DRAMATISK START PÅ FERIEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

CYPROS DAY TWO

Hei! Dag to er snart overstått, og vi har virkelig storkost oss. Dette hotellet vi bor på nå er helt fantastisk! Jeg har ikke fortalt dere dette enda, men vi endte opp med å booke et nytt hotell i går, etter en natt på det første hotellet vi egentlig skulle bo på. Det var nemlig ekstremt mye maur på rommet, at vi holdt på å spy. Hotellet klarte ikke fikse opp i det, så vi tok rett og slett valget om å booke oss inn på et nytt hotell for ferien. Jeg kan vel si at jeg er veldig glad for at jeg er blogger akkurat nå, haha. Jeg aner ikke om vi får refundert pengene fra det forrige hotellet, men jeg håper selvfølgelig det. Man betaler ikke akkurat for å bo et sted med masse maur på badet, og til og med i sengen. That’s nasty. Jeg vlogget i går, så jeg har dokumentert dramaet til dere haha. Nok om det, her kommer et bildedryss fra dagen vår her på Kypros! 💕

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Life is pretty nice.

33 kommentarer
    1. Vil du lage et lite Kypros tips etter du har vært der? Skal dit selv fredag neste uke! Hvilken by er dere i? Håper dere koser dere

    2. Hvis du syns maur er dramatisk, da må det være noe alvorlig galt med deg. Ikke misbruk ordet dramatisk.

    3. Kanskje du kan endre lott på hvordan du redigerer bildene dine? Håper du ser på dette som konstruktiv kritikk! Man kan bli litt lei av å alltid se den beige/blekne redigeringen som falmer bort farger litt…

    4. Kan du pliiis svare på hvordan str du har i denne bikinitoppen? Funnet lik på ASOS men usikker på str 🙁

    5. Vil bare si at du hr lagt ut samme bilde 2 ganger. Og det filteret dj bruker på Bildene er ikke så fint når man er i syden.

    6. Hvis du/dere har booket igjennom TUI, Apollo o.l så anbefaler jeg deg å snakke med deres Servicesenter på stedet, eller via telefon. Jeg byttet hotell en gang selv på ferie, men før jeg byttet kontaktet jeg Apollo sitt kontor på stedet, og de ga meg tilbud på nytt hotell. Det ble da oppgradering til et dyrere hotell, og jeg måtte betale mellomlegget. Det blir da rimeligere enn å bytte selv, og måtte betale for et helt nytt opphold (oppå det dere hadde fra før). Anbefaler deg å kontakte reiseselskapet så snart som mulig (før hjemreise), de vil også gjøre ferien til folk best mulig, og da må de steppe inn å få ryddet opp i dette maur-problemet i samarbeid med hotellet. Selv om dere nå har flyttet 🙂 Fortsatt god ferie ❤️

    7. Herregud… Blir gal av hvordan enkelte skriver… Det heter ikke “Hvem størrelse”, det skrives “HVILKEN”!

    8. Hadde selv fullt av maur på hele gulvteppet på soverommet sist jeg var i syden, og var sykt vanskelig å sovne i redsel for at de skulle kravle på meg og i munnen, nesen og ørene mine haha. Blir ekkelt å sove selv om de ikke er farlige, så skjønner godt at dere byttet hotell så dere får sove i fred resten av ferien.

    9. Du kan vel være glad for at folk glor på det du operere ? Er jo derfor du jenter operere for å bli sett på som fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg