JEG ER LEI AV TRYNET DITT

annonse ⎟ lenker nelly

Av og til er det greit å takke nei til jentekvelden eller byturen til fordel for å ligge hjemme på sofaen, spise mini oreos og bare chille i eget selskap. I det siste har det skjedd ting døgnet rundt og jeg har knapt vært alene et eneste sekund. Vanligvis er jeg en person som trenger å ha litt alenetid for å kunne senke skuldrene og koble ordentlig av. Jeg er introvert og har alltid vært det. Eller, jeg liker å omgås andre, men jeg er skikkelig avhengig av det å kunne være helt for meg selv også. Det er viktig. Dessuten kan man lett bli litt lei av trynene på andre mennesker når man omgås konstant, selv om man selvfølgelig elsker de over alt på jord (les: familien min). Hehe! I dag er en sånn dag der jeg har avlyst alt av planer. Jeg skulle egentlig dra en tur til mamma, etterfulgt av spa med jentene i ettermiddag. Det første jeg gjorde etter at jeg stod opp og spiste frokost var å avlyse alle planene jeg hadde lagt for dagen. Jeg kjenner bare at jeg vil være litt alene i dag, jeg. Slappe av, se på favoritt seriene mine, bestille meg sushi og bare koble av. Jeg trenger en slik dag i dag. 

JAKKE (utsolgt i brunt, men finnes i andre farger) HER ⎟ JEANS HER

Jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde et badekar nå. Det er nesten slik at jeg vurderer å booke meg inn på et hotell for kvelden, bare for å kunne bade med en skikkelig deilig badebombe, et glass vin og en deilig hotellseng. Når sant skal sies er sengen min her hjemme helt himmelsk den også, så jeg har i grunn ingenting å klage på når det kommer til den, haha. Men badekar, det hadde vært verdt de pengene ass! Det er i hvert fall ikke et spørsmål en gang om jeg skal ha et svææært og fint badekar i hjemmet jeg kjøper meg. Det er et must!

SKJORTE HER

Jeg får heller være litt sosial i morgen, og være en ensom ulv i dag. Den balansen er utrolig viktig for meg, som sagt. Jeg husker når jeg var mindre, da følte jeg meg så annerledes og rar som heller ville være alene på soverommet mitt, i mitt eget selskap, istedenfor å være med resten av gjengen på filmkveld. Men slik har jeg bare alltid vært, og i dag synes jeg absolutt ikke at det er noe rart ved det. Noen er introvert, andre ikke, og begge deler er helt normalt. 

22 kommentarer
    1. Hva skjedde med det innlegget du skrev om laseroperasjonen på øynene dine? Skulle vi ikke få en update? Har du tenkt å ta det?:)

    2. Er så vittig hvordan alle bloggerne er sånn «Jeg er introvert, jeg er en sånn person som trenger alenetid og liker å være for meg selv. Selv om det høres skikkelig rart ut.»
      ALLE er slik 😂 Man trenger absolutt ikke å være rar og teit for å trenge å være alene innimellom. Men dere bloggere får det til å høres slik ut fordi dere er så «introvert». Må bare le litt. Det er helt normalt og de aller fleste trenger alenetid.

    3. “It is called an outgoing introvert. Here is how, Allen, an outgoing extrovert describes their character: ?People believe you are an extrovert, but you don’t feel like one. Outgoing introverts are usually mistaken to be extroverts. On the outside, an extrovert and an outgoing introvert behave in a likewise way.”

    4. Alle hadde trengt enn Isabell som venn😩btw, hvordan takler du bruddet så bra? Pierre var trossalt en stor plass i livet ditt, kommer dere noen gang til å møtes igjen osv?

    5. Hei 🙂
      Digger bloggen din!
      Hva heter sangen du hadde på instastory igår (torsdag) der du filmet leiligheten på vei til kjøkkenet? Finner den ikke💔

    6. Du er nok ikke fullt introvert 🙂 du kan være både ekstrovert og introvert. Du liker å feste og gå ut med folk og vise deg fram og der er du veeldig ekstrovert, så du kan absolutt ikke være 100% introvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg