FAMILIEREISEN GÅR TIL …

Familieferien er i gang! I går ettermiddag overrasket jeg søsknene mine med ferie til Kypros. De visste hvor vi skulle (ettersom Jasmine klarte å snakke seg bort), men de hadde ingen aning om når vi skulle reise. Jeg vil ikke fortelle så mye om hele episoden og hvordan ting gikk for seg, fordi jeg har jo så klart vlogget det hele! Reaksjonene deres var priceless, haha! Hold utkikk etter vloggen, den kommer ut så fort jeg får tid til å klippe den ferdig. Jeg rakk ikke å titte innom å si at jeg skulle reise i går, så jeg måtte bare innom en kjappis for å oppdatere dere. Mange har vært så nysgjerrige på hvor vi skulle reise, and now you know. Vi er på Kypros! Vi har en uke her, som skal gå til masse familiehygge, eventyr, sol og bading. Jo, og masse god mat så klart. Hva er vel en reise uten nydelige matopplevelser?

Kusinen min Golnaz er også med på ferien! Hun og jeg får øvd oss på foreldrerollen mens vi er her, haha.

Eeeelsker disse food truckene på Gardermoen. Veldig blogg-vennlig, haha.

Mine hjerter! 

Touchdown!

Vi landet klokken 23:35 i går kveld. Vi la oss ganske sent, men kom oss likevel opp i veldig god tid. Allerede 09:30 hoppet kidsa opp. Jeg tror noen er gira på ferie, hehe. Vi har tilbrakt den første dagen ved bassenget og på stranden. Jeg la igjen kameraet på rommet, jeg ville bare nyte den første dagen sammen med familien. Jeg vlogger og tar masse bilder resten av ferien så klart, men akkurat i dag følte jeg for å bare.. være. 

57 kommentarer
    1. Så utrolig kjekt av deg og ta de m på ferie! Det unner jeg dem! Virker som din mor har lite å rutte med, å ta barna på ferie Ol. Kjempesnille!!!! Men hvorfor er ikke mor selv med? God klem til alle!💞

    2. Noe så koselig, håper dere får et utrolig fint opphold!! Gleder meg til å se vlogger og bilder fra turen<3 Et lite reisetips: Dere burde besøke stranden på Fig Tree Bay, en utrolig fin strand

    3. Er foodtruckene på utenlandsreise? Jeg er på gardemoen hele tiden for å fly innenlandsreise, men jeg har aldri sett de😊

    4. DIGGER at du flyr med Norwegian! Verdens beste arbeidsplass! <3 skulle ønske jeg var på jobb igår og fikk møtt deg ombord, men jeg har selvfølgelig fri. HEHE! Nå skal jeg på jobb igjen til fredag og skal fylle teslaen med masse bamser som Norwegian skal ha til den dagen i september vi fyller flyet med nødmedisin, skolesaker og andre viktige livssupply til de aller fattigste i et land i Afrika. Fy søren for en arbeidsplass! Og så bra at du velger å fly med oss <3 ha en fiiiiin tur med familien din, er sikker på at dette er noe de vil huske for resten av sitt liv. Klem!

    5. Tenk at den Isabel S. Raad hadde vært død no viss ikke pierre hadde stått opp for henne da hun trengte det mest. Hun hadde begått selvmord! Gansge sykt å tenke på, det hadde vært litt trist for da hadde ikke vi hatt en sånn skam for norge

    6. Julie: Du er en skam. At du kan skrive noe sånt om et menneske og til og med noen du ikke kjenner engang. I tillegg er du bare barnet, hvem i all verden har lært deg å være så stygg mot andre?! Håper dere koser dere på ferie Isabel, det fortjener dere<3

    7. Herregud hva enkelte får seg selv til å si.. Leser bloggen din hver dag (og eeeelsker den😂) og leser alltid gjennom kommentarene.. altså, jeg blir sjokkert!
      Håper du klarer å heve deg over de taperene, for det er nettopp det de er!
      Snill storesøster du er, kos dere masse på ferie 😍

    8. Herligheet søstera di er NYDELIG! Du må aaldri la henne legge seg under kniven slik du har gjort. Det er ikke mange som har så fine trekk i ansiktet som det hun har. SÅ heldig altså 😭

    9. var på akkurat samme hotell som deg i fjor ! det er superfin der. håper du koser deg 💗 hvordan redigerer du bildene dine ? bruker du vsco? isåfall hvilke filter osv.

    10. Skjønte at dere var på Kypros siden du har skrevet det under ukens spørsmål. Kos dere og nyt ❤
      Julie: For et fælt menneske du er som skrivet slik. Hvor gammel er du? Og til dere andre som skriver ufint: hvorfor er dere på denne bloggen når dere ikke liker bloggeren? Hva med å finne noe positivt å fylle livene deres med enn å skrive drit til andre!?

    11. Isabel er ikke egoistisk fordi hun ikke tok med moren sin eller storesøsteren sin. Kanskje de har jobber som er vanskelig å ta fri fra? Det går ant å tenke litt lengere, enn å bare skyte henne ned med stygge kommentarer.
      Isabel utrolig snill som tar med søsknene sine på ferie! Jeg er storesøster selv, og ville gjerne tatt med mine søsken på en ferie som det der en gang.
      Btw, kos deg kjempe masse på ferie Isabel!! ❤️❤️ Du er en kjempe flott person med en sprudlende personlighet! U go girl

    12. Kjære anonym som sier hun er en egoistisk idiot før at hun ikke tar med moren og store søsteren: wtf er det som går rundt i hodet ditt? Tenkt på at det kan være all verdens grunner for at de ikke er med? Hun har med seg noen familie medlemmer og du kaller henne egoistisk idiot? Voks opp og slutt å gi slike frekke unødvendige kommentarer.. vil si det er du som oppfører deg som en idiot her.
      Kjære Julie: Plis skjerp deg jente! Isabel er en sterk jente og jeg tror hun kan klare alt. Hun er ingen skam, er det noen som er en skam her så er det mere deg. Hva har Isabel gjort deg for å fortjene slike kommentarer? Er nesten så du sier at hun burde ikke vært tilstede så Norge ikke skulle hatt en slik skam. Det er motbydelig.
      Slik fungerer jeg: Enten så liker jeg noen og aksepterer de for dem de er, eller så liker jeg de ikke og lar de være. Jeg bryr meg om hvordan jeg framstilles som person og jeg ønsker ikke å leve med den samvittigheten at jeg har dratt ned en person. Det er fult lov å være uenig i hvordan en person er, men kom an da!! Denne dritt slengningen og negativiteten er totalt unødvendig. Isabel vinner uansett, det er ikke hun som sitter å slenger med leppa=)

    13. Herregud, jeg blir oppriktig rørt når jeg leser og ser bildene dine. Håper dere får en fantastisk tur. Dine søsken et heldige som har deg❤️

    14. Hei Isabel! Dere MÅÅÅ dra på resturanten som heter “Liquid”. Du vil få servert den BESTE maten noen sinne!! og de syykeste drinkene, her snakker vi ananas fylt med flytende nitrogen!

    15. Å så gøy! Kos dere masse🙌🏼 Jeg og kjæresten min kom akkurat hjem fra Ayia Napa, i Kypros for et par dager siden😎 Utrolig fint der, og veldig mye snille folk! Nå skal det visst bli enda varmere enn det var når vi var der, så vær forsiktige😘 og et tips! Vær forsiktig med å ta ut penger fra ATM-boksene da de kan svindle deg, har skjedd før, så ta heller ut ved Kypros sin bank😉
      Kos dere masse masse☀️❣️

    16. Kjære Isabel
      Noen gang vurdert å bli “Brun og blid”-modell eller starte kleskolleksjon?
      Heier på deg!

    17. Hvordan klarer folk å skrive slike negative kommentarer?? Du virker som en veldig snill, gavmild og omtenksom søster! Håper dere får en fin ferie!💖

    18. Kos dere masse! Flott å se at du tar så godt vare på familien din. Jeg liker også at du virker som en meget smart business women ! Stå på!

    19. Dere som maser om hvorfor moren ikke er med, har dere tenkt på at det kanskje er godt for henne å ha litt «voksentid» uten barn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg