1. SÅ SØTE DERE ER OMG!! 😍😍😍😍 DU VAR SÅ NYDELIG SMINKET OG LILLE SØSTEREN DIN ER UFATTELIG SØT!!!!
      Dere er så søte sammen, fikk lyst på en lillesøster jeg og!

    2. Kjære Isabell. Folk kan si hva de vil om deg og dine operasjoner… MEN; Sidra må virkelig ha verdens beste og absolutt snilleste storesøster! Tvers igjennom snill og omsorgsfull søster som passer på og hjelper henne. Hun er heldig som har deg! Virker som at dere er veldig knyttet til hverandre, det er fint å se!:-) Du er et virkelig flott menneske på innsiden <3

    3. Dere er så søte!
      Men du, det hvite skjørtet ditt fra nelly, har du klipt det opp? Det er jo så sykt langt🙈 vil klippe det opp men er redd det revner

    4. Herlighet så søt denne video var. og du er virkelig verdens søsteste søster. jeg er selv 23 år og tenkte i video at du jeg hadde ønsket du var mitt lillesøster. nydelig ord jeg så du sa til henne og jeg vet du er veldig god med henne.
      Så er de jo typisk tenåring kommentarer hun kom med mtp på dine beste sider, og jeg er sikker på at når hun blir eldre kommer henens ord om deg til å vere at du er et forbilde fordi du er så sterk og greier å vere deg selv, og smatidig vise dine gode sider.

    5. Kan du ha innlegg/video om dagboken din? 😀 vært sååå morsomt å se hva Isabell på 11 år sine tanker var <3

    6. Har akkurat sett på profilen til Mads Hansen på Instagram og merker hvordan jeg blir irritert over hvordan han nå lever av å hetse bloggere. Det å være uenig i operasjoner osv er helt ok, jeg er det selv, men synes at ting nå har gått over til at man bare skal kritisere, kritisere og kritisere. Jeg tror overhodet ikke innlegg som det han og mange andre legger ut hjelper noe særlig når det kommer til unges syn på utseende sitt. Du er så utrolig sterk som går gjennom så ekstremt mye hets hver dag, og det skjønner ikke hatets i det hele tatt. Det at du er en offentlig person gjør ikke at bør tåle å bli hengt ut på den måten mer enn andre. Du er et menneske du også og alle gjør feil. Den eneste forskjellen er at dine feil blir kastet ut til et vanvittig stort publikum. Ønsker deg masse lykke til videre Isabel, tro meg, det fortjener du❤️

    7. Du og søsteren din ser ut til å ha et hærlig søskenforhold! Utrolig vakker begge to. Stå på begge to med YouTube Kanalene deres☺️Gleder meg til å se flere videoer på begge sine kanaler.
      Synes det er så utrolig mange som kommenterer så unødvendige ting som ikke burde ha brydd dem i det hele tatt. At folk ikke kan slutte å ta alt så jævla seriøst.
      Stå på, Isabel. Du er flink i jobben din og ser ut som du koser deg. Du er ikke perfekt, men hvem er vell det?? Ta ting med en kopp te og le av det. Ikke ta verden så seriøst ❤️

    8. Ååå denne videoen gjorde meg glad! Så vanvittig skjønne dere er ❤️ Så heldig Sidra er som har en så flott storesøster 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg