RABATTKODE PÅ NELLY + INNKJØP

annonse ⎟ lenker nelly

GENSER HER

Hei, dere! Jeg lovet å vise frem innkjøpet fra Nelly til dere, så her kommer det. Jeg har ikke rukket å ta bilder av alt da jeg bestilte veldig mye, men jeg har planer om å vise resten i fremtidige antrekksposter. Jeg pleier også å vise frem på instastory, IsabelSraad heter jeg der. Her er i hvert fall første delen. Jeg måtte oppgradere garderoben med høstklær da jeg helt seriøst ikke eide en eneste varm genser, haha. På tide å bytte ut crop tops med strikk.

OOOG DERE? Jeg har fikset en eksklusiv rabattkode til leserne mine! WOHO 💘 Det fortjener dere mer enn nok! Oppgi rabattkoden «ISABEL20» for å få 20% rabatt på ALT fra NLY brands (her). Det vil si alt fra Nelly sitt eget merke. Det er forøvrig det jeg handler mest av når jeg shopper på Nelly. De har så sykt mye kult! Rabattkoden varer frem til søndag 2/9, kl 23.59. HAPPY SHOPPING!

SNEAKERS HER

SKJORTE HER

KÅPE HER ⎟ JEANS HER

JAKKE HER

JAKKE HER

JAKKE HER

CARDIGAN HER

CARGO PANTS HER

GENSER HER

GENSER HER

GENSER HER

KJOLE HER

JUMPSUIT HER

GHD KRØLLTANG (verdens beste!!) HER

GHD HÅRFØNER HER

KLOKKE HER

MARC JACOBS SEKK HER

ADIDAS SEKK HER

SKO HER

_______

Håper dere likte innkjøpet!

43 kommentarer

Siste innlegg