du ikke bare la vær å se på bildene, lese teksten og faktisk ta deg tid til dette!
      Er så unødvendig og å bruke tid på dette, både for du som kommenterer og for Isabel. Og ja, det kan godt tenkes at du sitter der hjemme, kommenterer fordi du kjeder deg eller er sjalu. Eller kanskje fordi du ikke fikk nok oppmerksomhet av familien din som liten, så du prøver å få den oppmerksomheten nå ved å hate på andre. Og jeg for deg to ord: gi faen!

    22. Det var såå fint med de postersene og rammene på veggen,Så flink du er!!Kan jeg spør hvilken farge du har på veggen?Åhh mer av interiør,ble så inspirert!:)Ha en superfin helg Nydelige deg!:)

    23. Kan du sende en link eller info om hvor man kan få kjøpt “gull lenke beltet”, ditt som du bruker mye til det hvite korte skjørtet? Ser ut som Versace, men ser at det ikke er det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg