I HØST SKAL JEG…

annonse ⎟ lenker nelly

LIGNENDE BUKSER HER ⎟ LIGNENDE TOPP HER ⎟ SNEAKERS MICHAEL KORS HER

OK… Så, i dag så jeg en Instastory av en svensk blogger hvor hun filmet løvblad på bakken og sa at høsten faktisk har meldt sin ankomst. Og vet dere? Jeg fikk en så sjukt god, strømmende følelse gjennom hele kroppen. Det var veldig uventet, for jeg er vanligvis en typisk sommer-jente og jeg hater i grunn alle andre årstider. Derfor ble jeg litt overrasket når jeg følte på disse følelsene i dag. Jeg vil ha høst nå, jeg! Det skal faktisk bli vanvittig koselig. Jeg ser frem i mot masse denne høsten, blant annet skal noe jeg har jobbet med de siste månedene endelig røpes. Mer enn det kan jeg ikke si foreløpig (jeg vet dere er nysgjerrige og at dere er spente, og jeg har bare lyst til å skrike det ut, men jeg er nødt til å vente på klarsignal), men det jeg kan si er at denne høsten kommer til å bli den sjukeste noensinne for meg. Sommeren har jo vært super fin i seg selv, og jeg har skapt utrolig mange fine minner med både min eks, venner og ikke minst familien min. Jeg vil absolutt konkludere med at sommeren 2018 har vært helt fantastisk, men også en berg og dalbane. Mye har jo tross alt forandret seg for meg på privaten, og den største endringen er jo at jeg har blitt singel. Uansett! Nå er sommeren over for godt og jeg er klar for å ta i mot høsten med åpne armer. 

I HØST SKAL JEG …

1. Reise masse. Jeg har to reiser som er klar, den ene til Dubai og den andre til LA. Det blir mye mer reising enn som så, men enn så lenge er det de som er i boks. I oktober blir det i hvert fall masse reising ettersom jeg har “ferie” (dvs fri fra prosjektet mitt) hele den måneden.

2. Flytte. Jeg har denne leiligheten frem til slutten av september, da den har blitt solgt. 

3. Kjøpe meg et hus. Herregud, kan dere tro det? Husjakten har startet!

4. Kjøpe meg en kaffemaskin som lager den beste varme sjokoladen. Har dere noen tips å komme med? Jeg har nemlig planer om å drikke maaaasse varm sjokolade med krem i høst. Det er seriøst noe av det beste jeg vet, spesielt når det begynner å bli kaldt.

5. Kle meg i masse store, varme knits med lårhøye boots. ELSKER den looken! Se for dere Balenciaga genseren min stylet med sorte, lårhøye støvletter med tynn hæl? OMG, jeg dør. Høsten er den desidert beste årstiden å kle seg i, etter min mening. Elsker lag på lag looken!

6. Lansere prosjektet mitt. Jeg kommer til å svime av den dagen, jeg lover dere.

7. Jobbe enda hardere. Jeg er så forbanna motivert for tiden! Jeg eeelsker det! Den drivkraften jeg har akkurat nå håper jeg vil vedvare for alltid. Da blir det jammen meg krutt i denne frøkna!!

8. Invitere jentene hjem på x-antall jentekvelder hos meg. Jeg er så takknemlig for de nydelige vennene jeg har i livet mitt som har stått ved min side i både tykt og tynt. De har vært der selv de gangene jeg har kunnet være helt idiot og tatt elendige valg. Det er ekte venner, det. De fortjener kun det beste i verden! Og dere, finnes det noe hyggeligere enn vinkvelder med venninnene sine? Beste jeg vet. <3

9. Ta med familien og spise på Sumo. Jeg har skrytt av sushien og maten der til de litt for mange ganger nå, uten å ta de med dit. Nå er det jammen på tide! Sumo har verdens beste mat, sånn helt seriøst. 

10. Feire prinsessen min Sidra sin 13-årsdag. Tenk at hun har begynt på ungdomsskolen? NÅR ble hun så stor? 🙁

11. Besøke Ine i Bergen og Michelle i Stavanger. 💕

30 kommentarer
    1. Den looken er ikke vanskelig å se for seg.. den er ganske oppbrukt nå, à la KarJenner gjengen gjennom hele 2017😅

    2. Du bør spise sushi på Hanami på tjuvholmen og Nama når du skal til Bergen. Har tidenes fineste lokale og er sååå classy. Litt dyrt, men verdt det. Husker Channing Tatum var på Hanami da jeg var der, stas! Bare en anbefaling:)

    3. Jeg er så spent! Og glad på dine vegne. Du stråler om dagen! ☺️ Don?t let anyone dull that sparkle 🙂

    4. Random Q, men hva heter siden du ser serier på, igjen? Jeg klarte ved ett uhell å slette hele historie loggen min og finner IKKE tilbake til siden jeg så serier på før! :O Jeg har lest tidligere at du så på samme side som meg, så pleeeease svar

    5. Kan du slutte å si «på privaten» hele tiden? Jeg ser at du er lite smart men har du seriøst ikke skjønt hva det betyr? Og at du bruker det i veldig feil sammenheng? Du kan si : mye som har forandret seg i privatlivet mitt. IKKE: mye forandret seg på privaten!!! Da snakker du om kjønnsorganet, vennen!!

    6. Hva er budsjettet ditt på når du skal kjøpe deg hus? Og i hvilke områder ser du på? Gleder meg så mye til å se når du kjøper deg hus!

    7. Tips til kakao:
      Barista melkeskummeren fra Nespresso! Der heller du melk og sjokoladebiter oppi, så ordner den alt selv! Kjempegodt😋

    8. Hei!
      Eg berre lurte på ein ting: Koffor har ikkje du fronta kampanjen til landsforeningen for barnevernsbarn angående ettervern? 🙂 berre lurer siden du har sjølv vore i systemet (som du har nevnt før) og du har jo ein ENORM plattform til å kunne fronte slike viktige ting som dette?
      Det er så mange barn som trenger ettervern, men ikkje får det og no har vi ein gylden muligheit til å få sikra rett til ettervern. Alt som trengst er å signerer kampanjen, men du som har ein så stor plattform, du som har så stor påvirkningskraft bør jo kunne fronte den kampanjen og hjelpe å kaste lys på det? 🙂
      det er på INGEN måte vondt meint, men eg har venta sia kampanjen kom ut på at du skulle sei noke, men har enda ikkje hørt noke.. så derfor lurer eg på koffor du ikkje ha fronta kampanjen?

    9. Kan vi treffes når du skal til Stavanger? Hadde vært så gøy å møte deg 😀 eller tatt en fest sammen 🙂 hilsen en som har følgt bloggen din lenge <3

    10. Høres ut som høsten blir super:-) Når jeg leser om husplanene dine så lurer jeg litt på om det er så hastverk med akkurat hus? Det virker som du trives så godt i mer urbane strøk, med alt av kafeer, utesteder og butikker i nærheten, mens et hus typisk vil ligge litt utenfor bykjernen. (Finnes sikkert unntak altså.) Kunne det ikke være lurt med en fin leilighet først, og så hus når du er mer klar for å etablere deg? I et hus føler man seg typisk litt mer alene også, i tillegg til at det er mye mer å ordne med (vedlikehold, uteområder,…). Hva tenker du om dette? Lykke til med høsten:-)

    11. Hvis det er en sminkekolleksjon ala Kim K så har du faila sykt. Du shamer folk som kopier deg men det eneste du gjør er å kopiere Kardashian klanen. Ha litt respekt for deg selv og ditt eget branding, det er helt forjævlig pinlig.Du kopierer sminken, klærne, solbrillene, rumpa, personlighet og nå også hennes arbeid? Altså, ha litt integritet. Håper for guds skyld at dette er noe annet enn en sminkekolleksjon, du kunne like så godt ha starta en Look-like-a-kardashian klinikk hvor alle blir klonet til å ligne på henne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg