TANKER FØR LEGGETID

annonse ⎟ lenke nelly

lignende morgenkåpe her

Det er langt ut på natt, og jeg burde egentlig ha sovnet by now. Likevel ligger jeg våken i sengen, med Mac-en i fanget. Jeg er i grunn ganske trøtt, ettersom jeg hadde en tidlig alarm i morges for å gjøre meg klar for dagens første møte. Det var allerede klokken 11, og jeg liker å ha god tid på morgenen så jeg våknet rundt 09:30. Det er så rart, for hver gang jeg har en tidlig avtale, våkner jeg alltid opp av meg selv – før alarmen ringer. Det skjer aldri foruten om når jeg har avtaler. Og vet dere? Tanken som slo meg når jeg våknet i dag, var at jeg er uendelig takknemlig for å ha den hverdagen som jeg har. Det er fortsatt veldig surrealistisk til tider, det å ha mitt eget AS og være min egen sjef. Det er luksus, og absolutt ingenting jeg tar for gitt. Jeg er veldig heldig som kan leve slik som jeg gjør. Bare det å kunne styre dagene mine akkurat som jeg vil er noe jeg setter stor pris på. 

Etter det første møtet i dag, hadde jeg et telefonmøte med regnskapsføreren min. Nå skjer det greier snart, og jeg er både i ekstase OG livredd. Jeg lengter nemlig mer og mer etter å kjøpe meg noe eget nå, så det har jeg begynt å tenke ekstremt mye på i det siste. Så, hva tror dere jeg har brukt denne kvelden på? Hehe. Jeg har blant annet sett masse på interiør, og jeg må bare få si hvor sjukt gøy jeg synes det er! Jeg gleder meg nesten mer til å innrede og dekorere mitt fremtidige hjem, enn å faktisk kjøpe det. Jeg holder dere så klart oppdatert under prosessen, men enn så lenge kan jeg røpe at jeg begynner å nærme meg noe. AH, fuck det var skummelt å skrive. Jeg føler meg så sjukt voksen, og jeg vet ikke om jeg liker det haha. Nok om det nå, jeg forteller mer når jeg har kommet steget lenger. Enn så lenge leker jeg veldig med tanken!

TANKER FØR LEGGETID

1. Jeg har en hemmelighet som skal avsløres for småsøsknene mine veldig snart, og jeg sliter skikkelig med å ikke røpe meg. AHHH, jeg er seriøst den VERSTE på å overraske folk, fordi jeg alltid lengter til å kunne fortelle den det gjelder og glede h*n. Jeg elsker å glede mennesker jeg er glad i, og da spesielt familien min. Jeg har holdt på å røpe meg på bloggen flere ganger denne uken, men heldigvis har jeg kommet på det i siste liten hver gang. Jeg gleder meg til å fortelle det til både dere og søsknene mine! Akkurat nå skulle jeg ønske at de ikke leste bloggen min, for da kunne jeg fortalt det til dere allerede nå. Men nei da, jeg vet at de er inne her og lusker. Hei, Sidra og Rami! 😚

2. Jeg merker at den evig onde sirkelen med rastløshet aldri vil noen ende ta. Jeg liker det på en måte, for det gjør at jeg får opplevd masse og reist mye, men på den andre siden misliker jeg det fordi jeg aldri føler at jeg finner en indre ro. Kan noen relatere? Jeg var nettopp i Hellas, for å så reise til LA to dager etter jeg kom hjem, og nå har jeg booket tre reiser til. Det blir en reise i August, en i September og en i Oktober. Den i oktober er forresten ikke booket enda, men den er bestemt og planlagt. Destinasjonene jeg skal til er amazing, så jeg gleder meg enormt masse! 

3. Det er fortsatt veldig rart å være singel. Jeg lurer på hvor lang tid det vil ta før jeg virkelig faktisk føler meg singel, om dere skjønner? Det er skikkelig, skikkelig uvant.

4. Jeg fikk en kommentar på mitt nyeste Instagram-bilde (IsabelSraad, heter jeg) som provoserte meg veldig tidligere i dag. Bildet jeg postet var av meg, med en Louis Vuitton pose i den ene hånda. Kommentaren som tikket inn lød som følger: “penger du har sugd deg frem til, eller?”. Jeg mener, hvorfor er enkelte personer så fjerne at så fort de ser en dame med penger/vesker/diamanter/whatever, så antar de med en gang at det er en mann har betalt for det? News flash: jenter kan også tjene penger! Kan du tro det???? Og når vi først er inne på dette temaet… Jeg hadde aldri latt en mann (eller noen andre, for den saks skyld) betalt noe som helst for meg. Ikke en gang maten på en date. Jeg liker å betale for meg selv og jeg har forøvrig alltid vært sånn. 

5. Jeg er uendelig takknemlig for hver og en av dere, fantastiske lesere som klikker dere inn her hver dag. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å kunne forklare godt nok med ord, hvor mye dere betyr for meg. Og det er ingenting jeg bare sier, dere gjør så utrolig mye for meg at jeg blir helt målløs når jeg tenker på det. Den gleden dere sprer med de fine kommentarene dere legger igjen og støtten dere viser meg gang på gang.. For å være ærlig har jeg dere å takke for at jeg er såpass sterk når det kommer til denne “offentlige rollen” som jeg har fått. Uten dere hadde jeg aldri i min villeste fantasi overlevd gjennom disse stormene. Og dere? Tenk at vi har blitt over 60.000 unike daglige lesere OG vi har klart å bli den største bloggen i Norge? GUD, jeg får på ekte gåsehud når jeg skriver dette. Det er galskap! Det at så mange mennesker finner meg og mitt liv interessant er veldig.. ja, hva skal man si? Det føles veldig stort for lille meg, som egentlig kommer fra ingenting. Jeg er så vanvittig takknemlig, jeg vil dere skal vite det. <3

_____

Nok tankespinn fra meg. Klokken nærmer seg 02:30 og jeg må få meg litt søvn. God natt, fininger! <3

Og igjen; tusen takk for at dere er så gode mot meg. Dere er best!

44 kommentarer
    1. Du er en kjempeflott jente. Sånne idiotiske kommentarer må man regne med. Men hev deg over de 🙂
      Utrolig flott nattkjole ; ) Lykke til med regnskapsføreren din!

    2. Godt å få skrevet ned tankene sine før man legger seg. Pleier ofte gjøre det samme selv.
      Du virker så utrolig flott og god, tviler ikke ett sekund på at du er det heller!
      Jeg så deg med familien din da dere var i Boranisk hage ganske nylig, du har så fin utstråling. Som en person man bare vil klemme og blir glad av å se!
      Ønsker deg en fin dag! <3

    3. Hei.
      Du har et liv som mange misunner og mange av de stygge kommentaren du får, er trolig mest fra jenter.
      Ja, det kan virke ut som du provosere til tider men her får hvert enkelte vurdere hva de “liker” og ikke liker.
      Jeg synes det var flott gjort at du tok personlig kontakt med M H og ja, jeg har vært en av de som har fliret ut fra de kommentarer og bilder han har postet av deg. Men det var jo det han ville oppnå, humor bekostning av deg. Jeg leste innlegget der du nylig la ut bilder han hadde kommentert deg og de bildene hadde jeg ikke sett før du la ut. Og må si at det var mobbing på lavt nivå, da mener jeg at han synker ganske lavt for å si det mildt. Og det at jeg og nok flere som ler av bilder han har postet, de viser jo rein og kjær mobbing som vi, jeg (var) en del av. Poenget mitt, jeg håper du fortsatt er fornøyd med kroppen din, jeg håper at ting som blir skrevet om deg, at du hever over det. Du har jobbet knallhardt for der du er i dag. La ingen stoppe deg! Stå på!

    4. ELSKER sånne innlegg som dette! Du er så utrolig flink til det du driver med! Jeg er ganske ny leser på bloggen din og jeg gleder meg ekstremt mye til å følge med på bloggen din fremover. Stå på videre, Isabel<33 xoxo

    5. Noe jeg har lurt mye på er; hvorfor tjener bloggere mer enn andre yrker? Skjønner at dere tjener mye på annonselenker, men det jeg ikke skjønner er hvorfor dere tjener mye på (etter min mening) noe som ikke er så samfunnsnyttig?

    6. Anonym: For en fin kommentar! Denne var fin å våkne opp til. Tusen takk for gode ord! Ser du, det er slike som deg jeg beskriver i punkt nummer 5. Jeg ER så heldig!! <3

    7. Er 9.30 tidlig? Hvilken planet lever du på? Da har de fleste med ordentlig jobb allerede stått opp, stelt seg, kjørt til jobb og jobbet 1,5-2.5 allerede 😂😂

    8. Hei på deg. Jeg ante ikke at du eksisterte før for 3 uker siden. Jeg hadde rett og slett ikke hørt om deg. Det var da jeg insisterte på å spille sangen «sommerkroppen» på en fest at ei venninne fortalte om bakgrunnen for sangen. Jeg hadde bare tatt den for samfunnskritisk humor, og koste med sangen imens jeg spiste loff og smør (og reker). Jeg tenkte ironisk på sangen, -jeg nyter livet nå i sommer, men vet at høsten kommer og da må jeg brette opp erma og sette igang medlemskapet mitt på elixia igjen. Så kommer det interessante: neste gang jeg så det poppe opp noe greier fra bloggen din på Snapchat gikk jeg inn der. Og neste gang. Og gangen etter det. Grattis, du har fått en ny leser! Det er sikkert ikke bare meg som ser det på denne måten. All reklame er god reklame, for man strekke seg til å si 🙂

    9. Du må virkelig være noe av det vakkreste menneske jeg har sett!! Utstrålningen din er bare helt vanvittig! Man smiler med en gang man ser deg smile, du er så utrolig sterk selv om du dagligen får hat kommentarer og trusler mot deg!! Men fy f**n for et sterkt kvinne menneske du er❤️❤️ Stå på isabel!! Skulle på ekte ønske du var min venn!! Ikke bare fordi du er kjent person osv.. men fordi jeg tror jeg kunne lært så ekstremt mye av deg, du er rå kul.Du står opp for alle andre sånn som meg!! Jeg tenker på alle andre før meg selv!!!!! Stå på vakre deg❤️❤️

    10. Hei fine deg! Uten å virke helt fjern så ville jeg bare sende deg en god melding til deg. Først vil jeg si at jeg får vondt langt inn i hjerteroten av alt du har gått igjennom i det siste. Det å kødde med kropp, mobbe andre for kropp, hakke ned på å faktisk henge ut folk for kropp burde vært straffbart! Er der rart at folk får komplekser for kroppen sin, opererer og får spiseforstyrrelser?! Ikke i det hele tatt. Jeg har selv slitt med alvorlige spiseforstyrrelser i 14 år. Jeg har ikke operert men jeg tar fillers i leppene og fikser på vippene, det har blitt en slags stor avhengighet som er vanskelig å bryte. Det du skrev om LA traff meg veldig, for jeg følte akkurat det samme når jeg var der. Man føler seg komfortabel og godtatt. Jeg syntes du virker som en utrolig god, snill, omtenksom og hjelpsom person. Jeg har ofte tenkt på deg og syntes det er så trist at du får så mye hat, når det du fortjener og trenger er kjærlighet! Skulle seriøst ønske jeg bodde nærmere deg for du virker veldig som «min type» menneske, hehe! Uansett så vil jeg sende deg masse varme klemmer og tanker. Og om du noen gang hadde hatt lyst til å prate, så er døren min åpen!! Stor klem og fortsett med å være god mot deg selv, for du fortjener kun godhet ❤️❤️❤️

    11. Hva synes du om folk som tjener penger på sugardaddies, altså at rike menn betaler unge jenter for å spise middag med dem og noen ganger ligge? Vet at du har nok av penger, men kunne du noen gang ha gjort noe sånt?

    12. Anonym: Det er helt latterlig og jeg synes at vi jenter skal ha mer respekt for oss selv enn å la rike, gamle menn utnytte oss. Tjen egne penger og ikke la menn betale for livet deres. Jeg hadde aldri i livet klart å sittet med en gammel mann, for å få penger. Det kunne vært bestefaren min, liksom. Nasty.

    13. Hvorfor svarer du bare på enkelte spørsmål? Når du først er igang kan du jo svare på alle 🙂 hvertfall når du velger å svare på en kommentar som ble kommentert seint ifht til de andre du har svart på. Ser dumt ut når du bare hopper over et spørsmål men svarer på alle andre. For jeg lurer oppriktig på hva DU føler DU bidrar med til samfunnet gjennom bloggen? 🙂 ingenting negativt med det

    14. Hei<3 elsker bloggen din og deg! Stå på videre og håper du vinner mot Mads! Helt erlig så er jeg ikkje så fan av han i det hele tatt så eg heier på deg av hele mitt hjerte! Love u<3

    15. Hei vakre deg!❤️
      Jeg lurer på hvilken highlighter du bruker og om du bare bruker contour pallettet fra NYX?
      Klem

    16. Så at det var noen som spurte om du kom til å «ligge rundt». Jeg ville bare si at du burde ta deg alle friheter til å nyte det å være singel og å kunne være mer fri og spontan, og ja, kanskje bli med noen du har funnet tonen med hjem. Det er absolutt ingen skam å gjøre det! Men jeg kan se for meg at som en offentlig person så føler man kanskje mer «skam» hvis du i utgangspunktet er litt ukomfortabel med å være intim med fremmede mennesker, siden folk kan begynne å henge deg ut for det! Syns du fortjener å leve like fritt som alle andre, du er jo tross alt i din beste alder 🙂 håper du treffer mange interessante mennesker på dine turer som hjelper deg å utvikle deg og gir deg gode opplevelser!

    17. Synes du ikke det er urettferdig at du som blogger tjener så mye i måneden som du gjør, mens for eksempel sykepleiere og andre som faktisk redder liv, tjener ikke en gang halvparten av det du gjør ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg