FINDINGS DAY ONE

Herreguuuud så gøy jeg hadde det i går!!! Jeg har ikke kost meg så mye på lenge! Alt var bare perfekt. Det er få som har det så gøy sammen som det jeg og min clique har det. Alle var i supert humør og skikkelig giret på festival. Jeg mener, hva er vel gøyere enn festivaler? Det er så forbanna stemning! Jeg angrer på at jeg ikke har dratt på flere tidligere i år. Heldigvis var det bare dag en i går, som vil si at vi har dag to fremfor oss i dag. Gleder meg sjukt mye til line upen som er i kveld. Post Malone blir jo amazing! 

Jeg har seriøst ikke stemme igjen i dag. Jeg våknet til en helt forferdelig hes stemme, og jeg har evig vondt i halsen. Men, hva gjør vel det? Jeg overlever! Det blir bare litt pinlig hvis jeg møter på noen ukjente i dag, jeg høres jo helt jævlig ut haha. Det var så utrolig hyggelig å hilse på alle dere som kom frem i går, forresten! Jeg elsker å treffe på leserne mine. Det er noe av det gøyeste jeg vet! 💕

Hahaha, dette bildet oppsummerer humøret mitt ganske greit. Jeg var SÅ glad!!! Åh, jeg eeelsker, elsker, elsker når jeg har det såpass bra at jeg ikke klarer å holde smilet tilbake. Det er denne jenten jeg egentlig er. Jeg storkoste meg virkelig, og det var så koselig å møte på bekjente som jeg ikke har sett på en stund. Findings er nesten som et lite møtested der folk blir gjenforent.

Er det en ting jeg ville endret på i går da, så hadde det vært den forbanna tunga mi. Kan jeg holde den INNI munnen, plz?

Nå skal jeg gjøre meg ferdig med dette innlegget, før det er tid for å komme seg i sminkestolen. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg i dag eller hvilken look jeg vil kjøre, så der har jeg et lite problem. Jeg tror jeg må en tur innom Balenciaga og kjøpe meg et antrekk til kvelden, faktisk.

Jeg måtte uansett komme innom å vise livstegn og fortelle dere om gårsdagen før jeg stresser videre med denne dagen. Håper dere får en nydelig lørdag, verdens fineste mennesker! Klem.

47 kommentarer

Siste innlegg