INNKJØP FRA TAXFREE

SHOP TILL’ U DROP

Jeg er den personen som alltid gleder seg til taxfree-handelen på hjemreisen. Jeg elsker å hamstre godteri fremfor alt, men også sminke, parfymer og andre produkter. Jeg kan gå rundt å surre i opptil to timer, haha. Men jeg er veldig enten eller. Enten går jeg all inn på hamstringen, eller så går jeg rett forbi uten å kikke i et eneste sekund. Det spørs hvor sliten jeg er etter reisen, egentlig. Denne gangen ble det litt shopping! Jeg vet at jeg er litt sent ute forresten, for denne handelen er fra da jeg kom hjem fra Kypros på mandag. 

Mini oreoooo… Jeg har snart spist opp begge pakkene. Buhu 🙁

Dette kjøpte jeg denne gangen!

7 kommentarer
    1. Hei😊
      Litt random spm: men hva het den øyebryntingen/som får øyebrynshårene til å vokse som du reklamerte for på instastory for litt siden?😊
      Er den eventuelt like bra/bedre enn iglow serien? 😊(som vistnok er mye dyrere)

    2. Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men jeg husker jeg møtte deg på lørdagen på findings og vi tok noen bilder sammen.
      For det første: oh holy mother of god, du var så sinnsykt pen! For det andre: Jeg fikk et helt annet inntrykk av deg når jeg møtte deg in real. Det kunne se ut til at du passet godt på at venninnene dine skulle ha det bra og ikke minst fansen din. Du sa aldri nei til å ta bilder med noen, smilte fra øre til øre og på toppen av det hele holdte du til og med drinken min når vi skulle ta selfie. Jeg hadde sett for meg at du bare “Ehm, ser jeg ut som en servitør eller?” Haha…

    3. Hei Isabelle 😀lurer på hva du pleide å blande absolut rasberry med? Har kjøpt den for første gang og trenger tips:kr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg