LEILIGHETEN ER SOLGT

Nå skjer det sjukt mye i livet mitt. Ikke bare har jeg nylig gått gjennom et brudd, vært på tre ferier, vært sjukt opptatt med et prosjekt som jeg enda ikke kan røpe – for å toppe det hele er leiligheten jeg bor i blitt solgt. Pust, Isabel. Pust! Jeg har vært all over the place den siste perioden, og jeg prøver i grunn bare å henge med i svingene selv. Det skjer virkelig for mye på en og samme gang. 

Nå må jeg altså ut av leiligheten i slutten av september. Jeg har visst om det en liten stund, men jeg har helt glemt av å fortelle dere det. Det er fortsatt en liten stund igjen, og jeg prøver egentlig bare å nyte det å bo her så lenge jeg kan. Denne leiligheten er er så fin, og jeg føler meg så sjukt hjemme her. Men men, alt har sin slutt i guess, og jeg var jo klar over at dette kom til å skje før eller siden. 

På en måte er jeg glad for at det skjedde såpass tidlig, for det tvinger meg til å få fingern ut og kjøpe meg et hjem nå. Jeg har pratet mye med regnskapsføreren min om huskjøp en god stund, men jeg er utrolig nervøs for det å kjøpe meg noe eget nå. Jeg er faktisk livredd. Jeg aner ikke hvorfor, men det er nå slik det er. Jeg får skrive et eget innlegg om huskjøp senere, og fortelle dere litt mer om hva jeg er på jakt etter og hvordan jeg ligger an i prosessen. 

Jeg håper, håper, håper at jeg finner det perfekte hjemmet før jeg må flytte ut herfra, men jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje. Jeg har jo begynt å kikke, og alt jeg har kommet over har ikke falt i smak hos meg. Jeg har funnet ut at jeg er usedvanlig kresen. Jeg tror at det er bra da, jeg skal jo tross alt investere døds masse penger i dette.  Om jeg ikke finner noe jeg faller før innen den tid, er planen å dumpe alle mine ting i mammas bod, reise masse samtidig som jeg er aktiv på huskjøp-jakten. Spennende tider! Jeg føler meg plutselig enormt voksen… Wæh.

Da er kapitelet i denne leiligheten over om 1,5 måneder. Det er trist, men samtidig lettende ettersom jeg flyttet inn her med eksen min. Dette var jo i utgangspunktet vårt hjem, selv om jeg beholdt den når det ble slutt. Det skal bli godt å starte på nytt, helt alene.

52 kommentarer
    1. Prøver igjen 🙂
      Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme/ ta bilde av akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    2. Hei, Bella!🧡
      Hvilke prisklasser er det du ser etter hus/leilighet i?
      Om du synes det er greit å svare på.

    3. Hvor stor er denne leiligheten, og hva ble den solgt for? Hvorfor kjøpte du ikke denne som en «mellomstasjon» før et større kjøp? Aldri feil å kjøpe eiendom om man har muligheten. Da hadde du sluppet mye stress for egen del.

    4. Du kler deg litt tacky, la noe være igjen for øyenene å se. Kler deg i antrekk som ikke er dagligdagse.

    5. Glad på dine vegne! Gleder meg til å følge med på prosessen din fremover! Tenker du å bo litt i utkanten av Oslo, i feks enebolig, rekkehus osv, eller tenker du på en større leiglihet i sentrum? Gleder meg til å følge med!❤️

    6. Jeg lurer på hvordan det er å kjøpe klær fra pretty little things? Hvordan fungerer det med toll, betaling og frakt? Og hvor lang tid tar leveransen?

    7. For å få det slik du ønsker må du kanskje pusse opp, gjøre noen få endringer osv. Du må alltid ta bort tingene i leiligheten i hodet ditt, tenke at den veggen burde være en annen farge f.eks, så begynner du og se muligheter 🙂 Tips til deg fra meg!

    8. Hei! kan du legge ut link av smykket du har på deg? åhh det er sååå fint, men jeg finner det ikke:((

    9. Svar til Silje: Hei, ville bare kommentere litt på det du har kommentert 🙂 Jeg føler meg veldig igjen i Isabel. Jeg får mye hat selv og folk sier jeg er dit og dat også, meeeeen selv om det sårer veldig + man får mindre selvtillit av det så vil man egentlig bare poste mer og mer for å irritere de som hater + man får også mange fine kommentarer som er så bra!! Og hva er det: jo selvtillitsboost 😃 så regner litt med når hun legger det ut at hun gjerne vil ha positive tilbakemeldinger. Hun er veldig forberedt på det negativet, fordi hun får det jo støtt og stadig stakkar :/ ihvertfall med meg, så legger jeg ut mer og mer bilder av meg selv der jeg selv syns jeg ser bra ut (for man kan tydeligvis ikke være fornøyd med seg selv og sin egen kropp i dette landet uten å bli mobba for det eller hatet). Så ja, jeg er forberedt på det værste men håper på det beste ♥️♥️ Jeg tenker bare, stå på Isabel! Skjønner ikke hvor GIRLPOWER er i dette landet 😔🤔
      Til Isabel:
      Anyways!!
      Sykt at du har solgt leiligheten Isabel! Men kanskje bra også? Den er/var ihvertfall veldig fin! Skulle ønske jeg kunne ha kjøpt den 😍 vurderer du å kjøpe hus liksom?
      Ha en fin kveld videre fine deg!

    10. Lykke til! Har akkurat kjøpt leilighet selv, og du finner nok ut av det etter hvert – men man må finne seg i et kompromiss og to på veien. Leiligheten jeg har kjøpt matchet ikke alle kravene mine men føltes som et hjem da jeg var på visning, og jeg har ikke angret et sekund på at jeg senket kravene og la inn bud!

    11. Husk at hvis du ikke finner noe i din stil, kan du kjøpe et hus med strl du vil ha og heller gjøre det 100% ditt ved oppussing

    12. Tviler på det blir noe av det. Blir bare med snakket hver gang med deg.
      Jeg kjøpte min første leilighet selv når jeg var 22 år og nettopp var ferdig på uni. Kjøpte mitt første hus når jeg var 26 år, helt alene. Hopp i det, det er ikke noe å vær redd for!

    13. Hei,
      Venninne råd fra meg . Kjøp leilighet så fort som mulig . Hvorfor skal du kaste bort pengene dine på husleie når du kan heller betale ned din egen bolig ?

    14. Jeg hjelper til :
      Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme/ ta bilde av akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    15. Hej!
      Jag är ifrån Stockholm och älskar din blogg!
      Vill till en början bara säga att du är sjukt vacker och jag beundrar verkligen att du är så ambitiös!!❤️❤️
      Sedan har jag en kuten fråga 🙂 tittar du på svenska reality serier? Vad tycker du jämför med norska? Såg du säsongen av svenska paradise hotel med Pierre?

    16. Må du alltid gå med topper, jakker og gensere som viser magen? Ser bare veldig billig og rart ut 😨

    17. Kjære søte Isabel!
      Jeg ser du har problemer med å finne drømmehuset, og da kom jeg til å tenke på en ting!! 😄
      Altså, hvorfor ikke bare BYGGE ditt helt eget drømmehus?! 😍😍 Tenk den friheten, å kunne velge alt selv! 😍 Finne en drømmetomt du ville trivdes på, og bare bygge! 😍 Du har jo helt sikkert midler til dette, det er noe jeg ville gjort iallfall! 😄 Tenk så deilig!
      Det er jo noe som kan ta ganske lang tid. Men med alle dyktige fagfolk som finnes nå så er jeg sikker på at det kan gjøres forholdsvis kjapt 😍 Tenk den friheten! 😁
      Uansett, masse lykke til med husvalg søte du! 😊

    18. Hei! Unnskyld for å spørre om noe som ikke har med tema å gjøre, men jeg lurer på hvordan du klipper buksene dine? Vurderer å klippe den behagelige slengbuksa fra nelly, som er aaalt for lang til meg men er så sykt redd for å gjøre feil, at det skal rakne eller bli ujevnt. Måler du opp noe og klipper etter en strek, bare klipper du rett av eller hva gør du?

    19. Så mange som skriver som det er hennes leilighet å lurer på hvorfor hun selger osv Da kan dere ikke ha fulgt med 😁
      Den leide henne bare

    20. Hei! Tenkte på no, når det gjelder det og finne hus nå! Du sier du vil fks ha hjemmekino! Kjøp et hus med mye rom, så lager du bare hjemmekinoen selv! Da får du jo akkurat størrelse på kino oerret og møbler og alt som du vil! Fpr tror desverre ikke det er så mange i oslo som har hjemmekino!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg