JEG MÅ FINNE TILBAKE

Onsdag.. Enda en dag nærmere helg. Jeg lengter for første gang på lenge etter at fredagen skal komme. Jeg vet ikke helt hvorfor, jeg har jo ingen spesielle planer, men jeg kjenner bare at den helgefølelsen kommer til å bli god. Jeg har forsøkt å få de gode rutinene mine på plass igjen nå, for jeg har det generelt mye bedre med meg selv når jeg legger meg tidlig og står opp tidlig. Jeg må også ha på alarmer hver tredje time, slik at jeg får i meg mat. Akkurat det sliter jeg veldig med for tiden. Matlysten har forduftet. Det merkes godt at jeg må finne tilbake til meg selv igjen nå. Jeg er helt slapp konstant, men det er ikke så rart ettersom jeg ikke tilfører kroppen min energi. Jeg skal dra på butikken å handle inn masse godt senere. Kjøleskapet mitt må definitivt fylles opp, for der finnes det ikke stort mye. Jeg har en halv ostekake etter besøket i går, ost, smør, lemonade og vannmelon. Haha. Ikke mye å skryte over, så det må jeg gjøre noe med i dag.

Skulle dere ønske at man bare kunne skru av hvordan man føler seg i blant? At det bare hadde funnes en av/på knapp? Hvor fantastisk hadde ikke det vært? Åh. Ønsketenkning. Heldigvis klarer jeg å holde meg opptatt og være med folk jeg er glad i hele tiden, men det er ekstra tøft når jeg skal legge meg. Det går heldigvis bedre og bedre, men det er klart at dette ikke går over over natten. Jeg har akseptert at jeg må la meg selv få ta den tiden jeg behøver, men så lenge jeg har gode mennesker rundt meg klarer jeg meg fint. <3 Jeg føler meg veldig heldig på den fronten. Jeg har fantastiske venner som daglig sjekker inn for å høre hvordan jeg har det og som vil finne på noe med meg hele tiden, i tillegg til at jeg har verdens beste familie som alltid får meg til å le helt til magen gjør vondt. 

I dag har jeg hatt et møte her hjemme hos meg som varte i et par timer. Siden det har jeg jobbet i noen timer og fått alt unnagjort slik at jeg kan dra ut en tur. Mamma har invitert på middag, og det kjenner jeg at jeg gleder meg til. Ingenting slår mammas matlaging. Mmmmh!! 

Vi prates mer senere, babes. Følg meg gjerne på Instastory, der oppdaterer jeg hele tiden. 💘 IsabelSraad, heter jeg!

34 kommentarer
    1. Jeg er stolt over deg Isabel! Du er tøff som deler tankene og følelsene dine med oss og at du står på selv om du ikke er på ditt beste akkurat nå❤️ Vi er glad i deg og heier på deg. Ta den tiden du trenger, man kan ikke haste seg gjennom tingene som skjer oss i livet. Det beste for deg er å ta en dag om gangen, slik at du kommer deg til andre siden sterkere og klar for alt livet har å by på videre, du kommer til å fortsette å nå nye mål og oppleve drømmene dine og det er en fin ting å se fram til. Gleder meg til å følge deg gjennom både godt og vondt, du er sterk!

    2. Hei Isabel! Jeg trenger noen tips og gode råd, og har sendt deg en dm på IG, kunne du sjekket den ut? ❤️ Klem

    3. Hei 🙂 Kan du skrive et innlegg om intimbarbering? Hvor ofte, og hvordan få det mest mulig perfekt? Dette er sikkert noe mange jenter lurer på, men kanskje ikke tørr å spørre om. Håper du kan det, da hadde jeg blitt sååå glad 🙂 Smask <3

    4. Stå på Isabel!! Har nettopp komt ut av et forhold selv og det er ikke lett. Men bare vit at du er ikke alene og alt kommer til å gå bra, det er ikke lett, men det blir bedre med tiden. 💋 klem fra meg.

    5. Har du overvejet at lave dine blogopslag på engelsk også? Jeg er fra Danmark og kan ikke altid forstå det hele. Jeg læser andre blogge hvor de skriver deres blogindlæg på deres eget sprog også på engelsk nedenunder 🙏🏾❤️

    6. Visste du at når Kim K. hadde lyst hår en periode, så var det parykk hun brukte?? Hun farget ikke alt håret sitt og ødela det, slik som du holdt på og gjøre med ditt… Bra du stoppet prosessen før håret ditt ble ødelagt, for du har så sinnsykt fint naturlig hår.💕

    7. Isabel! Jeg tuller ikke, nå må du og andre som Mads henger ut prøve å finne noen profesjonelle som kan snakke om dette med latterliggjøring, og støtte dere. Gjerne noe om alle mekanismene han bruker for å unnskylde seg selv. Han gjemmer seg bak at det er humor, og når noen konfronterer han så er han bare samfunnsengasjert. Selv om dere er offentlige personer er vel ikke ytringsfriheten helt fullstendig ubegrenset? Noen må stå fram og avsløre disse sleipe måtene å tillate seg å latterliggjøre andre. Mange snakker om at Mads lærer bort en stygg form for mobbing, men like skummelt er det at folk i tillegg lærer at de kan si hva de vil og latterliggjøre andre så lenge de unnskylder seg med at de bare er morsomme eller “tar opp viktige debatter”.
      Mads virker som en flittig bruker av hersketeknikker og andre slu måter å virke uskyldig, og det kan være utrolig frustrerende for de som blir utsatt. Håper du tar vare på deg selv og husker på at dette handler mer om Mads og hans egne problemer enn deg som person.
      Legger ved noen linker til artikler om forskjellen på sarkasme/humor, og mobbing/latterliggjøring. Det er så spot on!! Kanskje det kan hjelpe å lese noe håndfast om dette når man holder på å bli gal av at han har en unnskyldning for alt.
      Det er også disse tingene jeg mener du og andre kan ta opp, kanskje finne noen med kompetanse på området som er villig til å uttale seg offentlig på generelt grunnlag. Lær unge og voksne at om man sårer folk så har man ansvar for det selv om man kan unnskylde seg med noe!
      http://www.encouraging-appropriate-behaviour.com/blog/index_files/fun-and-jokes-verses-bullying-behaviour.php
      https://hellogiggles.com/lifestyle/difference-between-constructive-criticism-and-bullying/

    8. Unnskyld meg, men hvorfor ignorerer du alle spørsmål om vloggen med Kim K? Hvis den ikke er klar så bare vær ærlig på det i stedet for å ignorere!

    9. Hei!
      Skjønner at du går gjennom et brudd, og at det er vanskelig for deg. Og setter stor pris på som leser, at du legger ut hva du føler. Men jeg føler at mange av innleggene siden da handler om det samme, bare at du formulerer deg annerledes hele tiden. Synes det er litt ” kjipt” som leser at jeg føler jeg leser det samme hele tiden.. Og ikke ta det frekt, fordi virkelig, digger deg og leser jo bloggen din fordi jeg liker den! Og igjen, jeg vet du har det tøft og TAKK for at du deler det med oss, selvom du egentlig ikke må. Håper ting blir bedre for deg snart!

    10. Finne tilbake kuken til Pierre? Hvordan skal serr få deg kjærste igjen?Du som ikke liker å bli kjent med nye folk og allerede fra før nesten ikke har noen venner? Tror du noen gang kommer til å få ny kjærste?? Du har jo levd i en boble siste 2,5 årene! Spør bare av rein nysjerrighet? Er det denne tanken som får deg til å bli sammen med Pierre tusen ganger?

    11. Det kommer til å bli bedre, ta tiden til hjelp 🙂 Håper du klarer å få i deg litt mer mat i alle fall <3 Og husk føler du at du må trekke deg litt tilbake fra sosiale medier så er det også fullt lov, vi trofaste lesere er her når du da kommer tilbake igjen <3 Det er viktig å bearbeide sorgen 🙂

    12. Kjære deg ❤️
      Jeg har selv slitt med dårlig matlyst og lav vekt. Vil absolutt anbefale deg og ta en tur til legen og ta en blodprøve. Be om å få sjekket bl.a. folat, b12, d vitamin, stoffskifte, jern og senkning. Da jeg var på det tynneste hadde jeg folat og b12 mangel. Var konstant trøtt og sliten men hadde problemer med å sove. Sier ikke du har det samme, men viktig å passe på seg selv. Og ofte skal d så lite til før det blir bedre ❤️
      De selger også ulike næringsdrikker på apoteket. ❤️
      Klem ❤️

    13. Jeg vil at du skal vite at jeg oppriktig ser opp til deg som person Isabel. Du er et fantastisk menneske og du går etter det du vil ha og du får det til, og det er så sykt inspirerende. Du er en av grunnene til at jeg tror liitt mer på meg selv når jeg nå skal flytte til USA for å følge min drøm om å bli skuespiller, og tusen takk for det! Du har vist meg at så lenge man jobber hardt for det man vil er det meste oppnåelig.
      Du må aldri slutte å stå opp for deg selv eller andre. Det er ingen regel som sier at offentlige personer må takle hat. Uansett hva Mads Hansen eller andre sier er du et kjempebra forbilde på mange måter, og du er også en fantastisk nydelig jente!
      Så sterk som du er kommer du deg igjennom det du føler på nå også. Heier på deg og ønsker deg alt godt! Klem

    14. Har aldri skreve noe negativt til noen, men kjenne blir så oppgitt av Mads Hansen..Tenke han er titt og ofte innom å lese bloggen, så håpe han lese denne kommentaren. Helt utrolig hvordan han holder på, tydelig pr kåt mann. Hadde ikke mange følgere på instagram, men med en gang han begynte å herselere med bloggere så eskalerte de. Snakk om å sko seg på andre. Og fanskaren hans som kommentere er mindreårige gutter som er knapt nok gamle til å være på instagram, se seg selv i speilet burde han har gjort, for den mobbingen og uthengingen han drive med så er han ikke mye bra forbilde. Kjenne blir så irritert over gnålet om at Isabell sine operasjoner, synes hun har vært tøff å stått frem. Og credit til hun hvor hun fortel om baksiden ved operasjoner. Har aldri tenkt på at hun fremme operasjoner. Deriblant andre personer som plutselig har fått mye større former som Triana, og aldri har vært åpen om de.. Eller Staysman som skulle kjøpe nye pupper til dama. Han gikk ut å snakket høyt om de, hvor er Mads da..

    15. Hva skjer med p savner og lese om han ,de siste bloggene du har skrevet er kjedlig bare det samme oppgulpet om hvo lei du er get a grip ta nå kontakt med p og rens opp mellom derre

    16. Isabel!! du e så fantastisk nydelig, både innvendig og utvendig!! Jeg ser så mye opp til deg, du ane isje kor mye eg beundre deg. Føle alt du gjør er å gi gi gi gi!! Du har et så varmt hjerte. Gleder meg så mye til du finner din fremtidige prins som komme til å behandle deg akkkkuratt slik du fortjener å bli behandla, nemlig som ei prinsessa!! Tro meg, den dagen komme!! aldri mist håp isabel, slik e livet, ting skjer, oppturer, nedturer, isje glem at absolutt ALT ordne seg med tiden!! hold deg opptatt, omring deg skjøl med folk du e glad i, en dag vil du se tebake te disse dagene og tenka “fyfaen, tenkt at eg kom meg gjennom alt det der!! ka va alt d?? “. Glede meg til den dagen kommer isabel, håper du virkelig virkelig klare å finne veien tilbake til dine rutiner og til din glede snarest mulig!! klem <3

    17. Hei Isabel, tror du du noen gang kommer til å klare og anmelde Mads Hansen han har ikke rettet det mot deg i det hele tatt det er en sang som er får alle bloggerne som tar plastiske operasjoner. Du kan ikke bli sur hvis noen går forbi deg å hører på den sangen, den er faktisk den mest spiler i Norge og det syntes jeg faktisk ikke du kan bli irritert av. Det var jo noen små kidz som dere sa og de skjønner ikke alvoret i snagen. skjerp deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg