TIDENES MEST USUNNE MATHANDEL

WUPS …

Jeg er elendig, haha. Jeg har en skikkelig sånn der periode der jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva jeg spiser. Eller, jeg bryr meg ikke særlig ofte sånn sett heller, men akkurat nå har jeg tatt det til nye høyder. Jeg vet at ingenting av det denne mathandelen består av er noe sunt, men who cares. Det er godt, det er sommer og jeg unnskylder det med at jeg må “live a little”. Jo, og så er det jo tross alt helg! Kalorier er til for å nytes, ikke for å telles. OK? 👅💕

113 kommentarer
    1. Synes synd på kroppen din innvendig. Den vil en dag bli straffa hardt, så ta vare på kroppen og helsa di (seff lov å unne seg drit innimellom). Den skal du ha hele livet 🙂

    2. Synes du er et dårlig forbilde som legger ut bilder av all denne usunne maten. Tenk på dr unge leserne som ser dette og tror de også kan spise det og bli feite? Å spise ALT det der sammen på en dag er minst 20.000 kalorier, no joke! Det er helseskadelig, og du burde tenke litt lengere enn som så. Hvorfor ikke heller fokusere på sunn og kalorifattig mat? DÅRLIC FORBILDE

    3. Jeg er så sjalu! Nærmer meg 30 år og kan ikke spise hva jeg vil lenger 🙁 Nyt det mens du kan 😀 Er jo det 20årene er til for 😉
      Og til deg som kaller henne dårlig forbilde på grunn av usunn mat: Tror det er litt befriende for unge lesere å se bloggere som spiser litt usunt innimellom. Også er det jo fysisk umulig å spise alt det der på en dag uansett.

    4. Spiser du virkelig slik mat? Du er jo veldig tynn. Søte lille drg, begynner å mistenke st du kan ha bulemi? 😄

    5. Når du i tillegg skriver I’m fat på story på Instagram, tenker jeg du har ett større problem. Det blir bare for dumt å holde på som du gjør.

    6. Hva faen har mat med forbilde å gjøre? Det er ikke Isabell sitt ansvar å lære dere hva dere skal spise!

    7. Kan ikke folk få gjøre hva de vil. Hva er vitsen med å kommentere på de fleste innleggene med negative meninger?!

    8. Er så syyyyyyykt lei av alle hat-kommentarer som innebærer kommentarer om at offentlige er dårlige forbilder pga hva de spiser, gjør, sier osv… selv er jeg tynn og kjenner meg godt igjen i deg Isabell, jeg spiser akkurat hva som passer meg men blir ikke feit som folk kaller det.. kan spise mye også men legger ikke på meg et gram.. og det er DEILIG💕 Folk må passe sine egne saker og sin egen vekt, og har man problemer med sin egen vekt, gjør noe med det i stedefor og sitte på ræva og kommentere dritt på bloggen til folk 😊 Man blir verken slank eller mer motivert av det, for og si det slik 😂
      Stå på Isabell, du er nummer 1 💕😍

    9. Det e realitet.. folk teke bilde av sunn mat kanskje dei få gangene de vil dokumentere det på sosiale medie.. jeg syns det et bra Isabel legge ut bilde av hva ho faktisk spiser og ikke hva som ser sunt ut, det er ingen dårlig forbilde av den grunn.. sikker på at det er mange som har en big one f.eks til middag endag fordi det er raskt og enkelt å lage men samtidig godt.. dagens fokus legger mye vekt på å skulle spise sunt, trene og vær aktiv men hvorfor da ikke lage din egen veg å gjør det DU selv vil istadenfor å henge deg opp i trenden med å gjør som alle andre.. dokumentere noe sunt. Go go girl..Isabel

    10. Herregud kan ikke jenta få spise hva faen hun vil uten at det skal provosere folk? Får da være måte på alt mulig mennesker skal blande seg oppi.
      Stå på med det harde arbeidet Isabel, du er rå❤️

    11. Hahaha, ligna litt på min handlekurv i dag! Bare bytt ut piano yoghurt, pizza, Mr lee, fjordland og kaffen med 200 gr kvikklunsj, to pakker ballerinakjeks, croissant og helt lyse baguetter 😛

    12. Seriøst, dere^? Har virkelig ikke ord. Evnen til å få noen uskyldige bilder av helt normal mat til å bli at hun oppfordrer og oppmuntrer andre til å spise usunt? Virkelig? Dette blir for dumt dere. Å legge det ansvaret på noen er rett og slett latterlig. Har man så dårlig selvkontroll at med en gang man ser noen bilder av frossen pizza og smash at man løper til butikken og inntar «20.000 kalorier», da har dere dere selv å takke, ikke Isabel!

    13. Jeg synes det er knall at du legger ut en usunn handel jeg 😁😁 hvorfor skal man bestandig vise at man er så perfekt og sunn og legger en sunn handel bestandig? For d gjør jo de andre bloggerne.. sånn som stinablogg, hun overdriver jo igjen og skal være så sunn.. synes nesten det blir for dumt jeg

    14. Lov å gi litt faen i blandt👌🏻 Dette sunnhetshysteriet tar litt over i blandt, så jeg synes det er bra at du viser at også du gir litt faen. Forresten, svenske kjøttboller fra Fjordland er elsk<3

    15. Ja, du er tynn og har fin kropp!! MEN, med sånn mat og du som aldri spiser sunt/vitaminer/mineraler blir den RÅTTEN INNI. Vil bare si det så du skjønner det, ikke vondt…. jobber innen helse, og vet slik livsstil ender med flere sykdommer/feil osv i tidlig voksen alder.

    16. Hahaha.. folk e så utrolig mesunlig! La nå jentå få spisa akkurat det hu vil, e ikkje dårlig forbilde av den grunn 😂 you go girl ❤️

    17. Veldig godt for ei med et spiseforstyrra hode se at bloggere også spiser hva de vil. Kanskje jeg faktisk tør å unne meg noe litt mer kaloririkt til middag i dag?
      Ha en fin dag 🙂

    18. Du får så mye ufortjent hate, folk velger helt selv hva de har lyst til å spise og hvem de ønsker å følge. Skjønner ikke at folk orker å bruke tid på å lete etter og skrive om alle mulige “feil” du gjør .. Stå på, Isabel – You are doing good!

    19. Jeg digger deg, men jeg beklager dette ble bare for dumt. Ja det er helg og lov å kose seg, men godteri og snacks for flere tusen?! Hva skal du med alt det der? Er enig med de andre kommentarene her at det legger et «spisepress» for leserne. Å se at du propper i deg masse godis spesielt når du skriver under at du kunne ikke brydd deg mindre over hva du spiser kunne du spart deg for Isabel. Tenk på de jentene/guttene gammel som ung som har SÅ LYST på det der akkurat nå! Meske seg skikkelig. Wow du er heldig. «Jeg gir bare blaffen jeg, det gjør ikke meg noe synes ikke på kroppen uansett.😊😊» du er en av få som har det sånn, ulikt med de aller fleste. Håper for himmelens skyld at du ikke spiser det hver uke for DA. DA har du et problem med kostholdet ditt! Men men din kropp ditt liv. Du bestemmer akkurat helt selv, men mindre du vil ende opp med alvorlig kostholdsykdom senere i livet.. klem<3

    20. Hei, er fryktelig mange varselsignaler som kommer når du gjør slik. Du som tidligere har slite med spiseforstyrrelser, har det kommet tilbake? I form av bulemi?

    21. Off er d virkelig mulig p få hatkomentarer for dette? Ullebø får hat for å legge ut bilde av liten posjon mat og sunn mat,…. kan ikke folk få legge ut hva di vil? Er d for faen ikke bra at endelig en blogger legger ut at man kan fuckings kose seg?? Isabel jeg elsker deg

    22. Kan du egentlig å lage mat? Altså, ikke smøre på en brødskive men følge en oppskrift med flere en tre ingredienser?

    23. Akkurat det samme craver jeg! Sykt å se. En pose Smash daglig, ikke bra men må ha. Kaffe latte det samme. Pølse har jeg akkurat spist og elsker Big One. Min kjæreste craver Avocado, tomat osv, han lever sunt, og er helt oppgitt over meg. Hva er jeg utdannet MON tro? Skal ikke si det, men det er innen ernæring. Så dumme vi er Isabel , But LOL💞

    24. Hei! Hadde ikke du melke allergi? Har selv laktose intoleranse og spiser mye meieri produkter ofte 😅 men lurer siden det er så mye melke produkter i bildene dine 🌸 elsker bloggen btw!

    25. Det gjør jo ingenting for deg. Du er jo så fin å slank uansett!😊 Jeg har og perioder der de bare har lyst å spise drittmat😂

    26. Hallooo, du/dere som sier at hu er dårlig forbilde av å vise at hu også spiser usunne ting i blandt, det er jo det som er forbilde, at hu viser at ikke alle spiser like mye sunt sunt hele tiden.

    27. En dag isabel blir du smellfeit;) Spis alt dette her nå ikveld. 50 tusen kalorier minumum er dette! Nå hverdag i 1 år! Fysøren så dårlig forbilde du er som oppfordrer leserene dine til å spise sånn her mat. Hva skjønner du ikke?:(( Dette er så usunt. Skam deg. Gleder meg til du er så tjukk at du ikke kan gå :))))))))

    28. Gud bedre så mange kostholdseksperter du dro på deg nå 😂😂 kos deg du, heldigvis er ditt liv ditt eget og du kan gjøre akkurat det du vil med det ❤️ Lettere sagt enn gjort men gi F i alle andre og vær deg selv akkurat som du selv vil 👍🏻

    29. Okey, bare fordi du spiser usunn mat en gang av og til! asså drit i det alle sier, mangeee spiser sånn mat til hverdags, og nå det er helg i tillegg, kjenner jeg blir irritert! Hva du velger å spise påvirker ingen andre enn deg selv, med mindre de velger at det skal det..! bare fordi du gjør det akkurat nå, MÅ ikke andre gjøre det. du skjønner sikkert poenget, bare ikke ta det til deg, de er enten sjalu eller liker å rakke ned på folk! Nyt helgen ❤️

    30. Nei nå syns jeg dette blir for ille! Jenter som teller kalorier og holder seg til bare sunn mat blir fortalt at de rett og slett ikke kan leve sånn. At de må fokusere mer på det som er viktig og ikke bare å være tynn og sunn. Men når ei jente åpner godteskuffen får a like mye hat! «Du må jo tenke på kroppen din!», «du kommer til å legge på deg noen kilo nå assa». Det er ikke greit! Samme hva man gjør får man dritt! Jeg synes det er dritkult at Isabel tørr å vise folk at hun ikke lever for å se bra ut. At hun klarer å kose seg innimellom. Trening og sunn mat er godt for kroppen, men godteri, det er godt for sjela!

    31. Jeg ler av alle disse kommentarene😂😂 seriøst eller? Hun må vel få spise hva søren hun vil!!! Og hun er ikke et dårlig forbilde selvom hun legger dette ut. Folk må jo søren i meg tenke med sitt eget hode! Jeg vet med meg selv at jeg kan ikke spise dette, da legger jeg på meg. Normale folk vet jo hva de kan spise og ikke! Blir helt satt ut av hva folk lirer av seg i kommentarfeltet til Isabel. Kjære vene! Voks opp folkens!
      Stå på Isabel 💜 du er helt rå!

    32. Altså det er dere som skriver at det å spise usunt er fyfy, som skaper press. En dag i uken spiser normale folk usunt. Tåler dere ikke å kose dere noen ganger fordi dere legger på dere? Så finn noe alternativt sunt da og ikke plag isabel fordi hun tåler å kose seg litt. Det er sunt å kose seg en gang i blant, i moderate mengder. Dere hadde også gått til krig om hun la ut bare bilder av feks grønnsaker og fisk, aldri av noe usunt.
      Blir en sykelig opptatt av kost og kalorier så kan en virkelig bli syk. Alt i moderate mengder, kan alle være enige i det?
      Kos deg med smashen, pizzaen, chipsen og pølsen Isabel😘 jeg skal kose meg med resten av pizzaen som jeg har MASSE hvitløksdressing på. (Er forresten normalvektig og spiser sunt bortsett fra en dag i uken, lever et godt liv)

    33. LOOOOOOL dårlig forbilde hvis man spiser sunt, dårlig forbilde hvis man spiser usunt, faen let the girl live a little. Hvem spiser ikke masse crap i sommerferien, lets be real. Ingen orker å stå foran en varm ovn bare for å diske opp noe sunt når varmen dreper, come on…. Slutt å ta alt så forbanna seriøst, haha, ærlig talt.

    34. Alle dere som hater på Isabel, Dere er noen skikkelig drittunger. Synes at ho må få kose seg med snacks, og hvis ho blir stor er det hennes problem, ikke deres. Hun spiser sikkert mye usunt fordi ho kanskje har høy forbrenning? Hvis folk har høy forbrenning gir jo folk langt faen i hva de spiser. Og skjønner ikke hvorfor dere skal «hate» på at ho legger ut snacks, og at ho ikke «bryr» seg om hva ho spiser. La ho spise, la ho leve livet. Vi lever bare én gang.
      En skrev at unge leser også bloggen hennes og de tror også at man kan spise så mye man vil uten å bli stor? Likeeee… bruh… Da må de tenke 2-3 ganger om før de stapper seg i det usunne. Folk er ikke så dumme. Ikke alle personer er som Isabel?🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
      ~Jeg støtter deg fullt ut, Isabel❤️~

    35. Herregud folkens. Det er galt om hu ikke spiser og er sunn, det er galt at hu spiser mye godt og usunt… Hva vil dere hu skal gjøre egentlig… Første gang jeg kommenterer her, for dette irriterer meg faktisk. Alt ho gjør er galt. Ja, mye jeg ikke er enig i også, men akkurat hva hu spiser har vel ikke vi noe med. Skjerpings

    36. Hei! Veldig random spørsmål for dette innlegget, men på klessalget ditt lå du i går ut en svart body med XY?XX i halsen, jeg lurte på hvor denne er fra 🙂

    37. Dårlig forbilde? Tenk om det hadde vært sunn mat, da hadde folk skrevet dårlig forbilde fordi Isabel skaper kroppspress med å legge det ut. Kan folk slutte å reagere på absolutt alt? Selv om det er en offentlig person er det fortsatt ikke nødvendig å pirke på alt? Blir så lei av at folk skal ha en trang til å rakke ned på ALT Isabel gjør galt. La hun spise det hun vil. Drit i all Haten, du er best<3

    38. La Isabel legge ut det hun vil. Hvis hun «ødelegger» kroppen sin så mye, er det vell opp til henne. Enten så klager folk på at bloggere bare spiser sunt, og at de legger et stort press på leserne, for at de også må spise sunt. Eller så klager folk på at bloggere er så usunne, og at det kan «smitte» de unge leserne, med den usunne maten. Uansett hva bloggere legger ut er det alltid noen andre som kommer å skriver sånne dritt kommentarer

    39. Elsker deg Isabel. Du har så fin stil❤️ Hvilken app bruker du for å se hvem som stalker deg på insta og hvem som unfollower deg på insta. Love u ❤️

    40. Helt ærlig dere.. jeg blir glad jeg! Når jeg ser at noen tørr å legge ut usunn mat. Virker som andre kjente fjes bare spiser sunt fordi de bare viser det sunne de spiser. Jeg er bare glad for at jeg ikke er den eneste som stapper i meg det greiene der😂 Slik såg mitt kjøkken ut i dag også😋 Ha en fin helg!

    41. Spyr du opp maten din? Alle ser jo at du er anorexi skjelett og lider av spiseforstyllelser!!! Kan ikke du bare forsvinne fra blogge verden du har ingen talent og er et dårlig forbilde og er tydelig du er en drama psyko bitch!! Ingen liker deg. Virkelig holder du ut bare pga pengene??? Er du så lavmål at du fortsetter å leve ditt dårlige horete liv pga penger? Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt verdighet å forlatt blogg verden og begynt å bidra til samfunnet enn å være en kvalm usunn dårlig forbilde for norske samfunn!

    42. Jeg leeeeer!!! Tenk at man ikke kan få legge ut bilde av usunn mat uten at man er dårlig forbilde? Det er jo sykt! Jeg synes du skal kose deg maxxx med denne maten! Og de som skriver at du er dårlig forbilde pga at de unge leserne dine tror det er greit å spise 20000 kalorier å bli feite, THAT?S NOT YOUR PROBLEM!!! Tren for faen, hvis dere blir feite av at Isabel Raad legger ut bilde av at HUN spiser usunt, og DERE ABSOLUTT må gjøre det samme, DO IT, ingen bryr seg guys

    43. Første gang noensinne at jeg kommenterer på en blogg som hører til blogg.no, MEN, fytti satan så varm jeg blir av å se hva folk får til å spy ut av ekle kommentarer til deg, og det gang på gang til nesten hvert eneste innlegg du skriver! Folk som leter etter noe å “ta” deg på, og som elsker å peke med moralfingeren – samtidig som de selv sitter og skriver usaklige og direkte ufine kommentarer til deg på nett. Til tross for at jeg kan relatere til fint lite av det du skriver om (med tanke på interesser) så synes jeg du (for det meste) har svart godt og saklig på mye av kritikken som kommer din vei, noe jeg har sinnsykt mye respekt for. Også følger jeg bloggen din fordi den faktisk er ganske underholdende. Kan ikke være enkelt å være en offentlig person når man ikke kan gjøre NOE riktig. Spiser man sunt/er slank = spiseforstyrrelser. Unner man seg usunne ting = spiseforstyrrelser. Du kan liksom aldri gjøre noe rett. Sorry for lang rant, men ville få ut hvor hyklere jeg synes alle de som peker fingeren mot deg samtidig som de er ekle faktisk er. Også vil jeg gi deg cred for all dritt du har taklet som har kommet din vei, og det på en veldig bra måte. Hadde ikke takla det like bra selv.

    44. Herregud, nå må virkelig folk ta seg en chillpill 🙄 alt det går an å lage drama av.. Spis hva du vil du, så kan moralpolitiet kose seg med salaten sin. God helg! 😁

    45. Så mange inkompetente og tilbakestående mennesker i kommentarfeltet, trodde norske folk var litt oppegående men blir stadig overbevist om at det er feil, samtidig som jeg stadig skjems mer over å være norsk når jeg leser kommentarer som dette. La jenta kjøpe hva hun vil uten å komme med at hun oppfordrer til noe som helst, kroppspress handler ikke om at det skal være greit å spise seg feit på usunn mat, og om Isabel vil kose seg på en FREDAG, så gjør hun det. Tror hun og de fleste andre er klar over at det ikke er bra å spise sånn hver dag, så det er unødvendig å leke ernæringsfysiolog i kommentarfeltet.

    46. Elsker at du viser hva du faktisk handler på butikken og ikke er en sånn blogger som bare viser de supersunne matvarene de har kjøpt! Favorittblogger FOREVER!!!!!♥️

    47. Haha asså hvorfor skal er det dårlig forbilde å legge ut usunn mat? Er jo bare bra at noen viser at det er helt normalt å ikke spise bare sunt hele tiden wtf, såg digg ut btw😍

    48. Hei. Jeg lurte på om du please kunne skrive/snakke mer om spiseforstyrrelser med tanke på at du har vært gjennom det? Føler det er et viktig tema flere må forstå og at det ikke må være så tabubelagt. Sliter med dette selv så hadde satt utrolig stor pris på det❤️❤️ Klemm

    49. Lool til alle dere som skriver hate om at hun er så usunn. La jenta unne seg litt vanlig mat da. Hun har tross alt sletet med spiseforstyrrelser. Assa det er helg!! I tilleg så var det ikke såå usunnt en gang, også er det ikke sånn at hun døtter i seg alt det der på en dag? Og til dere som skriver at det er 20 og 50 tusen kalorier haah dere kan ikke shiit om kalorier. Det der er maks 12tusen kalorier tilsammen. Ro ned folkens vedder på at helgehandelen deres ikke er særlig mye bedre..

    50. altså blir irritert av og lese de kommentarene her. Skjerp dere. Ho må no før faen få legge ut det ho vil, ho må få spise det ho vil, å kunne skrive det ho vil uten at folka ka sett og skrive stygge kommentarer. 98% av de som skriv de stygge kommentarene her spis messansynelig like mye drit mat sjøl uten at dem tenke over det , eller så har dem bare et så jøvlig dårlig livet at dem må sette å komme me hate . Har aldri mora dåkkers lært dåkker at vest dåkker ikkje har noe fint og si så hold kjæft. Digger dæ Isabel ❤️ Blir fette irritert over de her kommentarene. ( e nordlending derfor en del banning ) 😅😅😒😒

    51. La folk spise det de vil! Selv er jeg nødt til å holde et ganske sunt kosthold for å unngå å legge på meg. Andre kan spise nesten hva de vil uten å legge på seg. Det er lov til å skeie ut noen ganger, og kose seg litt ekstra. De fleste vet at det beste er et sunt og variert kosthold der man også unner seg det man har lyst på en gang i blant. Men at folk skal hate fordi noen legger ut bilde av litt godteri og usunt, lol.
      Det går ikke utover deres liv hva andre spiser liksom, og nei, hvordan er man et dårlig forbilde fordi man spiser litt snop? Skal liksom influencere være 100% perfekt før de er et ”godt forbilde”?

    52. Til dere som skriver at dette innlegget kan påvirke barn på en negativ måte. Regner med at noen av dere som skriver disse kommentarene har unger selv. Om ungene deres kommer å sier at de kun vil ha godteri og usunn mat, så har jo dere som foreldre hjerneceller nok til å vite at dere ikke MÅ gi ungene deres akkurat dette. Nå må dere virkelig slutte å være så latterlige. Om Isabel hadde lagt ut bilder av sunn mat, eller innlegget som handler om sunn mat for å holde kroppen frisk og «slank» så hadde folk klikka i vinkel for det også. Isabel er et voksent menneske som gjør akkurat det hun vil. Så slutt å sleng dritt kommentarer, da slike kommentarer kun viser hvor usikre dere egt er på dere selv.
      Ikke bry deg om slike negative mennesker som kun ønsker å få andre til å føle seg dritt, Isabel!

    53. Haha eg ler av disse kommentarene. Ska ikkje sei at eg e enig i alt det Isabell gjør e greit, men HALLO folkens! Skjerp dåkk! Det må gå ein grensa! E alt det Isabell gjør, e feil?! Hadde det vært bedre om hu bare la ut lite og sunn mat? Då hadde hu fått ennå mer hets! Skjerp dåkk folkens! Dette blir alt for dumt. E rett og slett trist at så mange folk legge igjen kjipe kommentarer bare fordi dåkk ikkje har et liv og må nedtrykka andre for å føla dåkk bedre… gå å skaff dåkk et liv

    54. Du bør være stolt over at du tørr å legge ut at du spiser usunt noen ganger, tror mange ungdommer synes det er godt å se at de ikke er de eneste som spiser usunt. Tror nokk at alle som skriver stygge km/t til deg om denne handleturen har handlet noe usunt før også. Du er et forbildet får så mange spesielt meg❤️You go girl❤️Håper du leser denne km/t❤️ Girls dont listen they do❤️

    55. Fyf dere er bare jævla sjalu for at ho kan spise alt det uten å bli feit mens dere blir feite som gris

    56. Jeg leser dine innlegg ganske ofte, og jeg kommenterer sjeldent. Fordi noe er jeg uenig i og annet er bare et lesestoff for meg. Så til dere som kommenterer alle “feil” hun gjør og ikke gjør, så tenk litt mer over hva du gjør med livet ditt. Hun er akuratt som oss andre, altså kun et menneske. ❤

    57. Nå har jeg lest gjennom så å si alle kommentarene og må bare si at det er helt SYKT!! Hvordan så mange klarer å finne opp dette med dårlig forbilde, oppfordrer andre til å ete usunt. Jeg vet såpass at ja mange av de som leser blogger er lett påvirkelige, men jeg trodde ikke at noen få bilder av litt mat var ille. Å det er ikke hennes oppgave å være kostholdsveileder om hva som er sunt og ikke. Vi som klarer å lese klarer også å ta egene valg om hva vi vil ete og ikke. Og hun eter nok ikke dette på 1 dag, det står at det er jo helg. Så la denne personen kose seg, la hun leve livet slik hun vil. Uten at dere må hate henne. For hat skaper mer hat, vær heller glad på hennes vegne.

    58. Stemmer det at du har diabetes isabel?:) ALTSÅ ærligtalt, nå mistet jeg respekteten for deg. Se her hva du legger ut og påvirker de dumme leserne dine til. Dette er usunn mat til det høyeste! Synes du kunne holdt deg for god til å ha så lite selvrespekt for din kropp og ødellege den innvendig med ALL DEN DRITTEN DER!!:) Ikke rart Pierre slo opp med deg hvis dette er maten du spiser HVERDAG. Stemmer det ikke at du er ganske kresen?:)))) Flaut å ae deg på restaurant og ikke kan spise mat som andre voksne kan. Lykke til videre i livet, diabetiker-isabel ;))););););)

    59. Faen ta dere: Selv om hun ikke blir feit så ødelegges kroppen fortsatt innvendig. Å aldri spise sunt er ikke bra. Spiser du bare dritt øker sjansen for livstilsykdommer som hjerte/karsykdommer, diabetes og i værste fall kreft!

    60. Å herregud negative mennesker. Dårlig forbilde og spisespress ++ seriously – stakkars jævla mennesker. Orker dere virkelig å kommentere så mye usaklig dritt? Kjenner jeg blir oppriktig flau, forsåvidt ikke mitt problem – men altså. Der sitter enkelte av dere bak tastaturet og bruker energien deres på negativitet? Hvordan orker dere? Stakkars huet deres, som gidder å motta seg så mye dritt i hodet for å skrive dritt/nedlatende til bloggere der ute? Tenker at en del av dere nyter dette, men snakker vi snart galehus på noen av dere? Hadde blitt oppriktig sprø i hodet mitt av å skrive så jævla mye dritt. For det blir dere en dag. Enkelte av dere sitter med så mye negative tanker daglig at det er dere det er synd på – som sliter så med seg selv. Haha hjelp – knekker sammen av hva dere kan finne på å skrive. Helt utrolig. Stakkarslige mennesker er dere. Er det så jævla ille det livet hun har? Asså begynn å få et bedre mindset i hodet deres. Vil du oppnå suksess, Javel så jobb for det? Her i Norge forventes det at vi skal leve et A4 liv, samt janteloven. Altså takk lov for at enkelte ikke velger nettopp dette. Hvor jævla kjedelig er ikke det? Å leve et kjedelig liv og gjøre nettopp som alle andre, fordi vi tydeligvis vi må dette? Vi lever en gang! Vær ansatt og lev et A4 for all del, men å tenke så lavt om seg selv for så å dra ned andre som oppnår suksess? Shit, det er ganske sært spør du meg. Isabel, denne damen her er ikke så verst, vet dere. Ydmyk, sjenert og stille på innsiden. Det er mitt inntrykk. Veldig hyggelig, forbanna hyggelig kvinne og skal jeg si dere (til tross for at jeg selv ikke kjenner hun og bare møtt hun en gang) DET var nok til å danne mitt første inntrykk. Er hun helt lik på bloggen som i virkeligheten? Nei. Vi alle oppfører oss annerledes på sosiale medier, get over it og innse dette selv. Tenk dere to ganger om før dere skriver. Vil tippe at en del av dere ikke bare er unge mennesker, men desverre også godt voksne. Hva tenker du som voksen el forelder at barnet ditt får denne type hetsen selv? Vel det vet vi fleste nok til å ha sunn fornuft i hodet. Min konklusjon til dere negative hatere: kom dere videre i livet før det er for sent. Amen.

    61. Herregud, folk er så hårsåre. La nå jenta spise what the fuck she wants! Synes det er viktig med influencere som viser at det går an å spise noe annet en salatblader, smoothie-bowls og avokado.
      U go girl,
      xoxo <3

    62. Hahahahha! Hva i huleste er det folk får seg selv til å skrive?! Har dere aldri spist usunt før? Er dere virkelig så lett påvirkelige? Nesten ALLE andre bloggere legger ut bilder av den sunne maten de spiser osv… Her viser Isabell at hun koser seg! La henne leve uten alle disse dumme kommentarene! Om hun spiser usunn mat betyr ikke det at hun er et dårlig forbildet. Hun er et godt forbildet på andre områder! Man trenger ikke å være PERFEKT for å være et forbildet. Da hadde ingen vært forbilder, fordi ingen er perfekte. Hva er egt greia med at hun MÅ være et godt forbildet?

    63. Folk herregud, calm your tits down. Hon esje et dårlig forbildet bare fordi Hon unner seg litt god Mat. Og hvis dåke e så redd for at små barn spiser d samme, d står for fuck sake i overskriften at d usunn mat

    64. Hææ? Hva er galt med å unne seg litt usunt!!? Altså jeg er 13 og Isabell er ikke akkurat et dårlig forbildet fordi hun kjøper litt usunn mat. Drit i de kommentarene❤️

    65. Såg snap storyen din og trodde dt var et galt innlegg men herregud merker nå at mange i denne befolkningen mangler hjerneceller eller har et trang for å alltid finne det værste i ting? Jeg ser ingenting galt i innlegget, bare ikke bry deg. Det at de i det hele tatt klarer å lage en sak av dette også beskriver jo hvor f*** up disse menneskene er

    66. Altså, folk blir jo bare sykt misunnelige fordi du kan spise sånn og fortsatt være så slank, meg selv inkludert 😉 hvis folk er så tjukke i huet at de tror det er det du spiser hver dag så er det jo de som ikke klarer å bruke huet.

    67. Isabel, jeg digger deg virkelig! Stå på gurl du r utrolig!❤️ Driiit i alle fuckings haters! Driiit i hva folk synes om deg, det er det du selv synes som er det viktigste!💘 Spis alt du har lyst på så lenge du kan og bare la haters hate!❤️ Du er unik!💓 Loveu💕

    68. GUD BEVARE Å FRED PÅ GJORD!
      Dårlig forbilde eller bra? Det er deres valg om hva som er best for dere å om dere velger å ha henne som forbilde så er hun ett bra forbilde. For dere som ikke velger det så trenger hun ikkke å være ett dårlig.. du som sitter å skriver bak skjermen der å sier hun er ett dårlig forbilde sitte helt sikkert med potetgull skåla langt oppi tryne… så hold kjeft
      MAT ER MAT SPIS HVA FAEN DERE VILL
      ❤️🙏🏼

    69. Selv om hun legger ut bilder av en usunn handel, betyr ikke det at Isabelle er et dårlig forbilde. Selv er jeg 14 år å jeg vil ikke si at jeg blir veldig påvirket av dette. (Men det er seff min mening) helt ærlig blir jeg som 14-åring mer påvirket av kroppslige bilder. Jeg snakker selvfølgelig kunn for meg selv nå, men jeg mener at Isabelle ikke er et dårlig forbilde fordi hun viser at hun ikke bryr seg om hva hun spiser. Jeg mener oppriktig at det er mer uansvarlig da å legge ut bilder av hvor sunt du hele tiden spiser, for da hadde hvertfall jeg fått dårlig samvittighet over hvor usunn jeg er.

    70. Syns det e teit at folk skrive sånt så det der jeg, alle kan nå få spisa ka kafaen di vil. Om de legge på seg eller kje så e det jo alle sitt valg eller e det noen som så deg så kje får låft liksom. E kje ei synd å ha god forbrenning eller kje. Fyfaen så lame folk e, fuck dei. Kos deg me smash babe

    71. Har du bulemi isabell? Det er virkelig ikke normalt å spise så mye på en dag. Du burde oppsøke hjelp fort så mulig . God bedring

    72. Særlig om du spiser det der. Alle ifluencere legger ut matbilder som de ikke spiser en gang, fordi de er livredde for å legge på seg. Takk for at du lurer leserne dine.

    73. Ofc kjem folk t å legge seg opp i kva ho spise Når ho legge de ut. Men husk ikkje klag på at du e feit når du ete Madsen usunt. Den setninga va ikkje bare for Isabell. Isabell du e ein super jente!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg