MEG HELT SMINKEFRI⎟ ANTREKK

annonse ⎟ lenker nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER ⎟ HEELS HER ⎟ LIGNENDE BELTE HER ⎟ ARMBÅND HER

_____

Her kommer et antrekk fra Kypros! Litt sent ute. Mange av dere har savnet at jeg viser meg sminkefri, så derfor byr jeg på et sminkefritt antrekksinnlegg! Jeg har på meg lipsyl da, kun for å påpeke det før dere gjør det haha. 

37 kommentarer
    1. Du er nyyyydelig uten sminke, og jeg kunne drept for det håret ditt 😍
      Men jeg lurer på noe. Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme/ ta bilde av akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    2. Herregud hvorfor ødelegger du huden din med alt mulig foundation osv når du er sååå fin uten sminke? Jeg ser seriøst ikke forskjellen 😮

    3. Hvor i Dubai var du? Prøver å bestille reise til Dubai men blir skremt av Google , hvilken by var du ?

    4. Wow! Du så skikkelig voksen uten sminke! Ikke gammel, men bare mer voksen og moden ut. Du kan fint gå uten sminke til vanlig for du kler det 😊

    5. Jeg ELSKER deg Isabelle. Men, og dett er et stort MEN, du er ikke «sminkefri» med løsvipper og restylan. Altså. Du er kjempe fin og jeg syns du virker så god, men hallo, tenk litt på standarende du setter ved å kalle dette «sminkefritt». Uff kjente jeg ble litt oppgitt, men mener ikke noe vondt.. Håper fyllesyken gir seg og at du får en flott kveld vidre med Ine 🙂

    6. Vil bare si til Malin over her: Greit hun har vipper og restylane men dette er jo ikke sminke? Altså hun ser helt nydelig uten sminke, plettfri hud og bryna er on fleek til tross for null sminke! Vipper gjør mye, men virkelig ikke så mye:)

    7. Til deg over her^
      Vippe extentions er ikke sminke. Og Restylane/fillers er heller ikke sminke.
      Sminke er kosmetikk ann kan ta på seg hjemme i speilet. Sminke har man vanligvis på seg i bare noen timer.
      Restylane kan vare i noen måneder. Og vippe extentions varer i rundt en måned.
      For håpentlig vis går ingen med sminke i over en måned, fordi det er veeeldig unormalt.
      Isabel du er super fin!! Jeg er en person som er opptatt av sminke og elsker sminke!! Men du er faktisk like fin uten, og det sier jeg faktisk ikke bare for å være snill.

    8. Babe? Du er drit pen naturlig og t.o.m penere naturlig enn med sminke…. så hvorfor bruke så mye sminke?

    9. Hun er vel sminkefri fordi hun har vipper ? Og fillers i leppene, skal hun ta dem ut for å være sminkefri? Sminke er foundation concealer , øyesminke mm , ikkje gjør dere selv dumme.
      Isabel du er nydelig uten makeup og nydelig med, du bestemmer selv..men så eg ut som deg uten hadde eg ikkje brukt mye penger på makeup 🙂
      Brukt masse tid på vedlikeholde huden og litt makeup- men det er fordi eg er lat 😀 ha en vakker dag og håper formen blir bedre 🙂

    10. Hvordan går det an å være så fin? Stå på, elsker deg❤️ Tror det er mye misforståelse i all haten du får. Folk vet ikke alle sider av saken..

    11. Vææær så snill å begynn å gå sånn til vanlig! Det er så fuckings mye finere enn den alt for tykke eyelineren 😍 Misforstå meg rett! Du ser mye mer classy ut. Og du? Her lignet du faktisk på Kim K 😉

    12. Du er faktisk noen av de peneste jeg har sett uten sminke! Opperert eller ikke så ser du smashing ut!!

    13. Herregud mulig å være så fin uten sminke? Skjønnheten din kommer myye mer fram uten sminke, tror du er den eneste jeg noen gang har sett som ser bedre ut uten. Du er kjempeflink til å legge liner men syns faktisk du er finere uten:) hadde jeg sett sånn ut hadde jeg bare brukt ett lett pudder og kanskje litt bryn, ikke at du trenger å sminke bryn engang de er jo perf

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg