DET KOMMER TIL Å BLI ET HELVETE

Nå er det ikke lenge til avreise til Dubai, og i den forbindelse klikket jeg meg inn på Yr for å sjekke værmeldingene. Da slo det meg plutselig… Det er uutholdelig varmt der på denne tiden av året. Jeg mener, temperaturen viser ikke noe mindre enn 40 grader i SKYGGEN. Kan dere skjønne hvor varmt det er, eller? Herreguuud, jeg angrer litt nå haha. Jeg har jo vært der to ganger tidligere, en gang i oktober i fjor og andre gangen var rundt nov/des, tror jeg. Når Rebecka og jeg var der i oktober holdt vi på å stryke med av heteslag. Det var dødsvarmt, akkurat slik som det kommer til å være når Newa og jeg reiser ned neste uke. Æh… Jeg vet i hvert fall en sak som er klinkende klart, og det er at vi kommer til å tilbringe store deler av dagene i enten en pool eller i havet. Haha. Sminke kan man i hvert fall glemme, den renner av fortere enn svint. Rebecka og jeg skulle feste en kveld når vi var der, og sminken så helt seriøst forferdelig ut i det vi gikk utenfor døren. Når det er såpass varmt, blir det automatisk utrolig fuktig i luften, spesielt på kveldstid. Det var ingen hit akkurat. 

Selv om temperaturen er latterlig høy, er jeg helt sikker på at vi kommer til å ha the time of our lives. En jentetur slår aldri feil, spesielt ikke med en så energisk og utadvendt jente som Newa. Jeg er helt sikker på at vi kommer til å bli kjent med mange kule, nye mennesker på denne turen. Vi er begge innstilt på at denne ferien skal være noe av det sjukeste vi har opplevd, så det gjelder å holde seg fast haha. Vi skal selvfølgelig være forsiktige også, da det tross alt er Dubai vi snakker om. Ikke bekymre dere for det! 😊Jeg har som sagt vært der to ganger tidligere, så jeg vet hvordan det funker der nede med tanke på hva man burde og ikke burde gjøre. 

Konklusjon: temperaturen blir et rent helvete, men jeg gleder meg til et nytt eventyr med bestie! 💕✈️🍸

34 kommentarer
    1. Var der for et par år siden på samme tid, og det var varmt ja men det var helt greit! Vi var på litt utflukter også. Ikke noe stress, sminken holdt haha. 🙂 Så tror det går fint! Husker det var 33 grader i vannet og det var herlig, men vi gikk i bassenget også for å kjøle oss ned.

    2. Skjønner hva du mener. Var der for to år siden i juli og da var det 54 grader.😅 Takk Gud for air condition. Kos deg masse. Det fortjener du! You go girl. 😀👏🏼

    3. Tips✌🏼Tror butikker og kjøpesentre er åpne langt utover natten, fordi det er da folk hæler å gå ut for å shoppe.

    4. Hey Isabel!
      I follow you on instagram, snapchat and your blog of course, and I absolutely LOVE to follow you!
      I have a small request for you: I’m from Denmark, and I do understand a lot of Norwegian and can read it, but you know , it’s not all I understand 🙁 . So I was wondering if it was possible for you on your blog to do a english translation aswell? Because I LOOVE to follow you, and really want to understand everything you write!
      Love you big time!
      XOXO from your Danish fan Sophie <3

    5. At dere orker. Jeg overlevde så vidt sommeren her i år! Husk å smør dere med høy faktor, brun hud er ikke like kult når du får med kreft på kjøpet

    6. jeg har nettopp blitt dumpa og ser virkelig ikke hvordan livet skal gå videre 🙁 har du noen tips? <3

    7. du skifter “bestie” veldig fort!! hvem er egentlig bestisen din, og hvorfor blir du uvenn med alle du reiser på tur med?:(

    8. Anonym: Haha, say what? Hvem har jeg blitt uvenn med etter en reise? Det lurer jeg veldig på, haha 🙂 Jeg skifter absolutt ikke venner ofte, nei. Hvem tenker du på? Det er ikke alle vennene mine som bor i Oslo og dermed kan vi ikke omgås like ofte som vi ønsker. Det betyr ikke at man har blitt uvenner 🙂

    9. Nei tror du har ny rekord med aa beholde venna dine naa faktisk. var en periode hvor du skifta de ut fortere enn jeg skifter truse

    10. La henne være da man kan ikke noe for fortiden at man var venneløs og paranoid med kjæresten. Se på framgangen daa

    11. Alle kan ikke være bestevenn. Det ligger litt i ordet, den beste vennen du har liksom. Aka 1. Men du kan ha flere veldig gode og nære venner. Jeg har mange venner som føles som søsken, betyr ikke at alle er den aller beste i livet mitt. Og tenk hvordan det føles for de andre når du konstant bytter bestevenn, de blir sikkert litt såra

    12. Kjære Isabel!
      Stikker innom kommentarfeltet ditt for å fortelle deg hvor imponert jeg er over deg! Du er så sterk og modig som står i så mye dritt fra folk og fe dag inn og dag ut. Jeg syns det er helt sykt hvordan ting har utviklet seg når det kommer til hva som er greit å si til en person på nettet, offentlig eller ei. At folk gjemmer seg bak det at «det er lov å kritisere et varemerke» og alle de tingene der. Her sitter man og snakker om at det er så mye press blant de som vokser opp idag, også sitter man i det andre øyeblikket og kommenterer jenta på TV som «har rar nese eller som har stygge silikonpupper». Tenk at man kan være så dobbeltmoralske. Folk eier så lite selvinnsikt at jeg blir helt matt.
      Uansett Isabel, keep being you! Selvom jeg skjønner at det kan være vanskelig av og til, med så mange som kommenterer alt du gjør og hvordan du ser ut til enhver tid. Du kan være så vanvittig stolt av deg selv for alt du har fått til og bygd opp. Sykt at folk ikke skjønner hvor mye jobb det egentlig er å blogge osv. Press på tidsfrister og det å alltid skulle ha et spennende og/eller interessant innlegg på lur. Fuck janteloven og nett-troll.
      Go Isabel!!! <3

    13. Jeg lurer på; hadde du i det hele tatt venner før du ble.med på paradise? OG hvor er de? Har de tatt avstand til deg fordi du har blitt så opptatt av utseende og kanskje litt selvsentrert med ’15 mins Fame”? Hvordan sjonglerer du tid før og etter ‘c-kjendis” statusen?

    14. Først av alt kos dere masse masse på tur.
      Og til dere som sender masse dritt kommentarer, hvorfor i helvete leser dere bloggen til et menneske dere ikke liker??
      Hva er greia liksom.
      Hva Isabell gjør og ikke gjør er vel faktisk hennes sak selv om hun er blitt en offentlig person. Jeg blir helt sjokkert over mange kommentarer her. Eier dere ikke normal folkeskikk?
      Må være ærlig å si at det er visse ting Isabell har gjort som jeg personlig syns er helt bak mål men det er sant å si ikke mine valg, jeg kan ha en mening om det men jeg skriver ikke dritt til henne fordet.
      Dere må lære dere å se hele menneske ikke bare hva hun gjør og ikke gjør, sier eller ikke sier. Og dere bør vise respekt for andre. Og jo man kan ha flere bestevenner!!
      Stå på du Isabell og lev livet slik du ønsker det. Husk man har bare dette livet og det bør leves til det fulle!

    15. For å svare på spørsmålet ditt, ja, det er unormalt å hele tiden ha nye besties, for oss som ser deg i offentligheten er det et tydelig mønster her, kanskje du ikke ser det selv? :/

    16. Var på the palm i juleferien. Var ikke så varmt da, men vi var BARE på hotellet i flere dager før vi gadd og utforske noe mer av dubai. Sier litt om hvor kult hotellet er:)

    17. Heii 🙂 Et tips til sminken; kjøp sånn settingspray som gjør sminken vannfast 😀 Det er helt genialt. Ønsker deg og vennen din en god tur! Drikk masse vann!! ;*

    18. Hvorfor er du kun sammen med de du har truffet gjennom paradise Hotel?
      Hvor ble det av de vennene du bodde hos da det ble slutt med Pierre forrige gang?

    19. Hei, jeg lurte på hvilken dato du reiser til dubai? Skal reise flere ganger nå og hadde vært kult å møte på deg!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg